Yami no Matsuei

Pozycja, w której siły nadprzyrodzone stykają się ze współczesnym światem, a pełne dramatyzmu, mroczne wydarzenia przeplatane są czasem sympatyczną komedią.
ODPOWIEDZ
Melmothia
Adept
Posty: 387
Rejestracja: pt lut 09, 2007 4:47 pm
Lokalizacja: brilliant world
Status: Offline

Post autor: Melmothia » pn maja 14, 2007 1:45 pm

baka-oni-ri pisze:chce zobaczyć gdzie jest granica "wszystkiego" X)
Przypuszczam, że w ilości miejsca (którego ewentualnie mogą użyc jako argumentu, gdyby nie chcieli czegoś wydrukować xD). Ja sama się zastanawialam dlaczego napisali "każdą praca" skoro może tego przyjść od groma i ciut ciut...Chyba, że chcą to rozłożyć na wszystkie tomy :)
'I looked up to heaven and what did I see
A band of angels comin' after me'
J.C.

Kisara
nołlife
Posty: 2858
Rejestracja: sob lut 18, 2006 9:30 pm
Status: Offline

Post autor: Kisara » pn maja 14, 2007 1:46 pm

Melmothia pisze:Przypuszczam, że w ilości miejsca
A mnie się wydaje, że nasza baka za niedługo ją przekroczy :D

Melmothia
Adept
Posty: 387
Rejestracja: pt lut 09, 2007 4:47 pm
Lokalizacja: brilliant world
Status: Offline

Post autor: Melmothia » pn maja 14, 2007 1:47 pm

Kisara pisze:A mnie się wydaje, że nasza baka za niedługo ją przekroczy
Ja bym się nie pogniewała jakby w takim przypadku wydali osobną książeczkę 8-)
'I looked up to heaven and what did I see
A band of angels comin' after me'
J.C.

Kisara
nołlife
Posty: 2858
Rejestracja: sob lut 18, 2006 9:30 pm
Status: Offline

Post autor: Kisara » pn maja 14, 2007 1:48 pm

Melmothia pisze:Ja bym się nie pogniewała jakby w takim przypadku wydali osobną książeczkę
Ja bym była mile zaskoczona, jakbym otworzyła tył YnM 4 a tu rysunek baki - lepsze niż suplement 8-)

baka-oni-ri
Fanatyk
Posty: 1771
Rejestracja: czw sie 24, 2006 12:04 pm
Lokalizacja: Krk
Status: Offline

Post autor: baka-oni-ri » pn maja 14, 2007 6:48 pm

Melmothia pisze:Ja sama się zastanawialam dlaczego napisali "każdą praca" skoro może tego przyjść od groma i ciut ciut...
dlatego że najwyraźniej nie dostawali żadnych prac w przeciwieństwie do seimadenowych czy saiyukowych. Takie coś to myk psychologiczny ;)

W ogóle to chyba fanarty na końcu tomów Waneko stały się niejako tradycją ;) a Yami takie zaniedbane, aż mi sie żal zrobiło ^^"

No kaman, bez kitu, nie rysuje nałogowo XD chodziło mi o granicę merytoryczną ;D
Kisara pisze:lepsze niż suplement 8-)
*^^* :hug: takiego wsparcia moralnego to ze swiecą szukać ;) dzieki.
··· Demons like feathers ···

MAGeXP
Posty: 10
Rejestracja: czw maja 10, 2007 12:48 pm
Lokalizacja: ze zua
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: MAGeXP » pt maja 18, 2007 2:34 pm

Yami takie zaniedbane, aż mi sie żal zrobiło ^^"
To coś trzeba wysłać, nie? <wtrąca sie> ^^
-Mary, widziałaś mój nowy naszyjnik, który Lidia przywiozła z Londynu?
- Nawet gdybym widziała, to bym nie zauważyła.

Beryl
Adept
Posty: 176
Rejestracja: pn maja 15, 2006 9:39 pm
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: Beryl » pt maja 18, 2007 6:07 pm

Wysłane. Pisze na okładce, że od lat szesnastu, to może przepuszczą.^^'
Zawsze mierz wysoko. Być może nie trafisz w cel, ale też nie odstrzelisz sobie stóp.

baka-oni-ri
Fanatyk
Posty: 1771
Rejestracja: czw sie 24, 2006 12:04 pm
Lokalizacja: Krk
Status: Offline

Post autor: baka-oni-ri » pt maja 18, 2007 6:29 pm

Beryl pisze:Wysłane. Pisze na okładce, że od lat szesnastu, to może przepuszczą.^^'
a weź się pochwal publicznie? :3
MAGeXP pisze:To coś trzeba wysłać, nie? <wtrąca sie> ^^
no, raczej ;D
&#183;&#183;&#183; Demons like feathers &#183;&#183;&#183;

Kisara
nołlife
Posty: 2858
Rejestracja: sob lut 18, 2006 9:30 pm
Status: Offline

Post autor: Kisara » pt maja 18, 2007 7:31 pm

baka-oni-ri pisze:takiego wsparcia moralnego to ze swiecą szukać
Hehe spoko :przytul:
Beryl pisze:Wysłane.
Wciepnij na deva, pliz :perv:
MAGeXP pisze:To coś trzeba wysłać, nie? <wtrąca sie> ^^
Muraki w majteczkach już zaklepany :cojest:

Beryl
Adept
Posty: 176
Rejestracja: pn maja 15, 2006 9:39 pm
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: Beryl » sob maja 19, 2007 8:29 am

Wciepnięty. Ale że bardzo stary, bo długo na YnM nam polskie czekać przyszło...
Da Red Muun Prodakszyn
Jak zaczeły polskie tomiki wychodzić, to się martwiłam, że źle Hisokę narysowałam, ale im dalej, tym bardziej mu te czułki wyrastają... Pewnie to nimi przechwytuje te emocje innych.
Zawsze mierz wysoko. Być może nie trafisz w cel, ale też nie odstrzelisz sobie stóp.

Kisara
nołlife
Posty: 2858
Rejestracja: sob lut 18, 2006 9:30 pm
Status: Offline

Post autor: Kisara » sob maja 19, 2007 10:20 am

Beryl pisze:Da Red Muun Prodakszyn
Haha czerwony księżyc rządzi :cojest:

MAGeXP
Posty: 10
Rejestracja: czw maja 10, 2007 12:48 pm
Lokalizacja: ze zua
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: MAGeXP » sob maja 19, 2007 4:32 pm

Kisara pisze:Haha czerwony księżyc rządzi :cojest:
Yeah :D
Kisara pisze:Muraki w majteczkach już zaklepany :cojest:
jak stworzysz to pokażesz. Chciałabym to zobaczyć =* *=
I ja też muszę coś narysować...
-Mary, widziałaś mój nowy naszyjnik, który Lidia przywiozła z Londynu?
- Nawet gdybym widziała, to bym nie zauważyła.

Kisara
nołlife
Posty: 2858
Rejestracja: sob lut 18, 2006 9:30 pm
Status: Offline

Post autor: Kisara » sob maja 19, 2007 9:11 pm

MAGeXP pisze:jak stworzysz to pokażesz. Chciałabym to zobaczyć =* *=
To już bakusia zrobiła ^^ http://img402.imageshack.us/img402/6822 ... zjaav7.jpg

baka-oni-ri
Fanatyk
Posty: 1771
Rejestracja: czw sie 24, 2006 12:04 pm
Lokalizacja: Krk
Status: Offline

Post autor: baka-oni-ri » sob maja 19, 2007 9:44 pm

Kisara pisze:bakusia
nie masz litości? ^^"

ale to że zrobiłam, to nie zamyka dostępu do całej gamy majtkowych reklam, nie? ;) Muraki może ubierać nie tylko stringi i stringi może ubierać nie tylko Muraki :D
&#183;&#183;&#183; Demons like feathers &#183;&#183;&#183;

Kisara
nołlife
Posty: 2858
Rejestracja: sob lut 18, 2006 9:30 pm
Status: Offline

Post autor: Kisara » sob maja 19, 2007 9:48 pm

baka-oni-ri pisze:nie masz litości? ^^"
No kurde, niech ci będzie te Merci 8-)
baka-oni-ri pisze:gamy majtkowych reklam, nie
Nie umiem malować facetów, lepiej wychodzą mi laski. Przez te wakacje muszę popracować ;]

baka-oni-ri
Fanatyk
Posty: 1771
Rejestracja: czw sie 24, 2006 12:04 pm
Lokalizacja: Krk
Status: Offline

Post autor: baka-oni-ri » sob maja 19, 2007 10:13 pm

Kisara pisze:No kurde, niech ci będzie te Merci
wabię się riziak, wiesz? XD
Kisara pisze:Nie umiem malować facetów, lepiej wychodzą mi laski. Przez te wakacje muszę popracować ;]
koniecznie... ale nie przejmuj sie, ja dla odmiany nie umiem rysowac kobiet ;D popracuję jak zechcę narysować Sayę i Yumę ;D one są rąbnięte i pojawiają się już w 4 tomie :D :D :D
&#183;&#183;&#183; Demons like feathers &#183;&#183;&#183;

Bela
Posty: 15
Rejestracja: pn cze 11, 2007 9:01 pm
Lokalizacja: Mazury
Status: Offline

Post autor: Bela » sob cze 23, 2007 3:19 pm

Buu... smutne, że moich rysuneczków nie dali... A narysowałam specjalnie na tą okazję...

;/
Pewnie po kilka rysunków będą wrzucać do każdego nowo wydanego tomiku... Może i moje się znajdą... [-o<

A co do tych z czwartego... najlepszy był moim zdaniem Chay Mislay :))


Trzeba się zaopatrzyć w skaner....

baka-oni-ri
Fanatyk
Posty: 1771
Rejestracja: czw sie 24, 2006 12:04 pm
Lokalizacja: Krk
Status: Offline

Post autor: baka-oni-ri » pt lip 27, 2007 8:41 am

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: Co ona zrobiła z Murakiiiim?!!! (no to co że z czasów szkolnych?! T_T)

Muraki (emo uke! T_______T)
Tsuzuki
&#12384;&#12428; &#12384;&#65311; O_o" (Oriya?? O_o"")

Nie podoba, nie podoba mi sie nowa kreska Matsushity TT_______TT To są komiksy z Hana to Yume (co to furoku?), jak widać z 2005 i z 2006, ale sprawa odnośnie 12 tomu i dalej jest nadal martwa >_>

Żeby nie było, co mnie trochę dziwi, materiału na tomik 12 a nawet 13 już trochę się zebrało: http://www.theria.net/ynm-trans.html
Mam nadzieję, że popchną to dalej, albo że jakiegoś jednego porządnego niusa dadzą >_>
Ostatnio zmieniony pt lip 27, 2007 8:52 am przez baka-oni-ri, łącznie zmieniany 2 razy.
&#183;&#183;&#183; Demons like feathers &#183;&#183;&#183;

Kisara
nołlife
Posty: 2858
Rejestracja: sob lut 18, 2006 9:30 pm
Status: Offline

Post autor: Kisara » pt lip 27, 2007 8:51 am

baka-oni-ri pisze:Muraki (emo uke! T_______T)
Hahaha.... przecież on do siebie nie jest w ogóle podobny....
..........
.....
nie podoba mi się i tak.

Melmothia
Adept
Posty: 387
Rejestracja: pt lut 09, 2007 4:47 pm
Lokalizacja: brilliant world
Status: Offline

Post autor: Melmothia » pt lip 27, 2007 11:12 am

baka-oni-ri pisze:Muraki (emo uke! T_______T)
O_O
OMG
Rzeczywiście, przecież to nie on (tak, wiem, że on, ale i tak nie on!)
Nie żeby kreska była brzydka, ta kreska w ogóle nie pasuje do tej opowieści, to raz, a dwa - przecież to jest zbyt drastyczna zmiana, to normalne, że się nie będzie podobało, po przyzwyczajeniu się do poprzednich tomów. Co ona w ogóle myślała?
Hmmm..a Tsuzuki jakiś taki bezpciowy, stracił całą swoją duszę, nie widać już po nim tej słodkiej infantylności...
'I looked up to heaven and what did I see
A band of angels comin' after me'
J.C.

ODPOWIEDZ

Wróć do „"Yami no Matsuei"”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość