Anime
- Mormicc
- Weteran
- Posty: 1277
- Rejestracja: pn kwie 25, 2016 12:58 pm
- Gender:
- Status: Offline
Anime
Podpisuje się pod Ouranem i Hoozukim
Nie mogę polecić Umaru-chan. Nie byłem w stanie skończyć pierwszego odcinka. Nie dość że główna bohaterka była tak głupia, że aż to bolało, to sam odcinek był poprostu nudny. Nie wiem, może dalej się to rozkręca, ale nie chcę tego sprawdzać
Nie mogę polecić Umaru-chan. Nie byłem w stanie skończyć pierwszego odcinka. Nie dość że główna bohaterka była tak głupia, że aż to bolało, to sam odcinek był poprostu nudny. Nie wiem, może dalej się to rozkręca, ale nie chcę tego sprawdzać
Mój profil MAL <- przyjmuję do znajomych :v
Chcem: Houseki no Kuni, K no Souretsu :v
...Marzenia o zmierzchu - Dango<3, Beastars - SJG <3
Chcem: Houseki no Kuni, K no Souretsu :v
...Marzenia o zmierzchu - Dango<3, Beastars - SJG <3
- vishaad
- Weteran
- Posty: 1139
- Rejestracja: pn lut 24, 2014 4:11 pm
- Gender:
- Status: Offline
Anime
Ja chyba przerwałem Hoozuki na 8 odcinku, nie dałem rady obejrzeć więcej. Humor jest bardzo hermetyczny, wymaga znajomości japońskiej kultury oraz popkultury. Ktoś bardziej zainteresowany Japonią pewnie więcej odniesień wyłapie, jednak dla mniej szukanie w Googlu plotek o jakiejś aktorce to za dużo .
Kojarzę niektóre postaci z tego anime na podstawie prac Itou. Fajnie będzie zobaczyć niektóre historie w wersji animowanej. Trochę boję się, że prace Itou fajnie mogą wyglądać na papierze, ale w wersji anime już będą średnie.
Kojarzę niektóre postaci z tego anime na podstawie prac Itou. Fajnie będzie zobaczyć niektóre historie w wersji animowanej. Trochę boję się, że prace Itou fajnie mogą wyglądać na papierze, ale w wersji anime już będą średnie.
- vishaad
- Weteran
- Posty: 1139
- Rejestracja: pn lut 24, 2014 4:11 pm
- Gender:
- Status: Offline
Anime
Nikt nie napisał jednego z ciekawszych newsów ostatnich dni! Wit Studio, odpowiedzialne za anime Tytanów albo to anime z pociągami i zombie, bierze się za prace nad przyszłorocznym filmem Pokemonów xd.
Zapowiedź: https://www.youtube.com/watch?v=RdMWIgZIPD8
Film będzie też reżyserował facet od tegorocznego filmu I choose you!. To pierwszy film pokemonów od dawna, który mi się podobał i wniósł odrobinę. Po 20 latach zdecydowali się przerwać schemat "Ash i jego obecni towarzysze wyprawy spotykają mistycznego pokemona, któremu pomagają uciec przed złymi ludźmi". Zamiast tego mamy Asha, który zaczyna swoją wędrówkę od początku. Właściwie to taki początek anime, tylko w świeższej wersji. Może film nie jest dziełem sztuki i wciąż popada w schematy, ale na pewno przyniesie frajdę komuś, kto oglądał dawno temu kreskówkę w telewizji.
Zapowiedź: https://www.youtube.com/watch?v=RdMWIgZIPD8
► Pokaż Spoiler
- Łukasz.T
- nołlife
- Posty: 2794
- Rejestracja: wt lip 10, 2012 2:04 am
- Lokalizacja: Jędrzejów
- Status: Offline
- Itachi Uchiha
- nołlife
- Posty: 3786
- Rejestracja: pn paź 20, 2014 9:10 pm
- Status: Offline
Anime
Captain Tsubasa otrzyma w kwietniu remake serie tv od studia zajmującego się JoJo
https://www.animenewsnetwork.com/news/2 ... il/.125203
https://www.animenewsnetwork.com/news/2 ... il/.125203
- Canis
- nołlife
- Posty: 2876
- Rejestracja: pt sty 14, 2011 10:11 am
- Lokalizacja: Rzeszów
- Gender:
- Status: Offline
Anime
Sezon zimowy na karku. Zapowiedzi anime by Spychu91. Po bardzo bogatym roku 2017, zima wydaje się trochę skromniejsza. Co zamierzacie oglądać? Ja mam w planie:
-Hakumei to Mikochi - coś spokojnego?
-Kokkoku - coś ambitnego?
-Overlord 2 - wiadomo
-Violet Evergarden - wszędzie gdzie puszczono odcinki przedpremierowe, widzowie byli zachwyceni
-Hakumei to Mikochi - coś spokojnego?
-Kokkoku - coś ambitnego?
-Overlord 2 - wiadomo
-Violet Evergarden - wszędzie gdzie puszczono odcinki przedpremierowe, widzowie byli zachwyceni
- Katori
- Weteran
- Posty: 1286
- Rejestracja: pt kwie 08, 2011 10:21 am
- Lokalizacja: Austria
- Gender:
- Status: Offline
Anime
Z jesiennego oglądam tylko na bieżąco Ousama Game (bo to złe anime, ale mi się je wspaniale ogląda), pół-biężąco Love Live i Just Because w tyle, dlatego dla mnie zimowy zapowiada się dobrze.
Przede wszystkim Citrus w końcu wychodzi, Ito Junji: Collection i Killing Bites - te trzy będę na pewno oglądał. O, Violet Evergarden też na 100%! Cały czas o tym zapominam, bo ktoś na myanimelist wrzucił to do poprzedniego sezonu.
Poza tym Fate/Extra, nowy Overlord, Toji no Miko, Dagashi Kashi 2, Koi wa Ameagari no You ni, Kokkoku i Ryuuou no Oshigoto! i Hakata Tonkotsu Ramens do sprawdzenia. Przy ilu wytrwam? Nie mam pojęcia, bo czasu i chęci mało.
Przede wszystkim Citrus w końcu wychodzi, Ito Junji: Collection i Killing Bites - te trzy będę na pewno oglądał. O, Violet Evergarden też na 100%! Cały czas o tym zapominam, bo ktoś na myanimelist wrzucił to do poprzedniego sezonu.
Poza tym Fate/Extra, nowy Overlord, Toji no Miko, Dagashi Kashi 2, Koi wa Ameagari no You ni, Kokkoku i Ryuuou no Oshigoto! i Hakata Tonkotsu Ramens do sprawdzenia. Przy ilu wytrwam? Nie mam pojęcia, bo czasu i chęci mało.
- Kocurzyca
- nołlife
- Posty: 2397
- Rejestracja: ndz lis 09, 2014 1:48 am
- Lokalizacja: Katowice/Kraków
- Gender:
- Status: Offline
Anime
Citrus i Killing Bites. A tak to Black Clover z poprzedniego sezonu. Rozważam też Hakyuu Houshin Engi ale to może jak wyjdzie całe.
To najwięcej od... od bardzo dawna Ech. Ostatnio prawie nic nie oglądam...
To najwięcej od... od bardzo dawna Ech. Ostatnio prawie nic nie oglądam...
★ Wishlist: ★
Haikyuu!! --- Hanasakeru Seishounen --- Diamond no Ace --- Giant Killing --- Hunter x Hunter --- Hiyokoi
Haikyuu!! --- Hanasakeru Seishounen --- Diamond no Ace --- Giant Killing --- Hunter x Hunter --- Hiyokoi
- deffik
- Adept
- Posty: 273
- Rejestracja: pn mar 14, 2016 1:16 am
- Kontakt:
- Status: Offline
- vishaad
- Weteran
- Posty: 1139
- Rejestracja: pn lut 24, 2014 4:11 pm
- Gender:
- Status: Offline
Anime
Gorący sezon, pewnie wszystkie nie obejrzę na bieżąco:
Violet Evergarden - trzeba sprawdzić te żmudne wysiłki KyoAni, chociaż wyczuwam ckliwy romans, niech się zaskoczę
Nanatsu no Taizai - ostatni sezon odbiegał trochę od mangi, szczególnie zakończeniem, zobaczę jak sobie z tym poradzą
Cardcaptor Sakura - tego jestem najbardziej ciekaw. Oby nie robili tego na siłę jak niektórych kontynuacji po latach. CLAMP znowu w akcji.
POPTEAMEPIC - za bardzo kojarzy mi się z czanami, ale może być tak głupie, że nawet śmieszne
Chętnie sprawdzę jeszcze FATE/EXTRA. Citrus zacząłem kiedyś czytać i szybko przestałem, bo były tylko dwa tomy. Niemniej wracać nie chcę.
+ to wszystko, co okaże się być dobre i ciekawe w trakcie sezonu.
Violet Evergarden - trzeba sprawdzić te żmudne wysiłki KyoAni, chociaż wyczuwam ckliwy romans, niech się zaskoczę
Nanatsu no Taizai - ostatni sezon odbiegał trochę od mangi, szczególnie zakończeniem, zobaczę jak sobie z tym poradzą
Cardcaptor Sakura - tego jestem najbardziej ciekaw. Oby nie robili tego na siłę jak niektórych kontynuacji po latach. CLAMP znowu w akcji.
POPTEAMEPIC - za bardzo kojarzy mi się z czanami, ale może być tak głupie, że nawet śmieszne
Chętnie sprawdzę jeszcze FATE/EXTRA. Citrus zacząłem kiedyś czytać i szybko przestałem, bo były tylko dwa tomy. Niemniej wracać nie chcę.
+ to wszystko, co okaże się być dobre i ciekawe w trakcie sezonu.
- Sefnir
- Adept
- Posty: 151
- Rejestracja: śr lip 09, 2014 8:04 pm
- Gender:
- Status: Offline
Anime
Cóż, wstępnie nie zapowiada się za dużo, ale wszystko i tak wyjdzie w praniu. Fate/ bo to Fate/, Violet Evergarden bo to KyoAni, pewnie sprawdzę Kokkoku i Hakata Tonkotsu Ramens. Darling in the FranXX bo to mecha i Trigger. Może jeszcze rzucę okiem na Hakyuu Houshin Engi bo kiedyś za berbecia oglądałem poprzednią wersję emitowaną u nas w TV.
I to chyba tyle. Bardziej czekam chyba na lato/jesień bo na płytkach powinny powychodzić filmy mające premierę zimą (Macross Delta, Chu-2, Fate/kaleid liner, Nanoha: Reflection), wyjdzie nowe Full Metal Panic i może Fafner - The Beyond, którego już się nie mogę doczekać.
I to chyba tyle. Bardziej czekam chyba na lato/jesień bo na płytkach powinny powychodzić filmy mające premierę zimą (Macross Delta, Chu-2, Fate/kaleid liner, Nanoha: Reflection), wyjdzie nowe Full Metal Panic i może Fafner - The Beyond, którego już się nie mogę doczekać.
- mayhay
- Adept
- Posty: 285
- Rejestracja: śr gru 16, 2015 11:35 pm
- Status: Offline
Anime
Remix openingu serii TV Devilmana w DEVILMAN crybaby, dis gon b gud. https://www.youtube.com/watch?v=g4LjvxtFieE
- deffik
- Adept
- Posty: 273
- Rejestracja: pn mar 14, 2016 1:16 am
- Kontakt:
- Status: Offline
- mayhay
- Adept
- Posty: 285
- Rejestracja: śr gru 16, 2015 11:35 pm
- Status: Offline
Anime
Pierwszy trailer anime Golden Kamuy: https://www.youtube.com/watch?v=0yeGQ0PyXpc
Wygląda ładnie, ale jako Sugimoto wyobrażałem sobie Sugitę
Wygląda ładnie, ale jako Sugimoto wyobrażałem sobie Sugitę
- Naama
- Wtajemniczony
- Posty: 831
- Rejestracja: wt kwie 28, 2015 1:17 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Anime
Chyba nie było:
Ostatni sezon Gintamy: Silver Soul:
https://www.animenewsnetwork.com/news/2 ... eo/.125733
Ostatni sezon Gintamy: Silver Soul:
https://www.animenewsnetwork.com/news/2 ... eo/.125733
NO BLOOD! NO BONE! NO ASH!
Naama@MyAnimeList
Oddam duszę za: Saiyuki Gaiden, Memory of Red, Barakamon, Hoozuki no Reitetsu, Gintama
Naama@MyAnimeList
Oddam duszę za: Saiyuki Gaiden, Memory of Red, Barakamon, Hoozuki no Reitetsu, Gintama
-
- Adept
- Posty: 272
- Rejestracja: śr kwie 08, 2015 9:24 pm
- Status: Offline
Anime
Dies Irae [2/10]
Dies... dosłownie tak się czuje bo obejrzeniu... tego czegoś? Nie wiem co to miało być ale przyszła mi do głowy tylko jedna myśl... kolejne Big Order tier gówno... najgorsze, że po odcinku 0 miałem na tą serie lekkiego hype'a.
Ousama Game The Animation [2/10]
Co tu dużo mówić... zrobiono mix z 2 serii mangowych, sama seria w sobie była taka średnia... ale mix wyszedł tragicznie.
UQ Holder!: Mahou Sensei negima! 2 [4/10]
Z racji, że mam sentyment do Love Hiny i Negimy to miałem jakieś "nadzieje"... no ale ta seria względem oryginału została tak ucięta i przerobiona, że trudno mi było cokolwiek dać wyższego.
Juuni Taisen [4/10]
Tak naprawdę dałbym tej serii 3/10... (ohh come on od pierwszego odcinka było wiadomo kto wygra... jak ktoś nie wiedział to miał spoiler w openingu) ale za ostatni odcinek musiałem podbić ocenę do góry, chyba jedyny wartościowy odcinek całej serii
Boku no Kanojo ga Majimesugiru Sho-bitch na Ken [4/10]
Zboczone żarty zawsze... ale dobrze dawkowane... tu to wyszło przesycone i nudne po paru odcinkach.
Animegataris [5/10]
Fajny pomysł ale w pewnym momencie zrobiło się... takie płaskie... wiecie no... takie jak kartka papieru przy rysowaniu mangi...
Kujira no Kora wa Sajou ni Utau[5/10]
Seria z potencjałem... Ten sam typ co Shinsekai Yori szkoda tylko, że wykonanie o parę tierów niżej... doza bohaterów która miała nijaki charakter gdzieś w połowie serii odebrała mi chęć do oglądania.
Youkai Apartment no Yuuga na Nichijou [5/10]
2gi cour średniego slice of life o apartamencie youkaiów.
Net-juu no Susume [6/10]
Bardzo przyjemna seria o leczeniu hikikomori, miła i doroślejsza lekko alternatywa NHK (choć klimatem w ogóle do niego nie przypomina.)
Blend S [6/10]
Smile, Sweet, Sister, Sadistic, Suprise... Spoko Seria. Tak naprawdę dałbym tej serii 5 ale mimo wszystko przyjemnie się oglądało.
Konohana Kitan [6/10]
W sumie nie wiem co powiedzieć, oglądało się w miarę ok.
Himouto! Umaru-chan R [6/10]
Drugi sezon Umaru... za mało Coli,Chipsów i Czekolady a za dużo Slice of Life'a + kontynuacja... niestety gorzej niż poprzednik ale wciąż dało się obejrzec.
Shoukoku no Altair [7/10]
2gi cour Altaira był dużo lepszy od pierwszego... możliwe, że pierwszy jako wstęp do drugiego był trochę za długi bo w drugim całkiem przyjemnie mi się oglądało... Magi to to nie jest ale też dobre.
Kino no Tabi: The Beautiful World - The Animated Series[7/10]
Nowe Kino... urzekło mnie i to bardzo, ten sielankowy charakter większości odcinków to jest co lubię oglądać w wolnych chwilach, poza tym bardzo ładnie wykonane.
Imouto sae Ireba Ii.[7/10]
Nie wiem co mnie urzekło tutaj... ahh wait wiem! Kani <3 Gosh to jest właśnie ten poziomu zboczonych żartów którego mi brakowało w Sho-bitch... a tak poważnie damn przyjemniejsza wersja Eromanga Sensei/OreImo.
Shokugeki no Souma:San no Sara[7/10]
Kolejna Souma, nic do dodania... oczywiste moment na cliffhangera.
Inuyashiki [8/10]
Czarny koń tego sezonu nr1... Szczerze powiedziawszy po pierwszym odcinku miałem ochotę to dropnąć ale stwierdziłem "w sumie to obejrzę, jak po 2-3 epkach mnie znudzi to dropne wtedy"... Nie żałowałem. Ciekawy pomysł, dobrze zrealizowany, ładnie zanimowany no i zakończenie mocno nietypowe jak na taki typ serii.
Ballroom e Youkoso[8/10]
Przyznam się, że drugi arc dla mnie nie zapowiadał się interesująco ale na ekranie wyszło to całkiem dobrze (choć still wolałem pierwszy). Przywykłem do dysproporcji ciała i nawet dali więcej animacji a nie tylko stop klatki na figury co też wpłynęło na plus.
Houseki no Kuni[8/10]
Czarny koń tego sezonu nr2... Nie wiem co jest z tymi seriami z CG, że tak mi się podobało w tym sezonie ale ta seria była... pasująca do tematyki? Naprawdę świetnie zrobione kamienie szlachetne, sama fabuła niby nic a jednak Phos była na tyle interesująco przedstawiona, że oglądało mi się chyba najmilej z całego sezonu.
Shoujo Shuumatsu Ryoukou[8/10]
Jak to znajomy dobrze określił... w zeszłym sezonie schodzili do Abyssu, tutaj udają się do nieba... i kto obejrzał do końca ten wie, że daleko temu nie ma do prawdy... W następnym sezonie mamy las i wróżki o podobnej tematyce... Widzę na horyzoncie nowy ciekawy podgatunek serii. A sama wycieczka... Yuuri I Chito mieli naprawdę interesujące przygody.
Nie wiem co mnie zszokowało bardziej ? Fakt, że jest tak mało serii które dostały oceny 5-6 ? Czy może fakt, że dałem tak dużo 8 ? Czy może fakt, że dałem 8 serii która była zrobiona głównie w CG?! Anyway to był dziwny sezon.
Mam wrażenie, że ten sezon wypadł blado jeśli chodzi o OST'y albowiem żadnego nie zapamiętałem dobrze... może Kino i
Dies... dosłownie tak się czuje bo obejrzeniu... tego czegoś? Nie wiem co to miało być ale przyszła mi do głowy tylko jedna myśl... kolejne Big Order tier gówno... najgorsze, że po odcinku 0 miałem na tą serie lekkiego hype'a.
Ousama Game The Animation [2/10]
Co tu dużo mówić... zrobiono mix z 2 serii mangowych, sama seria w sobie była taka średnia... ale mix wyszedł tragicznie.
UQ Holder!: Mahou Sensei negima! 2 [4/10]
Z racji, że mam sentyment do Love Hiny i Negimy to miałem jakieś "nadzieje"... no ale ta seria względem oryginału została tak ucięta i przerobiona, że trudno mi było cokolwiek dać wyższego.
Juuni Taisen [4/10]
Tak naprawdę dałbym tej serii 3/10... (ohh come on od pierwszego odcinka było wiadomo kto wygra... jak ktoś nie wiedział to miał spoiler w openingu) ale za ostatni odcinek musiałem podbić ocenę do góry, chyba jedyny wartościowy odcinek całej serii
Boku no Kanojo ga Majimesugiru Sho-bitch na Ken [4/10]
Zboczone żarty zawsze... ale dobrze dawkowane... tu to wyszło przesycone i nudne po paru odcinkach.
Animegataris [5/10]
Fajny pomysł ale w pewnym momencie zrobiło się... takie płaskie... wiecie no... takie jak kartka papieru przy rysowaniu mangi...
Kujira no Kora wa Sajou ni Utau[5/10]
Seria z potencjałem... Ten sam typ co Shinsekai Yori szkoda tylko, że wykonanie o parę tierów niżej... doza bohaterów która miała nijaki charakter gdzieś w połowie serii odebrała mi chęć do oglądania.
Youkai Apartment no Yuuga na Nichijou [5/10]
2gi cour średniego slice of life o apartamencie youkaiów.
Net-juu no Susume [6/10]
Bardzo przyjemna seria o leczeniu hikikomori, miła i doroślejsza lekko alternatywa NHK (choć klimatem w ogóle do niego nie przypomina.)
Blend S [6/10]
Smile, Sweet, Sister, Sadistic, Suprise... Spoko Seria. Tak naprawdę dałbym tej serii 5 ale mimo wszystko przyjemnie się oglądało.
Konohana Kitan [6/10]
W sumie nie wiem co powiedzieć, oglądało się w miarę ok.
Himouto! Umaru-chan R [6/10]
Drugi sezon Umaru... za mało Coli,Chipsów i Czekolady a za dużo Slice of Life'a + kontynuacja... niestety gorzej niż poprzednik ale wciąż dało się obejrzec.
Shoukoku no Altair [7/10]
2gi cour Altaira był dużo lepszy od pierwszego... możliwe, że pierwszy jako wstęp do drugiego był trochę za długi bo w drugim całkiem przyjemnie mi się oglądało... Magi to to nie jest ale też dobre.
Kino no Tabi: The Beautiful World - The Animated Series[7/10]
Nowe Kino... urzekło mnie i to bardzo, ten sielankowy charakter większości odcinków to jest co lubię oglądać w wolnych chwilach, poza tym bardzo ładnie wykonane.
Imouto sae Ireba Ii.[7/10]
Nie wiem co mnie urzekło tutaj... ahh wait wiem! Kani <3 Gosh to jest właśnie ten poziomu zboczonych żartów którego mi brakowało w Sho-bitch... a tak poważnie damn przyjemniejsza wersja Eromanga Sensei/OreImo.
Shokugeki no Souma:San no Sara[7/10]
Kolejna Souma, nic do dodania... oczywiste moment na cliffhangera.
Inuyashiki [8/10]
Czarny koń tego sezonu nr1... Szczerze powiedziawszy po pierwszym odcinku miałem ochotę to dropnąć ale stwierdziłem "w sumie to obejrzę, jak po 2-3 epkach mnie znudzi to dropne wtedy"... Nie żałowałem. Ciekawy pomysł, dobrze zrealizowany, ładnie zanimowany no i zakończenie mocno nietypowe jak na taki typ serii.
Ballroom e Youkoso[8/10]
Przyznam się, że drugi arc dla mnie nie zapowiadał się interesująco ale na ekranie wyszło to całkiem dobrze (choć still wolałem pierwszy). Przywykłem do dysproporcji ciała i nawet dali więcej animacji a nie tylko stop klatki na figury co też wpłynęło na plus.
Houseki no Kuni[8/10]
Czarny koń tego sezonu nr2... Nie wiem co jest z tymi seriami z CG, że tak mi się podobało w tym sezonie ale ta seria była... pasująca do tematyki? Naprawdę świetnie zrobione kamienie szlachetne, sama fabuła niby nic a jednak Phos była na tyle interesująco przedstawiona, że oglądało mi się chyba najmilej z całego sezonu.
Shoujo Shuumatsu Ryoukou[8/10]
Jak to znajomy dobrze określił... w zeszłym sezonie schodzili do Abyssu, tutaj udają się do nieba... i kto obejrzał do końca ten wie, że daleko temu nie ma do prawdy... W następnym sezonie mamy las i wróżki o podobnej tematyce... Widzę na horyzoncie nowy ciekawy podgatunek serii. A sama wycieczka... Yuuri I Chito mieli naprawdę interesujące przygody.
Nie wiem co mnie zszokowało bardziej ? Fakt, że jest tak mało serii które dostały oceny 5-6 ? Czy może fakt, że dałem tak dużo 8 ? Czy może fakt, że dałem 8 serii która była zrobiona głównie w CG?! Anyway to był dziwny sezon.
Mam wrażenie, że ten sezon wypadł blado jeśli chodzi o OST'y albowiem żadnego nie zapamiętałem dobrze... może Kino i
The one who speaks with trees.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości