Filmy
- Carnivall
- Weteran
- Posty: 1331
- Rejestracja: czw maja 23, 2013 8:54 pm
- Kontakt:
- Status: Offline
Filmy
Są już tematy dla tylu różnych rzeczy, a nie ma dla (tudududum)... Filmów! Czas pochwalić się, co ostatnio obejrzeliście i jakie są Wasze wrażenia
Sama ostatnio nieźle się uśmiałam przy Millerach - podoba mi się to poczucie humoru, a razem z nami ubaw miały wszystkie starsze panie w kinie.
Wczoraj zaś widziałam Naznaczonego i powiem, że nawet mnie zainteresował - chociaż byłam zawiedziona niektórymi zwrotami akcji. Nie mogę powiedzieć, żebym się przy tym filmie bała, ale ma u mnie duży plus za - w końcu - naturalnie zachowujących się bohaterów, co wcale nie jest tak częste w horrorach. Jestem ciekawa drugiej części - widział ktoś, warto się za nią zabierać?
Sama ostatnio nieźle się uśmiałam przy Millerach - podoba mi się to poczucie humoru, a razem z nami ubaw miały wszystkie starsze panie w kinie.
Wczoraj zaś widziałam Naznaczonego i powiem, że nawet mnie zainteresował - chociaż byłam zawiedziona niektórymi zwrotami akcji. Nie mogę powiedzieć, żebym się przy tym filmie bała, ale ma u mnie duży plus za - w końcu - naturalnie zachowujących się bohaterów, co wcale nie jest tak częste w horrorach. Jestem ciekawa drugiej części - widział ktoś, warto się za nią zabierać?
-
- Status: Offline
Hmm... Zaraz będę oglądać Eagle Eye :p z tego co pamiętam, kiedyś mi się podobał xD
Ostatnio oglądałam Książe Persji, długo sie do niego zabierałam, ale całkiem niezły;) Nie jakiś wybitny, ale do obejrzenia:)
Spodobała mi się aktorka Gemma Arterton, która wcieliła się w postać księżniczki Taminy (w Starciu Tytanów zagrała Io i była niezwykle piękna, taka bladolica ).
W każdym bądź razie nie oglądałam ostatnio nic, co mogłabym polecić całym sercem :p
Ale jako, że wieczory co raz dłuższe, na pewno nadrobię filmowe zaległości;)
Ostatnio oglądałam Książe Persji, długo sie do niego zabierałam, ale całkiem niezły;) Nie jakiś wybitny, ale do obejrzenia:)
Spodobała mi się aktorka Gemma Arterton, która wcieliła się w postać księżniczki Taminy (w Starciu Tytanów zagrała Io i była niezwykle piękna, taka bladolica ).
W każdym bądź razie nie oglądałam ostatnio nic, co mogłabym polecić całym sercem :p
Ale jako, że wieczory co raz dłuższe, na pewno nadrobię filmowe zaległości;)
-
- nołlife
- Posty: 2661
- Rejestracja: pn gru 17, 2012 7:33 pm
- Lokalizacja: Skierniewice
- Kontakt:
- Status: Offline
- Carnivall
- Weteran
- Posty: 1331
- Rejestracja: czw maja 23, 2013 8:54 pm
- Kontakt:
- Status: Offline
-
- Status: Offline
Zaczęłam oglądanie Jak upolować faceta z nadzieją, że będzie tak fajnie, jak w książkowym odpowiedniku. Przerwałam po 10 minutach. To ma być Babcia Mazur? Gha.
Byłam na maratonie Thora. Thor 1 to zawsze nowa przygoda, bo mimo tego, iż oglądałam trzeci raz, to tumblr mi tyle smaczków pomiędzy seansami wynajduje, że prawie jak nowy film To samo Avengers.
Thor 2 był bardzo zabawny. Gdzieś od połowy, czyli od sceny z trailera, zainwestowano w humor. I tak do końca. I to jest główny plus. No i Loki <3 minus za Darcy i jej 'podopiecznego'. Oby pozbyła się go jak najszybciej. Grr.
Byłam na maratonie Thora. Thor 1 to zawsze nowa przygoda, bo mimo tego, iż oglądałam trzeci raz, to tumblr mi tyle smaczków pomiędzy seansami wynajduje, że prawie jak nowy film To samo Avengers.
Thor 2 był bardzo zabawny. Gdzieś od połowy, czyli od sceny z trailera, zainwestowano w humor. I tak do końca. I to jest główny plus. No i Loki <3 minus za Darcy i jej 'podopiecznego'. Oby pozbyła się go jak najszybciej. Grr.
- Nanaly
- Adept
- Posty: 403
- Rejestracja: pt cze 24, 2011 10:20 pm
- Gender:
- Kontakt:
- Status: Offline
Jakiś czas temu obejrzałam Bling Ring, chciałam zobaczyć Emmę w nowej odsłonie. Filmu nie polecam. Nudny i słaby.
Nie wiem czy się tutaj kwalifikuje, ale polecam Zaplątani Disneya. Naszła mnie chęć, żeby obejrzeć tą bajkę. Była zabawna.
Lolita - trudno powiedzieć czy polecam. Tematyka kontrowersyjna. Planuję przeczytać książkę, bo zapewne lepsza.
Ogólnie polecam Zieloną milę. Genialny.
Gladiator również świetny. Starożytne klimaty.
Innych grzechów (ostatnich) nie pamiętam Powinnam zacząć robić listę.
Planuję obejrzeć Piękny umysł
Nie wiem czy się tutaj kwalifikuje, ale polecam Zaplątani Disneya. Naszła mnie chęć, żeby obejrzeć tą bajkę. Była zabawna.
Lolita - trudno powiedzieć czy polecam. Tematyka kontrowersyjna. Planuję przeczytać książkę, bo zapewne lepsza.
Ogólnie polecam Zieloną milę. Genialny.
Gladiator również świetny. Starożytne klimaty.
Innych grzechów (ostatnich) nie pamiętam Powinnam zacząć robić listę.
Planuję obejrzeć Piękny umysł
- Carnivall
- Weteran
- Posty: 1331
- Rejestracja: czw maja 23, 2013 8:54 pm
- Kontakt:
- Status: Offline
-
- Status: Offline
Podpisuję się pod tym :pNanaly pisze: Nie wiem czy się tutaj kwalifikuje, ale polecam Zaplątani Disneya. Naszła mnie chęć, żeby obejrzeć tą bajkę. Była zabawna.
Ogólnie polecam Zieloną milę. Genialny.
Gladiator również świetny. Starożytne klimaty.
Skazani na Shawshank <3 i z mniej znanych Gattaca nawet nawet;)
I Shutter Island <3 i Podziemny Krąg xD
-
- Status: Offline
- Meliona
- nołlife
- Posty: 3925
- Rejestracja: wt sty 01, 2013 2:10 pm
- Gender:
- Kontakt:
- Status: Offline
Ogółem oglądam raczej dużo filmów, mogę wymienić najwyżej obejrzane tegoroczne produkcje. Głównie bajki oglądam :} dla mnie są one lepsze od anime japońskich
Zdecydowanie polecam film "Agenci" z tego roku, znakomity jest. Po prostu trzeba go obejrzeć. Jest wciągający, nie przynudzający, zabawny i w żadnym wypadku nie odrażający (no wiecie, nie ma czegoś w stylu: "ręka noga, mózg na ścianie..." jak to bywa w sporej części filmów tego typu). W moje gusta idealnie trafił
2. część Percy'ego Jacksona oglądałam, lepszy był od jedynki, całkiem ciekawy, nie zasypiałam przynajmniej. Trzeba wyłączyć przy nim wiedzę o mitologii
Polecam także pierwsze 20. minut "Człowieka ze stali" - historia Kryptonu z bardzo dobrymi efektami specjalnymi, cała reszta filmu jest dość nudna.
Kick-ass 2 zdecydowanie słabszy od jedynki, ale da się jakoś obejrzeć. Nie polecam.
Wolverine - tylko dla ludzi lubiących Wolverine'a lub Huge Jackmana, film nie jest zły, ma kilka ciekawych i interesujących momentów, ale... Średniak i tyle. Aha, w tej części jest Japonia, może chociaż kogoś ona zainteresuje.
R.I.P.D. Agenci z zaświatów - bardzo mi się ten film spodobał Jego humor do mnie trafił
Krudowie - taka tam zwykła, schematyczna bajeczka, nic specjalnego, da się obejrzeć.
"Smerfy 2" - nudy, już lepiej jedne z pierwszy odcinków serialu obejrzeć, nie podobają mi się te filmy.
Kac Vegas 3 - Moim zdaniem najlepszy z całej trójki, ładne zakończenie tych filmów.
Iron Man 3 - Słaby. Zresztą tak samo, jak wszystkie pozostałe Iron Many. Nadaje się do obejrzenie najwyżej na jeden raz. Najlepiej w kinie, w domu niekoniecznie.
Nietegoroczne, ale dobre filmy:
Niezły, interesujący film - wcale nie taki normalny horror i nie nastawiajcie się na taki - "Dom w głębi lasu" Czarna komedia, mi się podobała, chociaż na pewno nie do każdego to trafi. :}
Atlas Chmur -Brak mi słów by opisać ten film. Świetny, można napisać piękny. Niektórym może wydawać się nudny.
Les Miserables Nędznicy- Jednym słowem "wow". Wszyscy tam śpiewają i może to spowodowało, że mi się tak spodobał i nim się zorientowałam był już koniec. Tutaj znowu nie jest to film dla wszystkich.
Avengers - Dla mnie świetny. Może się spodobać chyba wszystkim ludziom lubiących filmy Marvela. Oglądałam go już ładne kilka razy.
Hotel Transylwania - Chyba najlepsza bajka ostatnich 2-3 lat.
Roman Barbarzyńca - Dobra bajka, ale dzieciom bym jej nie poleciła
To tak mniej-więcej tyle, na dosyć nowe filmy.
Zastanawia mnie jedno. Czemu zawsze jak chodzę do kina, to trafiam na przecięte lub jeszcze gorsze filmy, a na te najlepsze nie trafiam? Albo je przegapiam. Ile oni mają te filmy w kinach? Ostatnio nawet miesiąc nie minął, a już filmu na którym mi zależało nie było :C. Przynajmniej płyty kupuję tych najlepszych, ale wielkim ekranem bym nie pogardziła.
Zdecydowanie polecam film "Agenci" z tego roku, znakomity jest. Po prostu trzeba go obejrzeć. Jest wciągający, nie przynudzający, zabawny i w żadnym wypadku nie odrażający (no wiecie, nie ma czegoś w stylu: "ręka noga, mózg na ścianie..." jak to bywa w sporej części filmów tego typu). W moje gusta idealnie trafił
2. część Percy'ego Jacksona oglądałam, lepszy był od jedynki, całkiem ciekawy, nie zasypiałam przynajmniej. Trzeba wyłączyć przy nim wiedzę o mitologii
Polecam także pierwsze 20. minut "Człowieka ze stali" - historia Kryptonu z bardzo dobrymi efektami specjalnymi, cała reszta filmu jest dość nudna.
Kick-ass 2 zdecydowanie słabszy od jedynki, ale da się jakoś obejrzeć. Nie polecam.
Wolverine - tylko dla ludzi lubiących Wolverine'a lub Huge Jackmana, film nie jest zły, ma kilka ciekawych i interesujących momentów, ale... Średniak i tyle. Aha, w tej części jest Japonia, może chociaż kogoś ona zainteresuje.
R.I.P.D. Agenci z zaświatów - bardzo mi się ten film spodobał Jego humor do mnie trafił
Krudowie - taka tam zwykła, schematyczna bajeczka, nic specjalnego, da się obejrzeć.
"Smerfy 2" - nudy, już lepiej jedne z pierwszy odcinków serialu obejrzeć, nie podobają mi się te filmy.
Kac Vegas 3 - Moim zdaniem najlepszy z całej trójki, ładne zakończenie tych filmów.
Iron Man 3 - Słaby. Zresztą tak samo, jak wszystkie pozostałe Iron Many. Nadaje się do obejrzenie najwyżej na jeden raz. Najlepiej w kinie, w domu niekoniecznie.
Nietegoroczne, ale dobre filmy:
Niezły, interesujący film - wcale nie taki normalny horror i nie nastawiajcie się na taki - "Dom w głębi lasu" Czarna komedia, mi się podobała, chociaż na pewno nie do każdego to trafi. :}
Atlas Chmur -Brak mi słów by opisać ten film. Świetny, można napisać piękny. Niektórym może wydawać się nudny.
Les Miserables Nędznicy- Jednym słowem "wow". Wszyscy tam śpiewają i może to spowodowało, że mi się tak spodobał i nim się zorientowałam był już koniec. Tutaj znowu nie jest to film dla wszystkich.
Avengers - Dla mnie świetny. Może się spodobać chyba wszystkim ludziom lubiących filmy Marvela. Oglądałam go już ładne kilka razy.
Hotel Transylwania - Chyba najlepsza bajka ostatnich 2-3 lat.
Roman Barbarzyńca - Dobra bajka, ale dzieciom bym jej nie poleciła
To tak mniej-więcej tyle, na dosyć nowe filmy.
Zastanawia mnie jedno. Czemu zawsze jak chodzę do kina, to trafiam na przecięte lub jeszcze gorsze filmy, a na te najlepsze nie trafiam? Albo je przegapiam. Ile oni mają te filmy w kinach? Ostatnio nawet miesiąc nie minął, a już filmu na którym mi zależało nie było :C. Przynajmniej płyty kupuję tych najlepszych, ale wielkim ekranem bym nie pogardziła.
Jestem tego samego zdania Podziwiam te filmy jak dzieła sztukiAratar pisze:Moim skromnym zdaniem sądzę, że nie dałoby się lepiej wyreżyserować trylogii tolkienowskiej.
-
- Status: Offline
Ostatnim filmem, który widziałam w kinie, była Carrie. Jako film - okej. Ale jako ekranizacja już trochę słabiej; książkowy pierwowzór czytałam bardzo dawno temu, więc mogę się mylić, ale czy przypadkiem zakończenie nie zostało zmienione (a mówiąc zakończenie, mam na myśli śmierć Carrie)? No i samego “uwspółcześnienia“ wydarzeń też nie przyjęłam zbyt ciepło. Szkoda też, że zabrakło sceny, na którą najbardziej czekałam.
-
- Status: Offline
A ja dokładnie przeciwnie. Każdy z tych filmów mnie zawiódł i to solidnie. Zamiast genialnego klimatu Tolkiena dostałem przepakowanie świecidełkami nazywanymi efektami specjalnymi, które zasadniczo w filmach nie robią na mnie wrażenia. Jasne, wiadomo że Władcę trzeba zrobić epickiego, szczególnie trzecią część i to wyszło Jacksonowi jak ulał. No ale już to co pomiędzy tą epickością było przepakowane dla mnie brakiem klimatu i tandetą.Meliona pisze:Jestem tego samego zdania Podziwiam te filmy jak dzieła sztukiAratar pisze:Moim skromnym zdaniem sądzę, że nie dałoby się lepiej wyreżyserować trylogii tolkienowskiej.
Ogólnie dałbym Władcę jakiemuś Brytyjczykowi do kręcenia.
Ale wiecie, może ja po prostu jestem stary.
Ostatnio nieiluzjonowo byłem w kinie chyba jeszcze na Frances Ha. Jeśli ktoś lubi Manhattan Allena to polecam. Sympatyczny, nieco liryczny, niegłupi i świetna rola główna.
- zandam
- Moderator
- Posty: 3063
- Rejestracja: czw kwie 24, 2003 8:13 pm
- Lokalizacja: Wronki
- Kontakt:
- Status: Offline
Moja 12. letnia siostra twierdzi, że jej się podobała... chociaż sama wyłączyłam ją już po kilku minutach... takiej ilości podtekstów dawno nie widziałam.Meliona pisze:Roman Barbarzyńca - Dobra bajka, ale dzieciom bym jej nie poleciła
Ostatnio oglądałam dużo kiepskich i średnich tytułów, lecz od czasu do czasu trafiałam na coś lepszego/ wyjatkowego, więc polecam:
Matka i Dziecko - Bardzo wzruszający film o losach trzech kobiet, które są ze sobą połączone życiem jednego dziecka.
Śmierć superbohatera - Film opowiadający o strachu przed śmiercią i próbie przezwyciężenia go.
Paweł i Gaweł (1938) - Bardzo zabawna, polska komedia opowiadająca o losach powszechnie znanych sąsiadów. Jak oglądam takie filmy, to smutno mi się robi, że kiedyś potrafiliśmy tworzyć takie ujmujące komedie, a teraz powstają tylko żenujące kopie amerykańskich tworów w jeszcze gorszej wersji.
Chłopiec z czerwonym wózkiem - Historia amerykańskiego chłopca, który postanowił pomóc bezdomnym. Ciekawy film oparty na faktach.
Półtora gliniarza - Zabawna komedia o chłopcu, który zawsze marzył o tym, żeby zostać policjantem i przez przypadek został naocznym świadkiem morderstwa.
Lęk pierwotny - Cudowny film, który zaskakiwał mnie nawet wtedy, kiedy byłam już pewna, że wiem, co się dzieje. Świetnie pokazuje mechanizmy ludzkiego zachowania i podatności ludzkiej psychiki na próby manipulacji. Dołącza do grona moich ulubionych produkcji.
Koneser - Wyjątkowy film o wyjątkowym człowieku, którego spotkała wyjątko przykra sytuacja. Doskonali aktorzy, ciekawa fabuła i piękna muzyka. Według mnie to najlepszy film, który pojawił się w tym roku.
Stażyści - Zabawna komedia o dwóch mężczyznacz w średnim wieku, którzy chcą zdobyć pracę w Googlu, mimo tego, że nie znają się na komputerach ( ) . Efekt jest lepszy, niż wskazywałby na to opis.
Kobieta w Czerni (1989) - Kiedyś myślałam, że nowa część jest bardzo dobrym filmem, ale dopiero po zobaczeniu tego filmu przekonałam się, jak kiepska była ta najnowsza ekranizacja...
Polowanie na Czerwony Październik - Uwielbiam głównego aktora, muzykę, która stanowi podkład do tego filmu oraz sam film, jako całość, więc jeśli ktoś jeszcze go nie widział, to gorąco polecam.
- Meliona
- nołlife
- Posty: 3925
- Rejestracja: wt sty 01, 2013 2:10 pm
- Gender:
- Kontakt:
- Status: Offline
Ja go akurat z mamą oglądałam ( co raczej rzadko mi się zdarza, a szkoda) i nam obydwóm bardzo się podobałzandam pisze:Moja 12. letnia siostra twierdzi, że jej się podobała... chociaż sama wyłączyłam ją już po kilku minutach... takiej ilości podtekstów dawno nie widziałam.Meliona pisze:Roman Barbarzyńca - Dobra bajka, ale dzieciom bym jej nie poleciła
Czyli to da się oglądać? Już od dawna mam ten film na liście do obejrzenia, ale bardzo odstrasza mnie Owen Wilson. Jedyny film w którym go znoszę to "Noc w muzeum" .zandam pisze:Stażyści - Zabawna komedia o dwóch mężczyznacz w średnim wieku, którzy chcą zdobyć pracę w Googlu, mimo tego, że nie znają się na komputerach ( ) . Efekt jest lepszy, niż wskazywałby na to opis.
Nic to, obejrzę to w końcu (jak już sobie przypomniałam o tym filmie)
Co do Władcy Pierścieni - ja nie czytałam książki. Uwielbiam dobrze zrobione efekty specjalne, taki ze mnie typ. Tak szczerze pisząc, to nie skupiam się na fabule Władcy, tylko właśnie na choreografii i efektach... dopiero za którymś tam obejrzeniem zapamiętam cokolwiek z fabuły. Muszę się zabrać w końcu za przeczytanie tej powieści.
Ostatnio zmieniony czw cze 05, 2014 9:08 pm przez Meliona, łącznie zmieniany 4 razy.
-
- Status: Offline
Ja pewnie niektórych nie zaskoczę, ale ostatnio byłam na Thorze 2 i dwójka zdecydowanie bardziej podobał mi się niż część pierwsza, miałam wrażenie, że dzieje się tam o wiele więcej, świetne efekty no i Loki...
Co prawda nie oglądałam, ale czekam niecierpliwie na Tylko kochankowie przeżyją. Zapowiada się naprawdę ciekawie, bardzo intrygująca propozycja dla fanów wampirów, którzy mają dosyć filmów o miłości krwiopijca - napalona nastolatka.
Dobra, rozgryźliście mnie, Tom tam gra (i Tilda!), muszę obejrzeć.
Polecam zwiastun http://www.video.banzaj.pl/film/16384/t ... wampirach/
Co prawda nie oglądałam, ale czekam niecierpliwie na Tylko kochankowie przeżyją. Zapowiada się naprawdę ciekawie, bardzo intrygująca propozycja dla fanów wampirów, którzy mają dosyć filmów o miłości krwiopijca - napalona nastolatka.
Dobra, rozgryźliście mnie, Tom tam gra (i Tilda!), muszę obejrzeć.
Polecam zwiastun http://www.video.banzaj.pl/film/16384/t ... wampirach/
-
- Status: Offline
Z kinowych nowości Thor 2 i Wyścig. Obydwa bardzo mi się podobały (w obydwu gra Chris Hemsworth, wiec jak mogły mi się nie podobać ). Dwójeczka Thora zdecydowania lepsza od jedynki. Bardzo efekciarska, ale takie filmy lubię najbardziej. No i duet Thor/Loki
Wyścig polecam, nawet jeśli ktoś nie zna się na Formule 1. Bardzo fajnie poprowadzona historia i dobra gra aktorska. Coś czuję, że otrzyma nominacje do oskara.
Teraz czekam na drugą część Igrzysk Śmierci i Hobbita oraz Złodziekę Książek.
Wyścig polecam, nawet jeśli ktoś nie zna się na Formule 1. Bardzo fajnie poprowadzona historia i dobra gra aktorska. Coś czuję, że otrzyma nominacje do oskara.
Teraz czekam na drugą część Igrzysk Śmierci i Hobbita oraz Złodziekę Książek.
-
- Status: Offline
- Dembol
- Wtajemniczony
- Posty: 948
- Rejestracja: śr lut 04, 2009 10:46 am
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Status: Offline
- dejikos
- nołlife
- Posty: 2710
- Rejestracja: czw sie 10, 2006 2:04 pm
- Gender:
- Kontakt:
- Status: Offline
W pełni się zgadzam.zandam pisze:Koneser - Wyjątkowy film o wyjątkowym człowieku, którego spotkała wyjątko przykra sytuacja. Doskonali aktorzy, ciekawa fabuła i piękna muzyka. Według mnie to najlepszy film, który pojawił się w tym roku.
Niestety ostatnio w kinie prawie samą kaszanę puszczają i dawno mnie tam nie było ;( Jedyne, na czym zawiesiłam oko, to Grawitacja, ale nie wiem, czy ostatecznie się zdecyduję.
Wcześniej był Wielki Gatsby - fantastyczne wykonanie, wzruszająca i nieoczywista historia, super rola DiCaprio (a nie przepadam za tym aktorem). Polecam.
A jeszcze wcześniej Niepamięć - całkiem sympatyczne s-f, choć trochę nierówne. Interesująca fabuła, jednak z nieco rozczarowującym zakończeniem.
Polecam także: Szpieg, Samotny Mężczyzna, Życie za Życie, American Beauty.
Z podobnych filmów podobały mi się: 300 i Agora - zupełnie różne od siebie, ale antykNanaly pisze:Gladiator również świetny. Starożytne klimaty.
Był w porządku Warto go obejrzeć.Nanaly pisze:Planuję obejrzeć Piękny umysł
Twitter * Discord: Dejikos#8562
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości