Przecież komedia też była. Nie żebym się się śmiała z tego odcinka na basenie.
Anime
- Canis
- nołlife
- Posty: 2874
- Rejestracja: pt sty 14, 2011 10:11 am
- Lokalizacja: Rzeszów
- Gender:
- Status: Offline
Anime
Widzę że jestem w mniejszości. Ayanokoji był dla mnie jedynym elementem, który wyróżniał jakoś tę serię. Niestety jego wątek nie został doprowadzony do końca, a jedynie zaprezentowany i urwany w najciekawszym momencie. Może gdyby wyszedł drugi sezon, który rozwinąłby tę kwestię, zmieniłbym zdanie.
- Łukasz.T
- nołlife
- Posty: 2791
- Rejestracja: wt lip 10, 2012 2:04 am
- Lokalizacja: Jędrzejów
- Status: Offline
Anime
Czas podsumować letni sezon
Aho Girl 5/10 - Totalny odmóżdżacz. Bohaterka odwala tak głupie rzeczy, że aż współczuje głównemu bohaterowi XD Można obejrzeć raz dla żartów.
Ballroom e Youkoso 6/10 - Na razie powoli się rozwija. Na razie jedyne postacie jakie polubiłem to Mako, Chizuru i Sengoku. Szkoda tylko, że pokazują tylko pozy, a nie normalny taniec. Po 13 odcinku już uwielbiam Chinatsu, jest świetna
Fate/Apocryphe 7/10 - Wojna o Grala w innej odsłonie podoba mi się Końcówka 12 odcinka była ciekawa
Gamers! - Początek był naprawdę fajny, ale później coś się zepsuło. Oglądałem do końca tylko dla Aguri i Karen
Hajimete no Gal 4/10 - Dno totalne. Męskie postacie były cholernie wkurzające, gruby powinien dawno siedzieć za kratkami. Dobrze ze chociaż w ostatnim epku główny bohater się ogarnął. Oglądałem tą serie do końca jedynie dla Yame.
Isekai wa Smartphone to Tomo ni 6/10 - Te anime mnie bawiło po prostu. Główny bohater przenosi się do innego świata i wychodzi mu dosłownie wszystko XD Podobało mi się to, że główny bohater nie krąży zastanawiając się którą wybrać tylko przyjął je wszystkie.
Jigoku no Shoujo:Yoi no Togi 6/10 - Bardzo zaskoczyło mnie to że wyszedł kolejny sezon. Fajnie było znów obejrzeć Ai ^^ Poprzednie serie były lepsze.
Kakeguri 7/10 - Jazda bez trzymanki. Hazard w szkole to niezłe szaleństwo
Keppeki Danshi! Aoyama-kun 5/10 - Główny bohater to powinien zostać sprzątaczem, a nie piłkarzem.
Koi to Uso 4/10 - Słabe anime. Główny bohater mnie wnerwiał. Do tej pory nie potrafię zrozumieć co on widział w tej Misace. Ririna była najlepsza. Gdyby nie ona, to rzucił bym to w cholerę.
Made in Abyss 7/10 - Podobała mi się bestia Przeszywasz Kulisty. Niezła przygodówka ze światem nie pozwalającym na błędy.
Tsurezure Children 7/10 - Fajny romansik i ciepła komedyjka. Każdy odcinek był zabawy. Każda para była urocza:)
Youkai Apartment no Yuuga na Nichijou 6/10 - Jestem bardzo zaskoczony, że ta seria będzie miała więcej epków niż 12/13.
Youkoso Jitsuryoku Shijou Shugi no Kyoushitsue E 7/10 - Bardzo polubiłem głównego bohatera. Cholernie ciekawi mnie jego przeszłość. Szkoda że jego wątek nie został doprawodzony do końca.. tylko urwany w najciekawszym momencie. Liczę na drugi sezon.
Boku no Hero Academia 2 7/10 - Ehh ciekawe czy kiedyś doczekam się śmierci Bakugou. Druga seria była niezła i lepsze walki niż w poprzednim sezonie. Nie mogę doczekać się kolejnego sezonu.
No to pozostaje mi jedynie dokończyć jeszcze Shingeki no Bahamut: Virgin Soul.
Aho Girl 5/10 - Totalny odmóżdżacz. Bohaterka odwala tak głupie rzeczy, że aż współczuje głównemu bohaterowi XD Można obejrzeć raz dla żartów.
Ballroom e Youkoso 6/10 - Na razie powoli się rozwija. Na razie jedyne postacie jakie polubiłem to Mako, Chizuru i Sengoku. Szkoda tylko, że pokazują tylko pozy, a nie normalny taniec. Po 13 odcinku już uwielbiam Chinatsu, jest świetna
Fate/Apocryphe 7/10 - Wojna o Grala w innej odsłonie podoba mi się Końcówka 12 odcinka była ciekawa
Gamers! - Początek był naprawdę fajny, ale później coś się zepsuło. Oglądałem do końca tylko dla Aguri i Karen
Hajimete no Gal 4/10 - Dno totalne. Męskie postacie były cholernie wkurzające, gruby powinien dawno siedzieć za kratkami. Dobrze ze chociaż w ostatnim epku główny bohater się ogarnął. Oglądałem tą serie do końca jedynie dla Yame.
Isekai wa Smartphone to Tomo ni 6/10 - Te anime mnie bawiło po prostu. Główny bohater przenosi się do innego świata i wychodzi mu dosłownie wszystko XD Podobało mi się to, że główny bohater nie krąży zastanawiając się którą wybrać tylko przyjął je wszystkie.
Jigoku no Shoujo:Yoi no Togi 6/10 - Bardzo zaskoczyło mnie to że wyszedł kolejny sezon. Fajnie było znów obejrzeć Ai ^^ Poprzednie serie były lepsze.
Kakeguri 7/10 - Jazda bez trzymanki. Hazard w szkole to niezłe szaleństwo
Keppeki Danshi! Aoyama-kun 5/10 - Główny bohater to powinien zostać sprzątaczem, a nie piłkarzem.
Koi to Uso 4/10 - Słabe anime. Główny bohater mnie wnerwiał. Do tej pory nie potrafię zrozumieć co on widział w tej Misace. Ririna była najlepsza. Gdyby nie ona, to rzucił bym to w cholerę.
Made in Abyss 7/10 - Podobała mi się bestia Przeszywasz Kulisty. Niezła przygodówka ze światem nie pozwalającym na błędy.
Tsurezure Children 7/10 - Fajny romansik i ciepła komedyjka. Każdy odcinek był zabawy. Każda para była urocza:)
Youkai Apartment no Yuuga na Nichijou 6/10 - Jestem bardzo zaskoczony, że ta seria będzie miała więcej epków niż 12/13.
Youkoso Jitsuryoku Shijou Shugi no Kyoushitsue E 7/10 - Bardzo polubiłem głównego bohatera. Cholernie ciekawi mnie jego przeszłość. Szkoda że jego wątek nie został doprawodzony do końca.. tylko urwany w najciekawszym momencie. Liczę na drugi sezon.
► Pokaż Spoiler
No to pozostaje mi jedynie dokończyć jeszcze Shingeki no Bahamut: Virgin Soul.
Ostatnio zmieniony wt paź 03, 2017 1:08 pm przez Łukasz.T, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Adept
- Posty: 272
- Rejestracja: śr kwie 08, 2015 9:24 pm
- Status: Offline
Anime
6/10 to i tak wysoka ocena, u mnie ta seria ma ledwo 4... jest słaba, płytka, wypchana fanserwisem żeby zapełnić czas ekranowy a ta cała "psychologia" była strasznie przewidywalna i szablonowa. Jakoś nie byłem w stanie dostrzec w tej serii tej oryginalności ani tej inności...
P.s LN bliżej do haremu i school life z elementami komedii niż serią mystery.
Moje podsumowanie:
Made in Abyss – 9/10
Genialny pomysł, ładnie zrealizowany świat marzeń na drodzę którego stoją ciężkie realia prawdziwego życia, Podróż bez powrotu dodaje tej serii uroku... Kontrast bajka-realia dodaje tylko kolejnych smaczków, odcinek 10 chyba podsumowuje idealnie co ta seria potrafi zrobić... no i nie można zapomnieć o przecudownym OST, dawno nie słuchałem tak dobrej osta w serii TV.
Princess Principal - 8,5/10
Zazwyczaj serie z samymi protagonistkami słabo mi się kojarzą z jakimś luźnym slicem albo bezsensowną płytką produkcją, ta seria okazała się dla mnie czarnym koniem tego sezonu pod każdym względem, OP cudownie wykonany (kto zauważył, że w openingu nie pojawia się ani jeden japoński krzak ), ładnie wplecione elementy steampunku, bohaterki nie były durnymi dziewczynkami 2D (choć pewnie niektórych mogła irytować księżniczka) i pomimo żeńskiej obsady nie było problemu by postacie tam ginęły. Animacyjne i graficznie też bardzo ładnie i kolejna seria w tym sezonie z naprawdę cudownym OSTem.
Re:Creators - 8,5/10
Ciekawe przedstawiony Action Fantasy, co by było gdyby nasze ulubione postacie ożyły ? najlepiej dowiemy się tego właśnie z tej serii, pomysł dobrze zrealizowany do samego końca, zazwyczaj takie serie mają tendencje do spadku quality jeśli chodzi o fabułe ale tą serie ten problem ominął.
Shingeki no Bahamut: Virgin Soul 8/10
Personalnie ciutke gorszy pacing od swojego poprzednika, kosztem większej obsady, całość spójna i dobrze przedstawiona jeśli chodzi o animacje no i przede wszystkim klimat. Brakowało mi trochę odchyłów Favaro z pierwszego sezonu ale mieliśmy przecież Nine której przydzielono tą role w tym sezonie.
Tsurezure Children - 8/10
Humorystyczny romans, przedstawiający różne typy par w różnych światłach i to w formie shorta czyli bez zbędnych przedłużaczy, cała esencja tego co dobra komedia może dodać do szkolnych romansów.
New Game!! - 8/10
Serie zrobione na 4panelowcach zawsze były albo bardzo interesujące albo bardzo nudne, tutaj mamy przykład pierwszego wariantu gdzie pomimo bycia drugim sezonem, seria dalej trzymała swój poziom, mieliśmy humor, mieliśmy trochę łez, ogólnie baardzo na plus, na pewno enjoyowałem każdy cotygodniowy odcinek.
Sakura Quest - 8/10
Chyba najprzyjemniejszy leftover z ubiegłego sezonu, do końca trzymało poziom dostarczając zarówno walory regionalne jak przedstawiając współczesny problem małych i opuszczonych wsi oraz miast.
Boku no Hero Academia 2 - 7,5/10
Jak to akademia, dobra, przyjemna, zabawna i daje to co dobry shounen powinien dawać.
Gamers - 6,5/10
Seria "komediowych pomyłek", czyli co może pójść nie tak w relacjach grupki osób, nie jestem w stanie z miejsca wykreślić ile tu dziwnych teorii spiskowych i zdrad byli w stanie podejrzewać głównie bohaterowie ale na pewno oglądałem tą serie z dużym uśmiechem na twarzy, już nie wspomnę o wstawkach z gier które robiły swoje wrażenie, brakowało mi tu tylko jakiegoś mocnego pusha fabularnego, żeby seria nie stała w miejscu z relacjami postaci.
Koi to Uso - 6/10
Całkiem solidny i stabilny romans przedstawiający problem konfliktu uczucia z obowiązkiem, szkoda, że pojedyńczy cour zaowocował rozczarowującym zakończeniem odbiegającym od pierwowzoru.
Kakegurui - 6/10
Ta seria to jest takie artystyczne wowow - tak sądziłem po pierwszych dwóch odcinkach ale z czasem ta obsesja Yumeko zaczynała mnie lekko drażnić, coś co powinno być plusem tej serii, czyli te wszystkie creepy twarze pokazujące jak ludzie potrafią się "stoczyć" w grach hazardowych, zaczęło działać mi stopniowo na nerwach, dodatkowo gdzieś w połowie serii poziom gier mocno opadł i stały się one przewidywalne, nadal dałem tej serii 6 z racji, że smutno by było mi zrównać ją z gorszymi seriami ale mój wewnętrzny głos chcę dać tej serii 4.
Isekai Shokudou - 6/10
Seria urzekła mnie bardzo, pewnie z tego powodu, że lubie serie o jedzeniu. Gdybym miał dać ocenę za enjoyment to pewnie by była to 9 ale bądźmy realistą, nie każdego interesuje jedzenie więc gdyby nie to czułbym się przynudzony w wielu momentach.
Keppeki Danshi! Aoyama-kun - 5/10
Kolejna seria z gatunku Sakamoto, Handa-kun czy Tanaka-kun... Ładne, pomimo krótkich historyjek nie przynudzało tak bardzo, parę wątków school life przeplecionych z komedią i całość wokół sportu żeby dodać trochę dynamiki, jak dla mnie ok.
Hajimete no Gal - 5/10
Typowa seria wokół haremu i fanserwisu ale z jakiegoś powodu uwielbiam oglądać serie o gyaru które nie przedstawiają ich w formie puszczalskich bab tylko zwykłych normalnych dziewczyn.
Vatican Kiseki Chousakan - 5/10
Co tu dużo pisać, bajka z motywem religijnym ukierunkowany bardziej dla dziewczyn, dobra ścieżka dźwiękowa a reszta na średnim poziomie.
Knight & Magic - 5/10
Każdy ma swoje marzenia, niektóre się spełniają jak w przypadku głównego bohatera który umarł w jednym świecie i został przeniesiony do drugiego, idealnego dla niego... Nie przepadam za mechami ale oglądało się nawet nawet, gdyby nie sposób prowadzenia serii w formie wydarzeń przeplatanych z narracją opisującą sytuacje to chyba bym odebrał tą serie dużo lepiej.
Youkoso Jitsuryoku Shijou Shugi no Kyoushitsu e - 4/10
Jedna z dwóch serii która rozczarowała mnie najbardziej w tym sezonie, po interesującym pierwszym odcinku dostałem haremową kupę która następnie dała nadzieje odcinkiem trzecim na coś lepszego... niestety zgodnie z moimi oczekiwaniami jedyne co potem dostałem to fanserwis w każdym możliwy sposób, czy to kolejny basen czy to egzamin na wyspie. Jak ktoś lubi serie ze zmarnowanym potencjałem to polecam.
Centaur no Nayami - 4/10
Zwykłe Slice of Life, nie mam tu nic do dodania.
Netsuzou TRap - 4/10
Pomimo kiepskiego startu seria zaczęła podciągać się do poziomu oryginału, niestety nadal wiele jej brakło żeby stracić status płytkiego Yuri a odzyskać status serii pokazującej głębszy sens problemu między relacjami głównych bohaterek. Pozostaje czytać oryginał
Aho Girl - 3/10
Odmóżdżacz. Bohaterka o ilorazie inteligencji tictac’a robi głupie rzeczy. Seria niewymagająca, można oglądnąć dla rozluźnienia.
Jigoku Shoujo: Yoi no Togi - 2/10
Choć bardzo uwielbiam Jigoku Shoujo chciałbym zapomnieć o tym co wydarzyło się w tym sezonie... ta seria powinna zostać wydana jako OAV w formie pierwszych 4 odcinków i odebrałoby się ją o niebo lepiej... zamiast tego dostałem crapowate fillery od 5 odcinka będące randomowymi odcinkami z poprzednich 3 sezonów, każdy kolejny tydzień oczekiwania na coś nowego był tygodniem rozczarowania.
Serii które nadal wychodzą nie oceniam.
Sezon wydawał mi się słaby ale patrząc na oceny i ilość powyżej 7 jednak muszę stwierdzić że był całkiem dobry.
The one who speaks with trees.
- Ame
- nołlife
- Posty: 3906
- Rejestracja: ndz gru 04, 2011 3:26 pm
- Gender:
- Status: Offline
Anime
Dzięki za przypomnienie o Youkoso Jitsuryoku Shijou Shugi no Kyoushitsu e zapomniałam, że został mi ostatni odc. Po tak dobry początku jestem rozczarowana. Odkąd zaczął się odcinek z Jedynie i najbardziej spodobał mi się główny bohater Kiyotaka Ayanokoji. W dodatku na plakacie jest ten narcyz i myślałam, że zabłyśnie na końcu. Skoro pokazywali go czasami, ale nic z nim nie było... Sama nie wiem jak ocenić. Daje 7/10, początek bardzo dobry oraz wreszcie dobrze skonstruowany główny bohater.
► Pokaż Spoiler
- Itachi Uchiha
- nołlife
- Posty: 3785
- Rejestracja: pn paź 20, 2014 9:10 pm
- Status: Offline
Anime
Trzeci sezon Soumy będzie liczył 24 odcinki
https://twitter.com/LiveChart_me/status ... 1539032067
https://twitter.com/LiveChart_me/status ... 1539032067
- Łukasz.T
- nołlife
- Posty: 2791
- Rejestracja: wt lip 10, 2012 2:04 am
- Lokalizacja: Jędrzejów
- Status: Offline
Anime
SuperItachi Uchiha pisze: ↑śr paź 04, 2017 9:14 amTrzeci sezon Soumy będzie liczył 24 odcinki
https://twitter.com/LiveChart_me/status ... 1539032067
-
- Adept
- Posty: 272
- Rejestracja: śr kwie 08, 2015 9:24 pm
- Status: Offline
Anime
To może oznaczać, że zamkną całą serie w tych 24 odcinkach, na pewno nadrobi mangę. Czyżby właśnie potwierdzili,że manga się skończy za pół roku ?Itachi Uchiha pisze: ↑śr paź 04, 2017 9:14 amTrzeci sezon Soumy będzie liczył 24 odcinki
https://twitter.com/LiveChart_me/status ... 1539032067
The one who speaks with trees.
- Canis
- nołlife
- Posty: 2874
- Rejestracja: pt sty 14, 2011 10:11 am
- Lokalizacja: Rzeszów
- Gender:
- Status: Offline
Anime
Chciałem się przekonać jak może być źle, więc obejrzałem pierwszy odcinek Black Clover. Polecam go każdemu, bo po jego obejrzeniu docenicie anime które oglądacie, jakie by ono nie było. Poziom BC to dno i 6 metrów mułu. Ale najgorzej jest z seiyuu. Głos głównego bohatera jest straszny. Non-stop wrzeszczy i brzmi jakby był przesterowany. Było tak źle że już po 4 minutach postanowiłem policzyć ile razy wrzeszczał, a ile mówił. Darcie mordy: 33 razy. Normalny głos: 17 razy.
- Mormicc
- Weteran
- Posty: 1277
- Rejestracja: pn kwie 25, 2016 12:58 pm
- Gender:
- Status: Offline
Anime
Zachęcony jakże (ekhm) pozytywnymi ocenami postanowiłem sprawdzić pierwszy odcinek Black Clover. Miała to być konkurencja dla Hero Academii
ostrzenie dla epileptyków
ostrzenie dla epileptyków
► Pokaż Spoiler
Mój profil MAL <- przyjmuję do znajomych :v
Chcem: Houseki no Kuni, K no Souretsu :v
...Marzenia o zmierzchu - Dango<3, Beastars - SJG <3
Chcem: Houseki no Kuni, K no Souretsu :v
...Marzenia o zmierzchu - Dango<3, Beastars - SJG <3
- Fani
- nołlife
- Posty: 2353
- Rejestracja: sob cze 21, 2014 10:59 pm
- Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
- Gender:
- Status: Offline
- Mormicc
- Weteran
- Posty: 1277
- Rejestracja: pn kwie 25, 2016 12:58 pm
- Gender:
- Status: Offline
Anime
Heheszki, heheszkami ale mogłem w sumie bardziej rozwinąć swoją poprzednią myśl. Więc może wymieńmy co narazie niedziałało w pierwszym odcinku:
- CGI wypala oczy
- seiyuu głównego bohatera jest irytujące (chociaż szczerze spodziewałem się czegoś gorszego)
- toporność w przedstawianiu świata (ekspoczyja, postać dosłownie stoi i recytuje to co widz ma akurat się w tym momencie dowiedzieć)
- główna parka totalnie bezpłciowa
W pierwszej chwili był drop ale teraz stwierdzam, że jednak będę to kontynuować. Czasami lubię umyślnie obejrzeć coś słabego co dostarcza mi jakąś rozrywke a ta seria właśnie taką jest
- CGI wypala oczy
- seiyuu głównego bohatera jest irytujące (chociaż szczerze spodziewałem się czegoś gorszego)
- toporność w przedstawianiu świata (ekspoczyja, postać dosłownie stoi i recytuje to co widz ma akurat się w tym momencie dowiedzieć)
- główna parka totalnie bezpłciowa
W pierwszej chwili był drop ale teraz stwierdzam, że jednak będę to kontynuować. Czasami lubię umyślnie obejrzeć coś słabego co dostarcza mi jakąś rozrywke a ta seria właśnie taką jest
Mój profil MAL <- przyjmuję do znajomych :v
Chcem: Houseki no Kuni, K no Souretsu :v
...Marzenia o zmierzchu - Dango<3, Beastars - SJG <3
Chcem: Houseki no Kuni, K no Souretsu :v
...Marzenia o zmierzchu - Dango<3, Beastars - SJG <3
-
- Adept
- Posty: 272
- Rejestracja: śr kwie 08, 2015 9:24 pm
- Status: Offline
Anime
Jak dla mnie przesadzacie z Black Clover, jest poziomu przeciętnego shounena (takie 5/10 gdzie wasze oceny sugerują 2/10 - albo lubicie być przesadnymi toksycznymi widzami albo nigdy nie widzieliście naprawdę kiepskiego anime ), obwiniacie Seiyuu o darcie ryja podczas gdy jedyne co robi to odgrywa postać jak umie, skoro tak krzyczy to nie jest to jego wina a scenarzysty lub jeszcze wyżej twórcy serii który tak tego bohatera wykreował, zgodzę się, że jest to irytująca rzecz ale jest to też cecha charakteru postaci. Za to na pewno zgodzę się z CG, bolało szczególnie w ostatnich paru minutach.
The one who speaks with trees.
- Itachi Uchiha
- nołlife
- Posty: 3785
- Rejestracja: pn paź 20, 2014 9:10 pm
- Status: Offline
Anime
Tokyo Ghoul Re otrzyma w 2018 anime
https://twitter.com/YonkouProd/status/9 ... 3806610432
https://twitter.com/YonkouProd/status/9 ... 3806610432
- Mormicc
- Weteran
- Posty: 1277
- Rejestracja: pn kwie 25, 2016 12:58 pm
- Gender:
- Status: Offline
Anime
Fani, choćby wyszło z tego dno i metr mułu i tak się świetnie sprzeda
Nie nastawiam się na nic. 2 sezon porzuciłem po kilku odcinkach.
Nie nastawiam się na nic. 2 sezon porzuciłem po kilku odcinkach.
Mój profil MAL <- przyjmuję do znajomych :v
Chcem: Houseki no Kuni, K no Souretsu :v
...Marzenia o zmierzchu - Dango<3, Beastars - SJG <3
Chcem: Houseki no Kuni, K no Souretsu :v
...Marzenia o zmierzchu - Dango<3, Beastars - SJG <3
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości