Para Kiss anime

Podforum przeznaczone dla miłośników mangi ParaKiss
Yumegari
Adept
Posty: 129
Rejestracja: czw wrz 11, 2003 12:55 am
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: Yumegari » sob paź 15, 2005 9:02 pm

Bo on wyszedł trochę bardziej "męski" i "drapieżny" niż w mandze, ale cóż, nie spodziewajmy się cudów. A tak na marginesie, to Miwako też inaczej sobie wyobrażałam. Za to i George, i Yukari są jak dla mnie idealni.

Nie rozumiem tylko tych SDeczków - jeżeli tak one wygladają w całym anime, to chyba się, drodzy twórcy nie zrozumieliśmy. Raczej to w stylu Yazawy nie jest. Ale przyznać trzeba, że ending jest prześmieszny^_^ No i muzyka w obu wypadkach świetna, ze szczególnym naciskiem na Franz Ferdinand^^
"There is no human being that does not dream. Everyone dreams, and then..."

Amofe
Posty: 11
Rejestracja: śr paź 12, 2005 12:29 pm
Lokalizacja: ...
Status: Offline

Post autor: Amofe » sob paź 15, 2005 10:32 pm

Madoka pisze:Rzeczywiście Arashi jakiś taki nie bardzo , włosy im nie wyszły. :?
:D Dobrze to ujęłaś.

Kira the Demon
Fanatyk
Posty: 1767
Rejestracja: pt sie 15, 2003 5:05 pm
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: Kira the Demon » ndz paź 16, 2005 5:18 pm

Madoka pisze:Rzeczywiście Arashi jakiś taki nie bardzo , włosy im nie wyszły. :?
ja bym go bardziej w brazowych widziala niz takich jasnych :| no ale to tylko szczegoly :D
For the FANTASY!

Awatar użytkownika
Madoka
Moderator
Posty: 3225
Rejestracja: śr sie 13, 2003 1:41 pm
Lokalizacja: Szczecin
Gender:
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: Madoka » ndz paź 16, 2005 5:45 pm

ja bym go bardziej w brazowych widziala niz takich jasnych no ale to tylko szczegoly
No to widzę, że podobnie myślimy :wink:
"My shadows the only one that walks beside me
My shallow hearts the only thing that's beating
Sometimes I wish someone out there will find me
Till then I'll walk alone "

GG:5144161

Kira the Demon
Fanatyk
Posty: 1767
Rejestracja: pt sie 15, 2003 5:05 pm
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: Kira the Demon » ndz paź 16, 2005 8:15 pm

Madoka pisze:No to widzę, że podobnie myślimy :wink:
moze to przez okladke 4 tomiku :D
For the FANTASY!

Yumegari
Adept
Posty: 129
Rejestracja: czw wrz 11, 2003 12:55 am
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: Yumegari » ndz paź 16, 2005 9:13 pm

Dziwne... ja zawsze myślałam, że on jest blondynem, no i w anime jest. Tak samo jak idealnie trafili w kolor włosów George'a, dokładnie ten odcień błękitu miałam na myśli. Że już o Isabelli i Miwako nie wspomnę. Może mam niskie wymagania, ale mi design się bardzo podoba! (Inna sprawa, że dla mnie Arashi to postać drugorzędna... Nie bić! No ale gdyby mi zniszyli George'a, to bym zamordowaławłasnoręcznie! Ale w tym wypadku nie mam się czego czepiać^_^)
"There is no human being that does not dream. Everyone dreams, and then..."

Kira the Demon
Fanatyk
Posty: 1767
Rejestracja: pt sie 15, 2003 5:05 pm
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: Kira the Demon » pn paź 17, 2005 8:39 pm

dobra schodzac troche z tematu designu postaci widzial juz ktos pierwszy odc ? bo ja jak na razie widzialam tylko torrenta rawka a nigdzie subow >.>
For the FANTASY!

Yumegari
Adept
Posty: 129
Rejestracja: czw wrz 11, 2003 12:55 am
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: Yumegari » pn paź 17, 2005 9:10 pm

Według Anime Suki trzy grupy fansubberskie mają w planach to anime (Chyba Shin Otaku, Inuyasha 4ever i coś jeszcze). Aczkolwiek nic nie wiadomo, kiedy te suby miałyby się ukazać... Trudno - ja poczekam.

A tak BTW, to czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć, co to jest ten raw? Bo parę razy spotkałam sie z tym określeniem, a nie było okazji, żeby się zapytać...
"There is no human being that does not dream. Everyone dreams, and then..."

Sheril
nołlife
Posty: 3844
Rejestracja: wt maja 06, 2003 9:31 pm
Lokalizacja: Szczecin
Status: Offline

Post autor: Sheril » pn paź 17, 2005 9:37 pm

Dopiero mialam okazje obejrzec sobie opening i ending i powiem: LOOOO O___O ciekawe jak z fabula,ale chyba pierwszy raz tak mi sie postaci podobaja,a George i te oczka *___* chyba tylko Arashi jest niepodobny do siebie(tu,jak zwykle,zgodze sie z moja siostra i z Madii,ze nie pasuje mu ten kolor wlosow :roll: ),ale ogolnie wyglada wszystko super,fajnie byloby zobaczyc calosc *__*
::Is that alright?
Give my gun away when it's loaded
Is that alright?
If you don't shoot it how am I supposed to hold it::

Kira the Demon
Fanatyk
Posty: 1767
Rejestracja: pt sie 15, 2003 5:05 pm
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: Kira the Demon » wt paź 18, 2005 1:23 pm

Yume raw to jest wlasne anime bez subkow ^^ rawka czyli czysta :wink:
For the FANTASY!

Yumegari
Adept
Posty: 129
Rejestracja: czw wrz 11, 2003 12:55 am
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: Yumegari » wt paź 18, 2005 4:31 pm

Aaa, to rozumiem. Bo widziałam, że nie mają napisów, tylko myslałam, że to może coś specjanego...

Na Anime Suki pojawił się pierwszy odcinek Paradise Kiss!!!
Ściągać, ściągać!!! ^________^ *tańczy*
"There is no human being that does not dream. Everyone dreams, and then..."

Kira the Demon
Fanatyk
Posty: 1767
Rejestracja: pt sie 15, 2003 5:05 pm
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: Kira the Demon » wt paź 18, 2005 4:56 pm

Yumegari pisze:Na Anime Suki pojawił się pierwszy odcinek Paradise Kiss!!!
Ściągać, ściągać!!! ^________^ *tańczy*
o.o wkoncu! *otwiera torrenta* no to do roboty >D

EDIT: ułaaa *^^* chce nastepny odcinek juz ._. strasznie mi sie podoba :D <tylko moze te sd'ki nie :wink: > i nie bylo zapowiedzi na koncu sniff
O i nie wiedzialam, ze atelieu ma rozowe drzwi XD
For the FANTASY!

Yumegari
Adept
Posty: 129
Rejestracja: czw wrz 11, 2003 12:55 am
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: Yumegari » śr paź 19, 2005 9:41 am

O tych drzwiach chyba coś było...
Generalnie strasznie mi się podoba, kolorki są naprawdę piękne i design wygląda, wbrew pozorom, bardzo dobrze. Jedyna rzecz, która mi przeszkadza, to praktyczny brak muzyki w tle i głos Izabelli - dlaczego jej seiyuu jest, na litość boską, kobietą? =="
Ale nie jest tak źle, jak mogłoby być. Mam nadzieję, że może być jeszcze tylko lepiej^^
Idę oglądać jeszcze raz^^
"There is no human being that does not dream. Everyone dreams, and then..."

Kira the Demon
Fanatyk
Posty: 1767
Rejestracja: pt sie 15, 2003 5:05 pm
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: Kira the Demon » śr paź 19, 2005 7:57 pm

Yumegari pisze:O tych drzwiach chyba coś było...
a bylo zaraz na poczatku pierwszego tomiku ^^' sprawdzalam wczoraj :D
i głos Izabelli - dlaczego jej seiyuu jest, na litość boską, kobietą? =="
i tu popieram >.> powinien byc meski glos bardziej no ale ona i tak sie duzo nie odzywa XD
For the FANTASY!

Arashi
Posty: 27
Rejestracja: pn lip 26, 2004 7:57 pm
Lokalizacja: 3miasto
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: Arashi » śr paź 19, 2005 10:25 pm

Mi się bardzo podoba no może miałabym małe uwagi co do arashi'ego nie chodzi o włosy tylko o wyraz twarzy w mandze był jakiś inny tu jest taki bardzije uśmiechnięty tak jakoś głupkowato.Kolorki super postacie też uważam że Yukari i Miwako są idealne do Georg'a też nie moge się przyczepić.Nie moge się doczekać następnego odcinka.Będzie ich 25 nie?Skoro jeden odcinek obejmuje 2 rozdziałów a w jednym tomiku jest po 10,to na tomik przypada 5 odcinkow wiec wszystko bedzie miało 25?no moge się mylic. :roll:
"Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy"

Kira the Demon
Fanatyk
Posty: 1767
Rejestracja: pt sie 15, 2003 5:05 pm
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: Kira the Demon » śr paź 19, 2005 11:52 pm

Arashi pisze:Nie moge się doczekać następnego odcinka.Będzie ich 25 nie?
pewnie standardowo 26 ^^
For the FANTASY!

Yumegari
Adept
Posty: 129
Rejestracja: czw wrz 11, 2003 12:55 am
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: Yumegari » czw paź 20, 2005 11:31 am

I tu jest własnie problem. Wszystkie serwisy podają, że odcinków ma być (fanfary)...
.
.
.
...12

(chwila ciszy)

Ja sobie osobiście tego nie wyobrażam. Może podali liczbę umowną, bo poczekają, czy anime ma oglądalność? To chyba nie możliwe, żeby zmieścić całą mangę, krótką, bo krótką, ale jakże treściwą, w 12 epizodach. Jeżeli przyjmiemy, że na każdy odcinek przypada 1/4 mangi (chyba podział będzie mniej-więcej taki, jak w MangaMixie), to i tak wychodzi 20 odcinków... Ja w kązdym razie będę się o to modlić.
"There is no human being that does not dream. Everyone dreams, and then..."

Arashi
Posty: 27
Rejestracja: pn lip 26, 2004 7:57 pm
Lokalizacja: 3miasto
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: Arashi » czw paź 20, 2005 2:38 pm

no nie 12 to stanowczo zamało zauważając że w pierwszym są równo 2 rozdziały....
"Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy"

Awatar użytkownika
Madoka
Moderator
Posty: 3225
Rejestracja: śr sie 13, 2003 1:41 pm
Lokalizacja: Szczecin
Gender:
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: Madoka » czw paź 20, 2005 3:51 pm

Obejrzałam i jestem wniebowzięta *______*
Tylko te SD- czki mi nie pasują no i te przerywniki w postaci przelatujących przez ekran kwiatków. Miejscami ich jest po prostu za dużo.
Co do ilości odcinków :12 to stanowczo za mało. Mam nadzieję ,że bedzie tak jak mysli Yumegari i to jest jak na razie umowna liczba odcinków ,zeby zobaczyć czy anime PK będzie mieć dobrą oglądalnośc.
"My shadows the only one that walks beside me
My shallow hearts the only thing that's beating
Sometimes I wish someone out there will find me
Till then I'll walk alone "

GG:5144161

Kira the Demon
Fanatyk
Posty: 1767
Rejestracja: pt sie 15, 2003 5:05 pm
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: Kira the Demon » czw paź 20, 2005 5:35 pm

Madoka pisze:Co do ilości odcinków :12 to stanowczo za mało. Mam nadzieję ,że bedzie tak jak mysli Yumegari i to jest jak na razie umowna liczba odcinków ,zeby zobaczyć czy anime PK będzie mieć dobrą oglądalnośc.
Nie, wydaje mi sie ze zostana pominiete pewne rzeczy lub spłycone. Ale na oficjalnym sajcie nic nie znalazłam na temat ilosci epizodow :)
For the FANTASY!

ODPOWIEDZ

Wróć do „"Paradise Kiss"”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość