Najlepsza manga:
1. Yotsuba!
2. Chłopaki z dwudziestego wieku
3. Battle Angel Alita
4. Kłamstwa bogów
5. Iluzoryczne Ginekokracje
Rozczarowanie:
Rodzeństwo Furo - trudno było doczytać do końca, kompletnie nijaka manga.
Inne rozczarowania:
JPF - Brak nowych, ciekawych tytułów w ofercie. Zastój w Mega Mandze. Rosnąca nieterminowość.
Hanami - Przez cały 2018 rok wydali 3 mangi. Masakra.
Waneko - Wiadoma afera licencyjna. Tłumaczenia z nieoficjalnych, anglojęzycznych skanów (i to błędne). Nowe mangi, które #nikogo.
Najlepsze wydawnictwo:
1. Kotori - najlepsza oferta, odważne nowości, Yotsuba!, realistyczny plan wydawniczy, fajnie wydane tomiki. Na minus niestety potwornie długie przerwy między kolejnymi tomami Light Novel.
2. Dango - odważne, i chyba nieco ryzykowne, zapowiedzi na 2019 rok. Trzymam kciuki, żeby czytelnicy je docenili!
Szok Roku:
Dango zapowiada wydanie 3-gatsu no Lion.
Drama roku:
Czyja Yona?
Czego mi brakuje:
Nadal za mało starszych, klasycznych tytułów i mang dla dojrzałego czytelnika.
Nie pogardziłbym też dobrze wydanym hentaiem.
Plebiscyt'18, czyli głosujemy po raz SZÓSTY!
- Kilgore Trout
- Adept
- Posty: 259
- Rejestracja: ndz gru 18, 2016 6:26 pm
- Lokalizacja: Poznań
- Status: Offline
- Canis
- nołlife
- Posty: 2877
- Rejestracja: pt sty 14, 2011 10:11 am
- Lokalizacja: Rzeszów
- Gender:
- Status: Offline
Plebiscyt'18, czyli głosujemy po raz SZÓSTY!
To już ostatni dzień! Ci którzy jeszcze nie głosowali, lub ci którzy chcą zmienić swój głos, mogą to zrobić do godziny 23:59. O północy plebiscyt zostaje oficjalnie zamknięty i rozpoczynam liczenie głosów.
-
- Posty: 24
- Rejestracja: śr sty 31, 2018 8:54 am
- Gender:
- Status: Offline
Plebiscyt'18, czyli głosujemy po raz SZÓSTY!
Najlepsza manga:
1.The Promised Neverland
2.Ku Twej Wieczności
3.Nieznajomy pośród wiatru
4.Spirit Circle
5.Chcę zjeść twoją trzustkę
Chciałabym również wyróżnić Herezję miłości, która, ku mojemu sporemu zaskoczeniu okazała się całkiem przyjemną lekturą.
Najlepsze wydawnictwo:
1.Kotori - Największa liczba interesujących mnie nowości (Yotsuba, Ku twej wieczności, Dziewczyna znad morza), oraz kontynuowane i zakończone serie (Fate/Zero, Ten Count)
2.Studio JG - Malo opóźnień z serii które zbieram, wydanie Śnieżki, Natsume, Nieznajomego pośrod wiatru i ciekawe zapowiedzi na kolejny rok (Danganronpa, Yona, Your Lie in April, My lesbian experience with loneliness).
3.Dango - Wydanie Trzustki i zapowiedź March comes in like a lion, oraz Yuru Camp.
Rozczarowanie Roku:
Coyote - za malo fabuły, zbyt dużo scen erotycznych
Szok! Roku:
Zapowiedź March comes in like a lion przez wydawnictwo Dango
Drama Roku:
Akatsuki no Yona i jej (nie)wydanie przez wydawnictwo Waneko
Czego nam brakuje:
Light Novel
I dłuższych serii, kilkunasto/kilkudziesięcio tomowych. Oprócz Herezji nie zachwycają mnie randomowe trzytomówki (patrzy na Waneko).
1.The Promised Neverland
2.Ku Twej Wieczności
3.Nieznajomy pośród wiatru
4.Spirit Circle
5.Chcę zjeść twoją trzustkę
Chciałabym również wyróżnić Herezję miłości, która, ku mojemu sporemu zaskoczeniu okazała się całkiem przyjemną lekturą.
Najlepsze wydawnictwo:
1.Kotori - Największa liczba interesujących mnie nowości (Yotsuba, Ku twej wieczności, Dziewczyna znad morza), oraz kontynuowane i zakończone serie (Fate/Zero, Ten Count)
2.Studio JG - Malo opóźnień z serii które zbieram, wydanie Śnieżki, Natsume, Nieznajomego pośrod wiatru i ciekawe zapowiedzi na kolejny rok (Danganronpa, Yona, Your Lie in April, My lesbian experience with loneliness).
3.Dango - Wydanie Trzustki i zapowiedź March comes in like a lion, oraz Yuru Camp.
Rozczarowanie Roku:
Coyote - za malo fabuły, zbyt dużo scen erotycznych
Szok! Roku:
Zapowiedź March comes in like a lion przez wydawnictwo Dango
Drama Roku:
Akatsuki no Yona i jej (nie)wydanie przez wydawnictwo Waneko
Czego nam brakuje:
Light Novel
I dłuższych serii, kilkunasto/kilkudziesięcio tomowych. Oprócz Herezji nie zachwycają mnie randomowe trzytomówki (patrzy na Waneko).
- mika
- Fanatyk
- Posty: 1600
- Rejestracja: wt sty 21, 2014 4:55 pm
- Kontakt:
- Status: Offline
Plebiscyt'18, czyli głosujemy po raz SZÓSTY!
Jak mi się jeszcze uda coś przeczytać rzez te dwie godziny, to może zmienię, ale coś mi nie szło za specjalnie
Najlepsze magi:
Miejsce 1. - Perfect World
Miejsce 2. - W miasteczku piasku i błękitnych łusek
Miejsce 3. - Kłamstwa bogów
Miejsce 4. - Chcę zjeść twoją trzustkę
Miejsce 5. - Klatka dla ptaków
Rozczarowanie: Niewiele przeczytałam i jak na razie nic mnie wybitnie nie rozczarowało.
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Dango
Miejsce 2. - Kotori
Miejsce 3. - Studio JG (szok i niedowierzanie XD)
Szok! Roku: Poza umieszczeniem Studia na moim wydawniczym podium, to chyba zapowiedź... (zastanawiam się, przy którym z dwóch tytułów, które mnie najmocniej zaskoczyły szczerzyłam się jak głupia do klientów) "Shigatsu wa kimi no uso".
Drama Roku: Koperty z plakatami do Ality
Czego nam brakuje: normalnych mang sportowych
Najlepsze magi:
Miejsce 1. - Perfect World
Miejsce 2. - W miasteczku piasku i błękitnych łusek
Miejsce 3. - Kłamstwa bogów
Miejsce 4. - Chcę zjeść twoją trzustkę
Miejsce 5. - Klatka dla ptaków
Rozczarowanie: Niewiele przeczytałam i jak na razie nic mnie wybitnie nie rozczarowało.
Najlepsze wydawnictwo:
Miejsce 1. - Dango
Miejsce 2. - Kotori
Miejsce 3. - Studio JG (szok i niedowierzanie XD)
Szok! Roku: Poza umieszczeniem Studia na moim wydawniczym podium, to chyba zapowiedź... (zastanawiam się, przy którym z dwóch tytułów, które mnie najmocniej zaskoczyły szczerzyłam się jak głupia do klientów) "Shigatsu wa kimi no uso".
Drama Roku: Koperty z plakatami do Ality
Czego nam brakuje: normalnych mang sportowych
- Mokuren
- Posty: 29
- Rejestracja: pt maja 03, 2013 11:18 am
- Gender:
- Status: Offline
Plebiscyt'18, czyli głosujemy po raz SZÓSTY!
Najlepsza Manga:
1. Księga Przyjaciół Natsume
2. Czy chcesz zostać starą panną?
3. Chcę zjeść twoją trzustkę
4. Ona i jej kot
5. Perfect World
I wyróżnienia, bo jednak z trudem wybrałam tę piątkę ^^
Pieta, Ku twej wieczności, Klatka dla ptaków, Oko Horusa: Kobieta, która została faraonem, Bracia z ulicy , Yotsuba!, Twój obraz, Królestwo żwiru
Najlepsze wydawnictwo mangowe:
1. Kotori - Dobór tytułów (zróżnicowane i naprawdę ciekawe) i co najważniejsze trafiają w mój gust. Co za tym idzie, coraz więcej od nich kupuję.
2. Studio JG - Poprawili terminowość, oraz podobnie jak u Kotori ich zapowiedzi skutecznie wyciągają mi pieniążki z portfela.
3. Dango - Za to, że prężnie się rozwijają i nie zatrzymali się tylko na yaoi. Decydują się na serie, które nie miały u nas zbyt dużych szans na wydanie.
Porównując do lat ubiegłych, pierwszy raz jak głosuję, Waneko nie załapało się na żadne miejsce. Pomimo mojej sympatii do "Kotka", jedna jednotomówka, z której szczerze się ucieszyłam, to zdecydowanie za mało.
Szok! Roku:
Zapowiedzi Studia JG - dwie długie shojki Natsume i Shirayuki oraz zapowiedzi Dango - March comes in like a lion, oraz Yuru Camp
Drama Roku:
Afera kartonowa o plakaty z Ality
Czego mi brakuje:
Starszych tytułów, josei, klasyki shoujo (nadal marzy mi się "Candy Candy").
1. Księga Przyjaciół Natsume
2. Czy chcesz zostać starą panną?
3. Chcę zjeść twoją trzustkę
4. Ona i jej kot
5. Perfect World
I wyróżnienia, bo jednak z trudem wybrałam tę piątkę ^^
Pieta, Ku twej wieczności, Klatka dla ptaków, Oko Horusa: Kobieta, która została faraonem, Bracia z ulicy , Yotsuba!, Twój obraz, Królestwo żwiru
Najlepsze wydawnictwo mangowe:
1. Kotori - Dobór tytułów (zróżnicowane i naprawdę ciekawe) i co najważniejsze trafiają w mój gust. Co za tym idzie, coraz więcej od nich kupuję.
2. Studio JG - Poprawili terminowość, oraz podobnie jak u Kotori ich zapowiedzi skutecznie wyciągają mi pieniążki z portfela.
3. Dango - Za to, że prężnie się rozwijają i nie zatrzymali się tylko na yaoi. Decydują się na serie, które nie miały u nas zbyt dużych szans na wydanie.
Porównując do lat ubiegłych, pierwszy raz jak głosuję, Waneko nie załapało się na żadne miejsce. Pomimo mojej sympatii do "Kotka", jedna jednotomówka, z której szczerze się ucieszyłam, to zdecydowanie za mało.
Szok! Roku:
Zapowiedzi Studia JG - dwie długie shojki Natsume i Shirayuki oraz zapowiedzi Dango - March comes in like a lion, oraz Yuru Camp
Drama Roku:
Afera kartonowa o plakaty z Ality
Czego mi brakuje:
Starszych tytułów, josei, klasyki shoujo (nadal marzy mi się "Candy Candy").
- Canis
- nołlife
- Posty: 2877
- Rejestracja: pt sty 14, 2011 10:11 am
- Lokalizacja: Rzeszów
- Gender:
- Status: Offline
Plebiscyt'18, czyli głosujemy po raz SZÓSTY!
Najlepsza Manga
1. Yotsuba
2. Chcę zjeść twoją trzustkę
3. Made in Abyss
4. Wypaczona
5. W miasteczku piasku i błękitnych łusek
Najlepsze wydawnictwo:
1. Kotori - za Yotsubę i Made in Abyss
2. Dango - za Trzustkę i zapowiedź kempingu
3. JPF - za łuski
Szok! Roku - zapowiedź Yotsuby
Drama Roku - będę oryginalny - tłumaczenie starej panny od Hanami
Czego nam brakuje - dobrych komedii
=============
Mija północ, więc oficjalnie zamykam plebiscyt. Wyniki będą za kilka dni.
edit: możliwe, że wyniki będą w dziś wieczorem, najdalej w niedzielę
1. Yotsuba
2. Chcę zjeść twoją trzustkę
3. Made in Abyss
4. Wypaczona
5. W miasteczku piasku i błękitnych łusek
Najlepsze wydawnictwo:
1. Kotori - za Yotsubę i Made in Abyss
2. Dango - za Trzustkę i zapowiedź kempingu
3. JPF - za łuski
Szok! Roku - zapowiedź Yotsuby
Drama Roku - będę oryginalny - tłumaczenie starej panny od Hanami
Czego nam brakuje - dobrych komedii
=============
Mija północ, więc oficjalnie zamykam plebiscyt. Wyniki będą za kilka dni.
edit: możliwe, że wyniki będą w dziś wieczorem, najdalej w niedzielę
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości