Manga Artist 3 - The Renga Portfolio

Wasze wrażenia na temat pierwszych artbooków wydanych w Polsce
Lilu
Wtajemniczony
Posty: 608
Rejestracja: sob kwie 19, 2003 8:27 pm
Kontakt:
Status: Offline

Manga Artist 3 - The Renga Portfolio

Post autor: Lilu » pn lip 21, 2003 10:39 am

Ukazal sie wlasnie nowy artbook z serii Manga Artist. Dzis wieczorem lub jutro Waneko ma podeslac opis wiec jak tylko bede wiedziala cos wiecej to dam znac :)
Acha, no i doszly egzemplarze poprzednich tomow, tak wiec mozna zamawiac :]

Lilu
Wtajemniczony
Posty: 608
Rejestracja: sob kwie 19, 2003 8:27 pm
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: Lilu » pn lip 21, 2003 3:23 pm

Dorzucam kilka obrazkow, opis pewnie bedzie jutro tak jak i kompletne info na stronie :]

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Elficzka
Posty: 43
Rejestracja: wt cze 03, 2003 5:07 pm
Lokalizacja: Lublin
Status: Offline

Post autor: Elficzka » pn lip 21, 2003 6:25 pm

no, no! całkiem nieźle się zapowiada, ale dlaczego oczka kojarzą mi się z LH? :shock:

Sailor_Space
Posty: 15
Rejestracja: ndz lip 20, 2003 4:10 pm
Lokalizacja: z Lodzi
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: Sailor_Space » wt lip 22, 2003 2:09 pm

hmm a wiadomo ile bedzie kosztowal?
Fani Sailorek laczcie sie!

Lilu
Wtajemniczony
Posty: 608
Rejestracja: sob kwie 19, 2003 8:27 pm
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: Lilu » wt lip 22, 2003 2:25 pm

Pewnie tyle co poprzednie ale jeszcze oficjalne info do mnie nie dotarlo. A co do podobienstw to raczej stawialabym na Di Gi Charat :]

Sailor_Space
Posty: 15
Rejestracja: ndz lip 20, 2003 4:10 pm
Lokalizacja: z Lodzi
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: Sailor_Space » wt lip 22, 2003 9:30 pm

hmmm jezeli tyle co poprzednie to nie bedzie tak tragicznie ale jak by kosztowal troszku mniej to nic by sie nie stalo;) zreszta... i tak go kupie:D
Fani Sailorek laczcie sie!

Lilu
Wtajemniczony
Posty: 608
Rejestracja: sob kwie 19, 2003 8:27 pm
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: Lilu » śr lip 23, 2003 10:09 am

Oto opis 3ciego tomu:

Kazdy milosnik japonskiego komiksu od razu zauwazy, ze 3 tom z tej serii
pod wzgledem graficznym rozni sie od pozostalych.
W artbooku kroluja postacie z gry “Renaissanceł, o ktorej na pewno
czesc z Czytelnikow slyszala.
Delikatna, malarska kreska, ferie pastelowych kolorow
i duzo swiatla. Tak w skrocie moznaby przedstawic styl
autora tej czesci serii TNE NEW GENERATION OF MANGA ARTISTS
Opisy zamieszczone na koncu ksiazki pozwalaja poznac nie tylko
RENGE i jego warsztat, ale takze sylwetki bohaterow
“Renaissanceł.

Sylwetka autora

RENGA
­ miejsce urodzenia : Tokio
­ http://rengaworks.hetatoncheir.net/
Po rozwinieciu sie oprogramowania dla osobistych komputerów PC, Renga
rozpoczal prace w Cave Co. Ltd., gdzie zajmowal sie tworzeniem grafiki
wrogów oraz efektami specjalnymi do gry AC (video arcade game) “Gwangeł.
Potem postanowis tworzyç grafike i ilustracje na wlasna reke.
Renga zyskal rozglos w zwiazku z gra na PC “Renaissanceł, która ukazala sie
w 2001 roku. Po tym zajal sie róznymi projektami i jest obecnie
zaaangazowany w produkcje róznorakich projektów dla mediów, wlaczajac w to
gry oraz ilustracje.

­ najwazniejsze prace
gra AC “Gwangeł,
gra PC “Renaissanceł.

Xantus
Posty: 37
Rejestracja: śr cze 04, 2003 6:32 pm
Lokalizacja: Gdańsk
Status: Offline

Post autor: Xantus » śr lip 23, 2003 5:47 pm

To się kojarzy z di dzi ciaratem??? Mi raczej przypominają słodką Chii z "Chobits"...
Ja już zamówiłem :D Nie mogę się doczekać! Co tu dużo gadać - piękne!

Lilu
Wtajemniczony
Posty: 608
Rejestracja: sob kwie 19, 2003 8:27 pm
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: Lilu » czw lip 24, 2003 8:51 am

Kojarza mi sie oczy :] a nie cala postac

Setokun
Fanatyk
Posty: 1534
Rejestracja: wt cze 03, 2003 11:00 am
Status: Offline

Post autor: Setokun » czw lip 24, 2003 9:09 am

O Lilu widze ze usunełaś mojego posta z okładką. :P
Zamieściłem ją tam nie wiedząc że w tym samym czasie zamieścisz ją i inne obrazki.
Właśnie miałem tego posta usunąć :P
( hehe, byłem pierwszy ;] )
:wink:

Lilu
Wtajemniczony
Posty: 608
Rejestracja: sob kwie 19, 2003 8:27 pm
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: Lilu » czw lip 24, 2003 10:36 am

Porzadek musi byc ;]

GoDziO-KuN-HenTaii
Adept
Posty: 422
Rejestracja: pn lip 21, 2003 5:51 pm
Lokalizacja: Krakoof
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: GoDziO-KuN-HenTaii » czw lip 24, 2003 11:56 am

Mnie przynajmniej 1 skan (nie okładka) kojarzy się 100% z LH (mangową nie anime)
LINK

Anime-nyu textwriter - strona narazie w fazie testów...ale zapraszamy na nasze forum www.anime-nyuforum.prv.pl

Linaka1
Adept
Posty: 160
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:49 am
Lokalizacja: OlSzTyN
Status: Offline

Post autor: Linaka1 » ndz lip 27, 2003 2:21 pm

A mnie z Pitatenem chociaz tak prawde mowiac to autor Di GI Charat ;P
Ja byc na Forku , ty byc na Forku , my byc na Forku . NO Spoilers , NO War !
..::: CLAMP Fanatic Club :::..
....... Brak Czasu ...... Jeszcze tu wroce ! .....

kuso
Adept
Posty: 368
Rejestracja: czw maja 22, 2003 5:48 pm
Lokalizacja: Legnica/Poznań
Status: Offline

Post autor: kuso » pn lip 28, 2003 4:15 pm

nyo czlowiek wyjerzdza na moment a tu waneko akurat bierze sie za wydawanie nowych rzeczy ;)
artbook wydaje sie ciekawy ... ale niestety gotowka ktora obecnie posiadam pojdzie na inne tytuly. moze ja tez wygram w totka? :wink:
Obrazek...whatever

GoDziO-KuN-HenTaii
Adept
Posty: 422
Rejestracja: pn lip 21, 2003 5:51 pm
Lokalizacja: Krakoof
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: GoDziO-KuN-HenTaii » pn lip 28, 2003 9:07 pm

To nie wyjeżdżaj - nie będzie problemów ;]
LINK

Anime-nyu textwriter - strona narazie w fazie testów...ale zapraszamy na nasze forum www.anime-nyuforum.prv.pl

kuso
Adept
Posty: 368
Rejestracja: czw maja 22, 2003 5:48 pm
Lokalizacja: Legnica/Poznań
Status: Offline

Post autor: kuso » pn lip 28, 2003 10:09 pm

GoDziO-KuN-HenTaii pisze:To nie wyjeżdżaj - nie będzie problemów ;]
no latwo powiedziec ciezko zrobic :P uwielbiam wyjerzdzac tak samo jak kupowac i czytac mangi i co ja biedny mam zrobic ><
zartuje oczywiscie chodzi mi tylko o to ze te tytuly Artbook i MM13 jakos tak wczesniej wyszly niz myslalem i nie bylem przygotowany

mi obrazki kojarza sie z LH, di gi czarat, klimat ostatniego z lain nyo + pare innych rzeczy 8)
Obrazek...whatever

GoDziO-KuN-HenTaii
Adept
Posty: 422
Rejestracja: pn lip 21, 2003 5:51 pm
Lokalizacja: Krakoof
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: GoDziO-KuN-HenTaii » wt lip 29, 2003 11:38 pm

Ja wole czytać mangi na wyjeździe ;] to daje najwięcej przyjemności.

Didżiczarata nie widziałem *skacze z dachu drąc się Gomenne!* I dlatego może bardziej mi się z taką Chibi LH kojarzą...
LINK

Anime-nyu textwriter - strona narazie w fazie testów...ale zapraszamy na nasze forum www.anime-nyuforum.prv.pl

Gość
Status: Offline

Post autor: Gość » sob sie 02, 2003 2:19 pm

mnie to najbardziej przypomina kreskę z Angel/Dust... :3

misiaq
Wtajemniczony
Posty: 765
Rejestracja: sob cze 14, 2003 8:39 pm
Lokalizacja: Alca
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: misiaq » wt sie 05, 2003 10:44 pm

ja ostatnio nabyłam na ssnext i podoba mi się bardzo :). Ehh... mnie tesh kojarzy sie nieco z chobitsami i dg charatem. Domniemam, ze rysunki robione w akwarelkach :roll: . Przyjemne i słodkie ^__^.

Gość
Status: Offline

Post autor: Gość » sob sie 16, 2003 12:14 pm

Eee..z tego co wiem Pitaten to dzielo Aoi Nanase <tak samo jak Angel/Dust> ale czy to aby na pewno autorka DGCharatu to nie bylabym taka pewna.

ODPOWIEDZ

Wróć do „"The New Generation of MANGA ARTIST"”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość