Plebiscyt'16, czyli głosujemy po raz CZWARTY!
-
- nołlife
- Posty: 2661
- Rejestracja: pn gru 17, 2012 7:33 pm
- Lokalizacja: Skierniewice
- Kontakt:
- Status: Offline
Plebiscyt'16, czyli głosujemy po raz CZWARTY!
Forumowicze, Drogie 5% fandomu, przemówcie po raz czwarty!
Jak co roku macie niepowtarzalną okazję wydać osąd nad rokiem poprzednim. Co kupiło Wasze serca, a co je złamało. Jakie wydarzenie doprowadziło Was do szewskiej pasji, co Was zaskoczyło.
O tym wszystkim możecie się wypowiedzieć poniżej, a zasady są identyczne jak w plebiscytach z poprzednich lat i zaraz je wszystkie dokładnie opiszę.
Głosujemy na Najlepszą Wydaną w Polsce Mangę, na Szok! Roku, czyli na coś, co nas zwyczajnie, tak po ludzku, zaskoczyło w tym naszym mangowym światku. Na Dramę Roku, czyli na najbardziej głośne i zarazem nieprzyjemne wydarzenie, które w ubiegłym roku zatrzęsło naszą kameralną społecznością, i które napsuło nam krwi. I oczywiście na Najlepsze Wydawnictwo.
Nowością jest kategoria Najlepsza light novel.
Punktacja pozostaje niezmienna od zarania plebiscytu, wybieramy pięć mang, które uważacie za najlepsze, i układacie je na pięciu miejscach. Uwaga! – każde miejsce jest inaczej punktowane. Jak? Jak poniżej.
Miejsce 1. - 5 pkt.
Miejsce 2. - 4 pkt.
Miejsce 3. - 3 pkt.
Miejsce 4. - 2 pkt.
Miejsce 5. - 1 pkt.
Tytuł zdobywający najwięcej punktów otrzymuje tytuł najlepszego!
Głosowanie na wydawcę i light novel odbywa się niemal identycznie jak na mangę. Różnicą jest jedynie krótsza o dwa miejsca lista.
Miejsce 1. - 3 pkt.
Miejsce 2. - 2 pkt.
Miejsce 3. - 1 pkt.
W przypadku Szoku! Roku i Dramy Roku wybieracie tylko po jednej propozycji. Oczywiście lista jest otwarta i sami możecie wyjść z inicjatywą, którą być może potem ktoś poprze. Przykładowy głos może wyglądać tak:
Szok! Roku – Hentai w Polsce
Drama Roku – Tłumaczenie Mushishi
Oczywiście nie trzeba wypełnić każdego miejsca.
A oto oni, w kolejności alfabetycznej, pretendenci do tronu:
Absolwenci
Acony
Ajin
Alicja w Krainie Koniczyny: Walc Kota z Cheshire
Ayuta
Bakuman
Blame!
Chłopak z sąsiedztwa
Dimension W
Do Adolfów
Drifters
Durarara!!: Yellow Flag Orchestra
Fairy Tail
Forest of Lore
Gangsta
Golden Time
Gra w Króla
Gwiazda spadająca za dnia
Half&half
Hanger: Szubiennik
Highschool DxD
Hotel
Kochać mimo wszystko
Koledzy z klasy: First season
Kryjówka dezertera
Księga Vanitasa
Kulinarne pojedynki: Shokugeki no Souma
Lucky Number 13
Magi: The Labyrinth of Magic
Merry Checker
Miłosne cierpienia umarłych
Miłość wśród kwiatów wiśni
Miłość, jenoty i inne kłopoty
Monster Petite Panic
Naruto: Siódmy Hokage i Księżyc Szkarłatnego Kwiatu
Nasz Cud
Niesamowite opowieści pana Shiranui
Planetes
Pocałuj jego, kolego!
Pod niebem pełnym gwiazd
QQ Sweeper
ReLife
Renai Sample
Requiem Króla Róż
Róża Wersalu
Rycerze Sidonii
Seraph of the End: Serafin Dni Ostatnich
Sherlock
Szkolne Życie!
Tayu Tayu
Ten Count
Usłyszeć ciepło słońca
Uśpiony księżyc
Vitamin
W stronę lasu świetlików
Wybranki Jej Wysokości
Yamada i chłopak
Light Novel:
Durarara!!
Log Horizon
Naruto: tajemna historia Kakashiego
Naruto: tajemna historia Shikamaru
No Game No Life
Overlord
Tokyo Ghoul: Codzienność
Toradora!
Zerowa Maria i puste pudełko
Wydawnictwa, tutaj podjąłem, mam nadzieję, słuszną decyzję wprowadzenia drobnego zaostrzenia. Nie zamieszczam tych wydawców, którzy istnieją krócej niż rok i nie wydali w tym okresie żadnej mangi. A oto kandydaci:
Dango
Hanami
JPF
Kotori
Ringo Ame
Studio JG
Waneko
Yumegari
Głosujemy do końca stycznia, liczy się data edycji postu, więc jeśli będzie edytowany 01 lutego i później, nie liczę go. Ten temat nie służy do dyskutowania o istocie plebiscytu, ale można wyłuszczyć słowo lub dwa na temat naszych wyborów. Do uwag i innych ale jest ten temat.
Zaczynamy.
Jak co roku macie niepowtarzalną okazję wydać osąd nad rokiem poprzednim. Co kupiło Wasze serca, a co je złamało. Jakie wydarzenie doprowadziło Was do szewskiej pasji, co Was zaskoczyło.
O tym wszystkim możecie się wypowiedzieć poniżej, a zasady są identyczne jak w plebiscytach z poprzednich lat i zaraz je wszystkie dokładnie opiszę.
Głosujemy na Najlepszą Wydaną w Polsce Mangę, na Szok! Roku, czyli na coś, co nas zwyczajnie, tak po ludzku, zaskoczyło w tym naszym mangowym światku. Na Dramę Roku, czyli na najbardziej głośne i zarazem nieprzyjemne wydarzenie, które w ubiegłym roku zatrzęsło naszą kameralną społecznością, i które napsuło nam krwi. I oczywiście na Najlepsze Wydawnictwo.
Nowością jest kategoria Najlepsza light novel.
Punktacja pozostaje niezmienna od zarania plebiscytu, wybieramy pięć mang, które uważacie za najlepsze, i układacie je na pięciu miejscach. Uwaga! – każde miejsce jest inaczej punktowane. Jak? Jak poniżej.
Miejsce 1. - 5 pkt.
Miejsce 2. - 4 pkt.
Miejsce 3. - 3 pkt.
Miejsce 4. - 2 pkt.
Miejsce 5. - 1 pkt.
Tytuł zdobywający najwięcej punktów otrzymuje tytuł najlepszego!
Głosowanie na wydawcę i light novel odbywa się niemal identycznie jak na mangę. Różnicą jest jedynie krótsza o dwa miejsca lista.
Miejsce 1. - 3 pkt.
Miejsce 2. - 2 pkt.
Miejsce 3. - 1 pkt.
W przypadku Szoku! Roku i Dramy Roku wybieracie tylko po jednej propozycji. Oczywiście lista jest otwarta i sami możecie wyjść z inicjatywą, którą być może potem ktoś poprze. Przykładowy głos może wyglądać tak:
Szok! Roku – Hentai w Polsce
Drama Roku – Tłumaczenie Mushishi
Oczywiście nie trzeba wypełnić każdego miejsca.
A oto oni, w kolejności alfabetycznej, pretendenci do tronu:
Absolwenci
Acony
Ajin
Alicja w Krainie Koniczyny: Walc Kota z Cheshire
Ayuta
Bakuman
Blame!
Chłopak z sąsiedztwa
Dimension W
Do Adolfów
Drifters
Durarara!!: Yellow Flag Orchestra
Fairy Tail
Forest of Lore
Gangsta
Golden Time
Gra w Króla
Gwiazda spadająca za dnia
Half&half
Hanger: Szubiennik
Highschool DxD
Hotel
Kochać mimo wszystko
Koledzy z klasy: First season
Kryjówka dezertera
Księga Vanitasa
Kulinarne pojedynki: Shokugeki no Souma
Lucky Number 13
Magi: The Labyrinth of Magic
Merry Checker
Miłosne cierpienia umarłych
Miłość wśród kwiatów wiśni
Miłość, jenoty i inne kłopoty
Monster Petite Panic
Naruto: Siódmy Hokage i Księżyc Szkarłatnego Kwiatu
Nasz Cud
Niesamowite opowieści pana Shiranui
Planetes
Pocałuj jego, kolego!
Pod niebem pełnym gwiazd
QQ Sweeper
ReLife
Renai Sample
Requiem Króla Róż
Róża Wersalu
Rycerze Sidonii
Seraph of the End: Serafin Dni Ostatnich
Sherlock
Szkolne Życie!
Tayu Tayu
Ten Count
Usłyszeć ciepło słońca
Uśpiony księżyc
Vitamin
W stronę lasu świetlików
Wybranki Jej Wysokości
Yamada i chłopak
Light Novel:
Durarara!!
Log Horizon
Naruto: tajemna historia Kakashiego
Naruto: tajemna historia Shikamaru
No Game No Life
Overlord
Tokyo Ghoul: Codzienność
Toradora!
Zerowa Maria i puste pudełko
Wydawnictwa, tutaj podjąłem, mam nadzieję, słuszną decyzję wprowadzenia drobnego zaostrzenia. Nie zamieszczam tych wydawców, którzy istnieją krócej niż rok i nie wydali w tym okresie żadnej mangi. A oto kandydaci:
Dango
Hanami
JPF
Kotori
Ringo Ame
Studio JG
Waneko
Yumegari
Głosujemy do końca stycznia, liczy się data edycji postu, więc jeśli będzie edytowany 01 lutego i później, nie liczę go. Ten temat nie służy do dyskutowania o istocie plebiscytu, ale można wyłuszczyć słowo lub dwa na temat naszych wyborów. Do uwag i innych ale jest ten temat.
Zaczynamy.
Ostatnio zmieniony wt gru 27, 2016 9:30 pm przez Daminox, łącznie zmieniany 2 razy.
"Gdy w pobliżu nie ma dźwięku, słychać dźwięk własnego serca"
Mushishi przeł. Radosław Bolałek
Mushishi przeł. Radosław Bolałek
- Lunatyczka
- Adept
- Posty: 476
- Rejestracja: pt kwie 22, 2016 9:20 pm
- Gender:
- Status: Offline
To może ja zacznę Jest to mój także pierwszy udział w plebiscycie na forum
Mangi:
Miejsce 1. - Blame!
Miejsce 2. - Requiem Króla Róż
Miejsce 3. - Planetes
Miejsce 4. - Hotel
Miejsce 5. - Księga Vanitasa
Wydawnictwa:
Miejsce 1. - Waneko (mimo iż ostatnio nie trafia zbytnio w moje gusta poza Vanitasem to i tak pod względem terminowości i kontaktu przoduje a z jakością też coraz lepiej )
Miejsce 2. - StudioJG(za jakość wydania, poprawienie kontaktu i staranie się o lepszą terminowość )
Miejsce 3. - JPF (za wspaniałe wydanie Blame! mimo iż mam okładkę miekką to i tak prezentuje się wspaniale )
Szok! Roku – FT od StudioJG
Drama Roku – Zachowanie Ringo Ame
Mangi:
Miejsce 1. - Blame!
Miejsce 2. - Requiem Króla Róż
Miejsce 3. - Planetes
Miejsce 4. - Hotel
Miejsce 5. - Księga Vanitasa
Wydawnictwa:
Miejsce 1. - Waneko (mimo iż ostatnio nie trafia zbytnio w moje gusta poza Vanitasem to i tak pod względem terminowości i kontaktu przoduje a z jakością też coraz lepiej )
Miejsce 2. - StudioJG(za jakość wydania, poprawienie kontaktu i staranie się o lepszą terminowość )
Miejsce 3. - JPF (za wspaniałe wydanie Blame! mimo iż mam okładkę miekką to i tak prezentuje się wspaniale )
Szok! Roku – FT od StudioJG
Drama Roku – Zachowanie Ringo Ame
Ostatnio zmieniony śr sty 25, 2017 1:32 am przez Lunatyczka, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Status: Offline
Mangi:
Miejsce 1. - Half&Half
Miejsce 2. - Blame!
Miejsce 3. - Kulinarne pojedynki: Shokugeki no Souma
Miejsce 4. - Magi: The Labyrinth of Magic
Miejsce 5. - Planetes
Miejsce 1. - JPF - za świetne tłumaczenia i niezłą jakość tomików
Miejsce 2. - Studio JG - bo zawsze im się uda trafić w mój gust
Miejsce 3. - Waneko - wyjątkowo za wydanie half&half (liczę na fuukę)
Szok! Roku – fairy tail od Studio JG
Drama Roku - okładka adolfów
Miejsce 1. - Half&Half
Miejsce 2. - Blame!
Miejsce 3. - Kulinarne pojedynki: Shokugeki no Souma
Miejsce 4. - Magi: The Labyrinth of Magic
Miejsce 5. - Planetes
Miejsce 1. - JPF - za świetne tłumaczenia i niezłą jakość tomików
Miejsce 2. - Studio JG - bo zawsze im się uda trafić w mój gust
Miejsce 3. - Waneko - wyjątkowo za wydanie half&half (liczę na fuukę)
Szok! Roku – fairy tail od Studio JG
Drama Roku - okładka adolfów
- Fani
- nołlife
- Posty: 2353
- Rejestracja: sob cze 21, 2014 10:59 pm
- Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
- Gender:
- Status: Offline
Mangi:
Miejsce 1. - Kulinarne pojedynki: Shokugeki no Souma
Miejsce 2. - Half&half
Miejsce 3. - ReLife
Miejsce 4. - Renai Sample
Miejsce 5. - Gwiazda spadająca za dnia
Light Novel:
Miejsce 1. - Toradora!
Miejsce 2. - Durarara!!
Miejsce 3. - Zerowa Maria i puste pudełko
Wydawnictwa:
Miejsce 1. - JPF
Miejsce 2. - Kotori
Miejsce 3. - Waneko
Szok! Roku – FT od JG
Drama Roku – ilość wtop Waneko
Miejsce 1. - Kulinarne pojedynki: Shokugeki no Souma
Miejsce 2. - Half&half
Miejsce 3. - ReLife
Miejsce 4. - Renai Sample
Miejsce 5. - Gwiazda spadająca za dnia
Light Novel:
Miejsce 1. - Toradora!
Miejsce 2. - Durarara!!
Miejsce 3. - Zerowa Maria i puste pudełko
Wydawnictwa:
Miejsce 1. - JPF
Miejsce 2. - Kotori
Miejsce 3. - Waneko
Szok! Roku – FT od JG
Drama Roku – ilość wtop Waneko
- Kilgore Trout
- Adept
- Posty: 259
- Rejestracja: ndz gru 18, 2016 6:26 pm
- Lokalizacja: Poznań
- Status: Offline
Mangi:
Miejsce 1. - Blame!
Miejsce 2. - Planetes
Miejsce 3. - Rycerze Sidonii
Miejsce 4. - Renai Sample
Miejsce 5. - Dimension W
Light Novel:
Miejsce 1. - Durarara!!
Miejsce 2. - Overlord
Miejsce 3. - Zerowa Maria i puste pudełko
Wydawnictwa:
Miejsce 1. - JPF
Miejsce 2. - Kotori
Miejsce 3. - Hanami
Szok! Roku – Blame!, Sidonia i Wolverine od Niheia
Drama Roku – plan wydawniczy JPF
Dla mnie pozytywnym zaskoczeniem jest również dynamiczny rozwój Kotori i rozszerzenie ich planu wydawniczego (light novel, Nihei, Boichi, zapowiedź wielotomowego shounena). Takie wyróżnienie poza kategoriami. Poza tym Waneko "na minus" za ilość wydań, kosztem jakości.
Wśród kontynuowanych serii wyróżnienie dla: Berserk.
No i poza tym niezły szok/troll był także z wydaniem Acony 1. kwietnia.
Miejsce 1. - Blame!
Miejsce 2. - Planetes
Miejsce 3. - Rycerze Sidonii
Miejsce 4. - Renai Sample
Miejsce 5. - Dimension W
Light Novel:
Miejsce 1. - Durarara!!
Miejsce 2. - Overlord
Miejsce 3. - Zerowa Maria i puste pudełko
Wydawnictwa:
Miejsce 1. - JPF
Miejsce 2. - Kotori
Miejsce 3. - Hanami
Szok! Roku – Blame!, Sidonia i Wolverine od Niheia
Drama Roku – plan wydawniczy JPF
Dla mnie pozytywnym zaskoczeniem jest również dynamiczny rozwój Kotori i rozszerzenie ich planu wydawniczego (light novel, Nihei, Boichi, zapowiedź wielotomowego shounena). Takie wyróżnienie poza kategoriami. Poza tym Waneko "na minus" za ilość wydań, kosztem jakości.
Wśród kontynuowanych serii wyróżnienie dla: Berserk.
No i poza tym niezły szok/troll był także z wydaniem Acony 1. kwietnia.
- Reviolli
- nołlife
- Posty: 2121
- Rejestracja: pn gru 29, 2014 7:58 am
- Status: Offline
Mangi:
Miejsce 1 - Wybranki Jej Wysokości
Miejsce 2 - Usłyszeć ciepło słońca
Miejsce 3 - Half & Half
Miejsce 4 - W cieniu betonowej dżungli.* Manhwa
Miejsce 5 - Hotel
Tak naprawdę to dla mnie był to słaby rok w śród mang. Nie pojawiła się żadna seria z mojej topki. Nic co wywołałoby reakcje "muszę to mieć". Zamiast tego raczej jest reakcja "może spróbuję". Dlatego moja topka w plebiscycie to głównie 1-2 tomowe historie które akurat mi się spodobały.
Light Novel:
Miejsce 1. - Overlord
Miejsce 2. - No Game No Life
Miejsce 3. - Toradora!
Wydawnictwa:
Miejsce 1. - JPF - Całokształt czyli tłumaczenie, dobór tytułów. Choć mogli by wydawać więcej i troszkę się przeraziłem tym nowym planem wydawniczym.
Miejsce 2. - Kotori - Za LN i dynamiczny rozwój, sięganie po inne gatunki niż BL.
Miejsce 3. - Waneko - Terminowość, kontakt i oferta. Natomiast wpadki z okładkami i tłumaczeniem (zwłaszcza brak jakiejś stałej polityki przy nazwach tytułów) strącają kotka na 3 miejsce.
Szok! Roku – Echikon dla pana Bolałka
Drama Roku – plan wydawniczy Studia (znaczy jak się nie sprzedajesz to wylatujesz z planu wydawniczego i cicho sza...)
Osobista mini drama to brak serii z mojej listy którą mógłbym zbierać.
Zaś sukcesem są LN, które bardzo mi się podobają.
Miejsce 1 - Wybranki Jej Wysokości
Miejsce 2 - Usłyszeć ciepło słońca
Miejsce 3 - Half & Half
Miejsce 4 - W cieniu betonowej dżungli.* Manhwa
Miejsce 5 - Hotel
Tak naprawdę to dla mnie był to słaby rok w śród mang. Nie pojawiła się żadna seria z mojej topki. Nic co wywołałoby reakcje "muszę to mieć". Zamiast tego raczej jest reakcja "może spróbuję". Dlatego moja topka w plebiscycie to głównie 1-2 tomowe historie które akurat mi się spodobały.
Light Novel:
Miejsce 1. - Overlord
Miejsce 2. - No Game No Life
Miejsce 3. - Toradora!
Wydawnictwa:
Miejsce 1. - JPF - Całokształt czyli tłumaczenie, dobór tytułów. Choć mogli by wydawać więcej i troszkę się przeraziłem tym nowym planem wydawniczym.
Miejsce 2. - Kotori - Za LN i dynamiczny rozwój, sięganie po inne gatunki niż BL.
Miejsce 3. - Waneko - Terminowość, kontakt i oferta. Natomiast wpadki z okładkami i tłumaczeniem (zwłaszcza brak jakiejś stałej polityki przy nazwach tytułów) strącają kotka na 3 miejsce.
Szok! Roku – Echikon dla pana Bolałka
Drama Roku – plan wydawniczy Studia (znaczy jak się nie sprzedajesz to wylatujesz z planu wydawniczego i cicho sza...)
Osobista mini drama to brak serii z mojej listy którą mógłbym zbierać.
Zaś sukcesem są LN, które bardzo mi się podobają.
Ostatnio zmieniony pn sty 02, 2017 1:22 pm przez Reviolli, łącznie zmieniany 7 razy.
Muzyczne, Yuri, sportowe +2
Przygodowe, gender bender, komedie +1
Horrory, SF, Kryminały -1
Przygodowe, gender bender, komedie +1
Horrory, SF, Kryminały -1
-
- Status: Offline
Mangi:
Miejsce 1. - Blame!
Miejsce 2. - Róża Wersalu
Miejsce 3. - Niesamowite opowieści pana Shiranui
Miejsce 4. - Requiem Króla Róż
Miejsce 5. - Acony
LN:
Miejsce 1. - Durarara!!
Miejsce 2. - Toradora!
Miejsce 3. - Zerowa Maria i puste pudełko
Wydawnictwo:
Miejsce 1. - Kotori
Miejsce 2. - JPF
Miejsce 3. - Dango
Szok roku - FT od Studia JG
Drama roku - plan wydawniczy JG
Miejsce 1. - Blame!
Miejsce 2. - Róża Wersalu
Miejsce 3. - Niesamowite opowieści pana Shiranui
Miejsce 4. - Requiem Króla Róż
Miejsce 5. - Acony
LN:
Miejsce 1. - Durarara!!
Miejsce 2. - Toradora!
Miejsce 3. - Zerowa Maria i puste pudełko
Wydawnictwo:
Miejsce 1. - Kotori
Miejsce 2. - JPF
Miejsce 3. - Dango
Szok roku - FT od Studia JG
Drama roku - plan wydawniczy JG
-
- Status: Offline
-
- Status: Offline
- Alzea
- Weteran
- Posty: 1379
- Rejestracja: wt kwie 09, 2013 11:46 am
- Gender:
- Status: Offline
Mangi:
Miejsce 1. - Nasz cud (odkrycie roku)
Miejsce 2. - Kulinarne pojedynki: Shokugeki no Souma
Miejsce 3. - Fairy Tail (wyczekane i głównie z tego powodu tutaj jest)
Miejsce 4. - Half&half
Miejsce 5. - Róża wersalu
Wydawnictwa:
Miejsce 1. - JPF - za bycie niedoścignionym wzorem dla innych wydawnictw, no, może poza ich miniaturowym formatem (RIP FMA, Ouran). Znajdują się tutaj mimo tego, ze ostatnio nie trafiają do mnie z doborem tytułów, jednak kontakt, jakość tłumaczeń i wydań robią swoje *slow clap*
Miejsce 2. przepaść
Miejsce 3. - Waneko - zastanawiałam się nad SJG a Waneko, tak, Waneko straciło sporo w moich oczach jednak wciąż mają pewien kontakt z czytelnikami i trafiają do mnie z tytułami, ale jak tak dalej pójdzie, a SJG będzie wciąż wychodziło na prostą to za rok kto wie. Nie wiem co mnie bardziej boli - błędy czy sposób w jaki sie do nich przyznają o ile w ogóle to robią. Brak tłumaczeń tytułów czy wyrażeń w środku, edycja (RIP Higurashi) skutecznie mnie zniechęcają. Ogólnie, Waneko, nie idź tą drogą ;;
Możliwe, ze w 2 byłoby Kotori, ale nie mam nic od nich, wiec ciężko obiektywnie ocenić.
Szok! Roku – FT od JG
Drama Roku – tłumaczeniowo-edytorskie wpadki Waneko
Miejsce 1. - Nasz cud (odkrycie roku)
Miejsce 2. - Kulinarne pojedynki: Shokugeki no Souma
Miejsce 3. - Fairy Tail (wyczekane i głównie z tego powodu tutaj jest)
Miejsce 4. - Half&half
Miejsce 5. - Róża wersalu
Wydawnictwa:
Miejsce 1. - JPF - za bycie niedoścignionym wzorem dla innych wydawnictw, no, może poza ich miniaturowym formatem (RIP FMA, Ouran). Znajdują się tutaj mimo tego, ze ostatnio nie trafiają do mnie z doborem tytułów, jednak kontakt, jakość tłumaczeń i wydań robią swoje *slow clap*
Miejsce 2. przepaść
Miejsce 3. - Waneko - zastanawiałam się nad SJG a Waneko, tak, Waneko straciło sporo w moich oczach jednak wciąż mają pewien kontakt z czytelnikami i trafiają do mnie z tytułami, ale jak tak dalej pójdzie, a SJG będzie wciąż wychodziło na prostą to za rok kto wie. Nie wiem co mnie bardziej boli - błędy czy sposób w jaki sie do nich przyznają o ile w ogóle to robią. Brak tłumaczeń tytułów czy wyrażeń w środku, edycja (RIP Higurashi) skutecznie mnie zniechęcają. Ogólnie, Waneko, nie idź tą drogą ;;
Możliwe, ze w 2 byłoby Kotori, ale nie mam nic od nich, wiec ciężko obiektywnie ocenić.
Szok! Roku – FT od JG
Drama Roku – tłumaczeniowo-edytorskie wpadki Waneko
- miaka88
- nołlife
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr wrz 24, 2008 8:51 pm
- Status: Offline
- Meliona
- nołlife
- Posty: 3925
- Rejestracja: wt sty 01, 2013 2:10 pm
- Gender:
- Kontakt:
- Status: Offline
Mangi:
1. Drifters - Manga niemal idealna jak na razie .
2. Kulinarne pojedynki Soumy - Czytałam tylko kilka tomów, a wyszło już ponad dwadzieścia w Japonii, więc wstrzymam się od oceny.
3. Yamada i chłopak - Tak dobrego yaoi dawno nie czytałam. Jakoś strasznie do mnie trafiła ta manga.
4. Requiem króla róż - Mocno wciąga, śliczna kreska, nietypowa fabuła.
5. Rycerze Sidonii - Wciąga, bardzo szybko się czyta, przyjemna rozrywka.
LN:
1. Overlord - Zapowiedziany został tydzień po tym jak obejrzałam anime i już zaczęłam się zastanawiać nad importami. Pierwszy tom był świetny, liczę, że dalej będzie trzymało poziom.
2. Toradora - Szybko i miło się czytało.
Wydawnictwa:
1. Dango - Niech mają pierwsze miejsce, co mi tam. Ich wydania są zadowalające, może tłumaczenie Yamady jest trochę sztywne. Wydają i zapowiadają fajne tytuły, kupiłam od nich wszystko co wydali i co zapowiedzieli, nigdy wcześniej coś takiego mi się nie zdarzyło. Dodają słodziachne dodatki, z którymi nie mam co robić, ale czuję się doceniona jako klient
2. JPF - No, JPF to jakość sama w sobie. Niewiele można im zarzucić jeśli chodzi o jakość wydania (oprócz beznadziejnych okładek One Piece'a, niedługo będę musiała kupić im takie koszulki jak na podręczniki, bo folia zaczyna mi schodzić z okładek od samego stania na półce...), wydają mojego ulubionego tasiemca i niczym nie irytują.
3. Kotori - Bo zapowiedzieli wydanie bookletu do Złamanych skrzydeł xD
Szok! Roku – Echikon dla pana Bolałka
Drama roku - Opinie o okładce Do Adolfów. Szkoda, że nie miałam popcornu podczas czytania.
1. Drifters - Manga niemal idealna jak na razie .
2. Kulinarne pojedynki Soumy - Czytałam tylko kilka tomów, a wyszło już ponad dwadzieścia w Japonii, więc wstrzymam się od oceny.
3. Yamada i chłopak - Tak dobrego yaoi dawno nie czytałam. Jakoś strasznie do mnie trafiła ta manga.
4. Requiem króla róż - Mocno wciąga, śliczna kreska, nietypowa fabuła.
5. Rycerze Sidonii - Wciąga, bardzo szybko się czyta, przyjemna rozrywka.
LN:
1. Overlord - Zapowiedziany został tydzień po tym jak obejrzałam anime i już zaczęłam się zastanawiać nad importami. Pierwszy tom był świetny, liczę, że dalej będzie trzymało poziom.
2. Toradora - Szybko i miło się czytało.
Wydawnictwa:
1. Dango - Niech mają pierwsze miejsce, co mi tam. Ich wydania są zadowalające, może tłumaczenie Yamady jest trochę sztywne. Wydają i zapowiadają fajne tytuły, kupiłam od nich wszystko co wydali i co zapowiedzieli, nigdy wcześniej coś takiego mi się nie zdarzyło. Dodają słodziachne dodatki, z którymi nie mam co robić, ale czuję się doceniona jako klient
2. JPF - No, JPF to jakość sama w sobie. Niewiele można im zarzucić jeśli chodzi o jakość wydania (oprócz beznadziejnych okładek One Piece'a, niedługo będę musiała kupić im takie koszulki jak na podręczniki, bo folia zaczyna mi schodzić z okładek od samego stania na półce...), wydają mojego ulubionego tasiemca i niczym nie irytują.
3. Kotori - Bo zapowiedzieli wydanie bookletu do Złamanych skrzydeł xD
Szok! Roku – Echikon dla pana Bolałka
Drama roku - Opinie o okładce Do Adolfów. Szkoda, że nie miałam popcornu podczas czytania.
- DarkNighty
- nołlife
- Posty: 2045
- Rejestracja: ndz maja 25, 2014 1:25 pm
- Lokalizacja: Warszawa/Łódź
- Gender:
- Kontakt:
- Status: Offline
Miejsce 1. - Bakuman
Miejsce 2. - ReLIFE
Miejsce 3. - Sherlock
Miejsce 4. - Nasz Cud
Miejsce 5. - Half&Half
Wyjątkowo niewiele tytułów zainteresowało mnie w tym roku. Dodatkowo, oprócz Róży Wersalu, nie kupiłam niczego nowego od JPF. Mimo że nie wszystkie tytuły od Waneko do mnie trafiają, to jednak ze względu na ilość ogłoszeń, to od nich zbieram najwięcej serii.
Miejsce 1. - Waneko
W tym roku wyjątkowo przoduje, ponieważ kupowałam serie głównie od tego wydawnictwa. Przede wszystkim jestem im bardzo wdzięczna za wydanie Bakumana i ReLife oraz za zapowiedzenie Bezpańskich Literatów. To murowany faworyt do przyszłorocznego rankingu <3 (Chyba, że ogłoszą Yonę, to pierwszy nie będzie xD)
Nie obeszło się bez wpadek. Mi osobiście najbardziej przeszkadza brak konsekwencji w napisach na grzbiecie, o czym pisałam już kilkukrotnie.
Miejsce 2. - Dango
Dobrze zaczynają i chciałabym to docenić. Kupiłam od nich Yamadę i chłopaka oraz Usłyszeć ciepło słońca. Co prawda w żadnej z tych serii się nie zakochałam, ale liczę, że Dango wyda w końcu coś dla mnie.
Miejsce 3. - JPF
Niestety trochę z przyzwyczajenia i dlatego, że wydają One Piece. W tym roku nie doszła mi od nich żadna seria, a niestety niektóre się kończą. Mam nadzieję, że w 2017 roku zacznę zbierać od nich coś więcej.
Interpunkcja ;(
Szok roku - rozwój Kotori <3
Drama roku - zachowanie Ringo Ame
Miejsce 2. - ReLIFE
Miejsce 3. - Sherlock
Miejsce 4. - Nasz Cud
Miejsce 5. - Half&Half
Wyjątkowo niewiele tytułów zainteresowało mnie w tym roku. Dodatkowo, oprócz Róży Wersalu, nie kupiłam niczego nowego od JPF. Mimo że nie wszystkie tytuły od Waneko do mnie trafiają, to jednak ze względu na ilość ogłoszeń, to od nich zbieram najwięcej serii.
Miejsce 1. - Waneko
W tym roku wyjątkowo przoduje, ponieważ kupowałam serie głównie od tego wydawnictwa. Przede wszystkim jestem im bardzo wdzięczna za wydanie Bakumana i ReLife oraz za zapowiedzenie Bezpańskich Literatów. To murowany faworyt do przyszłorocznego rankingu <3 (Chyba, że ogłoszą Yonę, to pierwszy nie będzie xD)
Nie obeszło się bez wpadek. Mi osobiście najbardziej przeszkadza brak konsekwencji w napisach na grzbiecie, o czym pisałam już kilkukrotnie.
Miejsce 2. - Dango
Dobrze zaczynają i chciałabym to docenić. Kupiłam od nich Yamadę i chłopaka oraz Usłyszeć ciepło słońca. Co prawda w żadnej z tych serii się nie zakochałam, ale liczę, że Dango wyda w końcu coś dla mnie.
Miejsce 3. - JPF
Niestety trochę z przyzwyczajenia i dlatego, że wydają One Piece. W tym roku nie doszła mi od nich żadna seria, a niestety niektóre się kończą. Mam nadzieję, że w 2017 roku zacznę zbierać od nich coś więcej.
Interpunkcja ;(
Szok roku - rozwój Kotori <3
Drama roku - zachowanie Ringo Ame
Ostatnio zmieniony ndz sty 29, 2017 12:18 pm przez DarkNighty, łącznie zmieniany 1 raz.
- Bajnor
- Adept
- Posty: 385
- Rejestracja: śr cze 25, 2014 7:00 pm
- Lokalizacja: Kościan
- Status: Offline
Mangi:
1. Kulinarne pojedynki - shokugeki No soma
2. Drifters
3. Planetes
4. Hotel
LN:
1. Overlord
Wydawnictwa:
1. JPF - za całokształt
2. Kotori - za Overlorda
3. Waneko
Szok roku:
Zapowiedzianie "Sagi Winlandzkiej"
Drama roku:
Okładka "Do Adolfa"
1. Kulinarne pojedynki - shokugeki No soma
2. Drifters
3. Planetes
4. Hotel
LN:
1. Overlord
Wydawnictwa:
1. JPF - za całokształt
2. Kotori - za Overlorda
3. Waneko
Szok roku:
Zapowiedzianie "Sagi Winlandzkiej"
Drama roku:
Okładka "Do Adolfa"
Ostatnio zmieniony wt gru 27, 2016 11:41 am przez Bajnor, łącznie zmieniany 1 raz.
- Gotenks
- nołlife
- Posty: 2685
- Rejestracja: czw kwie 24, 2003 7:24 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Gender:
- Status: Offline
Na razie tak zgrubnie, później może jeszcze coś zmienię
Mangi:
1. Do Adolfów
2. Blame
3. Kryjówka dezertera
4. Magi
5. Kulinarne pojedynki: Shokugeki no Souma
LN:
1. Durarara
2. Toradora
3. Overlord
Wydawnictwa:
1. Waneko
2. Kotori
3. JPF
Szok roku: zapowiedź Kara no Kyoukai przez Kotori
Drama roku: korekta w tytułach od Waneko
Mangi:
1. Do Adolfów
2. Blame
3. Kryjówka dezertera
4. Magi
5. Kulinarne pojedynki: Shokugeki no Souma
LN:
1. Durarara
2. Toradora
3. Overlord
Wydawnictwa:
1. Waneko
2. Kotori
3. JPF
Szok roku: zapowiedź Kara no Kyoukai przez Kotori
Drama roku: korekta w tytułach od Waneko
-
- Adept
- Posty: 301
- Rejestracja: pn mar 03, 2014 10:42 pm
- Status: Offline
Niewiele nowych tytułów, które by mnie zainteresowały, ale:
Mangi
1. ReLife
2. W stronę lasu świetlików
3.Magi: The Labyrinth of Magic
4. QQ Sweeper
Wydawnictwa:
1. Waneko
2. Studio JG
3. JPF (mimo, że obecnie od nich nic nie kupuję, ale w planie mam jeden bądź dwa tytuły, no i wiadomo solidne wydawnictwo)
Mangi
1. ReLife
2. W stronę lasu świetlików
3.Magi: The Labyrinth of Magic
4. QQ Sweeper
Wydawnictwa:
1. Waneko
2. Studio JG
3. JPF (mimo, że obecnie od nich nic nie kupuję, ale w planie mam jeden bądź dwa tytuły, no i wiadomo solidne wydawnictwo)
-
- Adept
- Posty: 195
- Rejestracja: ndz wrz 13, 2015 6:24 pm
- Status: Offline
Mangi:
Miejsce 1. - Blame!
Miejsce 2. - Hotel
Miejsce 3. - Planetes
Miejsce 4. - Kryjówka dezertera
Miejsce 5. - Rycerze Sidonii
Light Novel:
Miejsce 1. - Durarara!!
Miejsce 2. - Zerowa Maria i puste pudełko
Miejsce 3. - Log Horizon
Wydawnictwa:
Miejsce 1. - JPF
Miejsce 2. - Hanami
Miejsce 3. - Kotori
Szok! Roku:
Blame!, Sidonia i Wolverine od Niheia
Drama roku:
Okładka "Do Adolfa"
Miejsce 1. - Blame!
Miejsce 2. - Hotel
Miejsce 3. - Planetes
Miejsce 4. - Kryjówka dezertera
Miejsce 5. - Rycerze Sidonii
Light Novel:
Miejsce 1. - Durarara!!
Miejsce 2. - Zerowa Maria i puste pudełko
Miejsce 3. - Log Horizon
Wydawnictwa:
Miejsce 1. - JPF
Miejsce 2. - Hanami
Miejsce 3. - Kotori
Szok! Roku:
Blame!, Sidonia i Wolverine od Niheia
Drama roku:
Okładka "Do Adolfa"
- Kakaladze
- Fanatyk
- Posty: 1893
- Rejestracja: ndz kwie 26, 2015 7:09 pm
- Lokalizacja: Szczecin
- Gender:
- Status: Offline
Mangi:
1. Drifters
2. Blame (Mimo że nie zbieram to wiem jak ta manga wpłynęła na nasz rynek)
3. Magi: The Labyrinth of Magic
LN:
1. Log Horizon
2. Overlord
3. No Game No Life
Wydawnictwa:
1. JPF (Za dobre tłumaczenia, porządne tytuły i bycie w miarę terminowym)
2. Kotori (Kotori podbiło me serce od razu kiedy weszło na rynek LN, małe wydawnictwo ładnie sobie pogrywa na rynku i oby tak dalej, życzę im wszystkiego najlepszego)
(Trzeciego miejsca brak bo żadne wydawnictwo w moich oczach na nie nie zasługuje, może bym dał Waneko tylko ostatnio cała ich ignorancja doprowadza mnie do szału, forum olane, a na facebooku czy asku problemy poruszane są rodzaju "Co jedliście na obiad?" a nie "Czemu okładka Adolfów jest tak brzydka?".)
SZOK! Roku: Kotori ogłosiło Kara No Kyoukai
Drama roku: Rozkładówki LOG HORIZON (wystarczy zerknąć na mój ranking LN żeby zrozumieć czemu sytuacja mnie rozwścieczyła, pomimo pozytywnego jej rozwiązania)
1. Drifters
2. Blame (Mimo że nie zbieram to wiem jak ta manga wpłynęła na nasz rynek)
3. Magi: The Labyrinth of Magic
LN:
1. Log Horizon
2. Overlord
3. No Game No Life
Wydawnictwa:
1. JPF (Za dobre tłumaczenia, porządne tytuły i bycie w miarę terminowym)
2. Kotori (Kotori podbiło me serce od razu kiedy weszło na rynek LN, małe wydawnictwo ładnie sobie pogrywa na rynku i oby tak dalej, życzę im wszystkiego najlepszego)
(Trzeciego miejsca brak bo żadne wydawnictwo w moich oczach na nie nie zasługuje, może bym dał Waneko tylko ostatnio cała ich ignorancja doprowadza mnie do szału, forum olane, a na facebooku czy asku problemy poruszane są rodzaju "Co jedliście na obiad?" a nie "Czemu okładka Adolfów jest tak brzydka?".)
SZOK! Roku: Kotori ogłosiło Kara No Kyoukai
Drama roku: Rozkładówki LOG HORIZON (wystarczy zerknąć na mój ranking LN żeby zrozumieć czemu sytuacja mnie rozwścieczyła, pomimo pozytywnego jej rozwiązania)
- Canis
- nołlife
- Posty: 2875
- Rejestracja: pt sty 14, 2011 10:11 am
- Lokalizacja: Rzeszów
- Gender:
- Status: Offline
Mangi:
Miejsce 1. - Nasz Cud
Miejsce 2. - Half&half
Miejsce 3. - ReLife
Miejsce 4. - Renai Sample
Miejsce 5. - Kulinarne pojedynki: Shokugeki no Souma
Light Novel:
Miejsce 1. - Zerowa Maria i puste pudełko
Miejsce 2. - Log Horizon
Miejsce 3. - No Game No Life
Wydawnictwa:
Miejsce 1. - Kotori
Miejsce 2. - JPF
Miejsce 3. - Waneko
Szok! Roku – FT od Studia JG
Drama Roku – wtopy tłumaczeniowo-edytorskie Waneko
Miejsce 1. - Nasz Cud
Miejsce 2. - Half&half
Miejsce 3. - ReLife
Miejsce 4. - Renai Sample
Miejsce 5. - Kulinarne pojedynki: Shokugeki no Souma
Light Novel:
Miejsce 1. - Zerowa Maria i puste pudełko
Miejsce 2. - Log Horizon
Miejsce 3. - No Game No Life
Wydawnictwa:
Miejsce 1. - Kotori
Miejsce 2. - JPF
Miejsce 3. - Waneko
Szok! Roku – FT od Studia JG
Drama Roku – wtopy tłumaczeniowo-edytorskie Waneko
- Itachi Uchiha
- nołlife
- Posty: 3785
- Rejestracja: pn paź 20, 2014 9:10 pm
- Status: Offline
Mangi:
Miejsce 1. - Nasz Cud
Miejsce 2. - Magi
Miejsce 3. - ReLife
Miejsce 4. - Requiem króla róż
Miejsce 5. - Kulinarne pojedynki: Shokugeki no Souma
Light Novel:
Miejsce 1. - Durarara!!
Miejsce 2. - Overlord
Miejsce 3. - Zerowa Maria i puste pudełko
Wydawnictwa:
Miejsce 1. - Waneko
Miejsce 2. - JPF
Miejsce 3. - Kotori
Szok! Roku – Zapowiedź Kara no Kyoukai przez Kotori
Drama Roku – Opinie o okładce Do Adolfów
Miejsce 1. - Nasz Cud
Miejsce 2. - Magi
Miejsce 3. - ReLife
Miejsce 4. - Requiem króla róż
Miejsce 5. - Kulinarne pojedynki: Shokugeki no Souma
Light Novel:
Miejsce 1. - Durarara!!
Miejsce 2. - Overlord
Miejsce 3. - Zerowa Maria i puste pudełko
Wydawnictwa:
Miejsce 1. - Waneko
Miejsce 2. - JPF
Miejsce 3. - Kotori
Szok! Roku – Zapowiedź Kara no Kyoukai przez Kotori
Drama Roku – Opinie o okładce Do Adolfów
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości