GTO Live

Nazywa się Eikichi Onizuka. Szczególne uzdolnienia: 2 dan w karate, hobby: oglądanie pornosów, zawód: nauczyciel. Chcesz wiedzieć więcej ? Zajrzyj na podforum poświęcone GTO
Yaku
Weteran
Posty: 1202
Rejestracja: ndz lut 01, 2004 12:54 pm
Lokalizacja: fushigi Kraków
Status: Offline

GTO Live

Post autor: Yaku » ndz gru 19, 2004 3:20 pm

Znalazłem ciekawe fotki z GTO Live. I zaraz pomyslałem o was ^^. Zastanawiam sie jak wygladasam film. Nie co nie podchodzą mi włosy głownego bochatera. Chyba bardziej posowały mu jesniejsze. Za to o wiele bardziej podoba mi sie dr szkoły ^^
Zreszta, oceńcie sami :

http://gallery.miyabiaizawa.com/images/drama/1/p1.html
http://gallery.miyabiaizawa.com/images/drama/1/p2.html
http://gallery.miyabiaizawa.com/images/drama/2/p1.html
http://gallery.miyabiaizawa.com/images/drama/2/p2.html

I co o nich sadzicie?
- - - jestem nie poprawny, a i tak ciągle się poprawiam ^^" - - -

yasiu777
Posty: 3
Rejestracja: sob sty 01, 2005 4:22 pm
Lokalizacja: Bytom
Status: Offline

Post autor: yasiu777 » sob sty 01, 2005 4:26 pm

hm mam film i obejrzałem 5 minut jeśli chodzi o Onizuke - wydawało mi się że jest blondynem a nie brunetem, gra aktoraska jest deczko lamerska jakby te uczennica z ulicy została wzięta, pierwsza sytuacja jest bez ładu i składu nie wiemy co sie dzieje widzimy tylko koniec akcji, hm czyżby to była kontynuacja anime ??? - ale to dopiero 5 minut jak będzie czas to obejrze cały

Kaktus
nołlife
Posty: 2448
Rejestracja: pt sty 07, 2005 1:14 pm
Lokalizacja: Warszawa
Status: Offline

Post autor: Kaktus » wt mar 08, 2005 7:44 pm

Po obejrzeniu screenow musze stwierdzic ze troche szaro-bury ten film :? . Ale musialbym obejrzec film zeby cos wiecej napisac.
Lava, acid, and your crotch - these are things you must not touch!

cieniu
Adept
Posty: 102
Rejestracja: sob gru 04, 2004 6:57 pm
Status: Offline

Post autor: cieniu » czw mar 10, 2005 9:47 am

Spodziewałem się czegoś lepszego!!!!!!!!!!
Po obejrzeniu pierwszych 10 zdjęć,zrezygnowałem.
Jak mogę tu wsadzić obrazek?

whops
Posty: 6
Rejestracja: wt maja 24, 2005 9:21 pm
Lokalizacja: miasto seksu i hazardu
Status: Offline

Post autor: whops » sob cze 04, 2005 5:04 pm

widać po zdjęciach, że film jest taki sobie. ciekawe czy go pokarzą w polskiej telewizji :lol:

Sino
Adept
Posty: 237
Rejestracja: pn gru 06, 2004 11:26 am
Lokalizacja: W4r524w4
Status: Offline

Post autor: Sino » sob cze 04, 2005 5:13 pm

Widziałem kiedyś urywki tego filmu ... i powiem szczerze ... nie ma co oglądać ... Takie Pałer Rendżers w wersji Onizuka ... Japoński kicz ... Nie warto sobie smaku nawet psuć :roll:
Jeśli myślisz tak jak ja
Jeśli on myśli podobnie
Jeśli ja wierzę w to co wy
Jeśli on wierzy w to co godne
Może wtedy przemówią kamienie
To co niewidzialne stanie się dotykalne

Yaku
Weteran
Posty: 1202
Rejestracja: ndz lut 01, 2004 12:54 pm
Lokalizacja: fushigi Kraków
Status: Offline

Post autor: Yaku » sob cze 04, 2005 5:34 pm

whops pisze:widać po zdjęciach, że film jest taki sobie. ciekawe czy go pokarzą w polskiej telewizji :lol:
HaHaHaHa

Może za 10 lat - to optymistyczna wersja. Nasza telewizja (zresztą nie tylko ona - radio też) jest strasznie zacofana i przesiąknięta komercją.
- - - jestem nie poprawny, a i tak ciągle się poprawiam ^^" - - -

Kaktus
nołlife
Posty: 2448
Rejestracja: pt sty 07, 2005 1:14 pm
Lokalizacja: Warszawa
Status: Offline

Post autor: Kaktus » sob cze 04, 2005 7:13 pm

Sino>> obejrzyj sobie Sailorki w fabularnym filmie :D. Jak go puscili na Paconie to po 10 minutach wylaczyli bo sie ludzie burzyli :lol:. To jest dopiero kicz :wink:.
Lava, acid, and your crotch - these are things you must not touch!

Sino
Adept
Posty: 237
Rejestracja: pn gru 06, 2004 11:26 am
Lokalizacja: W4r524w4
Status: Offline

Post autor: Sino » ndz cze 05, 2005 3:46 pm

Kaktus pisze:obejrzyj sobie Sailorki w fabularnym filmie . Jak go puscili na Paconie to po 10 minutach wylaczyli bo sie ludzie burzyli . To jest dopiero kicz .
Kurcze widziałem gdzieś urywki :twisted: :D Po prostu MASAKRA . Te włosy i wogóle ... Jak oglądałem Pałer Rendżers to myślałem , że to jest dno dna ... ale trzeba przyznać rację ... Saliorki są w tym przypadku lepsze :D
Jeśli myślisz tak jak ja
Jeśli on myśli podobnie
Jeśli ja wierzę w to co wy
Jeśli on wierzy w to co godne
Może wtedy przemówią kamienie
To co niewidzialne stanie się dotykalne

pSYCHO
Posty: 8
Rejestracja: pt cze 03, 2005 5:29 pm
Lokalizacja: Radom
Status: Offline

Post autor: pSYCHO » pn cze 06, 2005 4:32 pm

gto live serial tv mialem na dysku ale polecial szybciej niz sie cieszylem ze go zdobylem...
lubie gto ale sa pewne granice...
z komedi zrobili dramat...moze gdybym sie przmogl i skonczyl ten 1 odcinek...brr nie wole czytac mange i obejrzec anime
The wise man learns from the deaths of others.

Nobunaga
Posty: 2
Rejestracja: czw sie 04, 2005 8:18 pm
Status: Offline

Post autor: Nobunaga » czw sie 04, 2005 8:25 pm

Obejrzalem wszystkie odcinki , speciala, film kinowy i moge powiedziec jedno ,rewelka, Somanichi jako Onizuka wypada swietnie, humor jest podobny do mangi i anime. Kazdy odcinek ogladalem z wypiekami na twarzy i smiem twierdzic ze jest lepszy od anime ;) Byle wiecej takich serii , aha dzieki GTO live przestawilem sie na japonskie seriale :D

Yaku
Weteran
Posty: 1202
Rejestracja: ndz lut 01, 2004 12:54 pm
Lokalizacja: fushigi Kraków
Status: Offline

Post autor: Yaku » czw sie 04, 2005 10:18 pm

..a te jeszcze trudniej od anime zdobyc.

Może i ja kiedys będe mógł tak napisac. Narazie nie idziałem jadnak ani filmu ani animacji - której i tak nie mam ochoty zobaczyc
- - - jestem nie poprawny, a i tak ciągle się poprawiam ^^" - - -

Damiano
Posty: 21
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 1:05 pm
Status: Offline

Post autor: Damiano » ndz mar 12, 2006 4:39 pm

Nie ogladałem Live Action i nie sądzę, abym to zrobił.
Wiem natomiast, że w LA Onizuka przestał być prawiczkiem :)
Chciałbym zobaczyć jak to wyglądało :lol: :wink:

Soul Reaver
Posty: 4
Rejestracja: sob lut 18, 2006 3:34 pm
Status: Offline

Post autor: Soul Reaver » sob sty 13, 2007 11:53 am

a propos istnieją też wersje live mang:
Bad Company => http://www1.odn.ne.jp/~aal28310/matsu-23.html
Shonan Junai Gumi (gdzieś zgubiłem adres z fotkami)
obie mangi to prequele GTO
Full throttle, whenever, wherever, right to the end.

Ethar
Posty: 9
Rejestracja: śr paź 26, 2005 4:27 pm
Status: Offline

Post autor: Ethar » wt sty 30, 2007 4:06 pm

Obejrzałem całe LA z odcinkami specjalnymi :) Powiem wam że jak na Dramę, nieźle "przełożyli" Onizukę... zrobili trochę z niego bardziej normalnego... co przez to LA traci na uroku... wg mnie każdy fan GTO powinien obejżec wersje Live, przynajmniej dlatego by zobaczyć mostkowy chwyt Onizuki, w Realu :)

Onizuka_81
Posty: 4
Rejestracja: sob maja 12, 2007 4:34 pm
Status: Offline

Post autor: Onizuka_81 » ndz maja 13, 2007 1:40 am

Po obejrzeniu kilku screenów pierwsze wrażenia miałem surowe. Jednak Onizuki nie należy oceniać pochopnie. Obejrzałem wszystkie odcinki GTO Drama włącznie z Drama Special i filmem kinowym. Jakbym miał opisać to jednym słowem to powiedziałbym GREAT!!. Lepsze od anime, o mandze już nie wspomnę. Bardzo motywuje do działania. Polecam. :o

Galadhriel
Adept
Posty: 135
Rejestracja: pn mar 29, 2004 12:57 pm
Lokalizacja: Kraków
Status: Offline

Post autor: Galadhriel » śr cze 13, 2007 4:56 pm

Ja obejrzałam początek filmu (ściągneam go sobie z Osloskopu) mógłby być lepszy:/ zobacze resztę może coś się zmieni w mojej ocenie;)
whatever....

Onizuka_81
Posty: 4
Rejestracja: sob maja 12, 2007 4:34 pm
Status: Offline

Post autor: Onizuka_81 » wt lip 03, 2007 10:05 pm

No i jak Galadhriel? Obejrzałeś? Jakie wrażenia?

PaulVanK
Adept
Posty: 273
Rejestracja: pt maja 18, 2007 10:56 am
Lokalizacja: Wadowice
Status: Offline

Post autor: PaulVanK » śr lip 04, 2007 6:58 pm

Oglądałem całe anime, czytałem mangę do tomu 7 (będę zamawiał dalej) o LA słyszałem, ale nie miałem okazji nic oglądać... co najgorsze nie mam jak zassać... z emula nie ściągam, a na torrentach to jest 1 seed :D a całość 10 gb :P może uda mi się jakieś lepsze znaleźć :D

ateran
Posty: 2
Rejestracja: sob cze 02, 2007 1:39 pm
Status: Offline

Post autor: ateran » pt lip 20, 2007 9:58 pm

Proponuje torrenty

ODPOWIEDZ

Wróć do „"Great Teacher Onizuka"”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości