Plebiscyt'17, czyli głosujemy po raz PIĄTY!
- Neilivsy
- Posty: 19
- Rejestracja: pt paź 14, 2016 9:20 pm
- Status: Offline
Plebiscyt'17, czyli głosujemy po raz PIĄTY!
Mangi:
1. Duchowe Bliźnięta
2. Bungou Stray Dogs: Bezpańscy literaci
LN:
1. TG: Pustka
Wydawnictwa:
1. Waneko
2. Studio JG
Drama roku: Źli wydawcy wydają mangi i odbierają skanlatorom pracę ich życia, a przy okazji odbierają też radość czytelnikom, których nie stać na komiks
1. Duchowe Bliźnięta
2. Bungou Stray Dogs: Bezpańscy literaci
LN:
1. TG: Pustka
Wydawnictwa:
1. Waneko
2. Studio JG
Drama roku: Źli wydawcy wydają mangi i odbierają skanlatorom pracę ich życia, a przy okazji odbierają też radość czytelnikom, których nie stać na komiks
-
- Adept
- Posty: 272
- Rejestracja: śr kwie 08, 2015 9:24 pm
- Status: Offline
Plebiscyt'17, czyli głosujemy po raz PIĄTY!
Mangi:
1)Kształt twojego głosu
2)Murcielago
3)Inspektor Akane Tsunemori
4)Kuro
5)ERASED
LN:
1) Re:Zero
2) Puste granice
3) Fate/Zero.
Wydawnictwa:
1)Kotori - Głównie za "Kształt twojego głosu" i za "Fate/Zero".
2)Waneko -
Szok! Roku: nie spodziewałem się Kształtu twojego głosu wydanego przez Kotori.
Drama Roku: jak wszyscy - skanlacje.
1)Kształt twojego głosu
2)Murcielago
3)Inspektor Akane Tsunemori
4)Kuro
5)ERASED
LN:
1) Re:Zero
2) Puste granice
3) Fate/Zero.
Wydawnictwa:
1)Kotori - Głównie za "Kształt twojego głosu" i za "Fate/Zero".
2)Waneko -
Szok! Roku: nie spodziewałem się Kształtu twojego głosu wydanego przez Kotori.
Drama Roku: jak wszyscy - skanlacje.
The one who speaks with trees.
- Ame
- nołlife
- Posty: 3906
- Rejestracja: ndz gru 04, 2011 3:26 pm
- Gender:
- Status: Offline
Plebiscyt'17, czyli głosujemy po raz PIĄTY!
Mangi:
1) Przy wspólnym stole
LN:
1) Re:Zero
Szok roku: Ogłoszenie Chrono Crusade.
Wydawnictwa:
1. - Waneko. Najwięcej od nich kupuje. Niestety nie mogę ich całkiem polubić przez to, że nie wydawają kontynuacji oraz dodatków. A także nie robią już dodruków starszych serii.
2 Dango - sympatyczni są. Czytałam tylko Przy wspólnym stole, ale spodobał mi się wybór oraz lubię takie klimaty i czekam na więcej.
3 - Kotori za wydanie Drrr!!
1) Przy wspólnym stole
LN:
1) Re:Zero
Szok roku: Ogłoszenie Chrono Crusade.
Wydawnictwa:
1. - Waneko. Najwięcej od nich kupuje. Niestety nie mogę ich całkiem polubić przez to, że nie wydawają kontynuacji oraz dodatków. A także nie robią już dodruków starszych serii.
2 Dango - sympatyczni są. Czytałam tylko Przy wspólnym stole, ale spodobał mi się wybór oraz lubię takie klimaty i czekam na więcej.
3 - Kotori za wydanie Drrr!!
Ostatnio zmieniony czw sty 25, 2018 6:47 pm przez Ame, łącznie zmieniany 1 raz.
- amsterdream
- Wtajemniczony
- Posty: 814
- Rejestracja: pt sty 27, 2012 11:56 pm
- Status: Offline
Plebiscyt'17, czyli głosujemy po raz PIĄTY!
Mangi:
1. Poison City
2. Erased: Miasto, z którego zniknąłem
3. Shiki
4. Manhole
5. Ślepa uliczka
Wydawnictwa:
1. JPF
2. Studio JG
3. Hanami
1. Poison City
2. Erased: Miasto, z którego zniknąłem
3. Shiki
4. Manhole
5. Ślepa uliczka
Wydawnictwa:
1. JPF
2. Studio JG
3. Hanami
- Madoka
- Moderator
- Posty: 3265
- Rejestracja: śr sie 13, 2003 1:41 pm
- Lokalizacja: Szczecin
- Gender:
- Kontakt:
- Status: Offline
Plebiscyt'17, czyli głosujemy po raz PIĄTY!
Mangi:
1.Kształt twojego głosu
2.Erased; Miasto z którego zniknąłem
3.Duchowe bliźnięta
4.Doll star: wariant mocy słów
5.Kuro
Wydawnictwa:
1.Waneko
2.JPF
3.Kotori
Szok roku: Waneko ogłasza zapowiedź 13 tomu Yami no Matsuei
Drama roku: Te paskudne wydawnictwa odbierające pracę skanlatorom
1.Kształt twojego głosu
2.Erased; Miasto z którego zniknąłem
3.Duchowe bliźnięta
4.Doll star: wariant mocy słów
5.Kuro
Wydawnictwa:
1.Waneko
2.JPF
3.Kotori
Szok roku: Waneko ogłasza zapowiedź 13 tomu Yami no Matsuei
Drama roku: Te paskudne wydawnictwa odbierające pracę skanlatorom
"My shadows the only one that walks beside me
My shallow hearts the only thing that's beating
Sometimes I wish someone out there will find me
Till then I'll walk alone "
GG:5144161
My shallow hearts the only thing that's beating
Sometimes I wish someone out there will find me
Till then I'll walk alone "
GG:5144161
- engrisz
- Wtajemniczony
- Posty: 577
- Rejestracja: ndz sie 17, 2014 11:25 am
- Status: Offline
Plebiscyt'17, czyli głosujemy po raz PIĄTY!
Mangi:
Miejsce 1. - Erased: Miasto, z którego zniknąłem
(nawet nie zdawałam sobie sprawy z tego, jak mało mang mnie zaciekawiło w tym roku, szok)
Wydawnictwa:
Miejsce 1. - Waneko
Miejsce 2. - Dango
Miejsce 1. - Erased: Miasto, z którego zniknąłem
(nawet nie zdawałam sobie sprawy z tego, jak mało mang mnie zaciekawiło w tym roku, szok)
Wydawnictwa:
Miejsce 1. - Waneko
Miejsce 2. - Dango
-
- Status: Offline
Plebiscyt'17, czyli głosujemy po raz PIĄTY!
Mangi:
1. Dziewczynka w Krainie Przeklętych
2. Shiki
3. Kuro
4. Usłyszeć ciepło słońca: Teoria szczęścia
5. OPUS
Wydawnictwa:
1. Waneko
2. Dango
3. Studio JG
Drama Roku: skanlacje
Szok roku: Ogłoszenie Chrono Crusade
1. Dziewczynka w Krainie Przeklętych
2. Shiki
3. Kuro
4. Usłyszeć ciepło słońca: Teoria szczęścia
5. OPUS
Wydawnictwa:
1. Waneko
2. Dango
3. Studio JG
Drama Roku: skanlacje
Szok roku: Ogłoszenie Chrono Crusade
-
- Status: Offline
Plebiscyt'17, czyli głosujemy po raz PIĄTY!
Mangi:
1. Kształt Twojego Głosu
2. Posępny Mononokean
3. Kompleks Sąsiada
4. twoje imię.
5. Dziewczynka w krainie przeklętych
LN:
1. twoje imię.
2. Naruto: tajemna historia Sakury
3. Naruto: tajemna historia Konohy
Wydawnictwa:
1. Dango (Na razie mam od nich jeden tytuł (Kompleks Sąsiada), ale tak ładnie to jest wydane, tak się super udzielają na swoich mediach społecznościowych i w ogóle roztaczają tą swoją przyjazną, kluskową atmosferę, dorzucają te pocztówki, naklejki i inne bajery do preorderów, że po prostu love <3)
2. Waneko (Aktualnie od nich zbieram największą ilość tytułów. Magi, Kurosjitsuji, Vanitasa, Posępnego, Nasz Cud i Gwiazdę. Oby dalej bogato trafiali w mój gust mangowy i byli tak wzorowo terminowi.)
3. Kotori (Kształt, Kształt, Kształt. <3)
Szok roku: -
Drama roku: No uciśnionych skanlatorów chyba nic nie przebije.
1. Kształt Twojego Głosu
2. Posępny Mononokean
3. Kompleks Sąsiada
4. twoje imię.
5. Dziewczynka w krainie przeklętych
LN:
1. twoje imię.
2. Naruto: tajemna historia Sakury
3. Naruto: tajemna historia Konohy
Wydawnictwa:
1. Dango (Na razie mam od nich jeden tytuł (Kompleks Sąsiada), ale tak ładnie to jest wydane, tak się super udzielają na swoich mediach społecznościowych i w ogóle roztaczają tą swoją przyjazną, kluskową atmosferę, dorzucają te pocztówki, naklejki i inne bajery do preorderów, że po prostu love <3)
2. Waneko (Aktualnie od nich zbieram największą ilość tytułów. Magi, Kurosjitsuji, Vanitasa, Posępnego, Nasz Cud i Gwiazdę. Oby dalej bogato trafiali w mój gust mangowy i byli tak wzorowo terminowi.)
3. Kotori (Kształt, Kształt, Kształt. <3)
Szok roku: -
Drama roku: No uciśnionych skanlatorów chyba nic nie przebije.
-
- Wtajemniczony
- Posty: 692
- Rejestracja: czw kwie 24, 2003 6:33 pm
- Lokalizacja: Czubkoland czyli Warszawa
- Status: Offline
Plebiscyt'17, czyli głosujemy po raz PIĄTY!
Mangi:
1. Kompleks Sąsiada
2. Doll Star: Wariant mocy słów
3. Dar trzech króli
4. Murciélago
Wydawnictwa:
1. Waneko
2. Dango
3. JPF
Drama roku: tragiczne błędy w wydaniach Yumegari.
Szok roku: Masowy szturm LN'ek na nasz rynek .
Do ostatniej kategorii chciałem dać zmianę głosu Setsuny w Sailor Moon Super S od Anime Eden, ale to się chyba nie kwalifikuje do tej kategorii.
1. Kompleks Sąsiada
2. Doll Star: Wariant mocy słów
3. Dar trzech króli
4. Murciélago
Wydawnictwa:
1. Waneko
2. Dango
3. JPF
Drama roku: tragiczne błędy w wydaniach Yumegari.
Szok roku: Masowy szturm LN'ek na nasz rynek .
Do ostatniej kategorii chciałem dać zmianę głosu Setsuny w Sailor Moon Super S od Anime Eden, ale to się chyba nie kwalifikuje do tej kategorii.
- Kocurzyca
- nołlife
- Posty: 2397
- Rejestracja: ndz lis 09, 2014 1:48 am
- Lokalizacja: Katowice/Kraków
- Gender:
- Status: Offline
Plebiscyt'17, czyli głosujemy po raz PIĄTY!
Mangi:
1. My Hero Academia: Akademia Bohaterów
2. Kształt twojego głosu
3. Canis: Dear Hatter
4. Kompleks sąsiada
5. Jackass!
LN:
nic
Wydawnictwa:
1.
2. Dango - Nie jest na pierwszym miejscu dlatego, że jest nowe i mało jeszcze wydało oraz większość to BL. Poza tym nie mam nic do zarzucenia. Ładne wydania, brak obwolut, fajny format i papier, przyjemny kontakt z czytelnikami i bardzo fajne tytuły. Jestem niesamowicie pozytywnie zaskoczona tym wydawnictwem i mam nadzieję, że będą się rozwijać bym w przyszłym roku mogła wcisnąć ich na pierwsze miejsce. Na razie moje zaufanie do nowych, małych wydawnictw jest wciąż ograniczone.
3. Waneko - ze względu na ich terminowość, tempo oraz to, że kupuję od nich chyba najwięcej tytułów. Co do jakości wydań mam obiekcje, ale ratuje ich to, że mam wrażenie iż naprawdę mogę im zaufać w kwestii terminowości wydania mang w przeciwieństwie do takich wydawnictw jak JG albo JPF.
Jeśli chodzi o inne wydawnictwa to JPF wydaje zbyt powoli i moja irytacja wzrasta no i kupuję od nich coraz mniej tytułów. Od Kotori również prawie nic już nie kupuję poza jakimś jednym czy dwoma tytułami (w tym DRRR które wychodzi raz na ruski rok) SJG ma ładne wydania, ładne okładki i niektóre z tytułów, które lubię, ale drżę z obawy o każdy tytuł jaki od nich biorę, że nie zostanie wydany do końca albo będą półroczne/roczne przerwy między tomami. Od Hanami mam cały jeden tytuł, ich wydania są dla mnie za duże, za drogie i ogólnie nie trafiają tematyką w mój gust zupełnie... O, jest jeszcze Yumegarii *puszcza w tle sitcomowy śmiech*.
Drama roku:
Źli wydawcy wydają mangi i odbierają skanlatorom pracę ich życia, a przy okazji odbierają też radość czytelnikom, których nie stać na komiks
Szok roku:
Gwałtowny rozwój Dango.
1. My Hero Academia: Akademia Bohaterów
2. Kształt twojego głosu
3. Canis: Dear Hatter
4. Kompleks sąsiada
5. Jackass!
LN:
nic
Wydawnictwa:
1.
2. Dango - Nie jest na pierwszym miejscu dlatego, że jest nowe i mało jeszcze wydało oraz większość to BL. Poza tym nie mam nic do zarzucenia. Ładne wydania, brak obwolut, fajny format i papier, przyjemny kontakt z czytelnikami i bardzo fajne tytuły. Jestem niesamowicie pozytywnie zaskoczona tym wydawnictwem i mam nadzieję, że będą się rozwijać bym w przyszłym roku mogła wcisnąć ich na pierwsze miejsce. Na razie moje zaufanie do nowych, małych wydawnictw jest wciąż ograniczone.
3. Waneko - ze względu na ich terminowość, tempo oraz to, że kupuję od nich chyba najwięcej tytułów. Co do jakości wydań mam obiekcje, ale ratuje ich to, że mam wrażenie iż naprawdę mogę im zaufać w kwestii terminowości wydania mang w przeciwieństwie do takich wydawnictw jak JG albo JPF.
Jeśli chodzi o inne wydawnictwa to JPF wydaje zbyt powoli i moja irytacja wzrasta no i kupuję od nich coraz mniej tytułów. Od Kotori również prawie nic już nie kupuję poza jakimś jednym czy dwoma tytułami (w tym DRRR które wychodzi raz na ruski rok) SJG ma ładne wydania, ładne okładki i niektóre z tytułów, które lubię, ale drżę z obawy o każdy tytuł jaki od nich biorę, że nie zostanie wydany do końca albo będą półroczne/roczne przerwy między tomami. Od Hanami mam cały jeden tytuł, ich wydania są dla mnie za duże, za drogie i ogólnie nie trafiają tematyką w mój gust zupełnie... O, jest jeszcze Yumegarii *puszcza w tle sitcomowy śmiech*.
Drama roku:
Źli wydawcy wydają mangi i odbierają skanlatorom pracę ich życia, a przy okazji odbierają też radość czytelnikom, których nie stać na komiks
Szok roku:
Gwałtowny rozwój Dango.
★ Wishlist: ★
Haikyuu!! --- Hanasakeru Seishounen --- Diamond no Ace --- Giant Killing --- Hunter x Hunter --- Hiyokoi
Haikyuu!! --- Hanasakeru Seishounen --- Diamond no Ace --- Giant Killing --- Hunter x Hunter --- Hiyokoi
-
- Status: Offline
Plebiscyt'17, czyli głosujemy po raz PIĄTY!
Mangi:
1. Ślepa uliczka
2. Tokyo Ghoul:re
3. Dziewczynka w Krainie Przeklętych
4. Murciélago
LN:
1. Puste granice: Ogród grzeszników
Wydawnictwa:
1. JPF
2. Waneko
3. Kotori
1. Ślepa uliczka
2. Tokyo Ghoul:re
3. Dziewczynka w Krainie Przeklętych
4. Murciélago
LN:
1. Puste granice: Ogród grzeszników
Wydawnictwa:
1. JPF
2. Waneko
3. Kotori
- asuneko
- Adept
- Posty: 478
- Rejestracja: sob lut 28, 2015 4:32 pm
- Lokalizacja: milejów
- Status: Offline
Plebiscyt'17, czyli głosujemy po raz PIĄTY!
Mangi:
1. Saga Winlandzka
2. Kształt twojego głosu
3. My hero Academia: Akademia Bohaterów
4. Kuro
5. Inspektor Akane Tsunemori
LN:
1. Puste granice: Ogród grzeszników
2. Fate/Zero
3. Re:Zero Życie w innym świecie od zera
Wydawnictwa:
1. Waneko (Za bardzo dobry kontakt z klientem, wydawanie Cykad i Magi <3, terminowość i poszerzanie rynku o mniej znane mangi)
2. Dango (Jak na małe wydawnictwo radzą sobie wspaniale dotrzymują wyznaczonych terminów, wybierają ciekawe dodatki do preorderów i wydają interesujące tytuły)
3. Kotori (Najchętniej postawiłabym ich na równi z Dango. Kotori uwielbiam za rozpoczęcie szału na LN. Cieszę się że wydają takie tytuły jak Overlord, Puste granice, Fate/Zero czy Durarara. Chociaż w sumie SAO też polubiłam przez LN )
SZOK: wydanie Fate/Zero
Drama: zachowanie fanów skanlacji x"D
1. Saga Winlandzka
2. Kształt twojego głosu
3. My hero Academia: Akademia Bohaterów
4. Kuro
5. Inspektor Akane Tsunemori
LN:
1. Puste granice: Ogród grzeszników
2. Fate/Zero
3. Re:Zero Życie w innym świecie od zera
Wydawnictwa:
1. Waneko (Za bardzo dobry kontakt z klientem, wydawanie Cykad i Magi <3, terminowość i poszerzanie rynku o mniej znane mangi)
2. Dango (Jak na małe wydawnictwo radzą sobie wspaniale dotrzymują wyznaczonych terminów, wybierają ciekawe dodatki do preorderów i wydają interesujące tytuły)
3. Kotori (Najchętniej postawiłabym ich na równi z Dango. Kotori uwielbiam za rozpoczęcie szału na LN. Cieszę się że wydają takie tytuły jak Overlord, Puste granice, Fate/Zero czy Durarara. Chociaż w sumie SAO też polubiłam przez LN )
SZOK: wydanie Fate/Zero
Drama: zachowanie fanów skanlacji x"D
- pittegawll
- Wtajemniczony
- Posty: 942
- Rejestracja: czw sty 24, 2013 12:49 am
- Lokalizacja: Kraków
- Status: Offline
Plebiscyt'17, czyli głosujemy po raz PIĄTY!
Mangi:
Miałem spory problem z wyborem. W tym roku nie ukazało się zbyt wiele tytułów, których bardzo wyczekiwałem. Ucieszyło mnie Shiki i faktycznie nie zawiodłem się na polskim wydaniu. Bardzo dobrze czyta mi się też Kształt twojego głosu, i to ten tytuł finalnie zdobył moje podium. Zaskoczeniem było ogłoszenie Mononokeana przez Waneko. Anime miło mi się oglądało i zupełnie nie myślałem, że ktoś po to u nas sięgnie. Dalej oczywiście Saga winlandzka, której osobiście nie zbieram, ale czytałem 1 tom i bardzo doceniam ten tytuł. Miałem jednak inne priorytety zakupowe i nie zdecydowałem się na kolekcjonowanie Sagi. Może kiedyś. Na koniec jeszcze Erased. Liczę, że w tym roku pojawi się więcej interesujących mnie tytułów. Już czekam na premiery pyrkonowe, ogłoszenia nowych MM od JPF i zapowiedzi SJG, bo oni zawsze mają coś ciekawego. Rok zaczynamy od Promised Neverland więc już jest świetnie.
1. Kształt twojego głosu
2. Shiki
3. Posępny Mononokean
4. Saga winlandzka
5. Erased: miasto, z którego zniknąłem
LN:
nie zbieram/nie czytam obecnie żadnej serii
Wydawnictwo:
1. Waneko
2. JPF
3. Kotori
W kategorii wydawnictwo, pierwsze miejsce przyznaję Waneko. Zbieram od nich najwięcej serii. Wydają i ogłaszają najwięcej tytułów i dzięki nim niemal każdego miesiąca mamy ten dreszczyk emocji przy zapowiedziach To dzięki nim również mamy na rynku takie serie jak: Kulinarne pojedynki, Magi, Cykady, Bakumana, czy obecnie startujący Promised Neverland. Największy plus dla Waneko należy się im jednak za terminowość. Przy największej ilości tomów miesięcznie, są jednocześnie najbardziej terminowym wydawcą. Ich tryb również jest wg mnie optymalny. Nawet wydawanie długich serii nie trwa u nich w nieskończoność. W tym roku liczę na kolejne dobre zapowiedzi.
JPF.
Od JPFu zbieram podobnie jak od Waneko sporo tytułów. Głownie tasiemce. Plus za jakość wydań oraz przede wszystkim za serię Mega Mangi i horrory Ito. Z niecierpliwością czekam na ogłoszenia nowych tytułów. Nigdy dosyć klasyki. Muszą poprawić terminowość. Nie liczę na przyspieszenie trybu wydawniczego tasiemców, ale nie ukrywam że chciałbym aby JPF wydawał więcej mang. Ten rok zapowiada się dobrze. Zwłaszcza Pyrkon, nowa edycja Sailorek i plany MM. Trzymam kciuki za JPF!
Kotori.
Kotori na trzecim miejscu ponieważ nie denerwują mnie jeszcze tak jak SJG, ale ten rok mieli dosyć trudny. Bardo dużo opóźnień i oprócz Kształtu twojego głosu i ciągle opóźnianych Rycerzy nic ciekawego dla mnie nie wyszło. Potencjał duży. Niestety ani LN ani BL nie należą do moich ulubionych gatunków. Będę wyczekiwał tytułu dla siebie i wtedy chętnie ich wesprę.
Krótko o pozostałych wydawnictwach:
StudioJG.
Duży plus za ciekawe tytuły dla starszego czytelnika. Wydanie Opus, Dziewczynki, Manhole, Poison City. Niestety ciągłe problemy z terminowością i wstrzymywanie wielu serii na długie okresy. Liczę na pyrkonowe zaskoczenie i rozwiązanie kłopotów ze stroną japońską odnośnie przerwanych serii.
Yumegari.
Więcej hentajców poproszę. Niewyobrażalnie długi tryb wydawniczy, wręcz odstraszający od zakupu czegokolwiek od nich. Szkoda. Tyle już lat na rynku, a nadal jakby nie wiedzieli z czym to się je.
Dango.
Ciągle czekam na swój pierwszy tytuł od nich. Cieszą mnie pierwsze zapowiedzi nie BL i liczę, że w tym roku wreszcie trafią w mój gust. Duży plus za jakość wydań, obsługę klienta, gratisy i całokształt prowadzenia wydawnictwa. Kilkoro "doświadczonych" mogłoby się od nich uczyć marketingu Patrz Yumegari.
Z nadzieją patrzę także na wydawnictwo Okami. Ostatnie zapowiedzi wzbudziły moje zainteresowanie i liczę na więcej ogłoszeń od nich. Trzymam kciuki i będę bacznie obserwował jak im idzie.
Szok roku: zapowiedź Promised Neverland
Drama roku: Afera skalnacyjna
Miałem spory problem z wyborem. W tym roku nie ukazało się zbyt wiele tytułów, których bardzo wyczekiwałem. Ucieszyło mnie Shiki i faktycznie nie zawiodłem się na polskim wydaniu. Bardzo dobrze czyta mi się też Kształt twojego głosu, i to ten tytuł finalnie zdobył moje podium. Zaskoczeniem było ogłoszenie Mononokeana przez Waneko. Anime miło mi się oglądało i zupełnie nie myślałem, że ktoś po to u nas sięgnie. Dalej oczywiście Saga winlandzka, której osobiście nie zbieram, ale czytałem 1 tom i bardzo doceniam ten tytuł. Miałem jednak inne priorytety zakupowe i nie zdecydowałem się na kolekcjonowanie Sagi. Może kiedyś. Na koniec jeszcze Erased. Liczę, że w tym roku pojawi się więcej interesujących mnie tytułów. Już czekam na premiery pyrkonowe, ogłoszenia nowych MM od JPF i zapowiedzi SJG, bo oni zawsze mają coś ciekawego. Rok zaczynamy od Promised Neverland więc już jest świetnie.
1. Kształt twojego głosu
2. Shiki
3. Posępny Mononokean
4. Saga winlandzka
5. Erased: miasto, z którego zniknąłem
LN:
nie zbieram/nie czytam obecnie żadnej serii
Wydawnictwo:
1. Waneko
2. JPF
3. Kotori
W kategorii wydawnictwo, pierwsze miejsce przyznaję Waneko. Zbieram od nich najwięcej serii. Wydają i ogłaszają najwięcej tytułów i dzięki nim niemal każdego miesiąca mamy ten dreszczyk emocji przy zapowiedziach To dzięki nim również mamy na rynku takie serie jak: Kulinarne pojedynki, Magi, Cykady, Bakumana, czy obecnie startujący Promised Neverland. Największy plus dla Waneko należy się im jednak za terminowość. Przy największej ilości tomów miesięcznie, są jednocześnie najbardziej terminowym wydawcą. Ich tryb również jest wg mnie optymalny. Nawet wydawanie długich serii nie trwa u nich w nieskończoność. W tym roku liczę na kolejne dobre zapowiedzi.
JPF.
Od JPFu zbieram podobnie jak od Waneko sporo tytułów. Głownie tasiemce. Plus za jakość wydań oraz przede wszystkim za serię Mega Mangi i horrory Ito. Z niecierpliwością czekam na ogłoszenia nowych tytułów. Nigdy dosyć klasyki. Muszą poprawić terminowość. Nie liczę na przyspieszenie trybu wydawniczego tasiemców, ale nie ukrywam że chciałbym aby JPF wydawał więcej mang. Ten rok zapowiada się dobrze. Zwłaszcza Pyrkon, nowa edycja Sailorek i plany MM. Trzymam kciuki za JPF!
Kotori.
Kotori na trzecim miejscu ponieważ nie denerwują mnie jeszcze tak jak SJG, ale ten rok mieli dosyć trudny. Bardo dużo opóźnień i oprócz Kształtu twojego głosu i ciągle opóźnianych Rycerzy nic ciekawego dla mnie nie wyszło. Potencjał duży. Niestety ani LN ani BL nie należą do moich ulubionych gatunków. Będę wyczekiwał tytułu dla siebie i wtedy chętnie ich wesprę.
Krótko o pozostałych wydawnictwach:
StudioJG.
Duży plus za ciekawe tytuły dla starszego czytelnika. Wydanie Opus, Dziewczynki, Manhole, Poison City. Niestety ciągłe problemy z terminowością i wstrzymywanie wielu serii na długie okresy. Liczę na pyrkonowe zaskoczenie i rozwiązanie kłopotów ze stroną japońską odnośnie przerwanych serii.
Yumegari.
Więcej hentajców poproszę. Niewyobrażalnie długi tryb wydawniczy, wręcz odstraszający od zakupu czegokolwiek od nich. Szkoda. Tyle już lat na rynku, a nadal jakby nie wiedzieli z czym to się je.
Dango.
Ciągle czekam na swój pierwszy tytuł od nich. Cieszą mnie pierwsze zapowiedzi nie BL i liczę, że w tym roku wreszcie trafią w mój gust. Duży plus za jakość wydań, obsługę klienta, gratisy i całokształt prowadzenia wydawnictwa. Kilkoro "doświadczonych" mogłoby się od nich uczyć marketingu Patrz Yumegari.
Z nadzieją patrzę także na wydawnictwo Okami. Ostatnie zapowiedzi wzbudziły moje zainteresowanie i liczę na więcej ogłoszeń od nich. Trzymam kciuki i będę bacznie obserwował jak im idzie.
Szok roku: zapowiedź Promised Neverland
Drama roku: Afera skalnacyjna
- SallyCzarownica
- nołlife
- Posty: 2041
- Rejestracja: pn wrz 16, 2013 5:39 pm
- Status: Offline
Plebiscyt'17, czyli głosujemy po raz PIĄTY!
Mangi:
1. Duchowe bliźnięta
2. Kształt twojego głosu
3. Canis - Dear Hatter -
4. Posępny Mononokean
5. Smacznego! Kocham cię!
Light Novel:
1. twoje imię.
Wydawnictwa:
1. Dango - bardzo trafiają w mój gust, wydali parę moich ulubionych tytułów, mają wspaniałe dodatki (każde wydawnictwo powinno takie dodawać), świetny kontakt z fanami
2. Studio JG - również bardzo trafiają w moje upodobania, kupuję od nich wiele tytułów, wydania są piękne, mają świetne tłumaczenie, ogromny plus za serie Exclusive i Boys Love. Nie mogę się doczekać ich pyrkonowych zapowiedzi
3. Kotori - niewiele kupuję teraz od Kotori, ale mimo to mam do nich ogromny sentyment i czekam na tytuły dla siebie. Przyszły rok na pewno będzie lepszy, choćby ze względu na moje ukochane Escape Journey i Given. Nie mogę się doczekać. A, i mają świetne tłumaczenia, ale o tym chyba nie trzeba przypominać.
Szok roku: Możliwość wydania Nany.
Drama roku: Cała ta afera ze skanlacjami i "fanami".
1. Duchowe bliźnięta
2. Kształt twojego głosu
3. Canis - Dear Hatter -
4. Posępny Mononokean
5. Smacznego! Kocham cię!
Light Novel:
1. twoje imię.
Wydawnictwa:
1. Dango - bardzo trafiają w mój gust, wydali parę moich ulubionych tytułów, mają wspaniałe dodatki (każde wydawnictwo powinno takie dodawać), świetny kontakt z fanami
2. Studio JG - również bardzo trafiają w moje upodobania, kupuję od nich wiele tytułów, wydania są piękne, mają świetne tłumaczenie, ogromny plus za serie Exclusive i Boys Love. Nie mogę się doczekać ich pyrkonowych zapowiedzi
3. Kotori - niewiele kupuję teraz od Kotori, ale mimo to mam do nich ogromny sentyment i czekam na tytuły dla siebie. Przyszły rok na pewno będzie lepszy, choćby ze względu na moje ukochane Escape Journey i Given. Nie mogę się doczekać. A, i mają świetne tłumaczenia, ale o tym chyba nie trzeba przypominać.
Szok roku: Możliwość wydania Nany.
Drama roku: Cała ta afera ze skanlacjami i "fanami".
-
- Adept
- Posty: 301
- Rejestracja: pn mar 03, 2014 10:42 pm
- Status: Offline
Plebiscyt'17, czyli głosujemy po raz PIĄTY!
Mangi
1. Posępny Mononokean
2. Czwórcio i Szóstek: koci pamiętnik Junjiego Ito
tylko dwa nowe tytuły z tamtego roku, reszta to kontynuacje lub wydania zagraniczne.
Wydawnictwa:
1. Waneko
2.JPF
Drama: Afera ze skanami.
1. Posępny Mononokean
2. Czwórcio i Szóstek: koci pamiętnik Junjiego Ito
tylko dwa nowe tytuły z tamtego roku, reszta to kontynuacje lub wydania zagraniczne.
Wydawnictwa:
1. Waneko
2.JPF
Drama: Afera ze skanami.
- ninna
- nołlife
- Posty: 2961
- Rejestracja: pt wrz 15, 2006 6:19 pm
- Lokalizacja: Kutno
- Status: Offline
Plebiscyt'17, czyli głosujemy po raz PIĄTY!
Mangi:
1. ERASED - Miasto, z którego zniknąłem
2. Kolor z Innego Wszechświata
3. Kształt Twojego Głosu
4. Przy Wspólnym Stole
5. Nawiedziciel Mroku
LN:
1. twoje imię. (kupiłam tylko to)
Wydawnictwa:
Pogrupowałam na podstawie ilości kupionych nowości:
1. Studio JG - kupiłam od nich w 2017 najwięcej nowości. No i cztery pozycje, które umieściłam w moim rankingu, wydali właśnie oni. Oczywiście nie usprawiedliwia to wiecznych problemów i opóźnień, jednak wydają rzeczy, którymi mile mnie zaskakują.
2. Waneko - drugie miejsce pod względem kupionych nowości i świetna terminowość.
3. Dango - 5 kupionych nowości. Wybierają interesujące tytuły, mają dobry kontakt z klientem i oferują ciekawe dodatki.
Szok roku: JPF zapowiada wydanie "Piety" (aczkolwiek wahałam się między tym a niespodziewanymi mangowymi zapowiedziami Okami).
Drama roku: nie będę oryginalna - skanlacje vs. legalne wydania (w ogóle zdaje się, że innej większej dramy w 2017 nie było).
1. ERASED - Miasto, z którego zniknąłem
2. Kolor z Innego Wszechświata
3. Kształt Twojego Głosu
4. Przy Wspólnym Stole
5. Nawiedziciel Mroku
LN:
1. twoje imię. (kupiłam tylko to)
Wydawnictwa:
Pogrupowałam na podstawie ilości kupionych nowości:
1. Studio JG - kupiłam od nich w 2017 najwięcej nowości. No i cztery pozycje, które umieściłam w moim rankingu, wydali właśnie oni. Oczywiście nie usprawiedliwia to wiecznych problemów i opóźnień, jednak wydają rzeczy, którymi mile mnie zaskakują.
2. Waneko - drugie miejsce pod względem kupionych nowości i świetna terminowość.
3. Dango - 5 kupionych nowości. Wybierają interesujące tytuły, mają dobry kontakt z klientem i oferują ciekawe dodatki.
Szok roku: JPF zapowiada wydanie "Piety" (aczkolwiek wahałam się między tym a niespodziewanymi mangowymi zapowiedziami Okami).
Drama roku: nie będę oryginalna - skanlacje vs. legalne wydania (w ogóle zdaje się, że innej większej dramy w 2017 nie było).
- Alzea
- Weteran
- Posty: 1379
- Rejestracja: wt kwie 09, 2013 11:46 am
- Gender:
- Status: Offline
Plebiscyt'17, czyli głosujemy po raz PIĄTY!
Mango:
1. Kompleks sąsiada
2. Erased: Miasto, z którego zniknąłem
3. Saga winlandzka
4. twoje imię.
5. Duchowe bliźnięta
LN:
1. Fate/Zero
Wydawnictwa:
1. Waneko - mimo wielu wtop wizerunkowo-edycyjnych wciąż zapowiadają najwięcej, najwięcej do mnie trafia oraz wydają terminowo mimo ogromnej ilości tytułów, tylko te wtopy...I brak dodatków... Dodruków...
2. Dango - trochę na zachętę, ale dobrze się zapowiada, oby kluski dalej się rozwijały, bardzo podobają mi się wydania i terminy, niby mało tytułów, ale przecież wszyscy znamy wydawnictwa, które mimo małej ilości tytułów leżą z terminami. Tylko pls dajcie w nowym roku więcej nie-BL1 ;<
3. Studio JG - miałam nie dawać trzeciego miejsca, bo nie potrafiłam zdecydować między SJG a JPF, ale opisując dlaczego dotarlo do mnie, że jednak SJG - zbieram od nich więcej, ich zapowiedzi bardziej trafiają do mnie, mają większy format standardowy (RIP shoneny JPFu), poprawili kontakt w stosunku do zeszłego roku, tylko te terminy i oszukiwanie chyba samych siebie z rozpiskami. Od JPFu zbieram tylko Tytanów oraz Różę, terminy u nich takiego sobie ostatnio, plus za politykę dodatkowo-offspinową, czekam na Sailorki (kiedyś), może coś się zmieni w tym roku.
Drama roku: skanlacje xD
Szok roku: Fate/Zero, bo miało nie być szans :>
To nie był dobry rok dla mnie, lepszy dla portfela, raczej nie kupowałam nowości, głównie ciągnę stare serie, wybrzydzam na starość?
1. Kompleks sąsiada
2. Erased: Miasto, z którego zniknąłem
3. Saga winlandzka
4. twoje imię.
5. Duchowe bliźnięta
LN:
1. Fate/Zero
Wydawnictwa:
1. Waneko - mimo wielu wtop wizerunkowo-edycyjnych wciąż zapowiadają najwięcej, najwięcej do mnie trafia oraz wydają terminowo mimo ogromnej ilości tytułów, tylko te wtopy...I brak dodatków... Dodruków...
2. Dango - trochę na zachętę, ale dobrze się zapowiada, oby kluski dalej się rozwijały, bardzo podobają mi się wydania i terminy, niby mało tytułów, ale przecież wszyscy znamy wydawnictwa, które mimo małej ilości tytułów leżą z terminami. Tylko pls dajcie w nowym roku więcej nie-BL1 ;<
3. Studio JG - miałam nie dawać trzeciego miejsca, bo nie potrafiłam zdecydować między SJG a JPF, ale opisując dlaczego dotarlo do mnie, że jednak SJG - zbieram od nich więcej, ich zapowiedzi bardziej trafiają do mnie, mają większy format standardowy (RIP shoneny JPFu), poprawili kontakt w stosunku do zeszłego roku, tylko te terminy i oszukiwanie chyba samych siebie z rozpiskami. Od JPFu zbieram tylko Tytanów oraz Różę, terminy u nich takiego sobie ostatnio, plus za politykę dodatkowo-offspinową, czekam na Sailorki (kiedyś), może coś się zmieni w tym roku.
Drama roku: skanlacje xD
Szok roku: Fate/Zero, bo miało nie być szans :>
To nie był dobry rok dla mnie, lepszy dla portfela, raczej nie kupowałam nowości, głównie ciągnę stare serie, wybrzydzam na starość?
- Akiho
- nołlife
- Posty: 2305
- Rejestracja: ndz sie 22, 2010 11:49 pm
- Lokalizacja: W-wa
- Gender:
- Status: Offline
Plebiscyt'17, czyli głosujemy po raz PIĄTY!
Mangi:
1. Dziewczynka w krainie przeklętych
2. Saga Winlandzka
3. Kompleks sąsiada
4. Akame ga Kill
5. Deadlock
Patrząc na listę co wydano w 2017, muszę stwierdzić, że to był słaby rok. Żadna z zapowiedzi jakoś szczególnie mnie nie uradowała. Portfel jednak mógł nieco odpocząć. Mam jednak nadzieję że 2018 będzie pod tym względem lepszy.
LN:
1. Re: Zero
2. Fate Zero
3. Puste granice
W light novel było już lepiej, zwłaszcza jestem wdzięczna Waneko za Re:Zero. Anime kupiło mnie już od pierwszych odcinków. Druga połowa za to zadowolona z Pustych i Fate.
Wydawnictwa:
1: Dango
2: Waneko
3. JG
Dango zaczęło rewelacyjnie i naprawdę chciałabym aby urosło znacznie w siłę. Waneko za to zawsze można brać za pewniak. Zero opóźnień, dobry kontakt z czytelnikiem. Ostatnie miejsce przypadło JG, choć nie wiem czy zasłużenie... te ich opóźniania i ignorowanie czytelników.... Jednak od nich kupuje więc o czymś to świadczy, choć moje serce krwawi czekając tyle na Oblubienicę. JPF i Kotori, w tym roku wyraźnie podwinęła im się noga. U tego pierwszego brakuje mi powiewu świeżości, naprawdę doceniam wydawanie dodatków do serii, ale przydałoby się coś nowego od czasu do czasu.Póki co zostaje mi One Piece i Tytani. Kotori niestety złapały klątwę opóźnień, ale wciąż ich lubię, choć żałuje że w tym roku wydali tak mało yaoi. W tym roku nie licząc kontynuowanych serii niestety nie kupiłam od nich nic nowego.
Szok: Okami wydaje mangi
Drama: Skanlacje vs Wydawnictwa
1. Dziewczynka w krainie przeklętych
2. Saga Winlandzka
3. Kompleks sąsiada
4. Akame ga Kill
5. Deadlock
Patrząc na listę co wydano w 2017, muszę stwierdzić, że to był słaby rok. Żadna z zapowiedzi jakoś szczególnie mnie nie uradowała. Portfel jednak mógł nieco odpocząć. Mam jednak nadzieję że 2018 będzie pod tym względem lepszy.
LN:
1. Re: Zero
2. Fate Zero
3. Puste granice
W light novel było już lepiej, zwłaszcza jestem wdzięczna Waneko za Re:Zero. Anime kupiło mnie już od pierwszych odcinków. Druga połowa za to zadowolona z Pustych i Fate.
Wydawnictwa:
1: Dango
2: Waneko
3. JG
Dango zaczęło rewelacyjnie i naprawdę chciałabym aby urosło znacznie w siłę. Waneko za to zawsze można brać za pewniak. Zero opóźnień, dobry kontakt z czytelnikiem. Ostatnie miejsce przypadło JG, choć nie wiem czy zasłużenie... te ich opóźniania i ignorowanie czytelników.... Jednak od nich kupuje więc o czymś to świadczy, choć moje serce krwawi czekając tyle na Oblubienicę. JPF i Kotori, w tym roku wyraźnie podwinęła im się noga. U tego pierwszego brakuje mi powiewu świeżości, naprawdę doceniam wydawanie dodatków do serii, ale przydałoby się coś nowego od czasu do czasu.Póki co zostaje mi One Piece i Tytani. Kotori niestety złapały klątwę opóźnień, ale wciąż ich lubię, choć żałuje że w tym roku wydali tak mało yaoi. W tym roku nie licząc kontynuowanych serii niestety nie kupiłam od nich nic nowego.
Szok: Okami wydaje mangi
Drama: Skanlacje vs Wydawnictwa
- Atom
- Adept
- Posty: 254
- Rejestracja: ndz mar 01, 2015 6:49 pm
- Gender:
- Status: Offline
Plebiscyt'17, czyli głosujemy po raz PIĄTY!
Mangi:
1. Saga winlandzka
2. Dziewczynka w Krainie Przeklętych
3. OPUS
4. Idący człowiek
5. Kształt twojego głosu
LN:
1. Puste granice
2. Fate/Zero
3. Re:Zero
Wydawcy:
1. Hanami
2. SJG
3. Kotori
1. Saga winlandzka
2. Dziewczynka w Krainie Przeklętych
3. OPUS
4. Idący człowiek
5. Kształt twojego głosu
LN:
1. Puste granice
2. Fate/Zero
3. Re:Zero
Wydawcy:
1. Hanami
2. SJG
3. Kotori
- Kilgore Trout
- Adept
- Posty: 259
- Rejestracja: ndz gru 18, 2016 6:26 pm
- Lokalizacja: Poznań
- Status: Offline
Plebiscyt'17, czyli głosujemy po raz PIĄTY!
Mangi:
1. OPUS
2. Murcielago
3. Duchowe bliźnięta
4. Manhole
5. Saga Winlandzka
LN:
Kupiłem i częściowo przeczytałem tylko jedną nowość (Puste Granice), więc nie głosuję.
Wydawcy:
Również nie głosuję. Najbardziej odpowiadają mi tytuły z oferty JPF, Kotori i Studia JG, ale w kwestii terminowości było w ubiegłym roku marnie. :/
Wyróżnienie na plus dla Dango za kontakt z czytelnikami i zaangażowanie. Teraz jeszcze poproszę jakieś tytuły dla siebie i będę wspierał portfelem.
Drama roku:
Skanlatorzy x Wydawcy. Tudzież na odwrót.
Szok roku:
Murcielago od Waneko.
Generalnie to bez szału ten 2017. Bardzo dużo zbieranych przeze mnie tytułów wydawano z opóźnieniem (Berserk, Durarara, Rycerze Sidonii, Oblubienica czarnoksiężnika, Monster Musume). Wprawdzie nie miałem problemu z wybraniem top 5 nowości, ale w sumie tych kupionych przeze mnie było niewiele więcej.
W związku z tym trochę rozszerzyłem biblioteczkę o importy i komiksy. Bardzo podobały mi się My lesbian experience with loneliness, Franken Fran i (ciut mniej) LN KonoSuba. Jeśli wyszłyby w Polsce, to pewnie bym zdublował.
Z komiksów chyba najfajniej wypadł start wydawnictwa Nonstopcomics (m.in. serie Monstressa i Wbrew naturze). Bardzo cieszy mnie również reedycja Kaznodziei.
Jak na razie zapowiedzi mangowe na 2018 rok wyglądają interesująco (byle do Pyrkonu). Szczególnie jestem ciekaw co tam jeszcze Endriu chowa w rękawach.
1. OPUS
2. Murcielago
3. Duchowe bliźnięta
4. Manhole
5. Saga Winlandzka
LN:
Kupiłem i częściowo przeczytałem tylko jedną nowość (Puste Granice), więc nie głosuję.
Wydawcy:
Również nie głosuję. Najbardziej odpowiadają mi tytuły z oferty JPF, Kotori i Studia JG, ale w kwestii terminowości było w ubiegłym roku marnie. :/
Wyróżnienie na plus dla Dango za kontakt z czytelnikami i zaangażowanie. Teraz jeszcze poproszę jakieś tytuły dla siebie i będę wspierał portfelem.
Drama roku:
Skanlatorzy x Wydawcy. Tudzież na odwrót.
Szok roku:
Murcielago od Waneko.
Generalnie to bez szału ten 2017. Bardzo dużo zbieranych przeze mnie tytułów wydawano z opóźnieniem (Berserk, Durarara, Rycerze Sidonii, Oblubienica czarnoksiężnika, Monster Musume). Wprawdzie nie miałem problemu z wybraniem top 5 nowości, ale w sumie tych kupionych przeze mnie było niewiele więcej.
W związku z tym trochę rozszerzyłem biblioteczkę o importy i komiksy. Bardzo podobały mi się My lesbian experience with loneliness, Franken Fran i (ciut mniej) LN KonoSuba. Jeśli wyszłyby w Polsce, to pewnie bym zdublował.
Z komiksów chyba najfajniej wypadł start wydawnictwa Nonstopcomics (m.in. serie Monstressa i Wbrew naturze). Bardzo cieszy mnie również reedycja Kaznodziei.
Jak na razie zapowiedzi mangowe na 2018 rok wyglądają interesująco (byle do Pyrkonu). Szczególnie jestem ciekaw co tam jeszcze Endriu chowa w rękawach.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości