Konkurs na komiks

Podforum przeznaczone mangom oraz wydawnictwu Kasen
darcia
Adept
Posty: 104
Rejestracja: wt kwie 10, 2007 8:42 am
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: darcia » pn cze 18, 2007 4:39 pm

Kisara pisze: Haha mogę się w twoje scenarzystę pobawić? xD
Jak tylko chcesz :)

baka-oni-ri
Fanatyk
Posty: 1771
Rejestracja: czw sie 24, 2006 12:04 pm
Lokalizacja: Krk
Status: Offline

Post autor: baka-oni-ri » pn cze 18, 2007 5:56 pm

darcia pisze:Co do historii mam propozycję dla scenarzystów
pamietaj ze jeszcze mamy wspolna mange do zrobienia xD
pewnie i tak to nie wypali, aaaaaaaale co tam XD
··· Demons like feathers ···

darcia
Adept
Posty: 104
Rejestracja: wt kwie 10, 2007 8:42 am
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: darcia » pn cze 18, 2007 6:03 pm

Propozycja baka - przygotuj scenariusz tak na mega wypas i startujemy z tym w Niemczech??

Kisara
nołlife
Posty: 2858
Rejestracja: sob lut 18, 2006 9:30 pm
Status: Offline

Post autor: Kisara » pn cze 18, 2007 6:22 pm

Propozycja baka - przygotuj scenariusz tak na mega wypas i startujemy z tym w Niemczech??
Nie zapomnijcie o Joasi, ona chce opisy robić mocniejszych scen :faja:

baka-oni-ri
Fanatyk
Posty: 1771
Rejestracja: czw sie 24, 2006 12:04 pm
Lokalizacja: Krk
Status: Offline

Post autor: baka-oni-ri » pn cze 18, 2007 7:30 pm

darcia pisze:Propozycja baka - przygotuj scenariusz tak na mega wypas i startujemy z tym w Niemczech??
S... scenariusz... ahaha ^^" (słowo-tabu dla riziaków) yh... teges. Chcesz z dialogami czy czy sam opis akcji?
I'm no good at it ;_; nigdy nie pisalam scenariusza (widac, w co poniektórych mangach zreszta *kaszl*)

Btw, przydalaby mi sie ta rozmowa z gg, w ktorej omawialysmy akcje ^^" Jesli ja masz, to byloby fajnie ^^'
Kisara pisze:Nie zapomnijcie o Joasi, ona chce opisy robić mocniejszych scen :faja:
zbol xD moja krew.
akurat w tej o ktorej mysle sie na sceny nie zanosi, aaaaale wszystko przed nami XD zreszta, juz ci cos obiecalam ^_^

[ Dodano: Pon 18 Cze, 2007 ]
mam jakis dziwny zwyczaj na "zreszta" i "aaaaaaale" O_o"
··· Demons like feathers ···

Kisara
nołlife
Posty: 2858
Rejestracja: sob lut 18, 2006 9:30 pm
Status: Offline

Post autor: Kisara » pn cze 18, 2007 8:48 pm

baka-oni-ri pisze:moja krew.
????? ...mamusiu? :kawaii:
baka-oni-ri pisze:(widac, w co poniektórych mangach zreszta *kaszl*)
Ja pisałam ich wiele - poza tym przy pisaniu s trzeba zawsze sobie starać wyobrazić co poniektóre sceny - wtedy idzie dużżżoooo łatwiej i przyyyjjjemniej xD

Melmothia
Adept
Posty: 387
Rejestracja: pt lut 09, 2007 4:47 pm
Lokalizacja: brilliant world
Status: Offline

Post autor: Melmothia » pn cze 18, 2007 9:08 pm

Ja też chcę pisac scenariusze :kawaii: . Brzmi jak mnóstwo zabawy xD Albo przerabiać moje dotychczasowe wypociny na scenariusze. Tylko ja mam zawsze dużo pomysłów, ale nigdy jakoś nie przechodzą one na papier w wersji fabularnej. Zwykle są to po prostu opisy. Dużo opisów (do postaci, do tła, do mapki, do pochodzenia, itp, itd). Poza tym popadam w skrajności, albo coś skrajnie głupiego, albo ociekajacego patosem. A o narysowaniu komiksu to nawet nie myślę...ach te perspektywy i proporcje...=="

To ja czekam na Wasze komiksy, na pewno kupię xD
'I looked up to heaven and what did I see
A band of angels comin' after me'
J.C.

Sheril
nołlife
Posty: 3844
Rejestracja: wt maja 06, 2003 8:31 pm
Lokalizacja: Szczecin
Status: Offline

Post autor: Sheril » pn cze 18, 2007 9:09 pm

Kisara pisze: Ja pisałam ich wiele - poza tym przy pisaniu s trzeba zawsze sobie starać wyobrazić co poniektóre sceny - wtedy idzie dużżżoooo łatwiej i przyyyjjjemniej xD
a nie lepiej jak ma sie w tym doswiadczenie? :perv:
::Is that alright?
Give my gun away when it's loaded
Is that alright?
If you don't shoot it how am I supposed to hold it::

baka-oni-ri
Fanatyk
Posty: 1771
Rejestracja: czw sie 24, 2006 12:04 pm
Lokalizacja: Krk
Status: Offline

Post autor: baka-oni-ri » pn cze 18, 2007 9:14 pm

Kisara pisze:???? ...mamusiu? :kawaii:
azaliż, takam stara? XD

jak mozesz to pisz XD moge ci powiedziec o czym ta manga miala byc bo ja moge pisac powiesci ale scenariusza za nic ^^" nie umiem i tyle
··· Demons like feathers ···

Kisara
nołlife
Posty: 2858
Rejestracja: sob lut 18, 2006 9:30 pm
Status: Offline

Post autor: Kisara » wt cze 19, 2007 5:22 am

Sheril pisze:a nie lepiej jak ma sie w tym doswiadczenie?
kaszl kaszl kaszl :shock: normalnie uwielbiam twoje cięte riposty :przytul:
baka-oni-ri pisze:azaliż, takam stara? XD
...coś ty, poza tym młodo wyglądasz ;3

darcia
Adept
Posty: 104
Rejestracja: wt kwie 10, 2007 8:42 am
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: darcia » wt cze 19, 2007 7:17 am

no w sumie jak chcecie :D ja narazie czekam, to to ma mieć 54-60 stron i ani jednej więcej :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mangi wydawnictwa Kasen”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość