Operatorzy pocztowi

Dział do rozmów na tematy wszelakie, nawet (a raczej głównie) te niezwiązane z mangą i anime.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
SzadorRzunXIV
Adept
Posty: 305
Rejestracja: pn wrz 01, 2014 9:38 pm
Gender:
Status: Offline

Post autor: SzadorRzunXIV » sob lip 01, 2017 9:52 pm

Meliona pisze:Złożyłam zamówienie w Bonito z wysyłką w Ruchu. To był błąd.
"28-06-2017, 21:24 Paczka jest w drodze do wskazanego punktu odbioru"
Co, dwa-trzy dni jedzie do kiosku? Współczuję kierowcy, mam nadzieję, że nie spowoduje wypadku...
Poszłam do tego kiosku i kioskarka mi mówi, że mają awarię tabletu (aha) i paczka pójdzie do innego kiosku, o czym mam zostać poinformowana sms. Sms nie dostałam, mejla też nie. Czas dostawy (48h) podany na stronie już minął. Nie wiem gdzie niby mają mi tę paczkę dostarczyć, do jakiego innego kiosku. W moim mieście jest tylko jeden kiosk, czyli pewnie będę musiała jechać odebrać do innego miasta. Wspaniale. Mam nadzieję, że paczka nie zaginęła.
Ech, a mam złożone jeszcze jedno zamówienie z paczką w Ruchu. Jak czytam opinie, to nie jestem jedyną niezadowoloną osobą. Jednak jak coś jest podejrzanie tanie, to lepiej z tego nie korzystać.
Nom. Niestety dużo tych usług pocztowych to jakieś dziadowstwo. Najgorzej z intl shipping bo to często idzie ponad miesiąc zamiast 10 dni jak obiecują :/ .

Awatar użytkownika
engrisz
Wtajemniczony
Posty: 577
Rejestracja: ndz sie 17, 2014 11:25 am
Status: Offline

Post autor: engrisz » ndz lip 02, 2017 11:17 am

Nigdy nie miałam jeszcze takiej sytuacji, wszystko przychodzi jak w zegarku. Chociaż ostatnio akurat kiosk, w którym miałam odebrać paczkę był zamknięty dwa dni i też mnie nikt o tym nie poinformował. Ale u mnie w mieście jest pełno kiosków, więc nie ma problemu.

Awatar użytkownika
Meliona
nołlife
Posty: 3925
Rejestracja: wt sty 01, 2013 2:10 pm
Gender:
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: Meliona » wt lip 04, 2017 10:09 am

"04-07-2017, 07:16 zwrot do nadawcy"
A na mejla nie odpisali!

Edit: Nie ma co, bonito ma rewelacyjną obsługę klienta. Odpisali mi w ciągu kilku minut z informacją, że ten kiosk został wyłączony z możliwości odbioru zamówień i czy chcę zamienić go na inny lub czy chcę zwrotu pieniędzy. Ponowią wysyłkę, kiedy paczka do nich wróci. Nie wiem czy dobrze zrobiłam wybierając inny kiosk, ta paczka może przyjść w opłakanym stanie...
Obrazek

Awatar użytkownika
Kakaladze
Fanatyk
Posty: 1893
Rejestracja: ndz kwie 26, 2015 7:09 pm
Lokalizacja: Szczecin
Gender:
Status: Offline

Post autor: Kakaladze » wt lip 04, 2017 11:57 am

Meliona, Jeżeli Bonito ma rewelacyjną obsługę klienta to powinni tą paczkę sprawdzić jak do nich wróci ^^.

Szczerze to bardzo się dziwię że masz takie problemy z tą paczką, ja sam dostałem kilka bez problemu jak i Angu dostała ich co najmniej kilkanaście. Oby wszystko zakończyło się dobrze.
Meliona pisze: Jak czytam opinie, to nie jestem jedyną niezadowoloną osobą. Jednak jak coś jest podejrzanie tanie, to lepiej z tego nie korzystać.
I nigdy nie będziesz, w każdej usłudze zdarzają się negatywne sytuacje, ale czy tych osob jest tak dużo? (Opineo nie biorę pod uwagę tam zagłosowało łącznie 600 osób) na ceneo za to 139 706 głosów
z czego 135,000 jest pozytywnych

https://www.ceneo.pl/dostawcy/paczkawruchu.pl-d17
Obrazek

Awatar użytkownika
SzadorRzunXIV
Adept
Posty: 305
Rejestracja: pn wrz 01, 2014 9:38 pm
Gender:
Status: Offline

Operatorzy pocztowi

Post autor: SzadorRzunXIV » ndz sie 13, 2017 10:39 pm

Ostatnio sobie kupiłem Naussicę na eBayu i zdarzyło mi się coś takiego.
Teraz od 3 tygodni zmagam się z systemem zwrotów ebaya.

Paczka i manga, wygląda tak jakby ktoś nią rzucił i wylądowała na rogu. Fajnie by było gdyby operatorzy pocztowi musieli płacić kary 20x wartość paczki za takie numery, tak samo jak normalni ludzie muszą płacić 20x cenę biletu jak zapomną go skasować.

Awatar użytkownika
zandam
Moderator
Posty: 3063
Rejestracja: czw kwie 24, 2003 8:13 pm
Lokalizacja: Wronki
Kontakt:
Status: Offline

Operatorzy pocztowi

Post autor: zandam » pn sie 14, 2017 7:48 pm

SzadorRzunXIV pisze:
ndz sie 13, 2017 10:39 pm
Ostatnio sobie kupiłem Naussicę na eBayu i zdarzyło mi się coś takiego.
Teraz od 3 tygodni zmagam się z systemem zwrotów ebaya.
Dlatego zamówiłam ją swego czasu przez Amazona (sklep, nie osoby trzecie). Pierwsza przesyłka dotarła z takim samym uszkodzeniem, więc ją odesłałam na poczcie (nic nie płacąc, bo Amazon ma umowę z PP), a oni od razu wysłali mi kolejny egzemplarz, tym razem nieuszkodzony. :)

Lena Herbst
Status: Offline

Operatorzy pocztowi

Post autor: Lena Herbst » wt lis 06, 2018 10:58 am

Zamówiłam mangi na bookdepository, nie pierwszy zresztą raz. Zawsze przychodziły na czas, i tu pojawia się moje pytanie. Pierwsza manga została wysłana 19.10 i jeszcze nie dotarła, a dwie wysłane 23.10 przyszły 02.11. Powinnam już zgłosić zaginięcie, czy jeszcze się wstrzymać? Wszystkie zamówienia zawsze dochodziły w max 8 dni roboczych :/

Awatar użytkownika
Fani
nołlife
Posty: 2353
Rejestracja: sob cze 21, 2014 10:59 pm
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
Gender:
Status: Offline

Operatorzy pocztowi

Post autor: Fani » wt lis 06, 2018 11:20 am

Ja bym się jeszcze chwilę wstrzymał. Na pocieszenie powiem, że moje zamówienie również z 19 października nadal nie dotarło.

Awatar użytkownika
Lou
Weteran
Posty: 1282
Rejestracja: sob lip 05, 2014 11:50 am
Lokalizacja: Pabianice
Gender:
Kontakt:
Status: Offline

Operatorzy pocztowi

Post autor: Lou » wt lis 06, 2018 1:11 pm

Do mojego miasta zamówienia z Book Depository zazwyczaj szły minimum 3 tygodnie. Co niepokojące, w ostatnim czasie wzrosła ilość zaginionych przesyłek nierejestrowanych zagranicznych. Czyżby strajki w PP zaowocowały zatrudnianiem w rozdzielniach pracowników z lepkimi rękami? Lena Herbst, raczej obstawiam zaginięcie.
Obrazek

Lena Herbst
Status: Offline

Operatorzy pocztowi

Post autor: Lena Herbst » wt lis 06, 2018 4:22 pm

Do Wrocławia zawsze maksymalnie 8 dni. Szczególnie mnie to dziwi, że dwa tomy Jojo z tego samego zamówienia, które zostały wysłane później już przyszły. No nic, jak nie przyjdzie do piątku to trzeba się będzie bawić w pisanie maili :/

Awatar użytkownika
zandam
Moderator
Posty: 3063
Rejestracja: czw kwie 24, 2003 8:13 pm
Lokalizacja: Wronki
Kontakt:
Status: Offline

Operatorzy pocztowi

Post autor: zandam » wt lis 06, 2018 8:34 pm

Lena Herbst pisze:
wt lis 06, 2018 10:58 am
Pierwsza manga została wysłana 19.10 i jeszcze nie dotarła, a dwie wysłane 23.10 przyszły 02.11. Powinnam już zgłosić zaginięcie, czy jeszcze się wstrzymać? Wszystkie zamówienia zawsze dochodziły w max 8 dni roboczych :/
Do mnie dzisiaj przyturlała się przesyłka z 25.10 i rzeczywiście dłużej jej to zeszło niż zwykle. :?

Awatar użytkownika
Dembol
Wtajemniczony
Posty: 947
Rejestracja: śr lut 04, 2009 10:46 am
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:
Status: Offline

Operatorzy pocztowi

Post autor: Dembol » wt lis 06, 2018 8:51 pm

Ja czekam do 4-5 tygodni ze zgłaszaniem czegokolwiek. Czasem dłużej bo zapominam kiedy co zamówiłem.
Faktem jest, że dawniej standardem był 1-2 tyg, a teraz bywa bardzo różnie.

Lena Herbst
Status: Offline

Operatorzy pocztowi

Post autor: Lena Herbst » czw lis 08, 2018 6:10 pm

Wracam i widzę awizo. Trochę to im zajęło, ale paczka na szczęście doszła :)

Awatar użytkownika
Mormicc
Weteran
Posty: 1277
Rejestracja: pn kwie 25, 2016 12:58 pm
Gender:
Status: Offline

Operatorzy pocztowi

Post autor: Mormicc » śr lis 28, 2018 3:58 pm

Paczka z Mangardenu wysłana UPS.
Monitoring paczek twierdzi, że kurier był dzisiaj u mnie, pomimo tego, że żadnego kuriera nie było.
I teraz paczka ma status "Odbiorca nie chciał produktu i nie przyjął dostawy.", co :lol:
Oraz: "Planowane doręczenie
Sprawdź później, jeśli chodzi o zaplanowane doręczenie."
Ktoś wie co ja mam teraz zrobić? Poprostu dalej czekać na paczkę? :|
Mój profil MAL <- przyjmuję do znajomych :v
Chcem: Houseki no Kuni, K no Souretsu :v
...Marzenia o zmierzchu - Dango<3, Beastars - SJG <3

Nelinnor
Wtajemniczony
Posty: 511
Rejestracja: śr maja 11, 2016 8:08 pm
Status: Offline

Operatorzy pocztowi

Post autor: Nelinnor » śr lis 28, 2018 4:40 pm

Mormicc pisze:
śr lis 28, 2018 3:58 pm
Ktoś wie co ja mam teraz zrobić? Poprostu dalej czekać na paczkę?
Najlepiej zadzwonić do firmy kurierskiej, podać numer nadania i wyjaśnić sytuację. Teoretycznie powinno być więcej prób nadania, ale nigdy nie wiadomo co tam kurier wrzucił w system skoro jest odmowa przyjęcia. Na infolinii powinni mieć więcej informacji, a w najlepszym przypadku dostaniesz numer do kuriera, niech się sam tłumaczy co to się wydarzyło jak jeszcze nie wrócił z trasy.

Awatar użytkownika
Mormicc
Weteran
Posty: 1277
Rejestracja: pn kwie 25, 2016 12:58 pm
Gender:
Status: Offline

Operatorzy pocztowi

Post autor: Mormicc » czw lis 29, 2018 2:00 pm

Nelinnor, ile razy do nich zadzwoniłem tyle razy odpowiadał mi automat :/
Pojechałem dzisiaj do ich magazynu i naszczęście otrzymałem paczkę. To czy kurier faktycznie był pozostanie bez odpowiedzi. Sytuacja wynikła z tego, że zadzwonił pod zły numer telefonu :lol: (etykieta była przetarta, więc było to możliwe) i osoba mu powiedziała, że nic nie zamawiała i nie przyjmie żadnej paczki. Podejrzewam, że kurier dzwoniąc nie spytał się "Dzień dobry, czy rozmawiam z Panem [nazwisko]?".
Mój profil MAL <- przyjmuję do znajomych :v
Chcem: Houseki no Kuni, K no Souretsu :v
...Marzenia o zmierzchu - Dango<3, Beastars - SJG <3

Nelinnor
Wtajemniczony
Posty: 511
Rejestracja: śr maja 11, 2016 8:08 pm
Status: Offline

Operatorzy pocztowi

Post autor: Nelinnor » czw lis 29, 2018 3:36 pm

Mormicc pisze:
czw lis 29, 2018 2:00 pm
Pojechałem dzisiaj do ich magazynu i naszczęście otrzymałem paczkę.
Dobrze że udało się to jakoś załatwić, przez ten błąd kuriera paczka faktycznie mogła wrócić. Pamiętam że kiedyś miałem podobną sytuację tylko od drugiej strony. Znajomy miał wpisany mój numer telefonu na sklepie przez to że kiedyś coś dla niego odbierałem i zapomniał to uaktualnić. Pewnego razu dzwoni więc do mnie kurier i mówi że ma dla mnie przesyłkę za pobraniem i czy chcę odebrać, ale nie mówiąc nazwiska i adresu, bo była na tego znajomego, nie na mnie, wtedy od razu bym skojarzył sytuację. Stwierdziłem że nic nie zamawiałem i nie wiem co to może być za przesyłka. Podobno miał wrócić z tym na magazyn, ale na szczęście sobie przypomniałem o powyższym że tak mogło być i znajomy szybko to odkręcił. :P

Awatar użytkownika
Fani
nołlife
Posty: 2353
Rejestracja: sob cze 21, 2014 10:59 pm
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
Gender:
Status: Offline

Operatorzy pocztowi

Post autor: Fani » pt gru 21, 2018 8:57 am

Poczta to już bije rekordy absurdu. Zgubiona przesyłka z BD to nic nowego. Tym razem odesłali mi list z reklamacją do Gildii, bo trzeba dostarczyć do skrytki pocztowej i jest problem. Jezu, ale się wkur...

Awatar użytkownika
Cavaliere
Weteran
Posty: 1211
Rejestracja: czw maja 14, 2015 7:41 pm
Status: Offline

Operatorzy pocztowi

Post autor: Cavaliere » pt sty 18, 2019 1:56 pm

Fani pisze:
pt gru 21, 2018 8:57 am
Zgubiona przesyłka z BD to nic nowego
O! Widze, że jest tu poruszany temat BD. Ja na swoja czekam od 31.12.18r to bedzie 3 tydzien.
Lou, Oby nie, a jeżeli kradną to PP powinno coś z tym zrobić, ale wiem też, że sytuacja nie jest fajna bo widze czesto wywieszane informacje, że potrzebują pracowników ;/

Awatar użytkownika
Fani
nołlife
Posty: 2353
Rejestracja: sob cze 21, 2014 10:59 pm
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
Gender:
Status: Offline

Operatorzy pocztowi

Post autor: Fani » pt sty 18, 2019 2:00 pm

Obecnie czekam na paczki z 27 i 31 grudnia. Co ciekawe przesyłka z 4 stycznia doszła przedwczoraj.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Po Godzinach czyli luźne ga(d/t)ki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości