Wydawnictwo Okami

ODPOWIEDZ
Pajęcza_Lilia
Wtajemniczony
Posty: 572
Rejestracja: pt lip 28, 2017 2:21 pm
Status: Offline

Wydawnictwo Okami

Post autor: Pajęcza_Lilia » śr mar 13, 2019 5:33 pm

Po moich przebojach z Ringo Ame obawiam się, że raczej możecie szukać wiatru w polu. :?

Awatar użytkownika
Yuriko
nołlife
Posty: 5368
Rejestracja: wt sie 14, 2012 4:50 pm
Gender:
Status: Offline

Wydawnictwo Okami

Post autor: Yuriko » czw mar 14, 2019 4:19 pm

sergeron pisze:
pn mar 11, 2019 1:18 pm
Co ciekawe, to po jakimś czasie dostałem następną paczkę od nich, w której znowu był ten sam tomik. Jednak nie był to żaden egzemplarz zawieruszony przez pocztę, bo data na stemplu była ok. 2 dni wcześniejsza od dnia odbioru.
Miałam dokładnie ta sama sytuacje, pisałam do nich w tej sprawie na maila, ale mi nie odpisali.

Miałam zmówione w preorderze SP 2, w sumie kosztowal tylko 16 zl, ale jednak chciałabym dostac pieniądze z powrotem. Chociaż i tak nie wierze, ze da się je odzyskać.

Awatar użytkownika
Alexandrus888
nołlife
Posty: 3291
Rejestracja: wt lip 12, 2016 10:16 pm
Gender:
Status: Offline

Wydawnictwo Okami

Post autor: Alexandrus888 » czw mar 14, 2019 5:27 pm

Ja nic nie miałem w preorderze, ale zamiast kasy wolałbym dostać tomik :lol: wciąż mam nadzieje, że wydawnictwo przetrwa...

Awatar użytkownika
Lisa
Adept
Posty: 180
Rejestracja: pn maja 29, 2006 4:55 pm
Status: Offline

Wydawnictwo Okami

Post autor: Lisa » pt maja 03, 2019 7:35 pm

Oni chyba jednak upadli. Nie mogłam ich znaleźć w sieci -- profil na fb już nie istnieje. Jedynie znalazłam SC w ofercie sklepu Waneko i JPF (akurat tylko w tych dwóch sklepach szukałam, mogą być też w innych). Trochę szkoda... Chyba jednak dobrze zrobiłam, że do tej pory nie kupiłam Spirit Circle. Choć z drugiej strony, też nie. Bo jak kupujesz to wydawnictwo zarabia i ma więcej pieniędzy na nowe tytułu. No cóż, trudno się mówi. Jeśli powstaną z kolan i wydadzą cokolwiek, to wtedy się pomyśli czy warto w nich zainwestować....

Awatar użytkownika
Yuriko
nołlife
Posty: 5368
Rejestracja: wt sie 14, 2012 4:50 pm
Gender:
Status: Offline

Wydawnictwo Okami

Post autor: Yuriko » pt maja 03, 2019 10:45 pm

To, że jakieś sklepy mają ich mangi to nic nie znaczy. Okami już upadło i raczej się nie podniesie. Szkoda trochę, bo SC było dobre i chciałabym to skończyć, ale mówi się trudno. Moje egzemplarze ich mang sprzedam i zapomnę, że je w ogóle miałam.

electric_cat
Status: Offline

Wydawnictwo Okami

Post autor: electric_cat » czw maja 09, 2019 12:28 am

Tak sobie zaglądam czasem na to forum i na fp mojego dawnego pracodawcy (w sumie niedługo ze 3 lata od tego epizodu minie, gdyśmy się rozstali; i tak, wiem, że fp i strona internetowa zdechły) i widzę, że nie zmieniło się nic. Już w 2016 było niewesoło z płynnością finansową, a za zaległą opłatę za tłumaczenie musiałam się dopraszać i posiłkować pomocą prawnika (o panie). Były przeboje. Takie, że do dziś się zastanawiam, jak w ogóle takie rzeczy można odstawiać, a jeszcze bardziej jak to znieść na trzeźwo. I o tym pisać nie chcę.
Tymczasem widzę, że sytuacja co rusz wraca jak bumerang. Cóż. Nie chcę być czarnowidzem, ale pieniędzy za przedpłaty nie zobaczycie i tomików raczej też nie. Chyba że naprawdę walnie Cud nad Wisłą 2.
#codziennySchoppenhauer

Awatar użytkownika
Yuriko
nołlife
Posty: 5368
Rejestracja: wt sie 14, 2012 4:50 pm
Gender:
Status: Offline

Wydawnictwo Okami

Post autor: Yuriko » czw maja 09, 2019 11:45 am

electric_cat pisze:
czw maja 09, 2019 12:28 am
Nie chcę być czarnowidzem, ale pieniędzy za przedpłaty nie zobaczycie i tomików raczej też nie.
Ja już się na to nastawiłam, że już ani tego ani tego nie zobaczę. Wolę to zapomnieć i moje 16zł niż tracić nerwy przy doszukiwaniu się jakiegokolwiek kontaktu i starania się odzyskać pieniądze.

Awatar użytkownika
Angu
nołlife
Posty: 2694
Rejestracja: pt sty 07, 2011 1:38 pm
Lokalizacja: Wejherowo
Gender:
Kontakt:
Status: Offline

Wydawnictwo Okami

Post autor: Angu » czw maja 09, 2019 12:28 pm

Ja swego czasu pytałam o porade konsumencka i jeżeli ktoś chce kase odzyskać to powinien uderzać do fundacji pod którą podlegali. Wkleję odpowiedź porady
Szanowna Pani

Obecnie przedsiębiorca pozostaje w zwłoce. Dlatego może Pani zażądać od sprzedawcy (z danych wynika ze roszczenie ma Pnai do Fundacji)wykonania umowy w dodatkowym wyznaczonym przez Panią
terminie np. 3 dni i zaznaczyć, że po upływie wskazanego terminu oświadcza Pani, że odstępuje od umowy i zażąda zwrotu zapłaconej ceny (proszę
wyznaczyć przedsiębiorcy termin i wskazać sposób dokonania zwrotu pieniędzy, np. przelew, przekaz).
Dla ew. celów dowodowych sugeruję, aby kontaktowała się Pani z przedsiębiorcą wysyłając pismo listem poleconym na adres siedziby lub adres korespondencyjny
przedsiębiorcy (trzeba zachować dowód nadania listu).

Zgodnie z art. 543[1] kodeksu cywilnego (tj. Dz.U.2018, poz. 1025 z późn. zm.):

§ 1. Jeżeli kupującym jest konsument, sprzedawca obowiązany jest niezwłocznie wydać rzecz kupującemu, nie później niż trzydzieści dni od dnia zawarcia
umowy, chyba że umowa stanowi inaczej.
§ 2. W razie opóźnienia sprzedawcy kupujący może wyznaczyć dodatkowy termin do wydania rzeczy, a po jego bezskutecznym upływie może od umowy odstąpić.
Przepisy art. 492, art. 492 1 i art. 494 stosuje się.

Zatem zasadą jest, że jeżeli jedna ze stron umowy jest w zwłoce, to druga może od umowy odstąpić po tym jak wcześniej wyznaczy dodatkowy termin i termin ten minie bezskutecznie.

Jeżeli działania podjęte prze Panią nie przyniosą rezultatu to może Pani dochodzić zapłaty na drodze postepowania sądowego.

Przed skierowaniem sprawy na drogę postępowania sądowego być może skuteczna okaże się pomoc, jaką można uzyskać u powiatowego lub miejskiego
rzecznika konsumentów.
Często dzięki podjętej interwencji udaje się uzyskać satysfakcjonujące dla konsumenta rozwiązanie.

Dane teleadresowe dostępne są na stronie internetowej https://www.uokik.gov.pl/rzecznicy.php orazhttps://www.uokik.gov.pl/pomoc.php.

Dla ew. celów dowodowych sugeruję, aby kontaktowała się Pani z przedsiębiorcą wysyłając pismo listem poleconym na adres siedziby lub adres korespondencyjny
przedsiębiorcy (trzeba zachować dowód nadania listu).
Obrazek

Awatar użytkownika
Lisa
Adept
Posty: 180
Rejestracja: pn maja 29, 2006 4:55 pm
Status: Offline

Wydawnictwo Okami

Post autor: Lisa » sob maja 11, 2019 4:14 pm

No cóż, pozostaje zaopatrzyć się w importy (re: Spirit Circle i chyba jeszcze jakiegoś od nich tytułu...). A Ci co chcą walczyć o swoje pieniądze, i szczerze tak by było najlepiej, niech skorzystają z tego co wrzuciła Angu. Od czegoś w końcu jest rzecznik sprawa konsumentów. To tyle ode mnie w tym temacie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Okami”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości