Yatta
- Krylan
- Adept
- Posty: 253
- Rejestracja: czw sty 21, 2010 4:24 pm
- Kontakt:
- Status: Offline
Asuneko, takie coś to od razu do reklamacji.
Ja w Yatcie w jednym z zamówień dostałem pierwszy tomik SAO z pogiętym grzbietem. Wyglądało to tak:
http://i.imgur.com/fFF7AoQ.jpg
I to było w zasadzie tyle z defektów tego tomiku, ale że lubię mieć zadbaną i ładną kolekcję, to napisałem komentarz do zamówienia na stronie Yatty. Na następny dzień dostałem odpowiedź, żeby wysłać tomik i pisemną reklamację listem. Dogadałem się jednak z nimi, aby przynieść tomik z reklamacją i fakturą do sklepu stacjonarnego (miałem bardzo blisko) i tam wymienić tomik to bez problemu się zgodzili i uprzedzili sklep, że się pojawię.
Ja w Yatcie w jednym z zamówień dostałem pierwszy tomik SAO z pogiętym grzbietem. Wyglądało to tak:
http://i.imgur.com/fFF7AoQ.jpg
I to było w zasadzie tyle z defektów tego tomiku, ale że lubię mieć zadbaną i ładną kolekcję, to napisałem komentarz do zamówienia na stronie Yatty. Na następny dzień dostałem odpowiedź, żeby wysłać tomik i pisemną reklamację listem. Dogadałem się jednak z nimi, aby przynieść tomik z reklamacją i fakturą do sklepu stacjonarnego (miałem bardzo blisko) i tam wymienić tomik to bez problemu się zgodzili i uprzedzili sklep, że się pojawię.
- MrocznyCzajnik
- Adept
- Posty: 245
- Rejestracja: śr mar 26, 2014 7:48 pm
- Lokalizacja: Chrzanów City
- Status: Offline
- DarkNighty
- nołlife
- Posty: 2045
- Rejestracja: ndz maja 25, 2014 1:25 pm
- Lokalizacja: Warszawa/Łódź
- Gender:
- Kontakt:
- Status: Offline
- DarkNighty
- nołlife
- Posty: 2045
- Rejestracja: ndz maja 25, 2014 1:25 pm
- Lokalizacja: Warszawa/Łódź
- Gender:
- Kontakt:
- Status: Offline
Napisałam do nich w komentarzu pod zamówienie. Przed chwilą mi odpisali. Świetnie, że muszę marnować pieniądze na wysłanie do nich tomiku -.-' Mimo że to ich błąd. Jeśli uznają reklamację, to powinni zwrócić koszty wysłania tomu.
Mam dołączyć do przesyłki "dowód zakupu", ale nie wiem, co to ma być. Faktury nie dostałam, mogę ją jedynie wydrukować z konta. I tak naprawdę nie mogę udowodnić, że faktycznie wysłali mi zły tom, bo na fakturze z konta będzie napisany właściwy -.-
Trochę się wkurzyłam, bo teraz muszę pisać reklamację i biec na pocztę, by wysłać tom. I może w ciągu 14 dni rozpatrzą moją reklamację (a skoro to Yatta, to pewnie potrwa to i dłużej). Jeszcze nie wiadomo, czy ją uznają...
I tak to jest, jak po roku dajesz jeszcze jedną szansę Yattcie.
Mam dołączyć do przesyłki "dowód zakupu", ale nie wiem, co to ma być. Faktury nie dostałam, mogę ją jedynie wydrukować z konta. I tak naprawdę nie mogę udowodnić, że faktycznie wysłali mi zły tom, bo na fakturze z konta będzie napisany właściwy -.-
Trochę się wkurzyłam, bo teraz muszę pisać reklamację i biec na pocztę, by wysłać tom. I może w ciągu 14 dni rozpatrzą moją reklamację (a skoro to Yatta, to pewnie potrwa to i dłużej). Jeszcze nie wiadomo, czy ją uznają...
I tak to jest, jak po roku dajesz jeszcze jedną szansę Yattcie.
-
- Status: Offline
- DarkNighty
- nołlife
- Posty: 2045
- Rejestracja: ndz maja 25, 2014 1:25 pm
- Lokalizacja: Warszawa/Łódź
- Gender:
- Kontakt:
- Status: Offline
- Thoreline
- Wtajemniczony
- Posty: 821
- Rejestracja: pt sie 08, 2014 8:44 pm
- Lokalizacja: gdzieś nad morzem
- Gender:
- Status: Offline
Mnie też zachęca te 70 zł (choć to w sumie jest 60 zł, bo mimo tego że nazbierałam tyle pozycji by załapać się na darmową przesyłkę, to rabat obniżył wartość zamówienia i naliczyło 10 zł kosztów przesyłki.).DarkNighty pisze:Mnie zawsze kusiło darmowe 70 złoty za punkty. Szkoda, że na Gildii nie ma czegoś podobnego.
Skusiłam się też na promocję "gratisy ze skrzyneczek" ale żeby dostać wylosowane pozycje trzeba złożyć kolejne zamówienie. Gdzie kolejne zamówienie złoże pewnie dopiero w połowie przyszłego roku.. więc nieciekawie to wymyślili.
- DarkNighty
- nołlife
- Posty: 2045
- Rejestracja: ndz maja 25, 2014 1:25 pm
- Lokalizacja: Warszawa/Łódź
- Gender:
- Kontakt:
- Status: Offline
- Fani
- nołlife
- Posty: 2353
- Rejestracja: sob cze 21, 2014 10:59 pm
- Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
- Gender:
- Status: Offline
- DarkNighty
- nołlife
- Posty: 2045
- Rejestracja: ndz maja 25, 2014 1:25 pm
- Lokalizacja: Warszawa/Łódź
- Gender:
- Kontakt:
- Status: Offline
Wiesz, nawet rozumiem, że chcą odzyskać tomik i w zamian wyślą mi ten, który zamówiłam. Ok, przebolałabym pójście na pocztę. Ja po prostu nie wierzę, że yatta faktycznie odda mi na konto pieniądze. Dodatkowo nie dostałam faktury, więc nie mam jak potwierdzić, że tom faktycznie dostałam w zamówieniu...
- gg gonia
- nołlife
- Posty: 2598
- Rejestracja: pn sty 25, 2010 3:46 pm
- Gender:
- Status: Offline
Ja wiem że yatta to słaby sklep (nawet bardzo) ale z góry zakładać że czegoś nie zrobią bo takie masz przeczucie też jest słabe.DarkNighty pisze:Ja po prostu nie wierzę, że yatta faktycznie odda mi na konto pieniądze.
jeśli odeślesz im tom którego nie miałaś dostać to nie będzie go na tej liście, napisz który to miał być na jakimś piśmie reklamacyjnym. Dowodem zakupu jest też paragon, który według prawa powinnaś otrzymać jeśli nie dostałaś faktury.DarkNighty pisze:Mam dołączyć do przesyłki "dowód zakupu", ale nie wiem, co to ma być. Faktury nie dostałam, mogę ją jedynie wydrukować z konta. I tak naprawdę nie mogę udowodnić, że faktycznie wysłali mi zły tom, bo na fakturze z konta będzie napisany właściwy -.-
- DarkNighty
- nołlife
- Posty: 2045
- Rejestracja: ndz maja 25, 2014 1:25 pm
- Lokalizacja: Warszawa/Łódź
- Gender:
- Kontakt:
- Status: Offline
Jasne, masz rację, ale po prostu Yatta sama nie przestrzega swojego regulaminu. Zamówienia wysyłane od 2 do 30 dni, a ludzie czekają po półtora miesiąca.gg gonia pisze:Ja wiem że yatta to słaby sklep (nawet bardzo) ale z góry zakładać że czegoś nie zrobią bo takie masz przeczucie też jest słabe.DarkNighty pisze:Ja po prostu nie wierzę, że yatta faktycznie odda mi na konto pieniądze.
W tym problemem, że nie dostałam ani faktury, ani paragonu, więc nie mam tzw. "dowodu zakupu". Nie pamiętam, jak było w poprzednich zamówieniach. Zazwyczaj miałam fakturę, ale nawet jak jej nie było, to nie zwracałam na to uwagi, bo nie było takiej potrzeby.gg gonia pisze:jeśli odeślesz im tom którego nie miałaś dostać to nie będzie go na tej liście, napisz który to miał być na jakimś piśmie reklamacyjnym. Dowodem zakupu jest też paragon, który według prawa powinnaś otrzymać jeśli nie dostałaś faktury.DarkNighty pisze:Mam dołączyć do przesyłki "dowód zakupu", ale nie wiem, co to ma być. Faktury nie dostałam, mogę ją jedynie wydrukować z konta. I tak naprawdę nie mogę udowodnić, że faktycznie wysłali mi zły tom, bo na fakturze z konta będzie napisany właściwy -.-
- mika
- Fanatyk
- Posty: 1600
- Rejestracja: wt sty 21, 2014 4:55 pm
- Kontakt:
- Status: Offline
- Lou
- Weteran
- Posty: 1285
- Rejestracja: sob lip 05, 2014 11:50 am
- Lokalizacja: Pabianice
- Gender:
- Kontakt:
- Status: Offline
- Alexandrus888
- nołlife
- Posty: 3299
- Rejestracja: wt lip 12, 2016 10:16 pm
- Gender:
- Status: Offline
DarkNighty, raz mi wysłali zły tomik. Wystarczyło napisać komentarz i dosłali właściwy na swój koszt nic nie mówiąc bym wysyłał im ten błędny
Yatta paragonu nie załącza Chyba według nich literze prawa zadość czyni faktura elektroniczna którą można pobrać ze strony po opłaceniu zamówienia ^^gg gonia pisze:Dowodem zakupu jest też paragon, który według prawa powinnaś otrzymać jeśli nie dostałaś faktury.
- DarkNighty
- nołlife
- Posty: 2045
- Rejestracja: ndz maja 25, 2014 1:25 pm
- Lokalizacja: Warszawa/Łódź
- Gender:
- Kontakt:
- Status: Offline
-
- Status: Offline
Dark, u mnie Yatta po rezygnacji z prenumeraty zwlekała ze zwrotem kasy, ile tylko mogła, ale w końcu zwróciła. Więc kasę dostaniesz, ale nastaw się na to, że wszystko będzie rozpatrywane możliwie najdłużej, jak się da. Na Twoim miejscu też bym była wkurzona.
Osobiście zamawiam tylko z Gildii (chyba że danej mangi u nich nie ma, jak na przykład "Kawaii Scotland") i nigdy jeszcze nie miałam nieprzyjemnej sytuacji. Gildia ma genialny program rabatowy (polecam poczytać - warto w parę osób składać się na zamówienie), który jak dla mnie bije na głowę wszelkiego rodzaju punkty i punkciki.
Osobiście zamawiam tylko z Gildii (chyba że danej mangi u nich nie ma, jak na przykład "Kawaii Scotland") i nigdy jeszcze nie miałam nieprzyjemnej sytuacji. Gildia ma genialny program rabatowy (polecam poczytać - warto w parę osób składać się na zamówienie), który jak dla mnie bije na głowę wszelkiego rodzaju punkty i punkciki.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości