Angel Soul

Jeśli urzekła Cię historia Angel Sanctuary lub twórczość Kaori Yuki i chciał(a)byś podyskutować z innymi fanami,
zapraszamy do grupy Angel Soul^^
Sae
Posty: 10
Rejestracja: wt gru 30, 2003 9:50 pm
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: Sae » pn sty 19, 2004 11:59 am

Witch skąd ta myśl :) Kiedyś rozmawiałyśmy o AS tylko że byłam może pod innym nickiem. A aśka cierpi na ciągły brak czasu i rezygnuje chyba z forum. Piszę od niej :) Enyway niedługo postaram się podesłać wspomniany wcześniej opis/notkę sorry za poślizg ale nie było mnie sporo czasu^^"

Sheril
nołlife
Posty: 3844
Rejestracja: wt maja 06, 2003 8:31 pm
Lokalizacja: Szczecin
Status: Offline

Post autor: Sheril » wt sty 20, 2004 12:11 am

Gotenks pisze:Na te Topliste mozna glosowac raz na dzien, prawda??

2 glosy juz oddalem :D Angel Soul jest juz na 3 miejscu ^^
ja tam klikalam w to,ale nie wiem czy to cos dalo,bo zupelnie nie mam pojecia o co w tym chodzi i jak mozna oddac glos :? :oops: :?
::Is that alright?
Give my gun away when it's loaded
Is that alright?
If you don't shoot it how am I supposed to hold it::

Kira the Demon
Fanatyk
Posty: 1767
Rejestracja: pt sie 15, 2003 4:05 pm
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: Kira the Demon » czw sty 22, 2004 11:28 am

Sheril pisze:
Gotenks pisze:Na te Topliste mozna glosowac raz na dzien, prawda??

2 glosy juz oddalem :D Angel Soul jest juz na 3 miejscu ^^
ja tam klikalam w to,ale nie wiem czy to cos dalo,bo zupelnie nie mam pojecia o co w tym chodzi i jak mozna oddac glos :? :oops: :?
Wystarczy, że klikniesz :D ( właściwie to tam sie liczą chyba wejścia na strone ) :wink:

EDIT:
Nowość na stronie! Wejdziecie a zobaczycie :twisted: :wink:
For the FANTASY!

Sana
Posty: 8
Rejestracja: ndz kwie 27, 2003 2:28 pm
Lokalizacja: from the Empire
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: Sana » sob sty 24, 2004 6:08 pm

Sheril pisze: Sana>>ciesze sie ze wkoncu zawitalas na naszym forku^^
Khe, khe, przyszłabym wcześniej gdybym była bardziej bystra :roll: :roll: Dopiero ostatnio obejrzałam pełną listę działów tego forum i olśniło mnie, że grupa ma tu wydzieloną własną część do rozmów. Nie ma co, pozostaje mi jedynie pogratulować sobie :roll: Ech, bez komentarza 8) 8)

:lol:
This is how Liberty dies - with thunderous applause.

Sheril
nołlife
Posty: 3844
Rejestracja: wt maja 06, 2003 8:31 pm
Lokalizacja: Szczecin
Status: Offline

Post autor: Sheril » sob sty 24, 2004 7:25 pm

Sana pisze:
Sheril pisze: Sana>>ciesze sie ze wkoncu zawitalas na naszym forku^^
Khe, khe, przyszłabym wcześniej gdybym była bardziej bystra :roll: :roll: Dopiero ostatnio obejrzałam pełną listę działów tego forum i olśniło mnie, że grupa ma tu wydzieloną własną część do rozmów. Nie ma co, pozostaje mi jedynie pogratulować sobie :roll: Ech, bez komentarza 8) 8)

:lol:
heh,walczylam o te podforum jak lwica 8) myslalam,ze kazdego zawiadamialam o tym,hheheh,gommen,moj blad :oops: ale wazne ze juz jestes i wiesz :twisted:
::Is that alright?
Give my gun away when it's loaded
Is that alright?
If you don't shoot it how am I supposed to hold it::

Kyori
Posty: 10
Rejestracja: śr lip 23, 2003 1:05 pm
Lokalizacja: Who cares :)
Status: Offline

Post autor: Kyori » czw sty 29, 2004 7:16 pm

hello wszystkim :)
nie chciałam zakładać nowego tematu, ale nie chciałam też znikać jak ostatni wałek ;P otóż mam nadwyżkę problemów, spadek aktywności wirtualnej i niestety musze sobie co-nie-co odpuścić, w tym forum waneko, a wiec i angel soul. nie sadze zeby wam mnie brakowało, udzielałam sie sporadycznie, jeżeli już to nie wnosiłam tu niczego specjalnego. mimo to spędziłam z Wami mile chwile, i za to wielkie dzięki. Oby Angel Soul dobrze sobie radziło i stało sie ostoją polskich fanów KY.
Sae pisze:Witch skąd ta myśl :) Kiedyś rozmawiałyśmy o AS tylko że byłam może pod innym nickiem. A aśka cierpi na ciągły brak czasu i rezygnuje chyba z forum. Piszę od niej :) Enyway niedługo postaram się podesłać wspomniany wcześniej opis/notkę sorry za poślizg ale nie było mnie sporo czasu^^"
sae mnie wsypała. no coz, mam nadzieje ze ona bedzie czestszym gosciem niz ja.

buziaki :**
Can love survive the wrath oh heaven?

Shadow of Death
Adept
Posty: 254
Rejestracja: czw sie 28, 2003 4:11 pm
Lokalizacja: localhost:5000
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: Shadow of Death » sob sty 31, 2004 10:39 pm

a ja tu z krytyką na dzieńdobry...
są błędy w wersji englisz i to dość rażące. jutro ich poszukam i poprawię po czym wyślę.. właśnie, komu?
i zamiast "Wstąp" powinno być "Wejdź" ale to tylko moje zdanie...
Cor Hiemis Lineage II Fan Movie Development Group | profil dA

_Keitaro_
nołlife
Posty: 2254
Rejestracja: wt cze 03, 2003 11:15 am
Status: Offline

Post autor: _Keitaro_ » ndz lut 01, 2004 12:53 am

błedy drobne może i są.. ale pomysł super, Kira napewno dużo pracy w to włożyła :) pełne poświęcenie gratuluję :D (powinniśmy przykład brać^^)

Kira the Demon
Fanatyk
Posty: 1767
Rejestracja: pt sie 15, 2003 4:05 pm
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: Kira the Demon » ndz lut 01, 2004 4:40 pm

Oczywiście, że są błędy, bo niestety geniuszem z angielskiego nie jestem, wiec Shadow jakbys mógł mi wysłać poprawki to byłabym Ci wdzieczna.
Wstąp dałam dlatego, że wejdź wydało mi sie takie zwykłe :?


I znów mam problemy z pajączkiem :cry:
For the FANTASY!

Setokun
Fanatyk
Posty: 1534
Rejestracja: wt cze 03, 2003 11:00 am
Status: Offline

Post autor: Setokun » ndz lut 01, 2004 5:37 pm

Nie doszło przez gg?
Hmm... No to śle na priva!

Sheril
nołlife
Posty: 3844
Rejestracja: wt maja 06, 2003 8:31 pm
Lokalizacja: Szczecin
Status: Offline

Post autor: Sheril » ndz lut 01, 2004 6:53 pm

Kira the Demon pisze: Wstąp dałam dlatego, że wejdź wydało mi sie takie zwykłe :?
hmmm....no co do tego to tez wolalabym wejdz,bo wstap jakos dziwnie brzmi...ale jak uwazasz :P
btw.Kira,jak potrzebujesz jakakolwiek pomoc do stronki,to powiedz mi,daj znac,cokolwiek,ja z checia pomoge^^(nie bylam pewna,czy kiedys cos takiego deklarowalam,wiec wole napisac chociaz traz,zeby nie bylo,bo ja naprawe moze moglabym w czyms pomoc^^)
::Is that alright?
Give my gun away when it's loaded
Is that alright?
If you don't shoot it how am I supposed to hold it::

Shadow of Death
Adept
Posty: 254
Rejestracja: czw sie 28, 2003 4:11 pm
Lokalizacja: localhost:5000
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: Shadow of Death » pn lut 02, 2004 4:40 pm

Setokun pisze:Nie doszło przez gg?
Hmm... No to śle na priva!
Już ktoś mnie uprzedził...
btw. Kira chyba ostatnio wogóle masz kłopoty z tym gg [ew. nie ma Cie na gg]
Cor Hiemis Lineage II Fan Movie Development Group | profil dA

Sheril
nołlife
Posty: 3844
Rejestracja: wt maja 06, 2003 8:31 pm
Lokalizacja: Szczecin
Status: Offline

Post autor: Sheril » śr lut 18, 2004 10:28 pm

heh,zalozylam nowy temat,tzn oddzielny o AS,poprzenosilam posty te ktore byly w tym temacie a wydaly mi sie zwiazane z AS,mam nadzieje ze zle to nei wyszloi nikt pretensji nie bedzie mial :roll:
tym samym mysle ze temat ten bedzie kompletnie i wylacznie tylko klubowy,czyli jakies sprawy zwiazane z klubem,witamy nowych grupowiczow itp,nowosci na stronce or somethin' ....bedzie jakotaki porzadek,com??
::Is that alright?
Give my gun away when it's loaded
Is that alright?
If you don't shoot it how am I supposed to hold it::

Sheril
nołlife
Posty: 3844
Rejestracja: wt maja 06, 2003 8:31 pm
Lokalizacja: Szczecin
Status: Offline

Post autor: Sheril » śr mar 31, 2004 3:34 pm

wampirek>>witamy w grupie!! :D
::Is that alright?
Give my gun away when it's loaded
Is that alright?
If you don't shoot it how am I supposed to hold it::

Awatar użytkownika
Madoka
Moderator
Posty: 3203
Rejestracja: śr sie 13, 2003 12:41 pm
Lokalizacja: Szczecin
Gender:
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: Madoka » pn kwie 05, 2004 4:15 pm

Nowa osoba dołączyła? Witamy serdecznie.
BTW;Musimy się wziąć w końcu do roboty bo cosik nam dyskusje klubowe ucichły i w ogóle :roll:
"My shadows the only one that walks beside me
My shallow hearts the only thing that's beating
Sometimes I wish someone out there will find me
Till then I'll walk alone "

GG:5144161

Kira the Demon
Fanatyk
Posty: 1767
Rejestracja: pt sie 15, 2003 4:05 pm
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: Kira the Demon » wt kwie 06, 2004 4:04 pm

O.O witam witam :D
wampirek jak bedziesz miała czas to napisz o sobie jakies info i prześlij je Sheril lub mi na PW to na stronce umieszcze i jeszcze linka do avka :D
For the FANTASY!

Lithien
Posty: 19
Rejestracja: ndz lis 23, 2003 8:22 pm
Lokalizacja: Z nieba^^
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: Lithien » pn kwie 26, 2004 7:33 pm

Eee.. A czy ja się mogę zapisać?? :D:D:D
Teleport 8-11 lipiec 2004

Już nie mogę się doczekać^^

..and thats the way the cookie crambles!..

POSZUKUJĘ KOGOS Z POZNANIA^^!!!! PILNIE!!! <BŁAGAM WRĘCZ O KONTAKT>

Kira the Demon
Fanatyk
Posty: 1767
Rejestracja: pt sie 15, 2003 4:05 pm
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: Kira the Demon » pn kwie 26, 2004 8:20 pm

Lithien pewnie że możesz sie zapisać :D im więcej ludzi tym lepiej !! :D
For the FANTASY!

Lithien
Posty: 19
Rejestracja: ndz lis 23, 2003 8:22 pm
Lokalizacja: Z nieba^^
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: Lithien » wt kwie 27, 2004 3:12 pm

To się zapisuje^.^ tylko jeszcze ta formalność:) A tak pozatym Ty Moje uke to masz najmniej do gadania:P
Teleport 8-11 lipiec 2004

Już nie mogę się doczekać^^

..and thats the way the cookie crambles!..

POSZUKUJĘ KOGOS Z POZNANIA^^!!!! PILNIE!!! <BŁAGAM WRĘCZ O KONTAKT>

Awatar użytkownika
Madoka
Moderator
Posty: 3203
Rejestracja: śr sie 13, 2003 12:41 pm
Lokalizacja: Szczecin
Gender:
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: Madoka » śr kwie 28, 2004 5:43 pm

Lithien jak fajnie ze dołączysz do naszej grupy :D
BTW jak tam twoje opowiadanie .odpisz na pw.
"My shadows the only one that walks beside me
My shallow hearts the only thing that's beating
Sometimes I wish someone out there will find me
Till then I'll walk alone "

GG:5144161

ODPOWIEDZ

Wróć do „Angel Soul Club”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości