Tasogare Otome X Amnesia # 8

Miejsce do rozmów wszelakich na temat mangi Tasogare Otome X Amnesia
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Itachi Uchiha
nołlife
Posty: 2714
Rejestracja: pn paź 20, 2014 8:10 pm
Status: Offline

Tasogare Otome X Amnesia # 8

Post autor: Itachi Uchiha » pn paź 19, 2015 3:27 pm

Obrazek
Na tą kolejną już odsłonę naszego ecchi horroru będziecie musieli poczekać do ok. 18 listopada.

Waneko, kocham was za Soumę i Magi ♥
Moje komentarze na temat anime/mang są
moją prywatną opinią - każdy ma swój indywidualny gust

Awatar użytkownika
Grey
nołlife
Posty: 4121
Rejestracja: ndz sie 15, 2010 10:52 am
Status: Offline

Post autor: Grey » czw paź 22, 2015 5:04 pm

A ja jestem dwa tomy do tyłu :lol: mam je na półce ale i tak jestem do tyłu, nie mam kiedy tego czytać :lol:
W ogóle nowa ankieta Waneko uświadomiła mi, jak mało ich tytułow obecnie kupuję i jak bardzo mi na nich nie zależy... masakra xD

Awatar użytkownika
Cavaliere
Weteran
Posty: 1123
Rejestracja: czw maja 14, 2015 6:41 pm
Status: Offline

Post autor: Cavaliere » czw paź 22, 2015 7:27 pm

Grey pisze:W ogóle nowa ankieta Waneko uświadomiła mi, jak mało ich tytułow obecnie kupuję i jak bardzo mi na nich nie zależy... masakra xD
Nie jesteś jedyny. Wszystko na NIGDY NIE KUPIĘ XD oprócz tytułów, które od nich zbieram to tylko Pandora Hearts i Tokyo Ghoul. Czekam tylko na tom DOGS. </3 Zastanawiam się tylko nad Marią bo LN może być ciekawe ;v

Awatar użytkownika
Madoka
Moderator
Posty: 3202
Rejestracja: śr sie 13, 2003 12:41 pm
Lokalizacja: Szczecin
Gender:
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: Madoka » pt paź 23, 2015 8:44 am

Na temat ankiety rozmawiajcie w temacie do tego odpowiednim.
"My shadows the only one that walks beside me
My shallow hearts the only thing that's beating
Sometimes I wish someone out there will find me
Till then I'll walk alone "

GG:5144161

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tasogare Otome X Amnesia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość