Tom 8

Fantastyczna kraina, piękni kochankowie, walka o miłość - oto intrygujący świat Lauresa i Hildy, oto początek nowej, niesamowitej przygody...
Kisara
nołlife
Posty: 2858
Rejestracja: sob lut 18, 2006 9:30 pm
Status: Offline

Tom 8

Post autor: Kisara » pn lis 13, 2006 3:50 pm

No to zaczynamy poszukiwania tomu 8 - u mnie w Empiku cisza.... :P

Iria
Posty: 49
Rejestracja: pt cze 09, 2006 5:49 pm
Status: Offline

Post autor: Iria » pn lis 13, 2006 4:09 pm

Nareszcie można zamówić!! Już się nie mogłam doczekać !! Cieszę się bardzo ^_^

Kisara
nołlife
Posty: 2858
Rejestracja: sob lut 18, 2006 9:30 pm
Status: Offline

Post autor: Kisara » pn lis 13, 2006 4:22 pm

Ja poczekam aż Saiyuki się pojawi - przynajmniej wyjdzie mnie taniej ino 33 zł a normalnie za obie zapłaciłabym 34 zeta XD Chyba, że kupię w Krakowie...

Sheril
nołlife
Posty: 3844
Rejestracja: wt maja 06, 2003 8:31 pm
Lokalizacja: Szczecin
Status: Offline

Post autor: Sheril » pn lis 13, 2006 8:38 pm

ze stronki Waneko: "W tym tomie autorka uchyla rabka tajemnicy Asbara. Kim on naprawde jest i dlaczego posiada tak potezne moce? Hilda wpada do labiryntu pelnego potworow i... odbitej w lustrach przeszlosci... wraz z odzyskana pamiecia powracaja do niej z pelna sila uczucia do Lauresa. Jest gotowa go bronic i oddac za niego zycie."
enjoy.
::Is that alright?
Give my gun away when it's loaded
Is that alright?
If you don't shoot it how am I supposed to hold it::

Kiva
Posty: 7
Rejestracja: czw wrz 07, 2006 6:12 pm
Status: Offline

Post autor: Kiva » pn lis 13, 2006 9:38 pm

Będę to enjoyować, jak tylko kupię 8 tom ^.^. Mam nadzieję, że jutro już będzie dostępny w Empikach:D.

Beryl
Adept
Posty: 176
Rejestracja: pn maja 15, 2006 9:39 pm
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: Beryl » wt lis 14, 2006 9:28 pm

Dziś dorwałam w Matrasie i od razu mi zabrali... chude. Mało Tetejka i Tyłeczka. Ale okładka kompensuje wszystko.

I pewien tekst z około dwóch trzecich, padający z ust Zadeia i zaczynający się od "Nie szarp się...". Wszystkie panie w bibliotece ryły jak fretki...
Zawsze mierz wysoko. Być może nie trafisz w cel, ale też nie odstrzelisz sobie stóp.

Kisara
nołlife
Posty: 2858
Rejestracja: sob lut 18, 2006 9:30 pm
Status: Offline

Post autor: Kisara » wt lis 14, 2006 9:36 pm

Beryl pisze:Mało Tetejka i Tyłeczka.
T-T <<----- to wyraża więcej niż 1000 słów XD

Beryl
Adept
Posty: 176
Rejestracja: pn maja 15, 2006 9:39 pm
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: Beryl » wt lis 14, 2006 9:40 pm

Własnie zrozumiałam coś przygnębiającego... Zostały tylko dwa tomiki Seimadena. A ja mam trzy fanarty...


Idę rysować coś do Saiyuki.^^
Zawsze mierz wysoko. Być może nie trafisz w cel, ale też nie odstrzelisz sobie stóp.

Kiva
Posty: 7
Rejestracja: czw wrz 07, 2006 6:12 pm
Status: Offline

Post autor: Kiva » wt lis 14, 2006 10:26 pm

Jakim cudem udało Ci się to zdobyć? Ja dzisiaj obleciałam dwa Empiki i dwa sklepy w komiksami i w żadnym z nich nie było nawet śladu po Seimadenie o.O! A dodam, że wszystkie znajdowały się w centrum Warszawy.

Beryl
Adept
Posty: 176
Rejestracja: pn maja 15, 2006 9:39 pm
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: Beryl » wt lis 14, 2006 10:42 pm

Matras w Katowicach na Korfantego zawsze zdaje sie jakimś cudem mieć komiksy na dzień-dwa przed resztą miasta, Empikami i komiksiarniami. A w Imago się zaklinali, że w hurtowniach jeszcze nie ma... Z Yami tez tak było.
Zawsze mierz wysoko. Być może nie trafisz w cel, ale też nie odstrzelisz sobie stóp.

Kisara
nołlife
Posty: 2858
Rejestracja: sob lut 18, 2006 9:30 pm
Status: Offline

Post autor: Kisara » śr lis 15, 2006 6:47 am

Beryl pisze:Matras w Katowicach
O to akurat przed kursem w piątek tam zaglądne - arigatoo gozaimasu na info :)

LiQ
Posty: 33
Rejestracja: pt lip 09, 2004 3:10 pm
Status: Offline

Post autor: LiQ » śr lis 15, 2006 1:00 pm

a ja nie wiem co zrobie, chyba zamowie w sklepiku, bo skoro w ruchu nie będzie to klops! xD
grrrr, a ta okladeczka jest taka sliczna!! mmmm chcialabym juz to mieć :P ale coz... :P w kazdym razie czekam na wiecej opinii :P
Peace Maker Kurogane... maybe... soon... *_*

Tereska
Adept
Posty: 213
Rejestracja: pt sie 19, 2005 11:17 am
Lokalizacja: Chorzów
Status: Offline

Post autor: Tereska » śr lis 15, 2006 6:24 pm

Kisara pisze:
Beryl pisze:Matras w Katowicach
O to akurat przed kursem w piątek tam zaglądne - arigatoo gozaimasu na info :)
Obawiam się, że dziś kupiłam ostatni tomik^^'. Może dowiozą do piątku. Ale do piątku to powinno juz być także w Imago i Komiksiarni. :)

Kisara
nołlife
Posty: 2858
Rejestracja: sob lut 18, 2006 9:30 pm
Status: Offline

Post autor: Kisara » śr lis 15, 2006 7:19 pm

Mam nowy tomik... jest super :) Teraz czekam z niecierpliwością na drugi XD Biedny Teti :(

Tereska
Adept
Posty: 213
Rejestracja: pt sie 19, 2005 11:17 am
Lokalizacja: Chorzów
Status: Offline

Post autor: Tereska » sob lis 18, 2006 3:18 pm

Kisara pisze: Biedny Teti :(
Losy Zardiego i Tetiusa wogóle są jakieś nieszczęśliwe. Zardi by chciał, za to Teti nie; Teti by chciał, za to Laures nie.
Dobrze, że Asbar zgolił wąsy, bo wyglądał jak wujek Mietek ze wsi Kozie Łebki. -_-'

Kisara
nołlife
Posty: 2858
Rejestracja: sob lut 18, 2006 9:30 pm
Status: Offline

Post autor: Kisara » sob lis 18, 2006 3:52 pm

Losy Zardiego i Tetiusa wogóle są jakieś nieszczęśliwe. Zardi by chciał, za to Teti nie; Teti by chciał, za to Laures nie.
Ktoś kiedyś powiedział mi, że Seimaden to choby opera mydlana... po części się muszę zgodzić... ten lata za tym, tamten za tym, ta za tym pierwszym... i same trupy lecą XD Ale cieszę się, że przynajmniej Charon cały i zdrowy (jego buzia mi się najbardziej podoba w całej powieści ;P)
Ostatnio zmieniony sob lis 18, 2006 4:54 pm przez Kisara, łącznie zmieniany 1 raz.

baka-oni-ri
Fanatyk
Posty: 1771
Rejestracja: czw sie 24, 2006 12:04 pm
Lokalizacja: Krk
Status: Offline

Post autor: baka-oni-ri » sob lis 18, 2006 3:59 pm

Ale przez niego Iria juz nie teges! .. osz, jak kiedys mialam oryginaly w lapie to w=z przyjaciolka miałyśmy kwikana temat GxI ... a teraz sie ze zboczeniłam i ... biedny Zardi TOT (ew. "Charon, idź do Roda XDDD")
&#183;&#183;&#183; Demons like feathers &#183;&#183;&#183;

Kisara
nołlife
Posty: 2858
Rejestracja: sob lut 18, 2006 9:30 pm
Status: Offline

Post autor: Kisara » sob lis 18, 2006 4:46 pm

baka-oni-ri pisze:Charon, idź do Roda
No no, come to Kisara baby :P
baka-oni-ri pisze:biedny Zardi
No, niestety znam zakończenie tej mangi :(

Tereska
Adept
Posty: 213
Rejestracja: pt sie 19, 2005 11:17 am
Lokalizacja: Chorzów
Status: Offline

Post autor: Tereska » sob lis 18, 2006 4:48 pm

Kisara pisze: Ale cieszę się, że przynajmniej Haron cały i zdrowy (jego buzia mi się najbardziej podoba w całej powieści ;P)
No śliczniutki jest^^. Taka niewinna buźka, a taki podły charakter, hehe. Mimo wszystko polubiłam Charona, dzięki niemu manga jest ciekawsza. :)

baka-oni-ri - Charon faktycznie mógłby pójść do Roda ;) (a potem do Kisary ;) )

Kisara
nołlife
Posty: 2858
Rejestracja: sob lut 18, 2006 9:30 pm
Status: Offline

Post autor: Kisara » sob lis 18, 2006 4:53 pm

Tereska pisze:Charon faktycznie mógłby pójść do Roda ;) (a potem do Kisary ;) )
Czy można zmienić kolejność... albo nie, do Roda na 5 min, do mnie na dłużej XD

Zablokowany

Wróć do „"Seimaden"”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość