Ranking najbardziej wyczekiwanych mang (ver. 7) - ZAMKNIĘTY
- Luchael
- Adept
- Posty: 228
- Rejestracja: ndz lip 17, 2016 2:34 pm
- Gender:
- Status: Offline
Ranking najbardziej wyczekiwanych mang (ver. 7)
KRÓTKIE MANGI:
10 pkt - Shoujo Shuumatsu Ryokou
9 pkt - Yomawari Sensei (9 | seinen, dramat, psychologiczny)
8 pkt - Chainsaw Man
7 pkt - Blue Period
6 pkt - Meikyuu Black Company (5+ | shounen, komedia, przygodowy, fantasy)
5 pkt - Dai Dark (1+ | shounen, akcja, komedia, horror)
4 pkt - Devilman
3 pkt - Nichijou
2 pkt - Shimeji Simulation (1+ | seinen, komedia, okruchy życia)
1 pkt - Hitsugikatsugi no Kuro.: Kaichu Tabi no Wa (7 | seinen, komedia, fantasy, okruchy życia)
DŁUGIE MANGI:
10 pkt - Hunter x Hunter
9 pkt - Kami nomi zo Shiru Sekai (26 | shounen, romans, harem, nadprzyrodzone)
8 pkt - Karakuri Circus (43 | shounen, akcja, przygodowy, tajemnica)
7 pkt - Kyou no Cerberus (12 | shounen, romans, harem, komedia, nadprzyrodzone)
6 pkt - Hinamatsuri
5 pkt - Beelzebub
4 pkt - Shoukoku no Altair (22+ | shounen, akcja, historyczny, dramat)
3 pkt - Dorohedoro
2 pkt - D-Frag!
1 pkt - Kyokou Suiri
10 pkt - Shoujo Shuumatsu Ryokou
9 pkt - Yomawari Sensei (9 | seinen, dramat, psychologiczny)
8 pkt - Chainsaw Man
7 pkt - Blue Period
6 pkt - Meikyuu Black Company (5+ | shounen, komedia, przygodowy, fantasy)
5 pkt - Dai Dark (1+ | shounen, akcja, komedia, horror)
4 pkt - Devilman
3 pkt - Nichijou
2 pkt - Shimeji Simulation (1+ | seinen, komedia, okruchy życia)
1 pkt - Hitsugikatsugi no Kuro.: Kaichu Tabi no Wa (7 | seinen, komedia, fantasy, okruchy życia)
DŁUGIE MANGI:
10 pkt - Hunter x Hunter
9 pkt - Kami nomi zo Shiru Sekai (26 | shounen, romans, harem, nadprzyrodzone)
8 pkt - Karakuri Circus (43 | shounen, akcja, przygodowy, tajemnica)
7 pkt - Kyou no Cerberus (12 | shounen, romans, harem, komedia, nadprzyrodzone)
6 pkt - Hinamatsuri
5 pkt - Beelzebub
4 pkt - Shoukoku no Altair (22+ | shounen, akcja, historyczny, dramat)
3 pkt - Dorohedoro
2 pkt - D-Frag!
1 pkt - Kyokou Suiri
- Toriel
- Posty: 24
- Rejestracja: czw mar 22, 2018 3:48 pm
- Status: Offline
Ranking najbardziej wyczekiwanych mang (ver. 7)
KRÓTKIE MANGI
10 pkt - SHY (3+ | shounen, akcja)
9 pkt - Chainsaw Man
DŁUGIE MANGI
10 pkt - Jibaku Shounen Hanako-kun
9 pkt - Beastars
8 pkt - Houseki no Kuni
7 pkt - Mob Psycho 100
6 pkt - Dorohedoro
5 pkt - Chihayafuru
4 pkt - Yamada-kun to 7-nin no majo
10 pkt - SHY (3+ | shounen, akcja)
9 pkt - Chainsaw Man
DŁUGIE MANGI
10 pkt - Jibaku Shounen Hanako-kun
9 pkt - Beastars
8 pkt - Houseki no Kuni
7 pkt - Mob Psycho 100
6 pkt - Dorohedoro
5 pkt - Chihayafuru
4 pkt - Yamada-kun to 7-nin no majo
- Momomiya
- Posty: 91
- Rejestracja: ndz gru 23, 2018 10:58 pm
- Status: Offline
Ranking najbardziej wyczekiwanych mang (ver. 7)
KRÓTKIE MANGI:
10 pkt - Pet Shop of Horrors
9 pkt - Apocalypse no toride (10 I horror, akcja, tajemnica, zombie)
8 pkt- Saiyuki Gaiden
7 pkt - Chainsaw Man
DŁUGIE MANGI:
10 pkt - REAL
9 pkt - Slam Dunk
8 pkt - Vagabond
7 pkt - Astro Boy / Tetsuwan Atomu (23 I przygoda, sci-fi, superhero, klasyka)
6 pkt - Hyouryuu Kyoushitsu / The Drifting Classroom
5 pkt - Shaman King KZB
4 pkt - Haikyuu!!
3 pkt - Jisatsutou / The Suicide Island
2 pkt - I Am a Hero
A na koniec seria z serii "marzenie ściętej głowy":
1 pkt - Garasu no Kamen / Glass Mask (49+? <- hiatus I shoujo, dramat, klasyka, teatr)
10 pkt - Pet Shop of Horrors
9 pkt - Apocalypse no toride (10 I horror, akcja, tajemnica, zombie)
8 pkt- Saiyuki Gaiden
7 pkt - Chainsaw Man
DŁUGIE MANGI:
10 pkt - REAL
9 pkt - Slam Dunk
8 pkt - Vagabond
7 pkt - Astro Boy / Tetsuwan Atomu (23 I przygoda, sci-fi, superhero, klasyka)
6 pkt - Hyouryuu Kyoushitsu / The Drifting Classroom
5 pkt - Shaman King KZB
4 pkt - Haikyuu!!
3 pkt - Jisatsutou / The Suicide Island
2 pkt - I Am a Hero
A na koniec seria z serii "marzenie ściętej głowy":
1 pkt - Garasu no Kamen / Glass Mask (49+? <- hiatus I shoujo, dramat, klasyka, teatr)
- yikkimy
- Wtajemniczony
- Posty: 607
- Rejestracja: pt cze 19, 2020 3:16 pm
- Status: Offline
Ranking najbardziej wyczekiwanych mang (ver. 7)
KRÓTKIE MANGI:
10 pkt - Koi wa ameagari no yō ni
9 pkt - Gisou Furin (8 | okruchy życia, dramat, josei,komedia )
8 pkt - Kowloon Generic Romance (2+ | dramat, dojrzały romans, seinen, okruchy życia)
7 pkt - ao no flag (8 | szkolne, romans, shounen)
6 pkt - Soredemo Ayumu wa Yosetekuru (4+| komedia, shounen, szkoła życie, romans)
5 pkt - Usagi Drop (9| komedia, dramat, okruchy życia)
4 pkt - Yumi do Kurumi (1| drama, josei, slice od life, romans)
3 pkt - Happiness(10| drama, horror, szkoła życia, shounen, slice of life)
2 pkt - Tokyo Tarareba Musume (9| komedia, romans, josei)
1 pkt - Zashiki Onna (1| horror, psychologoczny, seinen)
DŁUGIE MANGI:
10 pkt- Black clover (25+| przygodowy, fantasy, shonen)
9 pkt - Haikyuu!!(43+ | komedia, sportowy, szkolne)
8 pkt - Act-Age (12+| drama)
7 pkt - Go-Tōbun no Hanayome
6 pkt - Ore monogatari!!(13| komedia romantyczna, okruchy życia)
5 pkt - Kuragehime (17| dorastanie, komedia romantyczne, slice of life)
4 pkt - Kasane (14| napięcie, mroczna fantazja)
3 pkt - Toilet-bound Hanako-kun
2 pkt - Komi Can't Communicate (17+| komedia, romans, szkoła życia, shounen)
1 pkt - Watashi ga Motenai no wa dou Kangaete mo Omaera ga Warui! (18+ | komedia, szkoła życia, shounen)
10 pkt - Koi wa ameagari no yō ni
9 pkt - Gisou Furin (8 | okruchy życia, dramat, josei,komedia )
8 pkt - Kowloon Generic Romance (2+ | dramat, dojrzały romans, seinen, okruchy życia)
7 pkt - ao no flag (8 | szkolne, romans, shounen)
6 pkt - Soredemo Ayumu wa Yosetekuru (4+| komedia, shounen, szkoła życie, romans)
5 pkt - Usagi Drop (9| komedia, dramat, okruchy życia)
4 pkt - Yumi do Kurumi (1| drama, josei, slice od life, romans)
3 pkt - Happiness(10| drama, horror, szkoła życia, shounen, slice of life)
2 pkt - Tokyo Tarareba Musume (9| komedia, romans, josei)
1 pkt - Zashiki Onna (1| horror, psychologoczny, seinen)
DŁUGIE MANGI:
10 pkt- Black clover (25+| przygodowy, fantasy, shonen)
9 pkt - Haikyuu!!(43+ | komedia, sportowy, szkolne)
8 pkt - Act-Age (12+| drama)
7 pkt - Go-Tōbun no Hanayome
6 pkt - Ore monogatari!!(13| komedia romantyczna, okruchy życia)
5 pkt - Kuragehime (17| dorastanie, komedia romantyczne, slice of life)
4 pkt - Kasane (14| napięcie, mroczna fantazja)
3 pkt - Toilet-bound Hanako-kun
2 pkt - Komi Can't Communicate (17+| komedia, romans, szkoła życia, shounen)
1 pkt - Watashi ga Motenai no wa dou Kangaete mo Omaera ga Warui! (18+ | komedia, szkoła życia, shounen)
Ostatnio zmieniony pt lut 12, 2021 4:36 pm przez yikkimy, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Adept
- Posty: 131
- Rejestracja: ndz cze 28, 2020 6:28 pm
- Gender:
- Status: Offline
Ranking najbardziej wyczekiwanych mang (ver. 7)
KRÓTKIE MANGI:
10 pkt - Inuyashiki
9 pkt - Octave
8 pkt - Mermaid Saga (3 | shounen, przygodowy, romans, horror)
7 pkt - My Solo Exchange diary (2 | yuri, okruchy życia, dramat, psychologiczny)
6 pkt - I married my best friend to shut my parents up (1 | shoujo ai, dramat, okruchy życia)
5 pkt -My alcoholic escape from reality (1 | seinen, okruchy życia, dramat, komedia)
4 pkt - Kuzu no honkai
3 pkt - Kiseijuu
DŁUGIE MANGI:
10 pkt - Claymore
9 pkt - Ghost Hunt
8 pkt - Mob Psycho 100
7 pkt - Black Jack
6 pkt - Tsubasa Reservoir Chronicle
INNE:
5 pkt - Baccano!
4 pkt - Rokka no Yuusha
3 pkt - Yuuni Kokki
2 pkt - Shin Sekai Yori
1 pkt - Re: Zero Kara Hajimeru Isekai Seikatsu Ex (3+ | shounen, przygodowy, fantasy)
10 pkt - Inuyashiki
9 pkt - Octave
8 pkt - Mermaid Saga (3 | shounen, przygodowy, romans, horror)
7 pkt - My Solo Exchange diary (2 | yuri, okruchy życia, dramat, psychologiczny)
6 pkt - I married my best friend to shut my parents up (1 | shoujo ai, dramat, okruchy życia)
5 pkt -My alcoholic escape from reality (1 | seinen, okruchy życia, dramat, komedia)
4 pkt - Kuzu no honkai
3 pkt - Kiseijuu
DŁUGIE MANGI:
10 pkt - Claymore
9 pkt - Ghost Hunt
8 pkt - Mob Psycho 100
7 pkt - Black Jack
6 pkt - Tsubasa Reservoir Chronicle
INNE:
5 pkt - Baccano!
4 pkt - Rokka no Yuusha
3 pkt - Yuuni Kokki
2 pkt - Shin Sekai Yori
1 pkt - Re: Zero Kara Hajimeru Isekai Seikatsu Ex (3+ | shounen, przygodowy, fantasy)
- Paddasu
- Posty: 19
- Rejestracja: pt cze 05, 2020 5:13 pm
- Status: Offline
Ranking najbardziej wyczekiwanych mang (ver. 7)
KRÓTKIE MANGI:
10 pkt - Who Made Me a Princess (Manhwa) (4+ | fantasy, komedia, romans, isekai)
9 pkt - Sono Bisque Doll wa Koi wo Suru
8 pkt - The Abandoned Empress (Manhwa) (4+ | romans, fantasy, isekai, drama)
7 pkt - Tsuiraku JK to Haijin Kyoushi (8+ | komedia, dramat, romans, okruchy życia)
DŁUGIE MANGI:
10 pkt - Haikyuu
9 pkt - Real
8 pkt - Blue Lock (10+ | akcja, dramat, sport)
7 pkt - Hunter x Hunter
6 pkt - Dorohedoro
5 pkt - Takane to Hana
4 pkt - Angel Densetsu
3 pkt - Komi-san wa, Comyushou desu
INNE
5 pkt - 86 LN (8+ | science-fiction, drama, seinen)
4 pkt - Violet Evergarden LN
10 pkt - Who Made Me a Princess (Manhwa) (4+ | fantasy, komedia, romans, isekai)
9 pkt - Sono Bisque Doll wa Koi wo Suru
8 pkt - The Abandoned Empress (Manhwa) (4+ | romans, fantasy, isekai, drama)
7 pkt - Tsuiraku JK to Haijin Kyoushi (8+ | komedia, dramat, romans, okruchy życia)
DŁUGIE MANGI:
10 pkt - Haikyuu
9 pkt - Real
8 pkt - Blue Lock (10+ | akcja, dramat, sport)
7 pkt - Hunter x Hunter
6 pkt - Dorohedoro
5 pkt - Takane to Hana
4 pkt - Angel Densetsu
3 pkt - Komi-san wa, Comyushou desu
INNE
5 pkt - 86 LN (8+ | science-fiction, drama, seinen)
4 pkt - Violet Evergarden LN
-
- Adept
- Posty: 188
- Rejestracja: ndz lip 30, 2017 5:28 pm
- Status: Offline
Ranking najbardziej wyczekiwanych mang (ver. 7)
KRÓTKIE MANGI:
10 pkt - Hagoromo Mishin (1 | josei, fantasy, romans, okruchy życia, nadprzyrodzone)
9 pkt - Tsukiyo no Toratsugumi (1 | seinen, dramat, fantasy, historyczny, romans, okruchy życia)
8 pkt - Natsu no Zenjitsu (5 | seinen, dramat, romans, szkolne życie, okruchy życia)
7 pkt – Futari no Renai Shoka (2 | seinen, dramat, komedia, romans, okruchy życia)
6 pkt - Hoshi Mamoru Inu (2 | seinen, dramat, okruchy życia, tragedia)
5 pkt - Hikari no Umi (1 | josei, dramat, romans, okruchy życia, nadprzyrodzone)
4 pkt - Dai Dark
3 pkt - Suna no Shiro (6 | shoujo, historyczny, psychologiczny, romans, tragedia)
2 pkt - Eien no With
1 pkt – Dungeon Meshi
DŁUGIE MANGI:
10 pkt - Kakushigoto (12 | seinen, komedia, okruchy życia, tajemnica)
9 pkt - Sayonara Zetsubou-Sensei (30 | shounen, okruchy życia, komedia, dramat, szkolne życie, parodia)
8 pkt - Nodame Cantabile
7 pkt - Adekan
6 pkt – Piano no Mori
5 pkt – Orpheus no Mado (18 [9 w nowym wydaniu]) | shoujo, dramat, gender-bender, historyczny, romans, tragedia)
4 pkt – Claymore
3 pkt – Dorohedoro
2 pkt – Taiyou no Ie
1 pkt – Arte
INNE:
5 pkt - Lord El-Melloi II-Sei no Jikenbo [LN] (10 | seinen, tajemnica, detektywistyczny, fantasy, nadprzyrodzone)
4 pkt - Fate/Strange Fake [LN] (6+ | seinen, akcja, fantasy, nadprzyrodzone)
3 pkt - Zaregoto Series [LN]
10 pkt - Hagoromo Mishin (1 | josei, fantasy, romans, okruchy życia, nadprzyrodzone)
9 pkt - Tsukiyo no Toratsugumi (1 | seinen, dramat, fantasy, historyczny, romans, okruchy życia)
8 pkt - Natsu no Zenjitsu (5 | seinen, dramat, romans, szkolne życie, okruchy życia)
7 pkt – Futari no Renai Shoka (2 | seinen, dramat, komedia, romans, okruchy życia)
6 pkt - Hoshi Mamoru Inu (2 | seinen, dramat, okruchy życia, tragedia)
5 pkt - Hikari no Umi (1 | josei, dramat, romans, okruchy życia, nadprzyrodzone)
4 pkt - Dai Dark
3 pkt - Suna no Shiro (6 | shoujo, historyczny, psychologiczny, romans, tragedia)
2 pkt - Eien no With
1 pkt – Dungeon Meshi
DŁUGIE MANGI:
10 pkt - Kakushigoto (12 | seinen, komedia, okruchy życia, tajemnica)
9 pkt - Sayonara Zetsubou-Sensei (30 | shounen, okruchy życia, komedia, dramat, szkolne życie, parodia)
8 pkt - Nodame Cantabile
7 pkt - Adekan
6 pkt – Piano no Mori
5 pkt – Orpheus no Mado (18 [9 w nowym wydaniu]) | shoujo, dramat, gender-bender, historyczny, romans, tragedia)
4 pkt – Claymore
3 pkt – Dorohedoro
2 pkt – Taiyou no Ie
1 pkt – Arte
INNE:
5 pkt - Lord El-Melloi II-Sei no Jikenbo [LN] (10 | seinen, tajemnica, detektywistyczny, fantasy, nadprzyrodzone)
4 pkt - Fate/Strange Fake [LN] (6+ | seinen, akcja, fantasy, nadprzyrodzone)
3 pkt - Zaregoto Series [LN]
- maciek1232
- Posty: 23
- Rejestracja: pn paź 07, 2019 2:49 pm
- Status: Offline
Ranking najbardziej wyczekiwanych mang (ver. 7)
KRÓTKIE MANGI:
10 pkt - Shoujo Shuumatsu Ryokou
9 pkt - Kaze no Tani no Nausicaä
8 pkt - Kamigami no Itadaki
7 pkt - Azumanga Daioh
6 pkt – Dungeon Meshi
5 pkt - Kiseijuu
4 pkt - Ping Pong
3 pkt - Elf-san wa Yaserarenai
2 pkt - Devilman
1 pkt - Kakukaku Shikajika
DŁUGIE MANGI:
10 pkt - Yokohama Kaidashi Kikou
9 pkt - Hunter x Hunter
8 pkt - Houseki no Kuni
7 pkt - Dorohedoro
6 pkt - Ashita no Joe
5 pkt - Aria + Aqua
4 pkt – Aku no Hana
3 pkt – Hinamatsuri
2 pkt – Slam Dunk
1 pkt – Golden Kamui
INNE (LIGHT NOVEL):
5 pkt - Kino no Tabi: The Beautiful World
4 pkt - Jinrui wa Suitai Shimashita
3 pkt - Baccano!
2 pkt - Monogatari
1 pkt - Youjo Senki
jedyna podmianka po moim poprzednim rankingu to Jojo na Dorohedoro
10 pkt - Shoujo Shuumatsu Ryokou
9 pkt - Kaze no Tani no Nausicaä
8 pkt - Kamigami no Itadaki
7 pkt - Azumanga Daioh
6 pkt – Dungeon Meshi
5 pkt - Kiseijuu
4 pkt - Ping Pong
3 pkt - Elf-san wa Yaserarenai
2 pkt - Devilman
1 pkt - Kakukaku Shikajika
DŁUGIE MANGI:
10 pkt - Yokohama Kaidashi Kikou
9 pkt - Hunter x Hunter
8 pkt - Houseki no Kuni
7 pkt - Dorohedoro
6 pkt - Ashita no Joe
5 pkt - Aria + Aqua
4 pkt – Aku no Hana
3 pkt – Hinamatsuri
2 pkt – Slam Dunk
1 pkt – Golden Kamui
INNE (LIGHT NOVEL):
5 pkt - Kino no Tabi: The Beautiful World
4 pkt - Jinrui wa Suitai Shimashita
3 pkt - Baccano!
2 pkt - Monogatari
1 pkt - Youjo Senki
jedyna podmianka po moim poprzednim rankingu to Jojo na Dorohedoro
- KossteK
- Posty: 39
- Rejestracja: pt lis 06, 2015 10:41 pm
- Gender:
- Kontakt:
- Status: Offline
Ranking najbardziej wyczekiwanych mang (ver. 7)
KRÓTKIE MANGI:
10 pkt - Boku no Kokoro no Yabai Yatsu (3+ | Komedia, romans, okruchy życia)
9 pkt - Yofukashi no Uta (4+ | Akcja, komedia, romans, psychologiczna)
8 pkt - Mission: Yozakura Family (4+ | Akcja, komedia, romans)
7 pkt - Shinigami Bocchan to Kuro Maid (9+|Tajemnica, komedia, romans, okruchy życia)
6 pkt - Kimi wa Houkago Insomnia (4+ | Komedia, romans, okruchy życia, szkolne życie)
5 pkt - Yankee-kun to Hakujou Gaaru (4+ | Komedia, romans, okruchy życia)
4 pkt - Jijou wo Shiranai Tenkousei ga Guigui Kuru (6+ | Komedia, romans, okruchy życia, szkolne życie)
3 pkt - Ijiranaide, Nagatoro-san
2 pkt - Mieruko-chan (3+ | Komedia, dramat, horror, okruchy życia)
1 pkt - The Story Between a Dumb Prefect and a High School Girl with an Inappropriate Skirt Length (3+ | Komedia, romans, szkolne życie)
DŁUGIE MANGI:
10 pkt - Beck
9 pkt - Dorohedoro
8 pkt - Komi-san wa, Comyushou desu.
7 pkt - Shiori Experience - Jimi na Watashi to Hen na Oji-san (15+ | Komedia, dramat, muzyczne, okruchy życia)
6 pkt - Claymore
5 pkt - Urami Koi, Koi, Urami Koi. (12 | Akcja, komedia, romans)
4 pkt - Saiki Kusuo no Ψ-nan
INNE
5 pkt - Yahari Ore no Seishun Rabukome wa Machigatte Iru
4 pkt - Seishun Buta Yarou
3 pkt - Spice and Wolf
2 pkt - Monogatari Series
1 pkt - Suzumiya Haruhi no Yuuutsu
10 pkt - Boku no Kokoro no Yabai Yatsu (3+ | Komedia, romans, okruchy życia)
9 pkt - Yofukashi no Uta (4+ | Akcja, komedia, romans, psychologiczna)
8 pkt - Mission: Yozakura Family (4+ | Akcja, komedia, romans)
7 pkt - Shinigami Bocchan to Kuro Maid (9+|Tajemnica, komedia, romans, okruchy życia)
6 pkt - Kimi wa Houkago Insomnia (4+ | Komedia, romans, okruchy życia, szkolne życie)
5 pkt - Yankee-kun to Hakujou Gaaru (4+ | Komedia, romans, okruchy życia)
4 pkt - Jijou wo Shiranai Tenkousei ga Guigui Kuru (6+ | Komedia, romans, okruchy życia, szkolne życie)
3 pkt - Ijiranaide, Nagatoro-san
2 pkt - Mieruko-chan (3+ | Komedia, dramat, horror, okruchy życia)
1 pkt - The Story Between a Dumb Prefect and a High School Girl with an Inappropriate Skirt Length (3+ | Komedia, romans, szkolne życie)
DŁUGIE MANGI:
10 pkt - Beck
9 pkt - Dorohedoro
8 pkt - Komi-san wa, Comyushou desu.
7 pkt - Shiori Experience - Jimi na Watashi to Hen na Oji-san (15+ | Komedia, dramat, muzyczne, okruchy życia)
6 pkt - Claymore
5 pkt - Urami Koi, Koi, Urami Koi. (12 | Akcja, komedia, romans)
4 pkt - Saiki Kusuo no Ψ-nan
INNE
5 pkt - Yahari Ore no Seishun Rabukome wa Machigatte Iru
4 pkt - Seishun Buta Yarou
3 pkt - Spice and Wolf
2 pkt - Monogatari Series
1 pkt - Suzumiya Haruhi no Yuuutsu
Mój profil na Last.fm http://www.last.fm/pl/user/kosst3k
- Sebek
- Weteran
- Posty: 1319
- Rejestracja: ndz wrz 08, 2019 12:27 pm
- Gender:
- Status: Offline
Ranking najbardziej wyczekiwanych mang (ver. 7)
Tabelki w rankingach uzupelnione. Mamy tam male przetasowania, a wyniki mozna zobaczyc pod tym linkiem https://wanekorankingi.blogspot.com/202 ... ver-7.html
Głosowało: 50 użytkowników
Długie mangi: 50
Krótkie: 50
Inne: 38
Przy okazji dodam, ze nadal mozna glosowac.
Głosowało: 50 użytkowników
Długie mangi: 50
Krótkie: 50
Inne: 38
Przy okazji dodam, ze nadal mozna glosowac.
- kesah
- Adept
- Posty: 447
- Rejestracja: śr wrz 28, 2011 6:57 pm
- Status: Offline
Ranking najbardziej wyczekiwanych mang (ver. 7)
Krótkie Serie :
10 ptk - Record of Ragnarok
9 ptk - Kiseijuu
8 ptk - Golden Boy
7 ptk - Wallman
6 ptk - Origin
5 ptk - Inuyashiki
4 ptk - Mujirushi
3 ptk - Darker than Black
2 ptk - Rosario+Vampire
1 ptk - Nausicaä of the Valley of the Wind
Długie serie
10 ptk - Kengan Ashura
9 ptk - Sun Ken Rock
8 ptk - Gantz
7 ptk - Blade of Immortal
6 ptk - Claymore
5 ptk - Slam Dunk
4 ptk - Captain Tsubasa
3 ptk - Ashita no Joe
2 ptk - HunterXHunter
1 ptk - Holyland
Inne :
Anime Book :
5 ptk - Dragon Ball GT Anime Comics Jaakuryu Hen
4 ptk - One Piece - Film "Gold" Anime Comic
3 ptk - Dragon Ball Z - Film "Fusion Reborn" Anime Comic
2 ptk - One Piece - Film "Stampede" Anime Comic
1 ptk - Dragon Ball Z - Film "The Legendary Super Saiyan" Anime Comic
10 ptk - Record of Ragnarok
9 ptk - Kiseijuu
8 ptk - Golden Boy
7 ptk - Wallman
6 ptk - Origin
5 ptk - Inuyashiki
4 ptk - Mujirushi
3 ptk - Darker than Black
2 ptk - Rosario+Vampire
1 ptk - Nausicaä of the Valley of the Wind
Długie serie
10 ptk - Kengan Ashura
9 ptk - Sun Ken Rock
8 ptk - Gantz
7 ptk - Blade of Immortal
6 ptk - Claymore
5 ptk - Slam Dunk
4 ptk - Captain Tsubasa
3 ptk - Ashita no Joe
2 ptk - HunterXHunter
1 ptk - Holyland
Inne :
Anime Book :
5 ptk - Dragon Ball GT Anime Comics Jaakuryu Hen
4 ptk - One Piece - Film "Gold" Anime Comic
3 ptk - Dragon Ball Z - Film "Fusion Reborn" Anime Comic
2 ptk - One Piece - Film "Stampede" Anime Comic
1 ptk - Dragon Ball Z - Film "The Legendary Super Saiyan" Anime Comic
Lista życzeń : Kengan Ashura/Omega, Gantz, Claymore, Slam Dunk, Ashita no Joe, Holyland, Yu Yu Hakusho, Sun-Ken Rock, Im a Hero
-
- Posty: 46
- Rejestracja: czw lis 26, 2020 8:43 pm
- Status: Offline
Ranking najbardziej wyczekiwanych mang (ver. 7)
KRÓTKIE MANGI:
10 pkt - Fruits Basket: Another
9 pkt - Kajiu no 8 (1+ | shonen, akcja, sci-fi)
8 pkt - Smokin' Parade
DŁUGIE MANGI:
10 pkt - Ace of Diamond
9 pkt - Arslan Senki
8 pkt - Kingdom
7 pkt - Meitanten Conan (98+ | shounen, akcja)
6 pkt - Haikyuu
5 pkt - Rave master (35 | shonen, akcja, dramat, fantasy)
4 pkt - Edens Zero
3 pkt - Nisekoi
2 pkt - D. Gray-Man
Inne:
5 pkt - Bokura no Kiseki Guidebook: La trace (1 | akcja, dramat, fantasy, romans)
4 pkt - Bokura no Kiseki: Short Stories (1 | akcja, dramat, fantasy, romans)
10 pkt - Fruits Basket: Another
9 pkt - Kajiu no 8 (1+ | shonen, akcja, sci-fi)
8 pkt - Smokin' Parade
DŁUGIE MANGI:
10 pkt - Ace of Diamond
9 pkt - Arslan Senki
8 pkt - Kingdom
7 pkt - Meitanten Conan (98+ | shounen, akcja)
6 pkt - Haikyuu
5 pkt - Rave master (35 | shonen, akcja, dramat, fantasy)
4 pkt - Edens Zero
3 pkt - Nisekoi
2 pkt - D. Gray-Man
Inne:
5 pkt - Bokura no Kiseki Guidebook: La trace (1 | akcja, dramat, fantasy, romans)
4 pkt - Bokura no Kiseki: Short Stories (1 | akcja, dramat, fantasy, romans)
- Alex2422
- Posty: 13
- Rejestracja: pt lut 01, 2019 1:34 pm
- Gender:
- Status: Offline
Ranking najbardziej wyczekiwanych mang (ver. 7)
DŁUGIE MANGI:
10 pkt - Trinity Seven: 7-nin no Mashotsukai
9 pkt - D-Frag!
8 pkt - Yumekui Merry (24 | akcja, fantasy, nadprzyrodzone)
7 pkt - Omamori Himari (12 | akcja, komedia, demony, ecchi, romans, szkoła, harem, nadprzyrodzone, fantasy)
6 pkt - Gokukoku no Brynhildr (18 | tajemnica, dramat, fantasy, sci-fi, seinen)
5 pkt - Dead Tube
4 pkt - Houseki no Kuni
3 pkt - Binbougami ga! (16 | shounen, przygoda, komedia, fantasy, magia, nadprzyrodzone)
2 pkt - Yamada-kun to 7-nin no Majo
1 pkt - Keijo!!!!!!!! (18 | shounen, akcja, ecchi, sport)
KRÓTKIE MANGI:
10 pkt - Liar Liar (2+ | gra, szkoła, psychologiczne, seinen)
9 pkt - Type-Moon Gakuen: Chibichuki! (6+ | komedia, parodia, szkoła)
8 pkt - Genshin: Dengeki Comic Anthology (1 | komedia, fantasy, okruchy życia)
7 pkt - Gabriel Dropout
6 pkt - Dumbbell Nan Kilo Moteru? (12+ | komedia, ecchi, szkoła, shounen, okruchy życia, sport)
5 pkt - Busou Shoujo Machiavellianism (11+ | akcja, sztuki walki, szkoła, shounen)
4 pkt - Blend S (5+ | komedia, okruchy życia)
3 pkt - Gochuumon wa Usagi Desu ka? (9+ | komedia, okruchy życia)
2 pkt - Joukamachi no Dandelion (5+ | akcja, komedia, okruchy życia, seinen)
1 pkt - Akuma no Riddle
INNE:
5 pkt - Psycome (6 | komedia, ecchi, romans, szkoła, harem, psychologiczne)
4 pkt - Seishun Buta Yarou Series
3 pkt - Yahari Ore no Seishun Love Comedy wa Machigatteiru.
2 pkt - Youkoso Jitsuryoku Shijou Shugi no Kyoushitsu e
1 pkt - Tokyo Ravens (16+ | komedia, szkoła, magia, nadprzyrodzone)
10 pkt - Trinity Seven: 7-nin no Mashotsukai
9 pkt - D-Frag!
8 pkt - Yumekui Merry (24 | akcja, fantasy, nadprzyrodzone)
7 pkt - Omamori Himari (12 | akcja, komedia, demony, ecchi, romans, szkoła, harem, nadprzyrodzone, fantasy)
6 pkt - Gokukoku no Brynhildr (18 | tajemnica, dramat, fantasy, sci-fi, seinen)
5 pkt - Dead Tube
4 pkt - Houseki no Kuni
3 pkt - Binbougami ga! (16 | shounen, przygoda, komedia, fantasy, magia, nadprzyrodzone)
2 pkt - Yamada-kun to 7-nin no Majo
1 pkt - Keijo!!!!!!!! (18 | shounen, akcja, ecchi, sport)
KRÓTKIE MANGI:
10 pkt - Liar Liar (2+ | gra, szkoła, psychologiczne, seinen)
9 pkt - Type-Moon Gakuen: Chibichuki! (6+ | komedia, parodia, szkoła)
8 pkt - Genshin: Dengeki Comic Anthology (1 | komedia, fantasy, okruchy życia)
7 pkt - Gabriel Dropout
6 pkt - Dumbbell Nan Kilo Moteru? (12+ | komedia, ecchi, szkoła, shounen, okruchy życia, sport)
5 pkt - Busou Shoujo Machiavellianism (11+ | akcja, sztuki walki, szkoła, shounen)
4 pkt - Blend S (5+ | komedia, okruchy życia)
3 pkt - Gochuumon wa Usagi Desu ka? (9+ | komedia, okruchy życia)
2 pkt - Joukamachi no Dandelion (5+ | akcja, komedia, okruchy życia, seinen)
1 pkt - Akuma no Riddle
INNE:
5 pkt - Psycome (6 | komedia, ecchi, romans, szkoła, harem, psychologiczne)
4 pkt - Seishun Buta Yarou Series
3 pkt - Yahari Ore no Seishun Love Comedy wa Machigatteiru.
2 pkt - Youkoso Jitsuryoku Shijou Shugi no Kyoushitsu e
1 pkt - Tokyo Ravens (16+ | komedia, szkoła, magia, nadprzyrodzone)
- Lukardis
- Posty: 31
- Rejestracja: pn kwie 12, 2021 1:23 pm
- Status: Offline
Ranking najbardziej wyczekiwanych mang (ver. 7)
DŁUGIE MANGI
10 pkt - Umineko No Naku Koro Ni
9 pkt - Aku no Hana
8 pkt - Toaru Kagaku No Railgun (16+|shounen, akcja, komedia, science-fiction, nadprzyrodzone)
7 pkt - Claymore
6 pkt - Komi-san wa, Comyushou Desu
5 pkt - Keijo!!!!!!!!
4 pkt - Yesterday o Utatte (11|seinen, dramat, romans, okruchy życia)
3 pkt - Watashi ga Motenai no wa dou Kangaete mo Omaera ga Warui!
KRÓTKIE MANGI
10 pkt - Tatoe Todokanu Ito da to Shite mo (7| shoujo-ai, dramat, romans, okruchy życia)
9 pkt - ACCA – 13-ku Kansatsuka
8 pkt - Shingetsutan Tsukihime
7 pkt - Octave
6 pkt - Oshi ga Budoukan Itte Kuretara Shinu (7+|seinen, shoujo-ai, komedia, okruchy życia)
5pkt- Sayonara Rose Garden (3| shoujo-ai, historyczne, dramat, romans)
4 pkt – Sasurai Emanon
3 pkt - Hige o Soru. Soshite Joshikousei o Hirou. (5+| dramat, romans, harem)
2 pkt – Kuzu no Honkai
1 pkt – Rozen Maiden (8| seinen, fantasy, nadprzyrodzone, dramat, psychologiczne)
INNE
5 pkt – 86
4 pkt – Yagate Kimi Ni Naru: Saeki Sayaka ni Tsuite (3| shoujo-ai, dramat, romans, okruchy życia)
3 pkt – Watashi no Oshi wa Akuyaku Reijou. (3+| shoujo-ai, komedia, isekai, fantasy, dramat)
2 pkt – Violet Evergarden
1 pkt – Kagerou Days
10 pkt - Umineko No Naku Koro Ni
9 pkt - Aku no Hana
8 pkt - Toaru Kagaku No Railgun (16+|shounen, akcja, komedia, science-fiction, nadprzyrodzone)
7 pkt - Claymore
6 pkt - Komi-san wa, Comyushou Desu
5 pkt - Keijo!!!!!!!!
4 pkt - Yesterday o Utatte (11|seinen, dramat, romans, okruchy życia)
3 pkt - Watashi ga Motenai no wa dou Kangaete mo Omaera ga Warui!
KRÓTKIE MANGI
10 pkt - Tatoe Todokanu Ito da to Shite mo (7| shoujo-ai, dramat, romans, okruchy życia)
9 pkt - ACCA – 13-ku Kansatsuka
8 pkt - Shingetsutan Tsukihime
7 pkt - Octave
6 pkt - Oshi ga Budoukan Itte Kuretara Shinu (7+|seinen, shoujo-ai, komedia, okruchy życia)
5pkt- Sayonara Rose Garden (3| shoujo-ai, historyczne, dramat, romans)
4 pkt – Sasurai Emanon
3 pkt - Hige o Soru. Soshite Joshikousei o Hirou. (5+| dramat, romans, harem)
2 pkt – Kuzu no Honkai
1 pkt – Rozen Maiden (8| seinen, fantasy, nadprzyrodzone, dramat, psychologiczne)
INNE
5 pkt – 86
4 pkt – Yagate Kimi Ni Naru: Saeki Sayaka ni Tsuite (3| shoujo-ai, dramat, romans, okruchy życia)
3 pkt – Watashi no Oshi wa Akuyaku Reijou. (3+| shoujo-ai, komedia, isekai, fantasy, dramat)
2 pkt – Violet Evergarden
1 pkt – Kagerou Days
- Sebek
- Weteran
- Posty: 1319
- Rejestracja: ndz wrz 08, 2019 12:27 pm
- Gender:
- Status: Offline
Ranking najbardziej wyczekiwanych mang (ver. 7)
Czas leci nieugłaganie i dobiegliśmy do końca siódmego głosowania na najpopularniejsze, czy też najbardziej oczekiwane przez nas tytuły.
Głosy oddawaliśmy w okresie 3 czerwiec 2000 – 31 maj 2021
Rankingi:
Podsumowanie:
Wzięło udział: 53 osoby
Długie mangi: 53 osoby
Krótkie mangi: 53 osoby
INNE: 43 osoby
Tym razem w głosowaniu nie wzięło tyle osób, co w ostatnim, ale nic to, niezdecydowani mogą dołączyć do zabawy w każdym momencie, w końcu każdy z nas jest ciekawy o czym marzy reszta forumowiczów, a też czym większa ilość głosów, tym ciekawszy ranking i bardziej miarodajne rezultaty. Także nie krępujcie się i dołączcie.
Pandemia dała się we znaki każdemu z nas. Dotknęła też nasze wydawnictwa i niemal każde z nich zaliczało mniejsze, czy też większe poślizgi. Pyrkon – komiksowa impreza, która miała odbyć się w tym roku, ponownie zmieniła datę, ale na pocieszenie przybyło Studio JG z ich kapitalnym mangowym festiwalem i jak zwykle każdy z nas poszałał. Liczymy na powtórkę na jesieni i zapowiedzi przynajmniej kilku tytułów dla dorosłego odbiorcy i nie zapomnijcie, dajcie coś z mordobiciem, gdyż naszemu forumowemu koledze puszczają już nerwy. A wracając do naszego głosowania, w tym zestawieniu nasze wydawnictwa postanowiły sprezentować nam 17 tytułów z naszych list, to dokładnie ta sama liczba, co w zeszłym roku! Pojawiło się tu wiele kapitalnych i bardzo oczekiwanych mang. Kto z nas nie czekał na furasów, czyli “Beastars”? Rzesze fanów “Hanako”, czy “Shaman Kinga” odetchęło z ulgą widząc te tytuły w zapowiedziach Studia JG. Waneko również postanowiło postawić na popularne tytuły i dzięki nim mamy świetnego “Chainsaw Man”, czy “Jujutsu Kaisen”. Mnie osobiście najbardziej przypadły do gustu zapowiedzi Studia JG. Najbardziej czekałem na “Otouto no otto” i “Ao no Flag”, ale zapowiedź“Koi wa Ameagari no You ni” również wywołała usmiech na mojej twarzy. Przez te ogłoszenia bardzo zyskali w moich oczach. Kotori postawiło na dwa mocne tytuły. Jedno z nich to wznowienie, ale za to jakie, “Eden – It’s an Endless World!”, a drugim tytułym jest “Devilman”, na który na wielu z nas czekało, po obejrzeniu Neflixowej adaptacji. Oba tytuły wydane będą w dwóch wariantach, twardej oprawie, którą na bank już zamówili kolekcjonerzy, oraz miękkiej, na którą czai się reszta. JPF postanowiło zadowolić fanów klimatów samurajskich i ruszyli z projektem croundfundingowym, o którym już wcześniej pisali na serwisach społecznościowych. Końcowy efekt przeszedł ich najśmielsze oczekiwania, co nas wszystkich cieszy i obiecują, że będzie więcej takich zbiórek. Znakomicie, gdyż szanse na mniej popularne tytuły znacznie wzrosły. Mam też nadzieję, że w tym roku JPF jeszcze zapowie kilka ciekawych rzeczy.
Niestety w tym roku żadne z wydawnictw nie zapowiedziało żadnej LN’ki z naszej listy, ale może w nadchodzacym będziemy mięli więcej szczęścia. Dobrze, że Waneko nie zdecydowało się porzucić tego poletka i zaserwowało dwie nowelki ze świata “The Promised Neverland”. Nie umknęła mi też ich odpowiedź o tym, że w tej chwili rozglądają się za nową. Na pewno jeszcze nie raz nas zaskoczą. Trudno oczekiwać nowych LN’ek od Kotori, ale za rok, czy dwa zwolni mi się slot po “Overlordzie” i będą nas mogli czymś zaskoczyć.
Akuma również radzi sobie dobrze na rynku i niedawno wydali swój trzeci tytuł, a ich debiut powoli znika ze sklepowych półek, także jak ktoś nie ma, a chce mieć, nie powinien zwklekać. Chłopaki z Akumy zapowiedzieli też dwa kolejne tytuły i brakuje mi jeszcze jednej zapowiedzi, aby podwoić liczbę tytułów wydanych w zeszłym roku.
Hanami w tym roku nic nie zapowiedziało.
Szczegółowe podsumowanie wydawnictw:
Waneko: (2 krótsze, 2 dłuższe)
--> Chainsaw man
--> Blue Phobia
--> Jujutsu Kaisen
--> Kanojo, Okarishimasu
JPF: (1 krótszy)
--> Basilisk
Studio JG: (4 krótsze, 5 dłuższych)
--> Koi wa Ameagari no You ni
--> Otouto no Otto
--> Kusuriya no Hitorigoto
--> Sono Bisque Doll wa Koi wo Suru
--> Ao no Flag
--> Beastars
--> Shaman King
--> Go-Toubun no Hanayome
--> Nijiiro Days
--> Jibaku Shounen Hanako-kun
Dango: (0 )
-->
Hanami: (0)
-->
Kotori: (1 krótszy, 1 dłuższy )
--> Devilman
--> Eden – It’s an Endless World!
Nie pozostaje nic innego, jak zaprosić Was abyście oddali swoje nowe głosy w nowym głosowaniu, które w tej chwili powinno już ruszyć z kopyta.
Głosy oddawaliśmy w okresie 3 czerwiec 2000 – 31 maj 2021
Rankingi:
Podsumowanie:
Wzięło udział: 53 osoby
Długie mangi: 53 osoby
Krótkie mangi: 53 osoby
INNE: 43 osoby
Tym razem w głosowaniu nie wzięło tyle osób, co w ostatnim, ale nic to, niezdecydowani mogą dołączyć do zabawy w każdym momencie, w końcu każdy z nas jest ciekawy o czym marzy reszta forumowiczów, a też czym większa ilość głosów, tym ciekawszy ranking i bardziej miarodajne rezultaty. Także nie krępujcie się i dołączcie.
Pandemia dała się we znaki każdemu z nas. Dotknęła też nasze wydawnictwa i niemal każde z nich zaliczało mniejsze, czy też większe poślizgi. Pyrkon – komiksowa impreza, która miała odbyć się w tym roku, ponownie zmieniła datę, ale na pocieszenie przybyło Studio JG z ich kapitalnym mangowym festiwalem i jak zwykle każdy z nas poszałał. Liczymy na powtórkę na jesieni i zapowiedzi przynajmniej kilku tytułów dla dorosłego odbiorcy i nie zapomnijcie, dajcie coś z mordobiciem, gdyż naszemu forumowemu koledze puszczają już nerwy. A wracając do naszego głosowania, w tym zestawieniu nasze wydawnictwa postanowiły sprezentować nam 17 tytułów z naszych list, to dokładnie ta sama liczba, co w zeszłym roku! Pojawiło się tu wiele kapitalnych i bardzo oczekiwanych mang. Kto z nas nie czekał na furasów, czyli “Beastars”? Rzesze fanów “Hanako”, czy “Shaman Kinga” odetchęło z ulgą widząc te tytuły w zapowiedziach Studia JG. Waneko również postanowiło postawić na popularne tytuły i dzięki nim mamy świetnego “Chainsaw Man”, czy “Jujutsu Kaisen”. Mnie osobiście najbardziej przypadły do gustu zapowiedzi Studia JG. Najbardziej czekałem na “Otouto no otto” i “Ao no Flag”, ale zapowiedź“Koi wa Ameagari no You ni” również wywołała usmiech na mojej twarzy. Przez te ogłoszenia bardzo zyskali w moich oczach. Kotori postawiło na dwa mocne tytuły. Jedno z nich to wznowienie, ale za to jakie, “Eden – It’s an Endless World!”, a drugim tytułym jest “Devilman”, na który na wielu z nas czekało, po obejrzeniu Neflixowej adaptacji. Oba tytuły wydane będą w dwóch wariantach, twardej oprawie, którą na bank już zamówili kolekcjonerzy, oraz miękkiej, na którą czai się reszta. JPF postanowiło zadowolić fanów klimatów samurajskich i ruszyli z projektem croundfundingowym, o którym już wcześniej pisali na serwisach społecznościowych. Końcowy efekt przeszedł ich najśmielsze oczekiwania, co nas wszystkich cieszy i obiecują, że będzie więcej takich zbiórek. Znakomicie, gdyż szanse na mniej popularne tytuły znacznie wzrosły. Mam też nadzieję, że w tym roku JPF jeszcze zapowie kilka ciekawych rzeczy.
Niestety w tym roku żadne z wydawnictw nie zapowiedziało żadnej LN’ki z naszej listy, ale może w nadchodzacym będziemy mięli więcej szczęścia. Dobrze, że Waneko nie zdecydowało się porzucić tego poletka i zaserwowało dwie nowelki ze świata “The Promised Neverland”. Nie umknęła mi też ich odpowiedź o tym, że w tej chwili rozglądają się za nową. Na pewno jeszcze nie raz nas zaskoczą. Trudno oczekiwać nowych LN’ek od Kotori, ale za rok, czy dwa zwolni mi się slot po “Overlordzie” i będą nas mogli czymś zaskoczyć.
Akuma również radzi sobie dobrze na rynku i niedawno wydali swój trzeci tytuł, a ich debiut powoli znika ze sklepowych półek, także jak ktoś nie ma, a chce mieć, nie powinien zwklekać. Chłopaki z Akumy zapowiedzieli też dwa kolejne tytuły i brakuje mi jeszcze jednej zapowiedzi, aby podwoić liczbę tytułów wydanych w zeszłym roku.
Hanami w tym roku nic nie zapowiedziało.
Szczegółowe podsumowanie wydawnictw:
Waneko: (2 krótsze, 2 dłuższe)
--> Chainsaw man
--> Blue Phobia
--> Jujutsu Kaisen
--> Kanojo, Okarishimasu
JPF: (1 krótszy)
--> Basilisk
Studio JG: (4 krótsze, 5 dłuższych)
--> Koi wa Ameagari no You ni
--> Otouto no Otto
--> Kusuriya no Hitorigoto
--> Sono Bisque Doll wa Koi wo Suru
--> Ao no Flag
--> Beastars
--> Shaman King
--> Go-Toubun no Hanayome
--> Nijiiro Days
--> Jibaku Shounen Hanako-kun
Dango: (0 )
-->
Hanami: (0)
-->
Kotori: (1 krótszy, 1 dłuższy )
--> Devilman
--> Eden – It’s an Endless World!
Nie pozostaje nic innego, jak zaprosić Was abyście oddali swoje nowe głosy w nowym głosowaniu, które w tej chwili powinno już ruszyć z kopyta.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości