Nowy sklep
- kuras
- Weteran
- Posty: 1455
- Rejestracja: pn cze 06, 2011 2:30 pm
- Lokalizacja: NDM
- Gender:
- Kontakt:
- Status: Offline
- Angu
- nołlife
- Posty: 2698
- Rejestracja: pt sty 07, 2011 1:38 pm
- Lokalizacja: Wejherowo
- Gender:
- Kontakt:
- Status: Offline
- kuras
- Weteran
- Posty: 1455
- Rejestracja: pn cze 06, 2011 2:30 pm
- Lokalizacja: NDM
- Gender:
- Kontakt:
- Status: Offline
-
- Status: Offline
- ninna
- nołlife
- Posty: 2963
- Rejestracja: pt wrz 15, 2006 6:19 pm
- Lokalizacja: Kutno
- Status: Offline
Też mnie ostatnio zastanawia ta "mini sakura" (niezły refleks z mojej strony ). A to za sprawą Waszej odpowiedzi na asku (że to papierowe drzewko zakwitające po podlaniu). Poszukałam trochę na necie i znalazłam takie coś:
http://jp109757935.trustpass.alibaba.co ... lower.html
https://www.youtube.com/watch?v=aRVctlKiQX0 .
Ta sakura w Waszym sklepie to takie drzewko jak na filmiku? Fajne .
http://jp109757935.trustpass.alibaba.co ... lower.html
https://www.youtube.com/watch?v=aRVctlKiQX0 .
Ta sakura w Waszym sklepie to takie drzewko jak na filmiku? Fajne .
-
- Adept
- Posty: 219
- Rejestracja: ndz cze 01, 2014 9:48 am
- Status: Online
- Fani
- nołlife
- Posty: 2353
- Rejestracja: sob cze 21, 2014 10:59 pm
- Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
- Gender:
- Status: Offline
- kuras
- Weteran
- Posty: 1455
- Rejestracja: pn cze 06, 2011 2:30 pm
- Lokalizacja: NDM
- Gender:
- Kontakt:
- Status: Offline
Nie zawsze zaktualizujemy listę kategorii dla których generowany jest kupon (już jest aktualna jak coś), jak się pojawia jakiś nowy tytuł to może być taki problem Najlepiej pisać w takich sprawach na kontakt na sklepie albo zamowienie@waneko.pl z prośbą o poprawienie kuponu
- Fani
- nołlife
- Posty: 2353
- Rejestracja: sob cze 21, 2014 10:59 pm
- Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
- Gender:
- Status: Offline
Ok, będę pamiętał na przyszłość, dzięki.kuras pisze: Najlepiej pisać w takich sprawach na kontakt na sklepie albo zamowienie@waneko.pl z prośbą o poprawienie kuponu
- Angu
- nołlife
- Posty: 2698
- Rejestracja: pt sty 07, 2011 1:38 pm
- Lokalizacja: Wejherowo
- Gender:
- Kontakt:
- Status: Offline
Czemu nie mogę za pomocą wyszukiwarki wyszukać tego mangopolo mimo że jest w sklepie?
http://sklepwaneko.pl/Studio-JG/6311-Wo ... 10574.html
+ ogólnie strona sklepiku trochę przymula.
http://sklepwaneko.pl/Studio-JG/6311-Wo ... 10574.html
+ ogólnie strona sklepiku trochę przymula.
- kuras
- Weteran
- Posty: 1455
- Rejestracja: pn cze 06, 2011 2:30 pm
- Lokalizacja: NDM
- Gender:
- Kontakt:
- Status: Offline
-
- Status: Offline
Cos sie dzieje ze sklepem od tygodnia? Wyszukiwarka chodzi topornie, dodawanie przedmiotu do koszyka trwa chyba z 2 minuty. Nawet przy najwiekszych moich checiach musze zrobic zakupy gdzies indziej bo poprostu nie mam na to cierpiwosci, przy kupnie 5 tomików mangi musialbym spedzic na stronie z 20 minut.
- Angu
- nołlife
- Posty: 2698
- Rejestracja: pt sty 07, 2011 1:38 pm
- Lokalizacja: Wejherowo
- Gender:
- Kontakt:
- Status: Offline
- kuras
- Weteran
- Posty: 1455
- Rejestracja: pn cze 06, 2011 2:30 pm
- Lokalizacja: NDM
- Gender:
- Kontakt:
- Status: Offline
Już się wyszukuje wszystko (chociaż straszenie wolno)
A co do wolniej działającego sklepu to nie wiem co się mogło zdarzyć złego. Ogólnie ostatnia awaria jest dla mnie zagadką straszną...
Niedługo możecie oczekiwać zmian, na dobry początek jeśli chodzi o stronę główną, a później bierzemy się za sklep (nie będzie wiązało się to z koniecznością ponownej rejestracji utraty historii itp. możliwe że punkty ucierpią na tej zmianie tylko, ale to już będziemy myśleć jak zrekompensować Wam tą stratę)
A co do wolniej działającego sklepu to nie wiem co się mogło zdarzyć złego. Ogólnie ostatnia awaria jest dla mnie zagadką straszną...
Niedługo możecie oczekiwać zmian, na dobry początek jeśli chodzi o stronę główną, a później bierzemy się za sklep (nie będzie wiązało się to z koniecznością ponownej rejestracji utraty historii itp. możliwe że punkty ucierpią na tej zmianie tylko, ale to już będziemy myśleć jak zrekompensować Wam tą stratę)
-
- Status: Offline
Zanim zajmiecie się nowym sklepem ogarnijcie stary.
Obecnie dla niego prenumeraty Gangsty wciąż nie zostały wysłane.
Na stronie wiadomości o premierze tomów się pokazują się niezwłocznie, na fejsie i twiterze również - a sklep wysyła powiadomienia o wysyłce w środku nocy i już następnego dnia...
To jest w dużym stopniu bez sensu - zwłaszcza, że od wysyłki tych wiadomości zależy przyznanie punktów lojalnościowych. Teraz czekam na te, które mi się należą z zamówienia z Gangstą - i nie wiem o co chodzi.
Po za tym na litość boską czytajcie swoje własne komentarze na naklejkach adresowych.
Prosiłem o dodanie do ostatniego tomu Ścieżek Młodości poprawionej obwoluty tomu trzeciego (która miała przesunięte napisy w stosunku do innych). Stosowna wiadomość na kopercie się znalazła - ale obwoluty nie dostałem... Chyba do was dziś podjadę, bo jak znowu poproszę i gucio z tego wyjdzie, to będę się z tym bujał nie wiadomo jak długo...
Obecnie dla niego prenumeraty Gangsty wciąż nie zostały wysłane.
Na stronie wiadomości o premierze tomów się pokazują się niezwłocznie, na fejsie i twiterze również - a sklep wysyła powiadomienia o wysyłce w środku nocy i już następnego dnia...
To jest w dużym stopniu bez sensu - zwłaszcza, że od wysyłki tych wiadomości zależy przyznanie punktów lojalnościowych. Teraz czekam na te, które mi się należą z zamówienia z Gangstą - i nie wiem o co chodzi.
Po za tym na litość boską czytajcie swoje własne komentarze na naklejkach adresowych.
Prosiłem o dodanie do ostatniego tomu Ścieżek Młodości poprawionej obwoluty tomu trzeciego (która miała przesunięte napisy w stosunku do innych). Stosowna wiadomość na kopercie się znalazła - ale obwoluty nie dostałem... Chyba do was dziś podjadę, bo jak znowu poproszę i gucio z tego wyjdzie, to będę się z tym bujał nie wiadomo jak długo...
- mika
- Fanatyk
- Posty: 1600
- Rejestracja: wt sty 21, 2014 4:55 pm
- Kontakt:
- Status: Offline
A ja mam pytanie co do promocji urodzinowej. O ile pamiętam, ma ona obowiązywać przy zamówieniach powyżej 50 zł, ale jak patrzę na swój koszyk, to nic mi tam w cenach nie zmieniło. Mam dwie przedpłaty i Honoratę z Mirkiem. Plus jeszcze takie zapytanie. Czy jeżeli przy tym skorzystam z punktów, to te 50 zł liczy się bez nich czy mimo że coś tam z nich z ceny odejmie? W komentarze do zamówienia nie wierzę po tym, jak mi koleżanka ostatnio pisała o swoim olanym
-
- Status: Offline
- mika
- Fanatyk
- Posty: 1600
- Rejestracja: wt sty 21, 2014 4:55 pm
- Kontakt:
- Status: Offline
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości