Plebiscyt'17, czyli głosujemy po raz PIĄTY!
- Canis
- nołlife
- Posty: 2875
- Rejestracja: pt sty 14, 2011 10:11 am
- Lokalizacja: Rzeszów
- Gender:
- Status: Offline
Plebiscyt'17, czyli głosujemy po raz PIĄTY!
Szanowni Forumowicze, nadszedł czas abyście przemówili po raz piąty!
W tym roku pozwoliłem sobie przejąć obowiązek przeprowadzenia plebiscytu od Daminoxa, gdyż ten nie logował się od niemal sześciu miesięcy. Dziś ponownie, macie okazję wypowiedzieć się co was w zachwyciło, a co rozczarowało, w poprzednim roku. Co kupiło Wasze serca, a co je złamało. Co Was zaskoczyło, a co doprowadziło do zszargania nerwów.
O tym wszystkim możecie się wypowiedzieć poniżej, a zasady są identyczne jak w plebiscytach z poprzednich lat, to znaczy, głosujemy na:
-Najlepszą Wydaną w Polsce Mangę,
-Najlepszą Wydaną w Polsce Light Novel.
-Na Szok! Roku, czyli na coś, co nas zwyczajnie, tak po ludzku, zaskoczyło.
-Na Dramę Roku, czyli głośne/nieprzyjemne/przedramatyzowane wydarzenie,
-Najlepsze Wydawnictwo mangowe.
Punktacja pozostaje taka sama jak w poprzednich plebiscytach. Wybieramy pięć mang i układacie je od najlepszej do najsłabszej. Miejsca są punktowane jak poniżej:
Miejsce 1. - 5 pkt.
Miejsce 2. - 4 pkt.
Miejsce 3. - 3 pkt.
Miejsce 4. - 2 pkt.
Miejsce 5. - 1 pkt.
Tytuł zdobywający najwięcej punktów otrzymuje miano najlepszego!
Głosowanie na wydawcę i LN odbywa się podobnie, ale można wybrać tylko 3 tytuły/wydawców.
Miejsce 1. - 3 pkt.
Miejsce 2. - 2 pkt.
Miejsce 3. - 1 pkt.
W przypadku Szoku! Roku i Dramy Roku wybieracie tylko po jednej propozycji. Oczywiście lista jest otwarta i sami możecie wyjść z inicjatywą, którą być może potem ktoś poprze. Przykładowy głos może wyglądać tak:
Szok! Roku: Wydanie F/Z
Drama Roku: złe Waneko nie wydaje dodatków
Oczywiście nie trzeba wypełnić każdego miejsca.
A oto i pretendenci do tytułu najlepszej mangi 2017 roku (kolejność alfabetyczna):
Akame ga KILL!
Alive
Bazy danych
Bungou Stray Dogs: Bezpańscy literaci
Canis: Dear Hatter
Canis: Dear Mr. Rain
Caste Heaven
Czwarty: Tatsuyuki Oyamato
Czwórcio i Szóstek: koci pamiętnik Junjiego Ito
Dar trzech króli
Deadlock
Doll Star: Wariant mocy słów
Duchowe bliźnięta
Dziewczynka w Krainie Przeklętych
Erased: Miasto, z którego zniknąłem
Granica twojej miłości
H.P. LOVECRAFT Kolor z innego wszechświata
H.P. LOVECRAFT Nawiedziciel mroku
Idący człowiek
Inspektor Akane Tsunemori
Ja, Sakamoto
Jackass!
Klasa skrytobójców
Kompleks sąsiada
Kształt twojego głosu
Kuro
Log Horizon: West Wind Brigade
Manhole
Mikroprocesory
Miłość, jenoty i inne kłopoty
Mother's Spirit
Mroczny grabarz Riddle
Murciélago
My Hero Academia: Akademia Bohaterów
Najlepsza na świecie
OPUS
Po burzy
Po lekcjach x w kucyku
Poison City
Posępny Mononokean
Power Play
Przy wspólnym stole
Re: Zero: Życie w innym świecie od zera
Reset
Rutta i Kodama
Saga winlandzka
Shiki
Siesta
Slow Starter
Słyszę twój głos
Smacznego! Kocham Cię!
Ślepa uliczka
To nie tak, że cię kocham!
Tokyo Ghoul:re
twoje imię.
Usłyszeć ciepło słońca: Teoria szczęścia
Wilczyca i czarny książę
Witajcie w Tokoharu
Wszechświat
Wzgórze Apolla: Bonus Track
Light Novel:
Fate/Zero
Naruto: tajemna historia Konohy
Naruto: tajemna historia Sakury
Puste granice: Ogród grzeszników
Re:Zero: Życie w innym świecie od zera
Tokyo Ghoul: Pustka
twoje imię.
Wydawnictwa:
Dango
Hanami
JPF
Kotori
Studio JG
Waneko
Yumegari
Głosujemy do 31-ego stycznia, liczy się data edycji postu, więc jeśli będzie edytowany 01 lutego i później, nie liczę go. Ten temat nie służy do dyskutowania, zamieszczamy tylko same głosy. Do wszelkich dyskusji i zgłaszania uwag, zachęcam w tym temacie.
Zaczynamy
W tym roku pozwoliłem sobie przejąć obowiązek przeprowadzenia plebiscytu od Daminoxa, gdyż ten nie logował się od niemal sześciu miesięcy. Dziś ponownie, macie okazję wypowiedzieć się co was w zachwyciło, a co rozczarowało, w poprzednim roku. Co kupiło Wasze serca, a co je złamało. Co Was zaskoczyło, a co doprowadziło do zszargania nerwów.
O tym wszystkim możecie się wypowiedzieć poniżej, a zasady są identyczne jak w plebiscytach z poprzednich lat, to znaczy, głosujemy na:
-Najlepszą Wydaną w Polsce Mangę,
-Najlepszą Wydaną w Polsce Light Novel.
-Na Szok! Roku, czyli na coś, co nas zwyczajnie, tak po ludzku, zaskoczyło.
-Na Dramę Roku, czyli głośne/nieprzyjemne/przedramatyzowane wydarzenie,
-Najlepsze Wydawnictwo mangowe.
Punktacja pozostaje taka sama jak w poprzednich plebiscytach. Wybieramy pięć mang i układacie je od najlepszej do najsłabszej. Miejsca są punktowane jak poniżej:
Miejsce 1. - 5 pkt.
Miejsce 2. - 4 pkt.
Miejsce 3. - 3 pkt.
Miejsce 4. - 2 pkt.
Miejsce 5. - 1 pkt.
Tytuł zdobywający najwięcej punktów otrzymuje miano najlepszego!
Głosowanie na wydawcę i LN odbywa się podobnie, ale można wybrać tylko 3 tytuły/wydawców.
Miejsce 1. - 3 pkt.
Miejsce 2. - 2 pkt.
Miejsce 3. - 1 pkt.
W przypadku Szoku! Roku i Dramy Roku wybieracie tylko po jednej propozycji. Oczywiście lista jest otwarta i sami możecie wyjść z inicjatywą, którą być może potem ktoś poprze. Przykładowy głos może wyglądać tak:
Szok! Roku: Wydanie F/Z
Drama Roku: złe Waneko nie wydaje dodatków
Oczywiście nie trzeba wypełnić każdego miejsca.
A oto i pretendenci do tytułu najlepszej mangi 2017 roku (kolejność alfabetyczna):
Akame ga KILL!
Alive
Bazy danych
Bungou Stray Dogs: Bezpańscy literaci
Canis: Dear Hatter
Canis: Dear Mr. Rain
Caste Heaven
Czwarty: Tatsuyuki Oyamato
Czwórcio i Szóstek: koci pamiętnik Junjiego Ito
Dar trzech króli
Deadlock
Doll Star: Wariant mocy słów
Duchowe bliźnięta
Dziewczynka w Krainie Przeklętych
Erased: Miasto, z którego zniknąłem
Granica twojej miłości
H.P. LOVECRAFT Kolor z innego wszechświata
H.P. LOVECRAFT Nawiedziciel mroku
Idący człowiek
Inspektor Akane Tsunemori
Ja, Sakamoto
Jackass!
Klasa skrytobójców
Kompleks sąsiada
Kształt twojego głosu
Kuro
Log Horizon: West Wind Brigade
Manhole
Mikroprocesory
Miłość, jenoty i inne kłopoty
Mother's Spirit
Mroczny grabarz Riddle
Murciélago
My Hero Academia: Akademia Bohaterów
Najlepsza na świecie
OPUS
Po burzy
Po lekcjach x w kucyku
Poison City
Posępny Mononokean
Power Play
Przy wspólnym stole
Re: Zero: Życie w innym świecie od zera
Reset
Rutta i Kodama
Saga winlandzka
Shiki
Siesta
Slow Starter
Słyszę twój głos
Smacznego! Kocham Cię!
Ślepa uliczka
To nie tak, że cię kocham!
Tokyo Ghoul:re
twoje imię.
Usłyszeć ciepło słońca: Teoria szczęścia
Wilczyca i czarny książę
Witajcie w Tokoharu
Wszechświat
Wzgórze Apolla: Bonus Track
Light Novel:
Fate/Zero
Naruto: tajemna historia Konohy
Naruto: tajemna historia Sakury
Puste granice: Ogród grzeszników
Re:Zero: Życie w innym świecie od zera
Tokyo Ghoul: Pustka
twoje imię.
Wydawnictwa:
Dango
Hanami
JPF
Kotori
Studio JG
Waneko
Yumegari
Głosujemy do 31-ego stycznia, liczy się data edycji postu, więc jeśli będzie edytowany 01 lutego i później, nie liczę go. Ten temat nie służy do dyskutowania, zamieszczamy tylko same głosy. Do wszelkich dyskusji i zgłaszania uwag, zachęcam w tym temacie.
Zaczynamy
Ostatnio zmieniony sob gru 30, 2017 4:24 pm przez Canis, łącznie zmieniany 3 razy.
- Katori
- Weteran
- Posty: 1286
- Rejestracja: pt kwie 08, 2011 10:21 am
- Lokalizacja: Austria
- Gender:
- Status: Offline
Plebiscyt'17, czyli głosujemy po raz PIĄTY!
Mangi:
1. Kształt twojego głosu
2. Murcielago
3. Akame ga KILL!
4. My Hero Academia: Akademia Bohaterów
5. Shiki
LN:
1. Puste granice
2. Re:Zero
3. Fate/Zero
Wydawnictwa:
1. Kotori
2. Waneko
Drama roku:
Źli wydawcy wydają mangi i odbierają skanlatorom pracę ich życia, a przy okazji odbierają też radość czytelnikom, których nie stać na komiks
1. Kształt twojego głosu
2. Murcielago
3. Akame ga KILL!
4. My Hero Academia: Akademia Bohaterów
5. Shiki
LN:
1. Puste granice
2. Re:Zero
3. Fate/Zero
Wydawnictwa:
1. Kotori
2. Waneko
Drama roku:
Źli wydawcy wydają mangi i odbierają skanlatorom pracę ich życia, a przy okazji odbierają też radość czytelnikom, których nie stać na komiks
-
- Wtajemniczony
- Posty: 556
- Rejestracja: pn mar 30, 2015 11:08 am
- Status: Offline
Plebiscyt'17, czyli głosujemy po raz PIĄTY!
Mangi:
1.Saga winlandzka
Wydawnictwa:
1.Hanami
2.J.P.F
1.Saga winlandzka
Wydawnictwa:
1.Hanami
2.J.P.F
- Fani
- nołlife
- Posty: 2353
- Rejestracja: sob cze 21, 2014 10:59 pm
- Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
- Gender:
- Status: Offline
Plebiscyt'17, czyli głosujemy po raz PIĄTY!
Mangi:
1. Kształt twojego głosu
2. My Hero Academia: Akademia Bohaterów
3. Tokyo Ghoul:re
4. Akame ga KILL!
5. Power Play
LN:
1. Puste granice
2. Fate/Zero
3. Re:Zero
Wydawnictwa:
1. Kotori
2. Waneko
3. JPF
Szok! Roku: Wydanie F/Z
1. Kształt twojego głosu
2. My Hero Academia: Akademia Bohaterów
3. Tokyo Ghoul:re
4. Akame ga KILL!
5. Power Play
LN:
1. Puste granice
2. Fate/Zero
3. Re:Zero
Wydawnictwa:
1. Kotori
2. Waneko
3. JPF
Szok! Roku: Wydanie F/Z
+1
- Meliona
- nołlife
- Posty: 3925
- Rejestracja: wt sty 01, 2013 2:10 pm
- Gender:
- Kontakt:
- Status: Offline
Plebiscyt'17, czyli głosujemy po raz PIĄTY!
Mangi:
Miejsce 1. - Przy wspólnym stole
Miejsce 2. - Czwórcio i szóstek
Miejsce 3. - Jackass!
Miejsce 4. - Kompleks sąsiada
Miejsce 5. - Mother's Spirit
Na LN nie głosuję, bo nic fajnego w tym roku nie wyszło. Czekam na SAO Progressive.
Wydawnictwa:
Miejsce 1. - Dango - To był rok Dango Kupiłam od nich 8 nowych tytułów i żaden mnie nie zawiódł. Wydają naprawdę dobre yaoi, a Kompleks sąsiada niespodziewanie okazał się bardzo przyjemną i wciągającą mangą. "Przy wspólnym stole" okazało się być bezkonkurencyjnie moją ulubioną nowością z 2017 roku. W ich sklepiku mangi mają cenę niższą od okładkowej, darmową wysyłkę + dodatki, co sprawia, że wszystkie tytuły Dango kupuję właśnie w nim. Do tego robią bardzo przyjemne dla oka okładki.
Miejsce 2. - Studio JG - no cóż... Mają naprawdę duże i częste opóźnienia, do których już się przyzwyczaiłam. Bardzo podoba mi się ich nowa linia wydawnicza yaoi, wybierają do niej fajne tytuły i wydają yaoi najładniej i najlepiej ze wszystkich polskich wydawnictw. I Dziewczynka w krainie przeklętych jest bardzo ładnie wydawana (tylko do pierwszego tomu można było mieć zastrzeżenia).
Miejsce 3. - Hanami - A, niech mają to miejsce za kolejnego Taniguchiego i Sagę winlandzką, której w życiu bym się po nich nie spodziewała.
JPF mnie w tym roku wkurzył tylko czterema One Piece'ami, więc nie ma dla niego miejsca na podium xD + z nowych rzeczy kupiłam od nich w 2017 tylko Czwórcio i szóstka i dodatek do Wzgórza, a z zapowiedzi na 2018 nie jestem na razie niczym specjalnie zainteresowana.
Yumegari można skwitować tylko krótkim śmiechem Oby 2018 był dla nich lepszy.
Waneko nie budziło we mnie w tym roku żadnych emocji, dobrze... Fajnie, że zabrali się za Scarlet Beriko, tylko żeby jeszcze ortów i innych błędów nie robili, a będzie cacy. Jakość druku się ostatnio w ich wydaniach pogarsza, czy to tylko moje wrażenie?
Z Kotori wszystko jest spoko. Cieszą booklety i szybkie wydawanie LN. Nie dostali podium tylko dlatego, że w sumie nic specjalnie ciekawego nie zapowiadają, ani nie wydali z nowych rzeczy w 2017 i zwyczajnie o nich zapomniałam, gdy myślałam o wydawcach Ale za SAO i Overlorda mają dużego plusa.
Szok! Roku: Zapowiedź wydawania Zarii z cenzurą
Drama Roku: Jeszcze nie wiem.
Miejsce 1. - Przy wspólnym stole
Miejsce 2. - Czwórcio i szóstek
Miejsce 3. - Jackass!
Miejsce 4. - Kompleks sąsiada
Miejsce 5. - Mother's Spirit
Na LN nie głosuję, bo nic fajnego w tym roku nie wyszło. Czekam na SAO Progressive.
Wydawnictwa:
Miejsce 1. - Dango - To był rok Dango Kupiłam od nich 8 nowych tytułów i żaden mnie nie zawiódł. Wydają naprawdę dobre yaoi, a Kompleks sąsiada niespodziewanie okazał się bardzo przyjemną i wciągającą mangą. "Przy wspólnym stole" okazało się być bezkonkurencyjnie moją ulubioną nowością z 2017 roku. W ich sklepiku mangi mają cenę niższą od okładkowej, darmową wysyłkę + dodatki, co sprawia, że wszystkie tytuły Dango kupuję właśnie w nim. Do tego robią bardzo przyjemne dla oka okładki.
Miejsce 2. - Studio JG - no cóż... Mają naprawdę duże i częste opóźnienia, do których już się przyzwyczaiłam. Bardzo podoba mi się ich nowa linia wydawnicza yaoi, wybierają do niej fajne tytuły i wydają yaoi najładniej i najlepiej ze wszystkich polskich wydawnictw. I Dziewczynka w krainie przeklętych jest bardzo ładnie wydawana (tylko do pierwszego tomu można było mieć zastrzeżenia).
Miejsce 3. - Hanami - A, niech mają to miejsce za kolejnego Taniguchiego i Sagę winlandzką, której w życiu bym się po nich nie spodziewała.
JPF mnie w tym roku wkurzył tylko czterema One Piece'ami, więc nie ma dla niego miejsca na podium xD + z nowych rzeczy kupiłam od nich w 2017 tylko Czwórcio i szóstka i dodatek do Wzgórza, a z zapowiedzi na 2018 nie jestem na razie niczym specjalnie zainteresowana.
Yumegari można skwitować tylko krótkim śmiechem Oby 2018 był dla nich lepszy.
Waneko nie budziło we mnie w tym roku żadnych emocji, dobrze... Fajnie, że zabrali się za Scarlet Beriko, tylko żeby jeszcze ortów i innych błędów nie robili, a będzie cacy. Jakość druku się ostatnio w ich wydaniach pogarsza, czy to tylko moje wrażenie?
Z Kotori wszystko jest spoko. Cieszą booklety i szybkie wydawanie LN. Nie dostali podium tylko dlatego, że w sumie nic specjalnie ciekawego nie zapowiadają, ani nie wydali z nowych rzeczy w 2017 i zwyczajnie o nich zapomniałam, gdy myślałam o wydawcach Ale za SAO i Overlorda mają dużego plusa.
Szok! Roku: Zapowiedź wydawania Zarii z cenzurą
Drama Roku: Jeszcze nie wiem.
- Thoreline
- Wtajemniczony
- Posty: 817
- Rejestracja: pt sie 08, 2014 8:44 pm
- Lokalizacja: gdzieś nad morzem
- Gender:
- Status: Offline
Plebiscyt'17, czyli głosujemy po raz PIĄTY!
Mangi:
1. Ja, Sakamoto
2. My Hero Academia: Akademia Bohaterów
3. Usłyszeć ciepło słońca: Teoria szczęścia
LN:
1. Naruto: tajemna historia Konohy
2. Naruto: tajemna historia Sakury
Innych nowelek nie zbieram (Toradora zacznę jak wyjdzie całość), mam nadzieje że w przyszłym roku się to zmieni.
Wydawnictwa:
1. Waneko
Pomimo tego że słabo z dodatkami (szkoda mi że nie wyjdzie więcej Śmiechu w Chmurach) to nadal najwięcej tomików mam od nich.
Szok:
Drama: cała sytuacja że: wydawnictwa mangowe są "złe" bo zabraniają skanlacji
1. Ja, Sakamoto
2. My Hero Academia: Akademia Bohaterów
3. Usłyszeć ciepło słońca: Teoria szczęścia
LN:
1. Naruto: tajemna historia Konohy
2. Naruto: tajemna historia Sakury
Innych nowelek nie zbieram (Toradora zacznę jak wyjdzie całość), mam nadzieje że w przyszłym roku się to zmieni.
Wydawnictwa:
1. Waneko
Pomimo tego że słabo z dodatkami (szkoda mi że nie wyjdzie więcej Śmiechu w Chmurach) to nadal najwięcej tomików mam od nich.
Szok:
Drama: cała sytuacja że: wydawnictwa mangowe są "złe" bo zabraniają skanlacji
- Lunatyczka
- Adept
- Posty: 476
- Rejestracja: pt kwie 22, 2016 9:20 pm
- Gender:
- Status: Offline
Plebiscyt'17, czyli głosujemy po raz PIĄTY!
Mangi:
1. My Hero Academia
2. Saga Winlandzka
3. Dziewczynka w Krainie Przeklętych
4. Kształt Twojego Głosu
5. Kuro
LN:
1. Re: Zero
2. Puste Granice
Wydawnictwa:
1.Waneko - Za to co zwykle plus dodatkowo jako jedyni w tym roku nie mieli opóźnień xD
2. Dango - musiałam ich tu wstawić, bo nie to, że bardzo podoba mi się ich działalność, czyli m.in kontakt z czytelnikami, własne małe forum na fejsie, mnóstwo dodatków do serii, dobra jakość wydania - to także przez wydanie Kompleksu Sąsiada, którego niestety nie udało mi się wcisnąć do topki, ale jakby się dało więcej wpisać to byłby na 6 miejscu ^^
3. Studio JG - Ciężko było mi się zdecydować między nim a JPF-em, ale podsumowując ich w tym roku to lepiej wypada Studio, bo w przeciwieństwie do JPF-u co jakiś czas rozpoczynam od nich kolejne nowe serie, a JPF w tym roku niczym nowym mnie nie zainteresowało.
Szok! roku: wydanie Boku no Hero Academia
Drama roku: "tacy biedni" skanlatorzy vs "takie złe" wydawnictwa
1. My Hero Academia
2. Saga Winlandzka
3. Dziewczynka w Krainie Przeklętych
4. Kształt Twojego Głosu
5. Kuro
LN:
1. Re: Zero
2. Puste Granice
Wydawnictwa:
1.Waneko - Za to co zwykle plus dodatkowo jako jedyni w tym roku nie mieli opóźnień xD
2. Dango - musiałam ich tu wstawić, bo nie to, że bardzo podoba mi się ich działalność, czyli m.in kontakt z czytelnikami, własne małe forum na fejsie, mnóstwo dodatków do serii, dobra jakość wydania - to także przez wydanie Kompleksu Sąsiada, którego niestety nie udało mi się wcisnąć do topki, ale jakby się dało więcej wpisać to byłby na 6 miejscu ^^
3. Studio JG - Ciężko było mi się zdecydować między nim a JPF-em, ale podsumowując ich w tym roku to lepiej wypada Studio, bo w przeciwieństwie do JPF-u co jakiś czas rozpoczynam od nich kolejne nowe serie, a JPF w tym roku niczym nowym mnie nie zainteresowało.
Szok! roku: wydanie Boku no Hero Academia
Drama roku: "tacy biedni" skanlatorzy vs "takie złe" wydawnictwa
Ostatnio zmieniony śr sty 24, 2018 1:22 am przez Lunatyczka, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Status: Offline
Plebiscyt'17, czyli głosujemy po raz PIĄTY!
Mangi:
Miejsce 1. - Poison City
Miejsce 2. -Przy wspólnym stole.
Miejsce 3. - Usłyszeć ciepło slońca: Teoria szczęścia
Miejsce 4. - Posępny Mononokean
Miejsce 5. - Dziewczynka w krainie przeklętych
LN:
Miejsce 1. - twoje imię.
Szok roku: - coraz bardziej drastycznie rosnące ceny mang
Drama roku: Drama skanlacyjna
Wydawnictwa:
1 Studio JG
2 Waneko
3. Dango
Studio JG - głownie dlatego, że na mojej liście mang zmieściłam tylko 2 tytuły od nich, a tak naprawdę dużo tytułów, które zaczęli wydawac w tym roku lub je ogłosili zaczęłam zbierać - zdecydowanie więcej niż w poprzednich latach
Waneko - za tempo pracy, ja nie zdążę jeszcze tomiku przeczytać, a tu się okazuje, że wyszły już 2 następne. Trochę nie nadążam z tytulami, ale to świadczy tylko dobrze o wydawnictwie i niecierpliwi mogą być zadowoleni
Dango - ewidentnie mierzy siły na zamiary, dobiera naprawdę fajne tytuły, dopracowuje świetne dodatki, ciekawa jestem jak poradziliby sobie z dłuższą serią, ale przy tych krótszych odwalają dobrą robotę
Miejsce 1. - Poison City
Miejsce 2. -Przy wspólnym stole.
Miejsce 3. - Usłyszeć ciepło slońca: Teoria szczęścia
Miejsce 4. - Posępny Mononokean
Miejsce 5. - Dziewczynka w krainie przeklętych
LN:
Miejsce 1. - twoje imię.
Szok roku: - coraz bardziej drastycznie rosnące ceny mang
Drama roku: Drama skanlacyjna
Wydawnictwa:
1 Studio JG
2 Waneko
3. Dango
Studio JG - głownie dlatego, że na mojej liście mang zmieściłam tylko 2 tytuły od nich, a tak naprawdę dużo tytułów, które zaczęli wydawac w tym roku lub je ogłosili zaczęłam zbierać - zdecydowanie więcej niż w poprzednich latach
Waneko - za tempo pracy, ja nie zdążę jeszcze tomiku przeczytać, a tu się okazuje, że wyszły już 2 następne. Trochę nie nadążam z tytulami, ale to świadczy tylko dobrze o wydawnictwie i niecierpliwi mogą być zadowoleni
Dango - ewidentnie mierzy siły na zamiary, dobiera naprawdę fajne tytuły, dopracowuje świetne dodatki, ciekawa jestem jak poradziliby sobie z dłuższą serią, ale przy tych krótszych odwalają dobrą robotę
Ostatnio zmieniony ndz sty 07, 2018 9:09 pm przez Otai, łącznie zmieniany 1 raz.
- Reviolli
- nołlife
- Posty: 2121
- Rejestracja: pn gru 29, 2014 7:58 am
- Status: Offline
Plebiscyt'17, czyli głosujemy po raz PIĄTY!
Mangi.
1. Kompleks sąsiada,
2. Kształt twojego głosu,
3. Murciélago,
4. Inspektor Akane Tsunemori,
5. Przy wspólnym stole,
LN
1.Re:Zero: Życie w innym świecie od zera
2.
3.
Szok roku:
Drama roku:
Drama skanlacyjna
Wydawnictwa:
2. Waneko
3. JPF
3. Kotori
1. Kompleks sąsiada,
2. Kształt twojego głosu,
3. Murciélago,
4. Inspektor Akane Tsunemori,
5. Przy wspólnym stole,
LN
1.Re:Zero: Życie w innym świecie od zera
2.
3.
Szok roku:
Drama roku:
Drama skanlacyjna
Wydawnictwa:
2. Waneko
3. JPF
3. Kotori
Muzyczne, Yuri, sportowe +2
Przygodowe, gender bender, komedie +1
Horrory, SF, Kryminały -1
Przygodowe, gender bender, komedie +1
Horrory, SF, Kryminały -1
- zandam
- Moderator
- Posty: 3063
- Rejestracja: czw kwie 24, 2003 8:13 pm
- Lokalizacja: Wronki
- Kontakt:
- Status: Offline
Plebiscyt'17, czyli głosujemy po raz PIĄTY!
Mangi:
1. Duchowe bliźnięta
2. Dziewczynka w Krainie Przeklętych
3. Kompleks sąsiada
4. Usłyszeć ciepło słońca: Teoria szczęścia
5. twoje imię.
LN:
1. twoje imię.
2. Naruto: Tajemna historia Konohy
3. Naruto: Tajemna historia Sakury
Wydawnictwa:
1. JPF - za wszystko, prócz opóźnień.
2. Dango - za całokształt (kontakt z czytelnikami, dodatki, wydania, brak opóźnień) i fakt, że kupiłam od nich Słoneczko i "Przy wspólnym stole", zaprenumerowałam "Coyote" i ostatnią zapowiedź, czyli więcej BL niż w życiu kupiłam od jakiegokolwiek innego wydawcy, czy raczej niż w ogóle kupiłam, bo oprócz ich tytułów mam tylko Deadlocka i "In these words".
3. Hanami - niewiele od nich kupuję (tylko Mushishi), ale tylko dlatego, że mimo iż trafiają w moje gusta... to jednak po czasie; wcześniej zdążyłam już skompletować ich nowe tytuły w innych wydaniach. Tłumaczenie to inna kwestia i pozwolę ją sobie przemilczeć. >D
Szok roku: JPF zapowiada nowe joseie.
1. Duchowe bliźnięta
2. Dziewczynka w Krainie Przeklętych
3. Kompleks sąsiada
4. Usłyszeć ciepło słońca: Teoria szczęścia
5. twoje imię.
LN:
1. twoje imię.
2. Naruto: Tajemna historia Konohy
3. Naruto: Tajemna historia Sakury
Wydawnictwa:
1. JPF - za wszystko, prócz opóźnień.
2. Dango - za całokształt (kontakt z czytelnikami, dodatki, wydania, brak opóźnień) i fakt, że kupiłam od nich Słoneczko i "Przy wspólnym stole", zaprenumerowałam "Coyote" i ostatnią zapowiedź, czyli więcej BL niż w życiu kupiłam od jakiegokolwiek innego wydawcy, czy raczej niż w ogóle kupiłam, bo oprócz ich tytułów mam tylko Deadlocka i "In these words".
3. Hanami - niewiele od nich kupuję (tylko Mushishi), ale tylko dlatego, że mimo iż trafiają w moje gusta... to jednak po czasie; wcześniej zdążyłam już skompletować ich nowe tytuły w innych wydaniach. Tłumaczenie to inna kwestia i pozwolę ją sobie przemilczeć. >D
Szok roku: JPF zapowiada nowe joseie.
+1
- KubciO
- Fanatyk
- Posty: 1930
- Rejestracja: pn lip 18, 2016 12:36 am
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Gender:
- Status: Offline
Plebiscyt'17, czyli głosujemy po raz PIĄTY!
Mangi:
1. Saga Winlandzka
2. Dziewczynka w Krainie Przeklętych
3. Tokyo Ghoul:re
LN:
1. Puste granice
2. Fate/Zero
3. Re:Zero
Wydawnictwa:
1. Kotori
2. JPF
3. Hanami
Szok: Wydanie F/Z
Drama:?
1. Saga Winlandzka
2. Dziewczynka w Krainie Przeklętych
3. Tokyo Ghoul:re
LN:
1. Puste granice
2. Fate/Zero
3. Re:Zero
Wydawnictwa:
1. Kotori
2. JPF
3. Hanami
Szok: Wydanie F/Z
Drama:?
Last Man 6 - +4/5
Ragna Crimson 2 - 4/5
Chainsaw Man 11 - +4/5
Chainsaw Man 10 - 4/5
One-Punch Man 23 - +4/5
Ragna Crimson 2 - 4/5
Chainsaw Man 11 - +4/5
Chainsaw Man 10 - 4/5
One-Punch Man 23 - +4/5
- Alexandrus888
- nołlife
- Posty: 3297
- Rejestracja: wt lip 12, 2016 10:16 pm
- Gender:
- Status: Offline
Plebiscyt'17, czyli głosujemy po raz PIĄTY!
Manga:
1. Kształt twojego głosu
2. Kuro
3. Dziewczynka w Krainie Przeklętych
4. Inspektor Akane Tsunemori
5. Erased: Miasto, z którego zniknąłem
LN:
1. Puste granice: Ogród grzeszników
2. Fate/Zero
3. twoje imię.
Wydawnictwa:
1. Waneko - za terminowość i zapowiedź Neverlanda
2. Kotori - za moje osobiste objawienie, czyli Kształt twojego głosu, pozostawanie pionierem LN, oraz za numer na 1 kwietnia
3. JPF - za dalekosiężne plany (Gunnm i Akira w twardych oprawach, artbooki) oraz za robienie wszelkich dodatków. Byli by wyżej gdyby nie były to zapowiedzi zapowiedzi a faktyczne publikacje.
4.* Dango - dałbym gdyby było więcej miejsc. Bardzo się starają i to widać, niestety nie lubię BL więc praktycznie cała ich oferta do mnie nie trafia. Może za rok jak wejdą seineny (iczę, że udadzą się te po które jadą do Japonii).
Szok roku: Wydanie Najlepszej na świecie.
Drama roku: wydawnictwa vs. fani darmowego czytania
1. Kształt twojego głosu
2. Kuro
3. Dziewczynka w Krainie Przeklętych
4. Inspektor Akane Tsunemori
5. Erased: Miasto, z którego zniknąłem
LN:
1. Puste granice: Ogród grzeszników
2. Fate/Zero
3. twoje imię.
Wydawnictwa:
1. Waneko - za terminowość i zapowiedź Neverlanda
2. Kotori - za moje osobiste objawienie, czyli Kształt twojego głosu, pozostawanie pionierem LN, oraz za numer na 1 kwietnia
3. JPF - za dalekosiężne plany (Gunnm i Akira w twardych oprawach, artbooki) oraz za robienie wszelkich dodatków. Byli by wyżej gdyby nie były to zapowiedzi zapowiedzi a faktyczne publikacje.
4.* Dango - dałbym gdyby było więcej miejsc. Bardzo się starają i to widać, niestety nie lubię BL więc praktycznie cała ich oferta do mnie nie trafia. Może za rok jak wejdą seineny (iczę, że udadzą się te po które jadą do Japonii).
Szok roku: Wydanie Najlepszej na świecie.
Drama roku: wydawnictwa vs. fani darmowego czytania
- DarkNighty
- nołlife
- Posty: 2045
- Rejestracja: ndz maja 25, 2014 1:25 pm
- Lokalizacja: Warszawa/Łódź
- Gender:
- Kontakt:
- Status: Offline
Plebiscyt'17, czyli głosujemy po raz PIĄTY!
1. Inspektor Akane Tsunemori
2. Bungou Stray Dogs: Bezpańscy Literaci
3. Erased
4. Wilczyca i czarny książę
5. Kompleks Sąsiada
I, o dziwo, oprócz tych pięciu serii u góry (oraz kilku jednotomówek), w tym roku nie wzięłam żadnej innej nowej mangi. To trochę smutne. Na razie nadal zbieram dużo, dlatego, że większość tytułów, jakie kolekcjonuję, to długie serie... Ale one w końcu też się skończą albo dogonią Japonię.
Wydawnictwa:
1. Waneko - i nie zapowiada się, by miało się to zmienić w najbliższym czasie. Spośród mang, które obecnie zbieram, połowa (chociaż teraz to chyba nawet więcej) jest wydawana przez Waneko. Oczywiście wydają całą masę tytułów nie dla mnie, ale dzięki temu, że jest ich tak dużo, to zawsze jestem w stanie znaleźć coś dla siebie. Bardzo cenię ich również za terminowość. Ogromny plus za zapowiedzenie mangi The Promised Neverland, która już jest faworytem na pierwsze miejsce w plebiscycie 2018 roku xD
Oczywiście zdarzają im się wpadki, ale jestem w stanie je wybaczyć, biorąc pod uwagę, że robią tyle dobrego dla rynku mangowego (i dla mnie, jako czytelniczki). Szkoda, że nie wydają dodatków (LN Bezpańskich Literatów ), ale trzeba się z tym jakoś pogodzić.
2. Dango - bardziej za całokształt niż konkretne tytuły. Na razie mam od nich tylko Kompleks Sąsiada, ponieważ yaoi nie przypadły mi zbytnio do gustu. Uważam jednak, że warto docenić pracę tego małego wydawnictwa. Na razie nie mogę powiedzieć o nich złego słowa i mam nadzieję, że nie zmieni się to w 2018 roku. Bardzo gratuluję im sposobu, w jaki zaistnieli na polskim rynku mangowym.
I koniec. Szkoda, że JPF wypadło z mojego rankingu, ale nie mogę ciągle dawać im drugiego czy trzeciego miejsca za wydanie One Piece i Tytanów. Prawda jest taka, że w tym roku wzięłam od nich tylko dodatek do Wzgórza Apolla. Ostatnio jest mi trochę nie po drodze z tym wydawnictwem, jednak mam nadzieję, że zmieni się to w 2018 roku. Chciałabym zacząć od nich jakąś nową, dłuższą serię...
Studio JG mnie tak irytuje swoimi opóźnieniami i miesięcznymi rozpiskami, na podstawie których mamy wierzyć, że wydają TAK DUŻO mang. Nawet wydanie Erased w tym wypadku nie pomoże. Zresztą od tego wydawnictwa z roku na rok też zbieram coraz mniej.
Od Hanami i Kotori nie wzięłam w tym roku nic nowego, chociaż do samych wydawnictw nie mam większych zastrzeżeń. Czekam na nowe ogłoszenia od Hanami i na okres, kiedy Kotori zacznie trafiać w moje gusta
Yumegari i opóźnienia... Pozostawię to bez komentarza.
Szok! Roku: wydanie Inspektor Akane Tsunemori przez Waneko
Drama roku: Wydawnictwa są takie złe, bo wydają mangi... I tak dalej
2. Bungou Stray Dogs: Bezpańscy Literaci
3. Erased
4. Wilczyca i czarny książę
5. Kompleks Sąsiada
I, o dziwo, oprócz tych pięciu serii u góry (oraz kilku jednotomówek), w tym roku nie wzięłam żadnej innej nowej mangi. To trochę smutne. Na razie nadal zbieram dużo, dlatego, że większość tytułów, jakie kolekcjonuję, to długie serie... Ale one w końcu też się skończą albo dogonią Japonię.
Wydawnictwa:
1. Waneko - i nie zapowiada się, by miało się to zmienić w najbliższym czasie. Spośród mang, które obecnie zbieram, połowa (chociaż teraz to chyba nawet więcej) jest wydawana przez Waneko. Oczywiście wydają całą masę tytułów nie dla mnie, ale dzięki temu, że jest ich tak dużo, to zawsze jestem w stanie znaleźć coś dla siebie. Bardzo cenię ich również za terminowość. Ogromny plus za zapowiedzenie mangi The Promised Neverland, która już jest faworytem na pierwsze miejsce w plebiscycie 2018 roku xD
Oczywiście zdarzają im się wpadki, ale jestem w stanie je wybaczyć, biorąc pod uwagę, że robią tyle dobrego dla rynku mangowego (i dla mnie, jako czytelniczki). Szkoda, że nie wydają dodatków (LN Bezpańskich Literatów ), ale trzeba się z tym jakoś pogodzić.
2. Dango - bardziej za całokształt niż konkretne tytuły. Na razie mam od nich tylko Kompleks Sąsiada, ponieważ yaoi nie przypadły mi zbytnio do gustu. Uważam jednak, że warto docenić pracę tego małego wydawnictwa. Na razie nie mogę powiedzieć o nich złego słowa i mam nadzieję, że nie zmieni się to w 2018 roku. Bardzo gratuluję im sposobu, w jaki zaistnieli na polskim rynku mangowym.
I koniec. Szkoda, że JPF wypadło z mojego rankingu, ale nie mogę ciągle dawać im drugiego czy trzeciego miejsca za wydanie One Piece i Tytanów. Prawda jest taka, że w tym roku wzięłam od nich tylko dodatek do Wzgórza Apolla. Ostatnio jest mi trochę nie po drodze z tym wydawnictwem, jednak mam nadzieję, że zmieni się to w 2018 roku. Chciałabym zacząć od nich jakąś nową, dłuższą serię...
Studio JG mnie tak irytuje swoimi opóźnieniami i miesięcznymi rozpiskami, na podstawie których mamy wierzyć, że wydają TAK DUŻO mang. Nawet wydanie Erased w tym wypadku nie pomoże. Zresztą od tego wydawnictwa z roku na rok też zbieram coraz mniej.
Od Hanami i Kotori nie wzięłam w tym roku nic nowego, chociaż do samych wydawnictw nie mam większych zastrzeżeń. Czekam na nowe ogłoszenia od Hanami i na okres, kiedy Kotori zacznie trafiać w moje gusta
Yumegari i opóźnienia... Pozostawię to bez komentarza.
Szok! Roku: wydanie Inspektor Akane Tsunemori przez Waneko
Drama roku: Wydawnictwa są takie złe, bo wydają mangi... I tak dalej
- ociesek
- nołlife
- Posty: 2281
- Rejestracja: pn lip 09, 2007 9:55 pm
- Status: Offline
Plebiscyt'17, czyli głosujemy po raz PIĄTY!
-Najlepsza Wydana w Polsce Manga:
1. Kształt Twojego Głosu;
2. Akame Ga Kill!;
3. Saga Vinlandzka
4. Ślepa uliczka
-Najlepsza Wydana w Polsce Light Novel:
1. Re: Zero
2. Puste Granice
-Szok!:
Zapowiedzi JPFu na Pyrkon
-Drama Roku:
Wydawnictwa kontra skanlatorzy
-Najlepsze Wydawnictwo mangowe:
Tu obiektywnie nie mogę głosować.
1. Kształt Twojego Głosu;
2. Akame Ga Kill!;
3. Saga Vinlandzka
4. Ślepa uliczka
-Najlepsza Wydana w Polsce Light Novel:
1. Re: Zero
2. Puste Granice
-Szok!:
Zapowiedzi JPFu na Pyrkon
-Drama Roku:
Wydawnictwa kontra skanlatorzy
-Najlepsze Wydawnictwo mangowe:
Tu obiektywnie nie mogę głosować.
Ostatnio zmieniony sob gru 30, 2017 9:25 pm przez ociesek, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Weteran
- Posty: 1322
- Rejestracja: ndz mar 29, 2015 6:18 pm
- Lokalizacja: Katowice
- Status: Offline
Plebiscyt'17, czyli głosujemy po raz PIĄTY!
Mangi:
1. Duchowe bliźnięta
2. Dziewczynka w Krainie Przeklętych
3. Kompleks sąsiada
4. Saga Winlandzka
5. Idący Człowiek
LN:
1. Naruto: Tajemna historia Konohy
2. Naruto: Tajemna historia Sakury
Wydawnictwa:
1. JPF - wybaczam w tym roku te 4 tomy OP. W przyszłym już tego nie zrobię. I liczę na jakiś powiew świeżości
2. Hanami - czekam na chłopców i inne dzieła "Pana od Pluto"
3. Dango - wydawnictwo, które mnie mocno zaskoczyło. Fakt że kupuję od nich tylko Kompleks sąsiada ale ich kontakt do czytelników!
Szok roku: Pyrkonowe zapowiedzi JPFu
1. Duchowe bliźnięta
2. Dziewczynka w Krainie Przeklętych
3. Kompleks sąsiada
4. Saga Winlandzka
5. Idący Człowiek
LN:
1. Naruto: Tajemna historia Konohy
2. Naruto: Tajemna historia Sakury
Wydawnictwa:
1. JPF - wybaczam w tym roku te 4 tomy OP. W przyszłym już tego nie zrobię. I liczę na jakiś powiew świeżości
2. Hanami - czekam na chłopców i inne dzieła "Pana od Pluto"
3. Dango - wydawnictwo, które mnie mocno zaskoczyło. Fakt że kupuję od nich tylko Kompleks sąsiada ale ich kontakt do czytelników!
Szok roku: Pyrkonowe zapowiedzi JPFu
+2 ^^
- Bajnor
- Adept
- Posty: 385
- Rejestracja: śr cze 25, 2014 7:00 pm
- Lokalizacja: Kościan
- Status: Offline
Plebiscyt'17, czyli głosujemy po raz PIĄTY!
Mangi:
1.Saga winlandzka
Wydawnictwa:
1. J.P.F
2. Hanami
3. Kotori
1.Saga winlandzka
Wydawnictwa:
1. J.P.F
2. Hanami
3. Kotori
- Zugai.
- Adept
- Posty: 239
- Rejestracja: pt mar 03, 2017 11:57 pm
- Status: Offline
Plebiscyt'17, czyli głosujemy po raz PIĄTY!
Mangi:
1. Dziewczynka w Krainie Przeklętych
2. Akademia bohaterów
3. Kompleks sąsiada
4. Bezpańscy literaci
5. Przy wspólnym stole
Wydawnictwa:
1. Dango - za świetny dobór tytułów ( przez te 2 lata kupiłem u kluska więcej gejów niż przez cały żywot kotori ), kontakt z czytelnikami, dodatki i zadowalającą jakość wydań
2.
3. Waneko - siłą rzeczy najwięcej nowości biorę od kotów + terminowość której brakuje innym. Przy niektórych tytułach przydałaby się większa kontrola jakości m.in Souma, ale na te które zbieram nie mogę narzekać .
Drugie miejsce pewnie zająłby JPF gdyby nie opóźnienia i bieda w kwestii nowości. SJG u mnie zapunktowało ciekawymi seriami wydawniczymi, ale ich organizacja i kontakt dalej leżą i nie zapowiada się na zmiany.
Drama:
1. Dziewczynka w Krainie Przeklętych
2. Akademia bohaterów
3. Kompleks sąsiada
4. Bezpańscy literaci
5. Przy wspólnym stole
Wydawnictwa:
1. Dango - za świetny dobór tytułów ( przez te 2 lata kupiłem u kluska więcej gejów niż przez cały żywot kotori ), kontakt z czytelnikami, dodatki i zadowalającą jakość wydań
2.
3. Waneko - siłą rzeczy najwięcej nowości biorę od kotów + terminowość której brakuje innym. Przy niektórych tytułach przydałaby się większa kontrola jakości m.in Souma, ale na te które zbieram nie mogę narzekać .
Drugie miejsce pewnie zająłby JPF gdyby nie opóźnienia i bieda w kwestii nowości. SJG u mnie zapunktowało ciekawymi seriami wydawniczymi, ale ich organizacja i kontakt dalej leżą i nie zapowiada się na zmiany.
Drama:
Szok: mangowe podręczniki od PWN
- Naama
- Wtajemniczony
- Posty: 831
- Rejestracja: wt kwie 28, 2015 1:17 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Plebiscyt'17, czyli głosujemy po raz PIĄTY!
Mangi:
1. Posępny Mononokean
2. Klasa skrytobójców
3. Tokyo Ghoul:re
4. My Hero Academia: Akademia Bohaterów
5. Kształt twojego głosu
Klasy oraz Akademii nie zbieram, ale uważam, że to bardzo dobre oraz ciekawe tytuły.
Kształt zasługuje na wyróżnienie.
Light Novel:
1. Tokyo Ghoul: Pustka
2. twoje imię
Wydawnictwa:
1. Dango - postanowiłam dać im pierwsze miejsce za ich podejście do każdego tytułu i za kontakt z klientem.
2. Waneko - w dalszym ciągu pozostają moim ulubionym wydawnictwem, mają dobry kontakt z klientem, gorzej z ilością błędów, które pojawiają się w tomikach, wstyd.
3. Myślę.
JPF - uwielbiam ich tłumaczenie, mają super tytuły ALE ich terminy to koszmar.
Studio JG - ostatnio nie kupuję od nich tytułów, zostało mi tylko Noragami.
Kotori - w tym roku parę drobnych problemów im się porobiło, oby 2018 rok okazał się znacznie lepszy.
Szok roku: Młode wydawnictwo i Chrno Crusade
Drama: Nie będę chyba inna: Złe wydawnictwa
1. Posępny Mononokean
2. Klasa skrytobójców
3. Tokyo Ghoul:re
4. My Hero Academia: Akademia Bohaterów
5. Kształt twojego głosu
Klasy oraz Akademii nie zbieram, ale uważam, że to bardzo dobre oraz ciekawe tytuły.
Kształt zasługuje na wyróżnienie.
Light Novel:
1. Tokyo Ghoul: Pustka
2. twoje imię
Wydawnictwa:
1. Dango - postanowiłam dać im pierwsze miejsce za ich podejście do każdego tytułu i za kontakt z klientem.
2. Waneko - w dalszym ciągu pozostają moim ulubionym wydawnictwem, mają dobry kontakt z klientem, gorzej z ilością błędów, które pojawiają się w tomikach, wstyd.
3. Myślę.
JPF - uwielbiam ich tłumaczenie, mają super tytuły ALE ich terminy to koszmar.
Studio JG - ostatnio nie kupuję od nich tytułów, zostało mi tylko Noragami.
Kotori - w tym roku parę drobnych problemów im się porobiło, oby 2018 rok okazał się znacznie lepszy.
Szok roku: Młode wydawnictwo i Chrno Crusade
Drama: Nie będę chyba inna: Złe wydawnictwa
NO BLOOD! NO BONE! NO ASH!
Naama@MyAnimeList
Oddam duszę za: Saiyuki Gaiden, Memory of Red, Barakamon, Hoozuki no Reitetsu, Gintama
Naama@MyAnimeList
Oddam duszę za: Saiyuki Gaiden, Memory of Red, Barakamon, Hoozuki no Reitetsu, Gintama
- miaka88
- nołlife
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr wrz 24, 2008 8:51 pm
- Status: Offline
Plebiscyt'17, czyli głosujemy po raz PIĄTY!
Mangi:
1. Dziewczynka w krainie przeklętych
2. Kształt twojego głosu
3. Caste Heaven
4. Klasa skrytobójców
5. Murciélago
LN:
1. Re: Zero
Innych nie czytałam LN
Wydawnictwa:
1. Waneko
2. JPF
3. Dango
Szok roku: Wydanie mang Caste Heaven przez Dango.
Drama roku: Źli wydawcy wydają mangi i odbierają skanlatorom pracę ich życia, a przy okazji odbierają też radość czytelnikom, których nie stać na komiks
1. Dziewczynka w krainie przeklętych
2. Kształt twojego głosu
3. Caste Heaven
4. Klasa skrytobójców
5. Murciélago
LN:
1. Re: Zero
Innych nie czytałam LN
Wydawnictwa:
1. Waneko
2. JPF
3. Dango
Szok roku: Wydanie mang Caste Heaven przez Dango.
Drama roku: Źli wydawcy wydają mangi i odbierają skanlatorom pracę ich życia, a przy okazji odbierają też radość czytelnikom, których nie stać na komiks
Ostatnio zmieniony pn sty 01, 2018 12:41 pm przez miaka88, łącznie zmieniany 2 razy.
- Maur
- Adept
- Posty: 421
- Rejestracja: śr sie 16, 2017 3:48 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
- Gender:
- Status: Offline
Plebiscyt'17, czyli głosujemy po raz PIĄTY!
Mangi:
1.Saga winlandzka
2.Tokyo Ghoul:re
3.My Hero Academia: Akademia Bohaterów
Light novel
1.Re:Zero: Życie w innym świecie od zera
Wydawnictwa
1.Waneko - terminowość!
2.JPF - ciekawe tytuły (MM)
3.Hanami - za SW
Szok! Roku
Myślę, że wydanie tylko 2 mang w grudniu przez JPF. Może nic takiego, bo nie miałem styczności z wydawnictwem wcześniej, więc nie wiem jak kiedyś wyglądało. Jednak faktycznie, kiedy zajrzałem do rozpiski, zdziwiłem się mocno.
Drama Roku
Wydawnicta vs. Skanlatorzy
1.Saga winlandzka
2.Tokyo Ghoul:re
3.My Hero Academia: Akademia Bohaterów
Light novel
1.Re:Zero: Życie w innym świecie od zera
Wydawnictwa
1.Waneko - terminowość!
2.JPF - ciekawe tytuły (MM)
3.Hanami - za SW
Szok! Roku
Myślę, że wydanie tylko 2 mang w grudniu przez JPF. Może nic takiego, bo nie miałem styczności z wydawnictwem wcześniej, więc nie wiem jak kiedyś wyglądało. Jednak faktycznie, kiedy zajrzałem do rozpiski, zdziwiłem się mocno.
Drama Roku
Wydawnicta vs. Skanlatorzy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości