Strona 12 z 31

: sob lip 01, 2017 9:52 pm
autor: SzadorRzunXIV
Meliona pisze:Złożyłam zamówienie w Bonito z wysyłką w Ruchu. To był błąd.
"28-06-2017, 21:24 Paczka jest w drodze do wskazanego punktu odbioru"
Co, dwa-trzy dni jedzie do kiosku? Współczuję kierowcy, mam nadzieję, że nie spowoduje wypadku...
Poszłam do tego kiosku i kioskarka mi mówi, że mają awarię tabletu (aha) i paczka pójdzie do innego kiosku, o czym mam zostać poinformowana sms. Sms nie dostałam, mejla też nie. Czas dostawy (48h) podany na stronie już minął. Nie wiem gdzie niby mają mi tę paczkę dostarczyć, do jakiego innego kiosku. W moim mieście jest tylko jeden kiosk, czyli pewnie będę musiała jechać odebrać do innego miasta. Wspaniale. Mam nadzieję, że paczka nie zaginęła.
Ech, a mam złożone jeszcze jedno zamówienie z paczką w Ruchu. Jak czytam opinie, to nie jestem jedyną niezadowoloną osobą. Jednak jak coś jest podejrzanie tanie, to lepiej z tego nie korzystać.
Nom. Niestety dużo tych usług pocztowych to jakieś dziadowstwo. Najgorzej z intl shipping bo to często idzie ponad miesiąc zamiast 10 dni jak obiecują :/ .

: ndz lip 02, 2017 11:17 am
autor: engrisz
Nigdy nie miałam jeszcze takiej sytuacji, wszystko przychodzi jak w zegarku. Chociaż ostatnio akurat kiosk, w którym miałam odebrać paczkę był zamknięty dwa dni i też mnie nikt o tym nie poinformował. Ale u mnie w mieście jest pełno kiosków, więc nie ma problemu.

: wt lip 04, 2017 10:09 am
autor: Meliona
"04-07-2017, 07:16 zwrot do nadawcy"
A na mejla nie odpisali!

Edit: Nie ma co, bonito ma rewelacyjną obsługę klienta. Odpisali mi w ciągu kilku minut z informacją, że ten kiosk został wyłączony z możliwości odbioru zamówień i czy chcę zamienić go na inny lub czy chcę zwrotu pieniędzy. Ponowią wysyłkę, kiedy paczka do nich wróci. Nie wiem czy dobrze zrobiłam wybierając inny kiosk, ta paczka może przyjść w opłakanym stanie...

: wt lip 04, 2017 11:57 am
autor: Kakaladze
Meliona, Jeżeli Bonito ma rewelacyjną obsługę klienta to powinni tą paczkę sprawdzić jak do nich wróci ^^.

Szczerze to bardzo się dziwię że masz takie problemy z tą paczką, ja sam dostałem kilka bez problemu jak i Angu dostała ich co najmniej kilkanaście. Oby wszystko zakończyło się dobrze.
Meliona pisze: Jak czytam opinie, to nie jestem jedyną niezadowoloną osobą. Jednak jak coś jest podejrzanie tanie, to lepiej z tego nie korzystać.
I nigdy nie będziesz, w każdej usłudze zdarzają się negatywne sytuacje, ale czy tych osob jest tak dużo? (Opineo nie biorę pod uwagę tam zagłosowało łącznie 600 osób) na ceneo za to 139 706 głosów
z czego 135,000 jest pozytywnych

https://www.ceneo.pl/dostawcy/paczkawruchu.pl-d17

Operatorzy pocztowi

: ndz sie 13, 2017 10:39 pm
autor: SzadorRzunXIV
Ostatnio sobie kupiłem Naussicę na eBayu i zdarzyło mi się coś takiego.
Teraz od 3 tygodni zmagam się z systemem zwrotów ebaya.

Paczka i manga, wygląda tak jakby ktoś nią rzucił i wylądowała na rogu. Fajnie by było gdyby operatorzy pocztowi musieli płacić kary 20x wartość paczki za takie numery, tak samo jak normalni ludzie muszą płacić 20x cenę biletu jak zapomną go skasować.

Operatorzy pocztowi

: pn sie 14, 2017 7:48 pm
autor: zandam
SzadorRzunXIV pisze:
ndz sie 13, 2017 10:39 pm
Ostatnio sobie kupiłem Naussicę na eBayu i zdarzyło mi się coś takiego.
Teraz od 3 tygodni zmagam się z systemem zwrotów ebaya.
Dlatego zamówiłam ją swego czasu przez Amazona (sklep, nie osoby trzecie). Pierwsza przesyłka dotarła z takim samym uszkodzeniem, więc ją odesłałam na poczcie (nic nie płacąc, bo Amazon ma umowę z PP), a oni od razu wysłali mi kolejny egzemplarz, tym razem nieuszkodzony. :)

Operatorzy pocztowi

: wt lis 06, 2018 10:58 am
autor: Lena Herbst
Zamówiłam mangi na bookdepository, nie pierwszy zresztą raz. Zawsze przychodziły na czas, i tu pojawia się moje pytanie. Pierwsza manga została wysłana 19.10 i jeszcze nie dotarła, a dwie wysłane 23.10 przyszły 02.11. Powinnam już zgłosić zaginięcie, czy jeszcze się wstrzymać? Wszystkie zamówienia zawsze dochodziły w max 8 dni roboczych :/

Operatorzy pocztowi

: wt lis 06, 2018 11:20 am
autor: Fani
Ja bym się jeszcze chwilę wstrzymał. Na pocieszenie powiem, że moje zamówienie również z 19 października nadal nie dotarło.

Operatorzy pocztowi

: wt lis 06, 2018 1:11 pm
autor: Lou
Do mojego miasta zamówienia z Book Depository zazwyczaj szły minimum 3 tygodnie. Co niepokojące, w ostatnim czasie wzrosła ilość zaginionych przesyłek nierejestrowanych zagranicznych. Czyżby strajki w PP zaowocowały zatrudnianiem w rozdzielniach pracowników z lepkimi rękami? Lena Herbst, raczej obstawiam zaginięcie.

Operatorzy pocztowi

: wt lis 06, 2018 4:22 pm
autor: Lena Herbst
Do Wrocławia zawsze maksymalnie 8 dni. Szczególnie mnie to dziwi, że dwa tomy Jojo z tego samego zamówienia, które zostały wysłane później już przyszły. No nic, jak nie przyjdzie do piątku to trzeba się będzie bawić w pisanie maili :/

Operatorzy pocztowi

: wt lis 06, 2018 8:34 pm
autor: zandam
Lena Herbst pisze:
wt lis 06, 2018 10:58 am
Pierwsza manga została wysłana 19.10 i jeszcze nie dotarła, a dwie wysłane 23.10 przyszły 02.11. Powinnam już zgłosić zaginięcie, czy jeszcze się wstrzymać? Wszystkie zamówienia zawsze dochodziły w max 8 dni roboczych :/
Do mnie dzisiaj przyturlała się przesyłka z 25.10 i rzeczywiście dłużej jej to zeszło niż zwykle. :?

Operatorzy pocztowi

: wt lis 06, 2018 8:51 pm
autor: Dembol
Ja czekam do 4-5 tygodni ze zgłaszaniem czegokolwiek. Czasem dłużej bo zapominam kiedy co zamówiłem.
Faktem jest, że dawniej standardem był 1-2 tyg, a teraz bywa bardzo różnie.

Operatorzy pocztowi

: czw lis 08, 2018 6:10 pm
autor: Lena Herbst
Wracam i widzę awizo. Trochę to im zajęło, ale paczka na szczęście doszła :)

Operatorzy pocztowi

: śr lis 28, 2018 3:58 pm
autor: Mormicc
Paczka z Mangardenu wysłana UPS.
Monitoring paczek twierdzi, że kurier był dzisiaj u mnie, pomimo tego, że żadnego kuriera nie było.
I teraz paczka ma status "Odbiorca nie chciał produktu i nie przyjął dostawy.", co :lol:
Oraz: "Planowane doręczenie
Sprawdź później, jeśli chodzi o zaplanowane doręczenie."
Ktoś wie co ja mam teraz zrobić? Poprostu dalej czekać na paczkę? :|

Operatorzy pocztowi

: śr lis 28, 2018 4:40 pm
autor: Nelinnor
Mormicc pisze:
śr lis 28, 2018 3:58 pm
Ktoś wie co ja mam teraz zrobić? Poprostu dalej czekać na paczkę?
Najlepiej zadzwonić do firmy kurierskiej, podać numer nadania i wyjaśnić sytuację. Teoretycznie powinno być więcej prób nadania, ale nigdy nie wiadomo co tam kurier wrzucił w system skoro jest odmowa przyjęcia. Na infolinii powinni mieć więcej informacji, a w najlepszym przypadku dostaniesz numer do kuriera, niech się sam tłumaczy co to się wydarzyło jak jeszcze nie wrócił z trasy.

Operatorzy pocztowi

: czw lis 29, 2018 2:00 pm
autor: Mormicc
Nelinnor, ile razy do nich zadzwoniłem tyle razy odpowiadał mi automat :/
Pojechałem dzisiaj do ich magazynu i naszczęście otrzymałem paczkę. To czy kurier faktycznie był pozostanie bez odpowiedzi. Sytuacja wynikła z tego, że zadzwonił pod zły numer telefonu :lol: (etykieta była przetarta, więc było to możliwe) i osoba mu powiedziała, że nic nie zamawiała i nie przyjmie żadnej paczki. Podejrzewam, że kurier dzwoniąc nie spytał się "Dzień dobry, czy rozmawiam z Panem [nazwisko]?".

Operatorzy pocztowi

: czw lis 29, 2018 3:36 pm
autor: Nelinnor
Mormicc pisze:
czw lis 29, 2018 2:00 pm
Pojechałem dzisiaj do ich magazynu i naszczęście otrzymałem paczkę.
Dobrze że udało się to jakoś załatwić, przez ten błąd kuriera paczka faktycznie mogła wrócić. Pamiętam że kiedyś miałem podobną sytuację tylko od drugiej strony. Znajomy miał wpisany mój numer telefonu na sklepie przez to że kiedyś coś dla niego odbierałem i zapomniał to uaktualnić. Pewnego razu dzwoni więc do mnie kurier i mówi że ma dla mnie przesyłkę za pobraniem i czy chcę odebrać, ale nie mówiąc nazwiska i adresu, bo była na tego znajomego, nie na mnie, wtedy od razu bym skojarzył sytuację. Stwierdziłem że nic nie zamawiałem i nie wiem co to może być za przesyłka. Podobno miał wrócić z tym na magazyn, ale na szczęście sobie przypomniałem o powyższym że tak mogło być i znajomy szybko to odkręcił. :P

Operatorzy pocztowi

: pt gru 21, 2018 8:57 am
autor: Fani
Poczta to już bije rekordy absurdu. Zgubiona przesyłka z BD to nic nowego. Tym razem odesłali mi list z reklamacją do Gildii, bo trzeba dostarczyć do skrytki pocztowej i jest problem. Jezu, ale się wkur...

Operatorzy pocztowi

: pt sty 18, 2019 1:56 pm
autor: Cavaliere
Fani pisze:
pt gru 21, 2018 8:57 am
Zgubiona przesyłka z BD to nic nowego
O! Widze, że jest tu poruszany temat BD. Ja na swoja czekam od 31.12.18r to bedzie 3 tydzien.
Lou, Oby nie, a jeżeli kradną to PP powinno coś z tym zrobić, ale wiem też, że sytuacja nie jest fajna bo widze czesto wywieszane informacje, że potrzebują pracowników ;/

Operatorzy pocztowi

: pt sty 18, 2019 2:00 pm
autor: Fani
Obecnie czekam na paczki z 27 i 31 grudnia. Co ciekawe przesyłka z 4 stycznia doszła przedwczoraj.