Komentarze artykułów

Komentarze na temat artykułów, które do tej pory ukazały się w Mangamiksie, propozycje kolejnych
Gość
Status: Offline

Post autor: Gość » pt cze 27, 2003 8:24 pm

harloczek pisze:nie widzialem jeszcze tego artykulu, wiec ze swoim postem strzelam nieco w ciemno. bylem dzis w jednym z lokalnych hipermarketow, ale nie widzialem MM. czy to jest artykul o gothic lolitach...?

cos w tym klimacie?

]
jak najbardziej w tym klimacie harloczku,z wylaczeniem jednak panow(choc wspomnialam o Manie,wiec nie do konca :PP)a artykol to obiecywales mi przeczytac juz daaawno.....

pozdrawiam

marti
www.marti.presents.prv.pl

harloczek
Adept
Posty: 213
Rejestracja: czw kwie 24, 2003 6:54 pm
Lokalizacja: zależy kto pyta
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: harloczek » pt cze 27, 2003 8:52 pm

marti>> obiecalem, ze artykul przeczytam, to przeczytam. jak najszybciej ^~
a o panach, to bym tez chetnie poczytal...
Abstract Overload 'zine => piszemy o japońskiej muzyce
rock, pop, gothic, industrial, metal, electro, visual kei...

Radziu
Adept
Posty: 125
Rejestracja: czw maja 29, 2003 7:04 pm
Lokalizacja: Brzeg
Status: Offline

Post autor: Radziu » sob cze 28, 2003 3:36 pm

marti pisze:no to sie ciesze,ze moj artykoł sie podobal(troche sie balam ^^;;) a taka mode uswiadczysz na ulicach chocby warszawy.zadko,bo zadko,ale kilka osob oprocz mnie sie tez tak ubiera :PP
Podobal sie podobal :P Byl chyba najlepsiejszy ze wszystkich w bierzacym numerze :wink: Szkoda ze takie stroje uswiadczysz jedynie w stolicy. Np. we Wrocławiu nie (niech mnie ktos poprawi jak tak)
marti pisze:ps.o facetach nic nie bylo,poniewaz pisalam konkretnie o damskiej odmianie GL
Popieram w tym wzgledzie harloczka, ta sytuacje trzeba zmienic w kolejnych numerach

harloczek=>ekstra zdjecia :shock: Moj komp prawie nie padł jak je wczytywał, ale oplacało sie :shock:
Sylwester - Teneryfa: ...Alkohol był, i to dużo. Ja nie piłam, bo jestem harcerką. Wiem, że to nic nie znaczy dla innych, ale dla mnie tak.

Nimue
Posty: 76
Rejestracja: pt maja 30, 2003 4:00 pm
Lokalizacja: Warszawa
Status: Offline

Post autor: Nimue » pn cze 30, 2003 9:50 pm

Radziu pisze:A mnie artykulik sie podobał. Zdjecie też :P (Nimue nie lubisz takiego stylu?) Szkoda że czegoś takiego nie uświadczysz u nas (no chyba że w Bolkowie). Była by zabawa
O co ty mnie Radziu podejrzewasz?!
Artykulik i wogóle gothic lolita = BOSKI (nie, jak się na mnie patrzy wcale nie widać, że lubię czarny 8) ). Ale po prostu nie każdej Japonce jest dobrze jako tlenionej blond ( jak ja bym chciała mieć takie czaaarne włosy).

Dzięki, dzięki, za zdjęcia! Są po prostu boskie!
Jestem kurna Czarnym Charakterem...

Lilu
Wtajemniczony
Posty: 608
Rejestracja: sob kwie 19, 2003 8:27 pm
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: Lilu » wt lip 01, 2003 12:14 pm

Radziu pisze:Szkoda ze takie stroje uswiadczysz jedynie w stolicy. Np. we Wrocławiu nie (niech mnie ktos poprawi jak tak)
Nie zauwazylam :]

Radziu
Adept
Posty: 125
Rejestracja: czw maja 29, 2003 7:04 pm
Lokalizacja: Brzeg
Status: Offline

Post autor: Radziu » wt lip 01, 2003 8:51 pm

Nimue=>Co do koloru włosów to zgadzam się. Powiedziałbym że większości Japonek nie pasuje blond :? (wyglądają jak peruki) a przy tym cirpią na tym ich włosy (palą je farbami - artykulik "W normalnej Japonii cz. III).
Ps. Fajny avatarek :P

Co do zdjęć to najlepsze jest drugie - przypomina mi "złą" wersję królewny snieżki :shock: .
Sylwester - Teneryfa: ...Alkohol był, i to dużo. Ja nie piłam, bo jestem harcerką. Wiem, że to nic nie znaczy dla innych, ale dla mnie tak.

Nimue
Posty: 76
Rejestracja: pt maja 30, 2003 4:00 pm
Lokalizacja: Warszawa
Status: Offline

Post autor: Nimue » pt lip 04, 2003 10:25 pm

Zeby to wyglądało jak peruki...

Chwilowo pa pa
-będę mięsiąc zwiędzać las od środka.
Jestem kurna Czarnym Charakterem...

Radziu
Adept
Posty: 125
Rejestracja: czw maja 29, 2003 7:04 pm
Lokalizacja: Brzeg
Status: Offline

Post autor: Radziu » sob lip 12, 2003 1:24 pm

Mam takie male pytanko. Moze eksperci (Marti, Harloczek) w tej mierze dopomoga. Mozna prosic o adresiki stronek zwiazanych z tematem FS? Najlepiej po angielsku, chyba ze jakies super zdjecia sa na stronach z krzaczkami (wrtedy przelkne "krzaczki" jakos :wink: ).
Chodzi mi zarowno o mode meska jak i damska.
Sylwester - Teneryfa: ...Alkohol był, i to dużo. Ja nie piłam, bo jestem harcerką. Wiem, że to nic nie znaczy dla innych, ale dla mnie tak.

marti
Posty: 14
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 8:01 pm
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: marti » sob lip 12, 2003 5:31 pm

Radziu pisze:Mozna prosic o adresiki stronek zwiazanych z tematem FS?
mam nadzieje,ze miales na mysli Street fashion ^^;;.tak na marginesie-w najnowszym numeze "marii clarie" (czy jak to sie pisze) jest artykol o "fruitsach".strasznie krotki,ogolnikowy i moim zdaniem wybrali kiepskie zdjacia.ale jak ktos chce,to mozna poczytac.

a co do linkow to sprawdzcie: http://www.btinternet.com/~avant_gauche/
kazda z tych stron w linkowni ma jeszcze podstrony z linkami i one maja podstrony z linkami...ja od roku niemalze sie przez to przekopuje.jak juz wszystkie przejzycie to dajcie znac :P mam takich adresikow spoooro.a na razie milej zabawy :D

pozdrawiam
marti

Radziu
Adept
Posty: 125
Rejestracja: czw maja 29, 2003 7:04 pm
Lokalizacja: Brzeg
Status: Offline

Post autor: Radziu » sob sie 09, 2003 1:13 pm

Hm przyszedł czas na recenzje artykułów z 13 MM (poźno bo kaski brakowało i dopiero teraz mogłem sobie pozwolić na kupno).

Na poczatek plusy:
-zniknął dział Niusów (chwali się bardzo Waneko-w większości były one nieaktualne a poza tym sądze że nie były one dopasowane do stylu MM)
-najlepszy artykuł numeru to niewatpliwie "Manga, czyli jak mistrz Hokusai rysunku nauczał", nie sądziłem że warsztatowe nauczanie rysunku ma w Japonii tak długą tradycję.
-drugi artykulik o ceremonii parzenia herbaty jest tez interesujacy, duzo historii mniej informacji o samym procesie (pproszę więcej)
-"Moralność Pana onizuki..." dobry i rzetelny artykuł o publikowanej na łamach MM mandze. Informacje skrojone w sam raz, tak trzymać

A teraz minusy czyli dwa artykuły Fani o Mandze (Yaoi).
Czy musiały one zostać opublikowane właśnie w tym numerze i to aż 2 strony. Rozumiem że w MM będzie publikowana manga w tym temacie. wtedy właśnie powinny byc one opublikowane. Powinny zostać także zmiejszone, gdyż zawierają informacje powszechnie znane.
Idealnym rozwiązaniem było by, według mnie umieszczenie tych informacji w ramce góra na połowie strony.

Przy okazji zastanawia mnie również sama idea działu fani o mandze, w większości jest to przenoszenie dyskusji z "Kawaii" w większości na tematy niezrozumienia dla fandomu. Czy powinien on nagdal istnieć?

Ogólnie artkuły 5 z minusem
Sylwester - Teneryfa: ...Alkohol był, i to dużo. Ja nie piłam, bo jestem harcerką. Wiem, że to nic nie znaczy dla innych, ale dla mnie tak.

Zablokowany

Wróć do „Artykuły w Mangamiksie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość