Strona 11 z 11

26 Międzynarodowy Festiwal Komiksu i Gier w Łodzi

: pt wrz 20, 2019 7:19 am
autor: ociesek
Plus w zeszłym roku też "zapomnieli" zaprosić niektórych wydawców...

26 Międzynarodowy Festiwal Komiksu i Gier w Łodzi

: pt wrz 20, 2019 7:42 am
autor: Fani
Z roku na rok coraz gorzej... :(

26 Międzynarodowy Festiwal Komiksu i Gier w Łodzi

: pt wrz 20, 2019 8:13 am
autor: miaka88
Szkoda, bo zawsze fajnie i ciekawie opowiadali na panelach.

26 Międzynarodowy Festiwal Komiksu i Gier w Łodzi

: pt wrz 20, 2019 8:26 am
autor: Dembol
Ale chociaż stoisko będą mieli? Bo mam trochę zaległości. Jeśli nie... to też dobrze bo w tym roku mam wybitnie gęsto na liście zakupów.

Jeśli chodzi o spotkanie forumowe to ja jestem od piątkowego popołudnia, wieczory mam raczej wolne, więc chętnie.

26 Międzynarodowy Festiwal Komiksu i Gier w Łodzi

: pt wrz 20, 2019 10:22 am
autor: kuras
Na program bym nie patrzył, my też nie dostaliśmy zaproszenia jeszcze. Pewnie dopiero na festiwalu ktoś podejdzie i powie co i jak (jak zwykle).

26 Międzynarodowy Festiwal Komiksu i Gier w Łodzi

: pt wrz 20, 2019 11:32 am
autor: Ramsey Ka
Smuteczek :(

26 Międzynarodowy Festiwal Komiksu i Gier w Łodzi

: pt wrz 20, 2019 11:54 am
autor: Lou
Spotkanie z wydawcami mang odbywa się w ramach Manga Corner, to pretensje można mieć tylko do osoby prowadzącej owo spotkanie, że jeszcze nie ogarnęła ekipy. To nie festiwal zaprasza wydawców. No chyba, że mangowa część rządzi się innymi prawami. Jak się uczestniczy w tworzeniu programu i prowadzi konkretne punkty, to trzeba się wykazać odrobiną organizacji i pomocy, a nie czekać na ruch CK.

26 Międzynarodowy Festiwal Komiksu i Gier w Łodzi

: pt wrz 20, 2019 1:00 pm
autor: kuras
Przepraszam, źle się wyraziłem. Nie mamy pretensji oczywiście do organizatorów festiwalu, tylko to taki lekki przytyk do prowadzącego spotkanie :)

26 Międzynarodowy Festiwal Komiksu i Gier w Łodzi

: pt wrz 27, 2019 11:58 pm
autor: Ramsey Ka
Zamierza ktoś nagrywać konferencję czy nie bardzo?

26 Międzynarodowy Festiwal Komiksu i Gier w Łodzi

: sob wrz 28, 2019 12:03 am
autor: Alexandrus888
Fajnie by było. Postawiłbym wirtualne piwo.

26 Międzynarodowy Festiwal Komiksu i Gier w Łodzi

: ndz wrz 29, 2019 4:01 pm
autor: Fani
Działo się coś ciekawego na panelu wydawnictw?

26 Międzynarodowy Festiwal Komiksu i Gier w Łodzi

: ndz wrz 29, 2019 7:54 pm
autor: Ramsey Ka
Półka z kulturą jak co roku błyskawicznie opublikowała nagranie audio konferencji:

https://jaroslawd.blogspot.com/2019/09/ ... owych.html

26 Międzynarodowy Festiwal Komiksu i Gier w Łodzi

: ndz wrz 29, 2019 8:55 pm
autor: Fani
Ten fragment o SAO mnie rozwalił xD. Co ten autor bierze, to ja nie wiem, ale chyba podzielił się ze swoim redaktorem, że to puścił xD.

26 Międzynarodowy Festiwal Komiksu i Gier w Łodzi

: ndz wrz 29, 2019 9:51 pm
autor: Mormicc
Dwa razy zszedłem. Raz przy fragmencie o meteorycie xD, a drugi jak zaczeli mówić o kosztach ściągnięcia autora do Polski :lol:
O ja cie panie, ci to mają wymagania :lol:

26 Międzynarodowy Festiwal Komiksu i Gier w Łodzi

: ndz wrz 29, 2019 10:20 pm
autor: Sebek
Mormicc pisze:
ndz wrz 29, 2019 9:51 pm
Dwa razy zszedłem. Raz przy fragmencie o meteorycie xD, a drugi jak zaczeli mówić o kosztach ściągnięcia autora do Polski :lol:
O ja cie panie, ci to mają wymagania :lol:
To i tak nic w porownaniu z niektorymi rezyserami :)

26 Międzynarodowy Festiwal Komiksu i Gier w Łodzi

: ndz wrz 29, 2019 10:28 pm
autor: Angu
Ramsey Ka pisze:
ndz wrz 29, 2019 7:54 pm
Półka z kulturą jak co roku błyskawicznie opublikowała nagranie audio konferencji:

https://jaroslawd.blogspot.com/2019/09/ ... owych.html
Dzięki za podlinkowanie :)
Wywiązała się fajna dyskusja odnośnie mang dla dzieci i dlaczego u nas ich nie ma.
Z ciekawszych info - na pyrkonie od Kotori będzie misz-masz, czyli coś dla facetów, coś dla dziewczynek i chyba coś dla dorosłych?
Kotori chce wydać Tezukę - pomyślałam o MW?

26 Międzynarodowy Festiwal Komiksu i Gier w Łodzi

: ndz wrz 29, 2019 10:46 pm
autor: Yuriko
Kotori jeszcze mówiło, że do końca roku zapowie 3 nowe BL, każda to jednotomówka i Waneko w przyszłym miesiącu ogłosi jedną serię, która może się ukaże jeszcze w tym roku.
W tym roku już nie czekam na nic konkretnego, ale Pyrkon może być ciekawy :D

26 Międzynarodowy Festiwal Komiksu i Gier w Łodzi

: pn wrz 30, 2019 8:57 pm
autor: KubciO
Angu pisze:
ndz wrz 29, 2019 10:28 pm
Z ciekawszych info - na pyrkonie od Kotori będzie misz-masz, czyli coś dla facetów, coś dla dziewczynek i chyba coś dla dorosłych?
...i o klasyce.
Miło się oglądało. Uśmiać się człowiek mógł. Również jestem wdzięczny za nagranie spotkania. Ramsey Ka, dzięki za link. :angel: