Seriale.
-
- Status: Offline
Uwielbiam oglądać seriale i gdybym miała więcej czasu, siedziałabym tylko przed komputerem/telewizorem i oglądała
Obecnie czekam z niecierpliwością na nowy sezon Sherlocka. Po prostu kocham duet Cumberbatch/Freeman i głównie dla nich oglądam ten serial.
W międzyczasie podglądam sobie kolejne odcinki 2 Broke Girls (zabijają mnie ich teksty, zawsze śmieję się jak dzika norka) i Elementary, które nie jest wcale takie złe, jak myślałam. Na początku nie podobał mi się pomysł zrobienia z Johna kobiety, ale Lucy Liu daje radę i teraz Joan jest moja ulubioną postacią.
Poza tym Spartacus (siedziałam przed komputerem do późnych godzin, żaby obejrzeć kolejny odcinek), Jak poznałem waszą matkę, Happy Endings, Seks w Wielkim Mieście ( ), Teoria Wilkiego Podrywu i Queer as Folk.
Supernatural lubiłam i to bardzo. Szkoda tylko, że po piątym sezonie poziom tak dramatycznie spadł. Urwałam w połowie ósmego, bo już całkowicie straciłam serce do tej historii. Może kiedyś uda mi się to obejrzeć do końca.
Zaczęłam oglądać Demony Da Vinci, Hannibala i Vikings, ale wszystkie trzy mnie wynudziły.
Teraz przymierzam się do Hemlock Grove i Gry o Tron.
Z polskich lubię 13 Posterunek, chyba najlepszy polski serial jaki powstał, oraz Kasia i Tomek.
Obecnie czekam z niecierpliwością na nowy sezon Sherlocka. Po prostu kocham duet Cumberbatch/Freeman i głównie dla nich oglądam ten serial.
W międzyczasie podglądam sobie kolejne odcinki 2 Broke Girls (zabijają mnie ich teksty, zawsze śmieję się jak dzika norka) i Elementary, które nie jest wcale takie złe, jak myślałam. Na początku nie podobał mi się pomysł zrobienia z Johna kobiety, ale Lucy Liu daje radę i teraz Joan jest moja ulubioną postacią.
Poza tym Spartacus (siedziałam przed komputerem do późnych godzin, żaby obejrzeć kolejny odcinek), Jak poznałem waszą matkę, Happy Endings, Seks w Wielkim Mieście ( ), Teoria Wilkiego Podrywu i Queer as Folk.
Supernatural lubiłam i to bardzo. Szkoda tylko, że po piątym sezonie poziom tak dramatycznie spadł. Urwałam w połowie ósmego, bo już całkowicie straciłam serce do tej historii. Może kiedyś uda mi się to obejrzeć do końca.
Zaczęłam oglądać Demony Da Vinci, Hannibala i Vikings, ale wszystkie trzy mnie wynudziły.
Teraz przymierzam się do Hemlock Grove i Gry o Tron.
Z polskich lubię 13 Posterunek, chyba najlepszy polski serial jaki powstał, oraz Kasia i Tomek.
- wataken
- nołlife
- Posty: 2518
- Rejestracja: śr kwie 23, 2003 4:12 am
- Lokalizacja: Waneko
- Status: Offline
Chyba nikt o nich jeszcze nie wspomniał to ja to wezmę i uczynię:
- Red Dwarf (Czerwony Karzeł, zajebista komedia choć specyficzny humor i efekty specjalne a la wczesne lata 90 mogą niektórych odstraszyć)
- Black Adder (Czarna Żmija. Rowan Atkinson. Nic więcej dodawać nie trzeba)
- Spaced (powstały tylko dwa sezony a szkoda, rzecz jest bowiem od kolesi odpowiedzialnych za Shaun of the Dead, Hot Fuzz)
Ogólnie wszystkie te (a zwłaszcza 2 pierwsze) to obowiązkowy obowiązek dla fanów brytyjskiej komedii i ichniego humoru.
- Red Dwarf (Czerwony Karzeł, zajebista komedia choć specyficzny humor i efekty specjalne a la wczesne lata 90 mogą niektórych odstraszyć)
- Black Adder (Czarna Żmija. Rowan Atkinson. Nic więcej dodawać nie trzeba)
- Spaced (powstały tylko dwa sezony a szkoda, rzecz jest bowiem od kolesi odpowiedzialnych za Shaun of the Dead, Hot Fuzz)
Ogólnie wszystkie te (a zwłaszcza 2 pierwsze) to obowiązkowy obowiązek dla fanów brytyjskiej komedii i ichniego humoru.
Oficjalny (ale nie jedyny, drugi to kuras) przedstawiciel wydawnictwa Waneko. Jeżeli masz jakiś problem z forum - wyślij mi wiadomość.
http://www.glosywmojejglowie.pl/comics/ ... kt-wow.jpg
http://www.glosywmojejglowie.pl/comics/ ... kt-wow.jpg
-
- Status: Offline
Serialowy zawrót głowy sama nie jestem bardzo napaloną fanką seriali ale mam znajomych którzy potrafią namówic na niejeden serial i to przez nich zaczynam coraz większe liczby seriali. Teraz nadrabiam 1 sezon Elementary (genialne) i Once upon a time (lubię wszelkie nawiązywania do baśni, wszelkich ilościach ) a między czasie w co tygodniowych odstępach: TBBT i Sleepy Hollow
A gdzieś na dysku czeka Arrow, Community, New Girl, Teen Wolf, Chicago Fire, Przyjaciele i Firefly
A gdzieś na dysku czeka Arrow, Community, New Girl, Teen Wolf, Chicago Fire, Przyjaciele i Firefly
- Nitka
- Adept
- Posty: 184
- Rejestracja: ndz sty 06, 2008 5:24 pm
- Status: Offline
Obecnie jestem na bieżąco z The Walking Dead - oglądanie trupów stało się rytuałem w moim mieszkaniu .
Natomiast uwielbiam:
- Absolutely Fabolous - perypetie dwóch kobit w średnim wieku, które stanowią kwintesencję stereotypów o świecie szoł-bizu
- Black Books - historia o wiecznie pijanym właścicielu księgarni, który robi łachę sprzedając klientom klasyki światowej literatury - pierwszy odcinek może wydawać się trudny do przebrnięcia (początkowo zarzuciłam oglądanie tego serialu), ale potem to już płynie się w dal z Bernardem Blackiem ;D (a Manny jest the best!)
- The Office - dość specyficzne poczucie humoru, a Steve Carell jako szef po prostu miażdży
- Mała Brytania - serial bawi mnie do łez i to mi wystarcza
Natomiast uwielbiam:
- Absolutely Fabolous - perypetie dwóch kobit w średnim wieku, które stanowią kwintesencję stereotypów o świecie szoł-bizu
- Black Books - historia o wiecznie pijanym właścicielu księgarni, który robi łachę sprzedając klientom klasyki światowej literatury - pierwszy odcinek może wydawać się trudny do przebrnięcia (początkowo zarzuciłam oglądanie tego serialu), ale potem to już płynie się w dal z Bernardem Blackiem ;D (a Manny jest the best!)
- The Office - dość specyficzne poczucie humoru, a Steve Carell jako szef po prostu miażdży
- Mała Brytania - serial bawi mnie do łez i to mi wystarcza
- Carnivall
- Weteran
- Posty: 1331
- Rejestracja: czw maja 23, 2013 8:54 pm
- Kontakt:
- Status: Offline
- Madoka
- Moderator
- Posty: 3265
- Rejestracja: śr sie 13, 2003 1:41 pm
- Lokalizacja: Szczecin
- Gender:
- Kontakt:
- Status: Offline
Zapomniałam o przeswietnym Carnivale i Rome. Ten pierwszy mimo interesujacej fabuły został przerwany gdyz widzowie uznali go za zbyt kontrowersyjny. Rome mozna by rzec jest opowiadany z punktu widzenia dwóch fikcyjnych bohaterow, ktorzy służą w wojsku Cezara.
"My shadows the only one that walks beside me
My shallow hearts the only thing that's beating
Sometimes I wish someone out there will find me
Till then I'll walk alone "
GG:5144161
My shallow hearts the only thing that's beating
Sometimes I wish someone out there will find me
Till then I'll walk alone "
GG:5144161
-
- Status: Offline
-
- Status: Offline
-
- Posty: 1
- Rejestracja: pt lis 22, 2013 3:02 pm
- Status: Offline
Alcatraz był dość ciekawy zwłaszcza indywidualne historie poszczególnych więźniów dziwi mnie to że serial miał fatalną oglądalność i nie będzie drugiego sezonu. Skończył się w kulminacyjnym miejscu bez wyjasnienia tak samo jak Heroes
Teraz oglądam serial Wikingowie i jak po 2 odcinkach bardzo mnie wciągnął.
Teraz oglądam serial Wikingowie i jak po 2 odcinkach bardzo mnie wciągnął.
-
- Status: Offline
- Katori
- Weteran
- Posty: 1286
- Rejestracja: pt kwie 08, 2011 10:21 am
- Lokalizacja: Austria
- Gender:
- Status: Offline
Oglądam: Glee, Pretty Little Liars, True Detective, The Walking Dead, American Horror Story Coven, Twisted, The Fosters, 2 Broke Girls, The Tomorrow People, Skins, (i mam do nadrobienia:) Brooklyn Nine-Nine, Da Vinci's Demons i Arrow.
Och, skoro tyle osób ogląda seriale, to może mi doradzicie - nadrobiłem The Walking Dead i zastanawiam się pomiędzy Banshee, a Suits - co lepsze? Mimo różnic gatunkowych, oba wydają się ciekawie i mam dylemat.
Och, skoro tyle osób ogląda seriale, to może mi doradzicie - nadrobiłem The Walking Dead i zastanawiam się pomiędzy Banshee, a Suits - co lepsze? Mimo różnic gatunkowych, oba wydają się ciekawie i mam dylemat.
-
- Status: Offline
-
- Status: Offline
Co do Pamiętników, to słyszałam, że niedawno wyszedł spin-off, ponoć nawet lepszy od oryginału. Ale nie oglądałam żadnej z serii, więc nie będę oceniać xD
Ja ostatnio korzystam z faktu, że na Comedy Central lecą od pierwszego sezonu Przyjaciele, więc odświeżam sobie trochę pamięć. Dobrych sitcomów nigdy nie za wiele.
Ja ostatnio korzystam z faktu, że na Comedy Central lecą od pierwszego sezonu Przyjaciele, więc odświeżam sobie trochę pamięć. Dobrych sitcomów nigdy nie za wiele.
-
- Status: Offline
-
- Status: Offline
-
- Status: Offline
- Ajsza
- Fanatyk
- Posty: 1732
- Rejestracja: pt maja 25, 2012 10:30 pm
- Kontakt:
- Status: Offline
Z tych dwóch wybrałabym Banshee. Odważny serial, jedzie po bandzie, jeśli lubisz dużą ilość przemocy, nagości, nieco przerysowaną, wręcz komiksową fabułę - to tytuł dla ciebie. No i ma mniej odcinków, więc szybko nadrobisz.Katori pisze:Och, skoro tyle osób ogląda seriale, to może mi doradzicie - nadrobiłem The Walking Dead i zastanawiam się pomiędzy Banshee, a Suits - co lepsze? Mimo różnic gatunkowych, oba wydają się ciekawie i mam dylemat.
Nie jestem fanką Sherlocka, koleżanka mnie namówiła. Dwa pierwsze sezony były nie najgorsze, ale pierwszy odcinek trzeciego był słaby. Słyszałam, że kolejny jest średni, a trzeci już bardzo dobry.
Nyuu Manga - nowe mangi, manhwy, manhuy, animangi, light novele, artbooki, guidebooki i inne dobrocie od naszych wspaniałych polskich i amerykańskich wydawców
-
- Status: Offline
Z pierwszym i drugim odcinkiem trzeciego sezonu jest pewien problem. To są typowe odcinki dla fanów serii. Takich, co to siedzą na tumblerze i rozkminiają wzór krawatu Moriarty'ego, płaczą do gifów i ogólnie wszystko przeżywają sto razy bardziej (czytaj -> ja). To, że są mało detektywistyczne, a bardzo sentymentalne fajnie podsumował scenarzysta Sherlocka - to nie jest historia detektywistyczna, ale historia o detektywie.
Pierwszy odcinek ma od groma nawiązań do fandomu (Anderson i jego "I believe in Sherlock, koncepcje "jak on przeżył? - TARDIS!; pocałunek z Molly to ukłon w stronę sherlloly, scena z Moriartym - sheriarty, nawet uścisk z Lestrade to pożywka dla shippujących); drugi jest bardzo rozczulający (ekhm, wesele, no ale pojawia się "that woman" i znowu mamy scenkę dla shippujących kolejny paring). Pamiętam, że mój wykładowca od kultury popularnej stwierdził, że Sherlock stracił z socjopaty. Ale to, co dzieje się w trzecim odcinku (a dzieje się dużo, może nawet za dużo) pokazuje, jak z pozoru nieważne szczegóły z tych dwóch obyczajowych odcinków, układają się w jedną, detektywistyczno-kryminalno-socjopatyczną całość. A tych, którzy dotrą do końca, czeka nie lada niespodzianka.
Ale! Sherlock zakończony, następny na święta, a już 28 lutego... TA-DA-DA-DAM, DRUGI SEZON HANNIBALA. Już nie mogę się doczekać, jestem ciekawa jakimi chorymi wizjami tym razem scenarzyści się z nami podzielą.
Pierwszy odcinek ma od groma nawiązań do fandomu (Anderson i jego "I believe in Sherlock, koncepcje "jak on przeżył? - TARDIS!; pocałunek z Molly to ukłon w stronę sherlloly, scena z Moriartym - sheriarty, nawet uścisk z Lestrade to pożywka dla shippujących); drugi jest bardzo rozczulający (ekhm, wesele, no ale pojawia się "that woman" i znowu mamy scenkę dla shippujących kolejny paring). Pamiętam, że mój wykładowca od kultury popularnej stwierdził, że Sherlock stracił z socjopaty. Ale to, co dzieje się w trzecim odcinku (a dzieje się dużo, może nawet za dużo) pokazuje, jak z pozoru nieważne szczegóły z tych dwóch obyczajowych odcinków, układają się w jedną, detektywistyczno-kryminalno-socjopatyczną całość. A tych, którzy dotrą do końca, czeka nie lada niespodzianka.
Ale! Sherlock zakończony, następny na święta, a już 28 lutego... TA-DA-DA-DAM, DRUGI SEZON HANNIBALA. Już nie mogę się doczekać, jestem ciekawa jakimi chorymi wizjami tym razem scenarzyści się z nami podzielą.
-
- Status: Offline
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 4 gości