Angel Sanctuary:]

Jeśli urzekła Cię historia Angel Sanctuary lub twórczość Kaori Yuki i chciał(a)byś podyskutować z innymi fanami,
zapraszamy do grupy Angel Soul^^
Kisara
nołlife
Posty: 2858
Rejestracja: sob lut 18, 2006 9:30 pm
Status: Offline

Post autor: Kisara » pn lis 27, 2006 8:05 pm

Ludzie, trzeba ruszyć ten temat. Za niedługo (mam nadzieję) zostać ma wydana manga Angel Sanctuary - pobutka wszyscy członkowie Angel Soul i miłośnicy tej autorki jupii :P

Awatar użytkownika
Madoka
Moderator
Posty: 3202
Rejestracja: śr sie 13, 2003 12:41 pm
Lokalizacja: Szczecin
Gender:
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: Madoka » wt lis 28, 2006 8:17 am

Temat się pewnie ruszy dopiero jak będzie można mieć AS w pełnej okazałości w łapkach.
"My shadows the only one that walks beside me
My shallow hearts the only thing that's beating
Sometimes I wish someone out there will find me
Till then I'll walk alone "

GG:5144161

Sheril
nołlife
Posty: 3844
Rejestracja: wt maja 06, 2003 8:31 pm
Lokalizacja: Szczecin
Status: Offline

Post autor: Sheril » pt gru 08, 2006 2:02 pm

Z tego co wiadomo,mozliwe,ze AS wyjdzie juz w polowie stycznia.Nie bedzie dostepne w Empikach itp.Madii,my to pewnie do ATUTU bedziemy musialy sie przejsc;)
Bardzo cieszy mnie fakt,ze wydanie ma byc delux,podwojny tom i w ogole same wypasy,za niewygorowana cene^^ i maja byc dodatki,ale jakie to jeszcze nie wiadomo.Bardzo jestem ciekawa co to bedzie i mam nadzieje,ze sie wyrobia do tej polowy stycznia^^
::Is that alright?
Give my gun away when it's loaded
Is that alright?
If you don't shoot it how am I supposed to hold it::

Awatar użytkownika
Madoka
Moderator
Posty: 3202
Rejestracja: śr sie 13, 2003 12:41 pm
Lokalizacja: Szczecin
Gender:
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: Madoka » pt gru 08, 2006 2:38 pm

No zapewne będziemy musiały się tam przejśc :) Mnie to bardzo cieszy , choć pewnie mojego portfela już nie tak bardzo, zwłaszcza jak jakieś inne nowości się przy tym trafią. ale fakt faktem bardzo mnie cieszy ,że już możliwe ,że za niedługi czas ujrzę AS na półce w księgarni. Oj piękny dzionek to wtedy będzie :D
"My shadows the only one that walks beside me
My shallow hearts the only thing that's beating
Sometimes I wish someone out there will find me
Till then I'll walk alone "

GG:5144161

Kira the Demon
Fanatyk
Posty: 1767
Rejestracja: pt sie 15, 2003 4:05 pm
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: Kira the Demon » sob gru 09, 2006 1:27 pm

Nie bedzie w empikach >_>? to bede miec problem, ale w koncu to AS wiec mozna sie poswiecic troche *_*
For the FANTASY!

Kisara
nołlife
Posty: 2858
Rejestracja: sob lut 18, 2006 9:30 pm
Status: Offline

Post autor: Kisara » sob gru 09, 2006 8:10 pm

Sheril pisze:Nie bedzie dostepne w Empikach itp.
Why? T-T
Sheril pisze:Bardzo jestem ciekawa co to bedzie i mam nadzieje,ze sie wyrobia do tej polowy stycznia^^
Pomódlmy się - ida porzykać o to :P

Sheril
nołlife
Posty: 3844
Rejestracja: wt maja 06, 2003 8:31 pm
Lokalizacja: Szczecin
Status: Offline

Post autor: Sheril » sob gru 09, 2006 10:57 pm

Nie bedzie w Empikach i w Ruchu tylko w pktach sprzedazy gdzie nie oddaja zwrotow i rozumiem takie stanowisko bo takiego deluxa "po przejsciach" nikt nie kupi.
Tutaj sa tzw punkty sprzedazy z ktorymi JPF ma podpisana umowe ktore nie robia zwrotow: klik
::Is that alright?
Give my gun away when it's loaded
Is that alright?
If you don't shoot it how am I supposed to hold it::

Kisara
nołlife
Posty: 2858
Rejestracja: sob lut 18, 2006 9:30 pm
Status: Offline

Post autor: Kisara » ndz gru 10, 2006 9:40 am

Sheril pisze:Nie bedzie w Empikach i w Ruchu tylko w pktach sprzedazy gdzie nie oddaja zwrotow i rozumiem takie stanowisko bo takiego deluxa "po przejsciach" nikt nie kupi.
Tutaj sa tzw punkty sprzedazy z ktorymi JPF ma podpisana umowe ktore nie robia zwrotow: klik
Hehe do Plejady mam 0,5 busem. Dzięki Sheril :*

Giwi
Posty: 12
Rejestracja: czw wrz 07, 2006 6:04 pm
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: Giwi » sob lut 03, 2007 10:25 pm

Dobrze, ja mogę do ATUTU powędrować. Manga wyjdzie w marcu. Może po Angelu coś się w końcu ruszy? (i wreszcie wydadzą Caina? *__* )
www.kyata.fora.pl ZAPRASZAM SERDECZNIE!
forum takie... ogólne ;]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Angel Soul Club”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość