Anime
- Canis
- nołlife
- Posty: 2877
- Rejestracja: pt sty 14, 2011 10:11 am
- Lokalizacja: Rzeszów
- Gender:
- Status: Offline
Anime
No i jesień minęła. Czas na krótkie podsumowanie.
Mahoutsukai no Yome - 10/10
Na razie jest to dla mnie najlepsze anime 2017-go roku. Stonowana i spokojna opowieść pełna dziwów i magii. Oby utrzymała obecny poziom.
Net-juu no Susume - 9/10
Czarny koń sezonu zimowego. Realistyczny romans, pełen delikatnego, niewymuszonego humoru. Opening jest genialny, oglądałem go kilkadziesiąt razy. XD
Shoujo Shuumatsu Ryokou - 8/10
Znacznie lepsze niż tegoroczne Kino no Tabi. Podróż przez świat zniszczony przez ludzi i zmagania by przeżyć z dnia na dzień. Kolejna produkcja pełna uroku i ciepła.
Shokugeki no Souma: San no Sara - 8/10
Kontynuacja Soumy. Lepsza niż drugi sezon.
Konohana Kitan - 7/10
Kolejna spokojna produkcja, tym razem pełna lisich uszek. Świat youkai i mitologii japońskiej. Po każdym odcinku czułem się zrelaksowany i wypoczęty.
Enmusubi no Youko-chan - 7/10
Cztery sezony chińskiego anime, złożone w jeden, z japońskim dubbingiem. Oceniam je kolejno: 5/10, 7/10, 8/10 i 8/10. Dla wielbicieli uszek, pozycja obowiązkowa.
Ballroom e Youkoso - 7/10
Dobra sportówka, tym razem o tańcu. Tylko tyle i aż tyle.
Fate/Apocrypha - 7/10
Seria niestety nie utrzymała poziomu z sezonu letniego, ale i tak pozostaje gratką dla fanów Fatów.
Blend S - 6/10
Całkiem ciekawy pomysł, któremu niestety nie dano szansy, aby się rozwinął i pozwolono mu utonąć w morzu schematów. Szkoda, mogło być bardzo dobrze, jest jedynie nieźle.
Himouto! Umaru-chan R - 6/10
Pasożyt kontratakuje. To samo co pierwsza seria.
Nekopara OVA - 6/10
Odcinek adaptujący pierwszą grę Nekopara (która jest niestety najsłabsza fabularnie). Jest kilka szczegółów, do których mógłbym się przyczepić, ale ogólnie wyszło nieźle. Jeśli posiada się wolną godzinę, można zaryzykować seans.
Inuyashiki - 6/10
Rozczarowanie sezonu. Infantylność i naiwność fabuły, oraz jednowymiarowe postacie, skutecznie zniszczyły to co miało obowiązek (nie szansę, obowiązek!) stać się serią zapamiętaną na lata. Daję szóstkę za początkowe odcinki.
Osake wa Fuufu ni Natte kara - 4/10
Przepisy na napoje niskoalkoholowe. Nic ciekawego.
Boku no Kanojo ga Majimesugiru Sho-bitch na Ken - 4/10
Miałem nadzieję na Seitokai Yakuindomo, dostałem coś wyuzdanego, niekoniecznie śmiesznego. Nie było tragedii, ale mogę zaliczyć czas spędzony przy tym anime, jako stracony.
Ilość wysokich ocen, które wystawiłem jest ogromna. Czy to mnie tak łatwo zadowolić, czy też sezon był taki mocny? Odniosłem wrażenie, że cały rok 2017 obfitował w dobre tytuły. Czekam na sezon zimowy, czuję że po tak mocnym poprzedniku, ciężko mu będzie utrzymać taki poziom.
Mahoutsukai no Yome - 10/10
Na razie jest to dla mnie najlepsze anime 2017-go roku. Stonowana i spokojna opowieść pełna dziwów i magii. Oby utrzymała obecny poziom.
Net-juu no Susume - 9/10
Czarny koń sezonu zimowego. Realistyczny romans, pełen delikatnego, niewymuszonego humoru. Opening jest genialny, oglądałem go kilkadziesiąt razy. XD
Shoujo Shuumatsu Ryokou - 8/10
Znacznie lepsze niż tegoroczne Kino no Tabi. Podróż przez świat zniszczony przez ludzi i zmagania by przeżyć z dnia na dzień. Kolejna produkcja pełna uroku i ciepła.
Shokugeki no Souma: San no Sara - 8/10
Kontynuacja Soumy. Lepsza niż drugi sezon.
Konohana Kitan - 7/10
Kolejna spokojna produkcja, tym razem pełna lisich uszek. Świat youkai i mitologii japońskiej. Po każdym odcinku czułem się zrelaksowany i wypoczęty.
Enmusubi no Youko-chan - 7/10
Cztery sezony chińskiego anime, złożone w jeden, z japońskim dubbingiem. Oceniam je kolejno: 5/10, 7/10, 8/10 i 8/10. Dla wielbicieli uszek, pozycja obowiązkowa.
Ballroom e Youkoso - 7/10
Dobra sportówka, tym razem o tańcu. Tylko tyle i aż tyle.
Fate/Apocrypha - 7/10
Seria niestety nie utrzymała poziomu z sezonu letniego, ale i tak pozostaje gratką dla fanów Fatów.
Blend S - 6/10
Całkiem ciekawy pomysł, któremu niestety nie dano szansy, aby się rozwinął i pozwolono mu utonąć w morzu schematów. Szkoda, mogło być bardzo dobrze, jest jedynie nieźle.
Himouto! Umaru-chan R - 6/10
Pasożyt kontratakuje. To samo co pierwsza seria.
Nekopara OVA - 6/10
Odcinek adaptujący pierwszą grę Nekopara (która jest niestety najsłabsza fabularnie). Jest kilka szczegółów, do których mógłbym się przyczepić, ale ogólnie wyszło nieźle. Jeśli posiada się wolną godzinę, można zaryzykować seans.
Inuyashiki - 6/10
Rozczarowanie sezonu. Infantylność i naiwność fabuły, oraz jednowymiarowe postacie, skutecznie zniszczyły to co miało obowiązek (nie szansę, obowiązek!) stać się serią zapamiętaną na lata. Daję szóstkę za początkowe odcinki.
Osake wa Fuufu ni Natte kara - 4/10
Przepisy na napoje niskoalkoholowe. Nic ciekawego.
Boku no Kanojo ga Majimesugiru Sho-bitch na Ken - 4/10
Miałem nadzieję na Seitokai Yakuindomo, dostałem coś wyuzdanego, niekoniecznie śmiesznego. Nie było tragedii, ale mogę zaliczyć czas spędzony przy tym anime, jako stracony.
Ilość wysokich ocen, które wystawiłem jest ogromna. Czy to mnie tak łatwo zadowolić, czy też sezon był taki mocny? Odniosłem wrażenie, że cały rok 2017 obfitował w dobre tytuły. Czekam na sezon zimowy, czuję że po tak mocnym poprzedniku, ciężko mu będzie utrzymać taki poziom.
- Naama
- Wtajemniczony
- Posty: 831
- Rejestracja: wt kwie 28, 2015 1:17 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Anime
Zgadzam się, obejrzałam 1 odcinek i zakochałam się w tym tytule. Sama kiedyś dużo grałam, dlatego też podchodzę mocno sentymentalnie
NO BLOOD! NO BONE! NO ASH!
Naama@MyAnimeList
Oddam duszę za: Saiyuki Gaiden, Memory of Red, Barakamon, Hoozuki no Reitetsu, Gintama
Naama@MyAnimeList
Oddam duszę za: Saiyuki Gaiden, Memory of Red, Barakamon, Hoozuki no Reitetsu, Gintama
- mayhay
- Adept
- Posty: 285
- Rejestracja: śr gru 16, 2015 11:35 pm
- Status: Offline
Anime
Jaram się niemiłosiernie, że ten Devilman już 5 stycznia: https://www.youtube.com/watch?v=KPsvu7R5dM4
Przy okazji ten trailer przypomniał mi, że nad soundtrackiem pracuje pan od Ping Ponga i Koe no Katachi
Przy okazji ten trailer przypomniał mi, że nad soundtrackiem pracuje pan od Ping Ponga i Koe no Katachi
- Itachi Uchiha
- nołlife
- Posty: 3786
- Rejestracja: pn paź 20, 2014 9:10 pm
- Status: Offline
Anime
2 sezon Hōzuki no Reitetsu został podzielony na pół, a drugi cour zostanie wyemitowany w kwietniu
https://www.animenewsnetwork.com/news/2 ... il/.125928
https://www.animenewsnetwork.com/news/2 ... il/.125928
- Itachi Uchiha
- nołlife
- Posty: 3786
- Rejestracja: pn paź 20, 2014 9:10 pm
- Status: Offline
Anime
Nowa dawka inf od Fejtach
https://www.animenewsnetwork.com/news/2 ... me/.125938
Co oni tu odjaniepawlili
https://www.animenewsnetwork.com/news/2 ... ff/.125941
https://www.animenewsnetwork.com/news/2 ... me/.125938
Co oni tu odjaniepawlili
https://www.animenewsnetwork.com/news/2 ... ff/.125941
- Itachi Uchiha
- nołlife
- Posty: 3786
- Rejestracja: pn paź 20, 2014 9:10 pm
- Status: Offline
Anime
Serwis Niconico ogłosił wyniki ankiety na najbardziej interesujące anime 2017.
https://www.animenewsnetwork.com/intere ... me/.125798
NHK ogłosiło wynik rankingu popularności ulubionych postaci
https://myanimelist.net/news/53566994
https://www.animenewsnetwork.com/intere ... me/.125798
NHK ogłosiło wynik rankingu popularności ulubionych postaci
https://myanimelist.net/news/53566994
- Reviolli
- nołlife
- Posty: 2121
- Rejestracja: pn gru 29, 2014 7:58 am
- Status: Offline
Anime
A skończyłem oglądać ALICE TO ZOUROKU.
Seria słaba w maksymalnych porywach średnia. Główny powód jest taki że nie potrafiła się zdecydować czym chce być. Okruchami życia z odrobiną magii? Magiczną serią z walkami? Serią wychowawczą?
Podejrzewam że jeśli autorzy zdecydowaliby się na jeden gatunek i w nim utrzymali całość to wyszło by to temu anime na dobre.
- - - - - - - - - - -
Natomiast w tym sezonie mam tylko jedno pytanie: oglądać Overlorda?
- Jeśli go będę oglądać to jest ryzyko że coś sobie zaspojeluruje, a tego bym nie chciał bo przy LN bawię się kapitalnie.
- Jeśli nie będę oglądać to najpewniej przegapię najlepsze anime sezonu. No i najprawdopodobniej będę strasznie rozczarowany różnicami między LN a anime. Bo na pewno będą przez wzgląd na cenzurę.
Seria słaba w maksymalnych porywach średnia. Główny powód jest taki że nie potrafiła się zdecydować czym chce być. Okruchami życia z odrobiną magii? Magiczną serią z walkami? Serią wychowawczą?
► Pokaż Spoiler
- - - - - - - - - - -
Natomiast w tym sezonie mam tylko jedno pytanie: oglądać Overlorda?
- Jeśli go będę oglądać to jest ryzyko że coś sobie zaspojeluruje, a tego bym nie chciał bo przy LN bawię się kapitalnie.
- Jeśli nie będę oglądać to najpewniej przegapię najlepsze anime sezonu. No i najprawdopodobniej będę strasznie rozczarowany różnicami między LN a anime. Bo na pewno będą przez wzgląd na cenzurę.
Muzyczne, Yuri, sportowe +2
Przygodowe, gender bender, komedie +1
Horrory, SF, Kryminały -1
Przygodowe, gender bender, komedie +1
Horrory, SF, Kryminały -1
-
- Adept
- Posty: 126
- Rejestracja: wt lut 05, 2013 1:01 pm
- Status: Offline
Anime
Jak przeczytałeś wszystkie tomy które do tej pory wydało Kotori, to spokojnie możesz oglądać, raczej nie wyjdą w anime poza 6 tom (a nawet jeśli, to będzie to najwyżej 7 tom, który i tak powinien wyjść u nas zanim akcja w anime do niego dotrze).Reviolli pisze: ↑wt sty 02, 2018 11:29 pmNatomiast w tym sezonie mam tylko jedno pytanie: oglądać Overlorda?
- Jeśli go będę oglądać to jest ryzyko że coś sobie zaspojeluruje, a tego bym nie chciał bo przy LN bawię się kapitalnie.
- Jeśli nie będę oglądać to najpewniej przegapię najlepsze anime sezonu. No i najprawdopodobniej będę strasznie rozczarowany różnicami między LN a anime. Bo na pewno będą przez wzgląd na cenzurę.
- Canis
- nołlife
- Posty: 2877
- Rejestracja: pt sty 14, 2011 10:11 am
- Lokalizacja: Rzeszów
- Gender:
- Status: Offline
Anime
Również myślę że możesz oglądać. Mam za sobą przedpremierowy odcinek i jest tam kilka scen których nie znałem (dziejących się chyba w Teokracji), ale nic nie zdradzają. Zamiast tego, zaostrzają apetyt na kolejne tomy.
-
- Adept
- Posty: 272
- Rejestracja: śr kwie 08, 2015 9:24 pm
- Status: Offline
Anime
Z tą oceną to się mocno zagalopowałeś XD ale nie sądzę byś miał "przegapić" cokolwiek choć seria powinna stać na porządnym poziomie bo to mimo wszystko "kontynuacja od Madhouse'a" a te rzadko kiedy wychodzą kiepsko.
The one who speaks with trees.
- Łukasz.T
- nołlife
- Posty: 2797
- Rejestracja: wt lip 10, 2012 2:04 am
- Lokalizacja: Jędrzejów
- Status: Offline
Anime
Właśnie skończyłem oglądać Jesienny sezon
Boku no Kanojo ga Majimesugiru Sho-bitch na Ken 5/10 - Na początku podobało mi się, ale z odcinka na odcinek już mnie zaczęło to nudzić;/ Jeśli będę chciał pooglądać sobie jakieś anime o zboczonych żartach to już wolę oglądnąć SY które jest o wiele lepsze. Kanata była najlepsza
Dies Irae 5/10 - Nie spodziewałem się wiele po tym anime i może dlatego dałem taką ocenę. Maria była moją ulubioną postacią.
Evil or Live 4/10 – Nie wiem co napisać nawet xD Szkoda że nie wyjaśnili co się stało z głównym bohaterem.
Gintama 6 7/10 - Co tu dużo pisać, kolejny dobry sezon i mam nadzieje że będzie tylko lepiej w dalszych odcinkach.
Houseki no Kuni 8/10 – Świetne anime jak dla mnie! Bardzo podobał mi się desing w tym anime. Bardzo dobrze zrobione kamienie szlachetne. Fos i Cinnabar były najlepszymi postaciami Uwielbiam je obydwie. Szczególnie Fos i jej charakterek. Mam wielką nadzieje że wyjdzie kolejny sezon. Pewnie będę wracał do tego tytułu jeszcze nie jeden raz
Imouto to Sae Ireba Ii 7/10 – Napiszę tylko jedno, KANIKOU!!!! Ona była świetna po prostu. Pojawił się uśmiech kilka razy przy niektórych epkach. Mam nadzieje że wyjdzie kolejny sezon, bo
Inuyashiki 7/10 – Autorzy mieli ciekawy pomysł i fajnie go zrealizowali. Nie polubiłem Hiro. Zakończenie mnie zaskoczyło.
Just Because! 7/10 – Przyjemnie oglądało mi się te anime. Trochę żałuje ze Eita Polubiłem najbardziej Ene i Mio
Mahoutsukai no Yome 8/10 - Dobrze że nie czytałem jeszcze mangi. Mam jeszcze większą przyjemność z oglądania.
Net-juu no Susume 6/10 – Fajny romansik z delikatnym humorem.
Osake wa Fuufu ni Natte Kara 5/10 – Krótkie odcinki pokazujące przepisy na napoje alkoholowe.
Shokugeki no Souma: San no Sara 7/10 – Co tu dużo pisać. Kolejny dobry sezon. Pozostaje jedynie czekać na kolejny.
Shoujo Shuumatsu Ryokou 7/10 – Anime pokazujące podróżujące dziewczyny przez świat, który został zniszczony. Miały naprawdę ciekawe przygody. Polubiłem obydwie postacie, najbardziej Yuuri
Boku no Kanojo ga Majimesugiru Sho-bitch na Ken 5/10 - Na początku podobało mi się, ale z odcinka na odcinek już mnie zaczęło to nudzić;/ Jeśli będę chciał pooglądać sobie jakieś anime o zboczonych żartach to już wolę oglądnąć SY które jest o wiele lepsze. Kanata była najlepsza
Dies Irae 5/10 - Nie spodziewałem się wiele po tym anime i może dlatego dałem taką ocenę. Maria była moją ulubioną postacią.
Evil or Live 4/10 – Nie wiem co napisać nawet xD Szkoda że nie wyjaśnili co się stało z głównym bohaterem.
Gintama 6 7/10 - Co tu dużo pisać, kolejny dobry sezon i mam nadzieje że będzie tylko lepiej w dalszych odcinkach.
Houseki no Kuni 8/10 – Świetne anime jak dla mnie! Bardzo podobał mi się desing w tym anime. Bardzo dobrze zrobione kamienie szlachetne. Fos i Cinnabar były najlepszymi postaciami Uwielbiam je obydwie. Szczególnie Fos i jej charakterek.
► Pokaż Spoiler
Imouto to Sae Ireba Ii 7/10 – Napiszę tylko jedno, KANIKOU!!!! Ona była świetna po prostu. Pojawił się uśmiech kilka razy przy niektórych epkach. Mam nadzieje że wyjdzie kolejny sezon, bo
► Pokaż Spoiler
Just Because! 7/10 – Przyjemnie oglądało mi się te anime. Trochę żałuje ze Eita
► Pokaż Spoiler
Mahoutsukai no Yome 8/10 - Dobrze że nie czytałem jeszcze mangi. Mam jeszcze większą przyjemność z oglądania.
Net-juu no Susume 6/10 – Fajny romansik z delikatnym humorem.
Osake wa Fuufu ni Natte Kara 5/10 – Krótkie odcinki pokazujące przepisy na napoje alkoholowe.
Shokugeki no Souma: San no Sara 7/10 – Co tu dużo pisać. Kolejny dobry sezon. Pozostaje jedynie czekać na kolejny.
Shoujo Shuumatsu Ryokou 7/10 – Anime pokazujące podróżujące dziewczyny przez świat, który został zniszczony. Miały naprawdę ciekawe przygody. Polubiłem obydwie postacie, najbardziej Yuuri
- Itachi Uchiha
- nołlife
- Posty: 3786
- Rejestracja: pn paź 20, 2014 9:10 pm
- Status: Offline
Anime
Tiger & Bunny dostanie 2 sezon anime
https://www.animenewsnetwork.com/news/2 ... ct/.126082
https://www.animenewsnetwork.com/news/2 ... ct/.126082
- mayhay
- Adept
- Posty: 285
- Rejestracja: śr gru 16, 2015 11:35 pm
- Status: Offline
Anime
Dzisiaj (wczoraj) wyszedł Devilman: Crybaby na Netflixie i już mam anime roku. Bałem się zmian, ale koniec końców wyszły na plus dla struktury fabularnej w porównaniu do mangi. Pozornie odbiega od oryginału, ale mimo wszystko trzyma się go mocno i nie puszcza.
► Pokaż Spoiler
- Katori
- Weteran
- Posty: 1286
- Rejestracja: pt kwie 08, 2011 10:21 am
- Lokalizacja: Austria
- Gender:
- Status: Offline
Anime
Widział ktoś Junji Ito: Collection? Pierwszy odcinek adaptuje w pełni Souichiego? Bo oglądając jakoś żadnego wrażenia na mnie nie zrobił, powiedziałbym nawet, że to słaba historyjka, jak na Ito. Anime dobrze zrobione za to.
- Mormicc
- Weteran
- Posty: 1277
- Rejestracja: pn kwie 25, 2016 12:58 pm
- Gender:
- Status: Offline
Anime
Katori, ja widziałem. Dziwi mnie wybór Souichiego na pierwszy odcinek, skoro jest uważany za jedną z jego słabszych historii.
(Souichi no Katte na Noroi, 双一の勝手な呪い)
Najbardziej podobała mi się dodatkowa historia na końcu. Mam nadzieję, że dalej będzie lepiej bo tu była wina materiału źródłowego.
Ekranizuje jedną z historii, mianowicie "Souichi's Selfish Curse"
(Souichi no Katte na Noroi, 双一の勝手な呪い)
Najbardziej podobała mi się dodatkowa historia na końcu. Mam nadzieję, że dalej będzie lepiej bo tu była wina materiału źródłowego.
Mój profil MAL <- przyjmuję do znajomych :v
Chcem: Houseki no Kuni, K no Souretsu :v
...Marzenia o zmierzchu - Dango<3, Beastars - SJG <3
Chcem: Houseki no Kuni, K no Souretsu :v
...Marzenia o zmierzchu - Dango<3, Beastars - SJG <3
- Alextasha
- Weteran
- Posty: 1001
- Rejestracja: pn lis 04, 2013 4:45 pm
- Lokalizacja: Kraków
- Gender:
- Kontakt:
- Status: Offline
Anime
A ja polecę Citrusa o ile manga podoba mi się w kratkę (na początku jest ok, potem spada w dół, potem znowu jest ok, potem jest taka drama, że szkoda słów i potem znowu nadrabia itd. xD) tak pierwszy odcinek anime BARDZO mi się spodobał. Na razie ładnie zekranizowali pierwszy rozdział (tytułu odcinków mają tytuły właśnie rozdziałów). Animacji spodziewałam się gorszej i się mile rozczarowałam. Opening i Ending dają radę (zwłaszcza, że w ED wykorzystano ilustracje Saburouty ).
-
- Status: Offline
Anime
Hm, a ja się właśnie zastanawiam, czy mi się chcę ciągnąć dalej oglądanie Citrusa. Ta blond dziewczyna bardzo fajna i podoba mi się kreska, ale fabuła wydała mi się miejscami mocno naciągana i co i rusz miałam wrażenie, że gdzieś już podobny wątek widziałam. No i przede wszystkim ta ciemnowłosa jest wyjątkowo antypatyczna, a już po ostatniej scenie zdecydowanie nie miałabym ochoty oglądać żadnego romansu z nią w roli głównej :/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości