Love Hina tom 6

Podforum wszystkich miłośników Love Hina
ODPOWIEDZ
Adrian
Adept
Posty: 117
Rejestracja: pn sty 12, 2004 4:19 pm
Lokalizacja: nie powiem :p
Status: Offline

Love Hina tom 6

Post autor: Adrian » ndz gru 05, 2004 11:50 pm

Nie wiem czy już zauważyliście, ale na stronie Waneko podało bardzo jak na nich dokładną datę wyjścia... Może tym razem będzie jak należy? :D
Ostatnio zmieniony ndz lis 14, 2010 10:46 pm przez Adrian, łącznie zmieniany 1 raz.

Urashima
Adept
Posty: 312
Rejestracja: ndz lut 22, 2004 4:16 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: Urashima » pn gru 06, 2004 1:04 am

miejmy taką nadzieje ... byl by calkiem fajny prezent na swieta ;3
od waneko gdyby wydali w grudniu ,najlepiej bez opuznień

pozostaje mieć nadzieje ;3

Sino
Adept
Posty: 237
Rejestracja: pn gru 06, 2004 11:26 am
Lokalizacja: W4r524w4
Status: Offline

Post autor: Sino » pn gru 06, 2004 11:41 am

Pierwszy raz na forum ,no i co? Właściwie to ja już nie wytrzymam do - no i właśnie -(10-13)! Oby było bez przeszkód ,bo mnie skręca!
Jeśli myślisz tak jak ja
Jeśli on myśli podobnie
Jeśli ja wierzę w to co wy
Jeśli on wierzy w to co godne
Może wtedy przemówią kamienie
To co niewidzialne stanie się dotykalne

KKG
Posty: 26
Rejestracja: śr paź 13, 2004 5:47 pm
Lokalizacja: Dąbrowa Górn.
Status: Offline

Post autor: KKG » pn gru 06, 2004 6:56 pm

Oby było bez przeszkód ,bo mnie skręca!
Nie tylko Ciebie,nie tylko.A tak poza tym to jakby się wyrobili w terminie, to nalezy doliczyć tydzień na dystrybucję(przynajmniej w mojej okolicy zwykle muszę tyle czekać :x )to może uda mi się przed świętami nabyć.
"We are such stuff
As dreams are made on,and our little life
Is rounded with a sleep."
W.Shakespeare

Awatar użytkownika
Gotenks
nołlife
Posty: 2310
Rejestracja: czw kwie 24, 2003 7:24 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Status: Offline

Post autor: Gotenks » wt gru 07, 2004 4:58 pm

Fajnie, będzie co czytać na święta :)

BTW. Na stronie http://aleja-komiksu.pl/ pojawiły się trzy przykładowe strony z tomiku 6-stego :wink:
A dokładnie tutaj ;)
My anime & manga list | Lubimy Czytać
Insta

Droga do raju
wyścielona jest jasnymi
płatkami śliwy

KKG
Posty: 26
Rejestracja: śr paź 13, 2004 5:47 pm
Lokalizacja: Dąbrowa Górn.
Status: Offline

Post autor: KKG » wt gru 07, 2004 6:41 pm

Panie Gotenks ogromne dzięki.
Dzieki temu dożyję do wyjścia tomiku. :D
Gotenks na prezydenta :wink:
PS.fajne nawiązanie do FF7-ciekawe czemu mi sie podoba :?: :?: :wink:
<------------- :twisted:
"We are such stuff
As dreams are made on,and our little life
Is rounded with a sleep."
W.Shakespeare

Adrian
Adept
Posty: 117
Rejestracja: pn sty 12, 2004 4:19 pm
Lokalizacja: nie powiem :p
Status: Offline

Post autor: Adrian » wt gru 07, 2004 7:49 pm

Wielkie DZIENKS Gotenks :D

Sino
Adept
Posty: 237
Rejestracja: pn gru 06, 2004 11:26 am
Lokalizacja: W4r524w4
Status: Offline

Przyłaczam się:D

Post autor: Sino » wt gru 07, 2004 8:07 pm

No , no to dopiero wpis , oby takich więcej pomaga dotrzymać do wydania tomu i robi smaczek .Wielkie DZIĘKI za to Gotenks :!:
Jeśli myślisz tak jak ja
Jeśli on myśli podobnie
Jeśli ja wierzę w to co wy
Jeśli on wierzy w to co godne
Może wtedy przemówią kamienie
To co niewidzialne stanie się dotykalne

Awatar użytkownika
Gotenks
nołlife
Posty: 2310
Rejestracja: czw kwie 24, 2003 7:24 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Status: Offline

Post autor: Gotenks » wt gru 07, 2004 8:20 pm

jeszcze trochę i mi pomnik wystawicie :wink: :lol:

nie ma sprawy, sam z chęcią umiliłem sobie czekanie czytając te strony 8)
My anime & manga list | Lubimy Czytać
Insta

Droga do raju
wyścielona jest jasnymi
płatkami śliwy

KKG
Posty: 26
Rejestracja: śr paź 13, 2004 5:47 pm
Lokalizacja: Dąbrowa Górn.
Status: Offline

Post autor: KKG » wt gru 07, 2004 8:29 pm

Życzysz sobie spiżowy, czy może z jakiegoś szlachetniejszego materiału.Należy również przemyśleć sprawę pomysłu tzn.:popiersie , na koniu,scenka batalistyczna,a może klasyczna statua.No i oczywiście miejsce. :lol: :lol: :lol: :wink:
"We are such stuff
As dreams are made on,and our little life
Is rounded with a sleep."
W.Shakespeare

Urashima
Adept
Posty: 312
Rejestracja: ndz lut 22, 2004 4:16 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: Urashima » wt gru 07, 2004 11:11 pm

^ ^ gotenks widze ze pomogles niektórym
ale ja nieobejrze tych stron ..moglo by mi zaszkodzic ( chcial bym wiecej )
i wpadl bym w zalamanie nerwowe ...
moze mnie zlinczuja .. ale ja nieskorzystam z tych stron ^ ^

seto-kun
Posty: 63
Rejestracja: śr paź 13, 2004 10:54 am
Status: Offline

Post autor: seto-kun » czw gru 09, 2004 9:36 am

W sumie jakby waneko faktycznie wydało 6 tomik w terminie to będe wiedział na co św. mikołaja naciągnąć. hie hie hie...
Kto umie czytać,
posiadł klucz do wielkich czynów,
do nieprzeczuwanych możliwości,
do upajająco pięknego,
udanego i sensownego życia.
Aldous Huxley

Awatar użytkownika
Gotenks
nołlife
Posty: 2310
Rejestracja: czw kwie 24, 2003 7:24 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Status: Offline

Post autor: Gotenks » pt gru 10, 2004 8:37 am

Uwaga, uwaga:
LOVE HINA TOM 6 JEST JUŻ DOSTĘPNY! :wink:
My anime & manga list | Lubimy Czytać
Insta

Droga do raju
wyścielona jest jasnymi
płatkami śliwy

Sino
Adept
Posty: 237
Rejestracja: pn gru 06, 2004 11:26 am
Lokalizacja: W4r524w4
Status: Offline

Aaaaaaaaa w terminie !

Post autor: Sino » pt gru 10, 2004 8:49 am

Nie no miałem nadzieję ,że wyjdzie w terminie ale ,żeby juz pierwszego dnia ? Gratulacje dla Wanek. Nie ma to jak dobra informacja na początek dnia :D
Jeśli myślisz tak jak ja
Jeśli on myśli podobnie
Jeśli ja wierzę w to co wy
Jeśli on wierzy w to co godne
Może wtedy przemówią kamienie
To co niewidzialne stanie się dotykalne

seto-kun
Posty: 63
Rejestracja: śr paź 13, 2004 10:54 am
Status: Offline

Post autor: seto-kun » pt gru 10, 2004 8:56 am

Brawo dla Waneko, bije pokłony i przepraszam że śmiałem zwątpić :lol: .
A tak szczerze mówiąc naprawde miła niespodzianka na święta.
Kto umie czytać,
posiadł klucz do wielkich czynów,
do nieprzeczuwanych możliwości,
do upajająco pięknego,
udanego i sensownego życia.
Aldous Huxley

KKG
Posty: 26
Rejestracja: śr paź 13, 2004 5:47 pm
Lokalizacja: Dąbrowa Górn.
Status: Offline

Post autor: KKG » pt gru 10, 2004 12:10 pm

LOVE HINA TOM 6 JEST JUŻ DOSTĘPNY
No i bardzo fajnie tylko ciekawe czy można go gdzieś dostać w mojej okolicy...bo śmiem wątpić :roll: (pewnie najwcześniej w poniedziałek-wtorek :cry: )
"We are such stuff
As dreams are made on,and our little life
Is rounded with a sleep."
W.Shakespeare

Takashi
Adept
Posty: 468
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 9:36 pm
Lokalizacja: Zabrze/Chorzów
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: Takashi » pt gru 10, 2004 12:25 pm

W komiksiarni tomik 6 już jest :wink: . A w ciągu kilku najbliższych godzin będzie w moich rękach :D

katka1989
Posty: 32
Rejestracja: sob lut 21, 2004 5:49 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: katka1989 » pt gru 10, 2004 1:38 pm

Gotenks pisze:Uwaga, uwaga:
LOVE HINA TOM 6 JEST JUŻ DOSTĘPNY! :wink:
Wow :shock: Nie spodziewałam się tak szybko. No to mamy święto :mrgreen:
To się dobrze składa, bo dzisiaj jade na rynek ^^ Tylko czy już będzie tam na mnie czekać... wątpliwe :roll:
Oto ja... czyli Katka ;)

Urashima
Adept
Posty: 312
Rejestracja: ndz lut 22, 2004 4:16 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: Urashima » pt gru 10, 2004 2:44 pm

katka1989 pisze:Tylko czy już będzie tam na mnie czekać... wątpliwe :roll:
Oj kataka znając jak przeklinam ostatnio matrasa ( w zwiazku z NGE ) udaj sie odrazu do sówki ;3
tam z odrobiną szcześcia powinien być ..

ja wpadne jutro ..jak zwykle na mangowych.. po tomik .. chyba ze mi sie dzis strasznie bedzie nudzić to to się udam ..ale narazie jakoś tak za widno ... na zewnątrz

Powiem w tak : OMEDETOu ! dla waneko ^ ^ nalezy im sie ..
ps.to znaczy gratulacje

Sheril
nołlife
Posty: 3844
Rejestracja: wt maja 06, 2003 9:31 pm
Lokalizacja: Szczecin
Status: Offline

Post autor: Sheril » pt gru 10, 2004 5:37 pm

oooo,to musze szybko do listy zyczen dopisac!!
Goti>>ja bym Ci pomnik za avka postawila :wink:
::Is that alright?
Give my gun away when it's loaded
Is that alright?
If you don't shoot it how am I supposed to hold it::

ODPOWIEDZ

Wróć do „"Love Hina"”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość