Fushigi Yuugi

Podforum przeznaczone mangom oraz wydawnictwu JPF
chińska wilczyca
Status: Offline

Fushigi Yuugi

Post autor: chińska wilczyca » wt sie 30, 2005 8:46 pm

jeszcze nie ma takiego tematu... nikt nie czytał? 8)

Suboshi-kun
Status: Offline

Post autor: Suboshi-kun » wt sie 30, 2005 11:02 pm

Seria dawno zakończona ale jakiś rok temu dopiero przeczytałem. Bardzo fajne, jedna z lepszych mang jaką czytałem. Swietne scenki SD.

chińska wilczyca
Status: Offline

Post autor: chińska wilczyca » śr sie 31, 2005 12:03 am

ja własnie czytałam TYLKO f.y. i nie wiem co by tu jeszcze przeczytać :/ może cos polecisz? :roll:

Shig
Status: Offline

Post autor: Shig » śr sie 31, 2005 2:54 am

To zależy co lubisz.
Komedie? Romanse? Przygodowe? Historyczne? Fantasy? Magical Girls? Etchi?

chińska wilczyca
Status: Offline

Post autor: chińska wilczyca » śr sie 31, 2005 5:29 pm

ja jestem totalnie zielona chociaz FY zaczelam czytac chyba z 3 lata temu... ale poza tym nic... co ja lubię: nie zalezy mi z którego gatunku, wszystko tylko nie historyczne:P

kodzio
Status: Offline

Post autor: kodzio » śr sie 31, 2005 11:19 pm

Poleciłbym Ci:

Video Girl Ai - Masakazu Katsura
Love Hina - Ken Akamatsu

(Jeśli nie masz nic przeciwko komediom romantycznym shounen)

Dragon Ball - Akira Toriyama

(Ach wspomnienia... Koszarowy humor, dużo walk, płytcy bohaterowie i historia na 42 tomy ale kocham go)

Hiroszima 1945 - Keiji Nakazawa - każdy powinien przeczytać...

chińska wilczyca
Status: Offline

Post autor: chińska wilczyca » czw wrz 01, 2005 12:59 am

dzieki:D nie mam nic przeciwko romansom :P

Suboshi-kun
Status: Offline

Post autor: Suboshi-kun » czw wrz 01, 2005 4:20 pm

chińska wilczyca pisze:dzieki:D nie mam nic przeciwko romansom :P
To w takim razie może "Mars" Fuyumi Soryo?

Awatar użytkownika
zandam
Moderator
Posty: 3063
Rejestracja: czw kwie 24, 2003 8:13 pm
Lokalizacja: Wronki
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: zandam » czw wrz 01, 2005 4:40 pm