Nowy sklep

Forum główne, na którym możecie rozmawiać na wszystkie tematy związane z wydawnictwem Waneko :]
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
kuras
Weteran
Posty: 1455
Rejestracja: pn cze 06, 2011 2:30 pm
Lokalizacja: NDM
Gender:
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: kuras » śr kwie 29, 2015 3:23 pm

Uruchomiłem wersje mobilną naszego sklepu, jak ktoś ma wolną nieprzymuszoną wole sobie po nim poklikać i zobaczyć czy jest ok to był bym wdzięczny ;)

Awatar użytkownika
Angu
nołlife
Posty: 2694
Rejestracja: pt sty 07, 2011 1:38 pm
Lokalizacja: Wejherowo
Gender:
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: Angu » śr kwie 29, 2015 3:38 pm

Opinia laika- wygląda spoko, wyszukiwanie, dodawanie do koszyka działa, więc chyba jest ok xD sklep będzie w większości po angielsku tak jak teraz? Mi to nie przeszkadza no ale wiecie... sklep polski :p
Obrazek

Awatar użytkownika
kuras
Weteran
Posty: 1455
Rejestracja: pn cze 06, 2011 2:30 pm
Lokalizacja: NDM
Gender:
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: kuras » śr kwie 29, 2015 3:48 pm

Przysiądę i przetłumaczę w wolnej chwili cały moduł (albo lepiej poproszę Janka on umi lepiej) :) Na razie chcę wiedzieć czy działa :)

Lilka
Status: Offline

Post autor: Lilka » pn maja 18, 2015 4:19 pm

Znalazłam błąd w sklepiku pod Mangi > Yumegari. Dwa razy jest "Grimms manga": jako "Grims manga" (z okładką), gdzie "Brak produktów w tej kategorii" oraz jako "Grimms manga" (bez okładki), gdzie można znaleźć tom 1 :)

pridek
Status: Offline

Post autor: pridek » śr cze 10, 2015 11:34 am

Ej co to jest ta 'mini sakura' u Was w sklepie? :D

Awatar użytkownika
ninna
nołlife
Posty: 2959
Rejestracja: pt wrz 15, 2006 6:19 pm
Lokalizacja: Kutno
Status: Offline

Post autor: ninna » ndz cze 28, 2015 4:19 pm

Też mnie ostatnio zastanawia ta "mini sakura" (niezły refleks z mojej strony :mrgreen: ). A to za sprawą Waszej odpowiedzi na asku (że to papierowe drzewko zakwitające po podlaniu). Poszukałam trochę na necie i znalazłam takie coś:
http://jp109757935.trustpass.alibaba.co ... lower.html
https://www.youtube.com/watch?v=aRVctlKiQX0 .
Ta sakura w Waszym sklepie to takie drzewko jak na filmiku? Fajne :D .

majo
Adept
Posty: 219
Rejestracja: ndz cze 01, 2014 9:48 am
Status: Offline

Post autor: majo » ndz lip 26, 2015 3:19 pm

To chyba błąd. W sklepie dwa razy występuje Love stage. Raz, w spisie zgodnie z alfabetem, z dwoma wykrzyknikami, gdzie brak produktów i drugi raz, z jednym wykrzyknikiem, na samym końcu spisu, gdzie są dostępne pozycje.

Awatar użytkownika
Fani
nołlife
Posty: 2353
Rejestracja: sob cze 21, 2014 10:59 pm
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
Gender:
Status: Offline

Post autor: Fani » pt sty 29, 2016 4:03 pm

Mam pytanko. Można używać kodów rabatowych do przedpłat, bo mi wyskakuje błąd przy próbie jego zastosowania?

[ Dodano: Pią 29 Sty, 2016 ]
Rabat w końcu zadziałał po paru próbach, ale nadal nie jestem w stanie rozkminić od czego to zależy.

Awatar użytkownika
kuras
Weteran
Posty: 1455
Rejestracja: pn cze 06, 2011 2:30 pm
Lokalizacja: NDM
Gender:
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: kuras » pt sty 29, 2016 4:09 pm

Nie zawsze zaktualizujemy listę kategorii dla których generowany jest kupon (już jest aktualna jak coś), jak się pojawia jakiś nowy tytuł to może być taki problem ;) Najlepiej pisać w takich sprawach na kontakt na sklepie albo zamowienie@waneko.pl z prośbą o poprawienie kuponu :)

Awatar użytkownika
Fani
nołlife
Posty: 2353
Rejestracja: sob cze 21, 2014 10:59 pm
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
Gender:
Status: Offline

Post autor: Fani » pt sty 29, 2016 4:19 pm

kuras pisze: Najlepiej pisać w takich sprawach na kontakt na sklepie albo zamowienie@waneko.pl z prośbą o poprawienie kuponu
Ok, będę pamiętał na przyszłość, dzięki.

Awatar użytkownika
Angu
nołlife
Posty: 2694
Rejestracja: pt sty 07, 2011 1:38 pm
Lokalizacja: Wejherowo
Gender:
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: Angu » wt lut 16, 2016 3:50 pm

Czemu nie mogę za pomocą wyszukiwarki wyszukać tego mangopolo mimo że jest w sklepie?
http://sklepwaneko.pl/Studio-JG/6311-Wo ... 10574.html
Obrazek

+ ogólnie strona sklepiku trochę przymula.
Obrazek

Awatar użytkownika
kuras
Weteran
Posty: 1455
Rejestracja: pn cze 06, 2011 2:30 pm
Lokalizacja: NDM
Gender:
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: kuras » wt lut 16, 2016 4:43 pm

Znów się zaczęły dziać dziwne rzeczy tak jak ostatnio, będę musiał do Panów z serwerowni...

Elumin
Status: Offline

Post autor: Elumin » wt lut 16, 2016 9:02 pm

Tak zadzwoniłeś że aż shoutboxa zjadło :D

Velsu
Status: Offline

Post autor: Velsu » pn lut 29, 2016 6:36 pm

Cos sie dzieje ze sklepem od tygodnia? Wyszukiwarka chodzi topornie, dodawanie przedmiotu do koszyka trwa chyba z 2 minuty. Nawet przy najwiekszych moich checiach musze zrobic zakupy gdzies indziej bo poprostu nie mam na to cierpiwosci, przy kupnie 5 tomików mangi musialbym spedzic na stronie z 20 minut.

Awatar użytkownika
Angu
nołlife
Posty: 2694
Rejestracja: pt sty 07, 2011 1:38 pm
Lokalizacja: Wejherowo
Gender:
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: Angu » pn lut 29, 2016 6:39 pm

Topornie to chodzi chyba od początku lutego :P i błąd z wyszukiwaniem Wolpertingermenschen nadal występuje.
Obrazek

Awatar użytkownika
kuras
Weteran
Posty: 1455
Rejestracja: pn cze 06, 2011 2:30 pm
Lokalizacja: NDM
Gender:
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: kuras » wt mar 01, 2016 10:09 am

Już się wyszukuje wszystko (chociaż straszenie wolno) :P

A co do wolniej działającego sklepu to nie wiem co się mogło zdarzyć złego. Ogólnie ostatnia awaria jest dla mnie zagadką straszną...

Niedługo możecie oczekiwać zmian, na dobry początek jeśli chodzi o stronę główną, a później bierzemy się za sklep (nie będzie wiązało się to z koniecznością ponownej rejestracji utraty historii itp. możliwe że punkty ucierpią na tej zmianie tylko, ale to już będziemy myśleć jak zrekompensować Wam tą stratę) ;)

Krzych_Ayanami
Status: Offline

Post autor: Krzych_Ayanami » śr mar 02, 2016 9:43 am

Zanim zajmiecie się nowym sklepem ogarnijcie stary.
Obecnie dla niego prenumeraty Gangsty wciąż nie zostały wysłane.
Na stronie wiadomości o premierze tomów się pokazują się niezwłocznie, na fejsie i twiterze również - a sklep wysyła powiadomienia o wysyłce w środku nocy i już następnego dnia...
To jest w dużym stopniu bez sensu - zwłaszcza, że od wysyłki tych wiadomości zależy przyznanie punktów lojalnościowych. Teraz czekam na te, które mi się należą z zamówienia z Gangstą - i nie wiem o co chodzi.

Po za tym na litość boską czytajcie swoje własne komentarze na naklejkach adresowych.
Prosiłem o dodanie do ostatniego tomu Ścieżek Młodości poprawionej obwoluty tomu trzeciego (która miała przesunięte napisy w stosunku do innych). Stosowna wiadomość na kopercie się znalazła - ale obwoluty nie dostałem... Chyba do was dziś podjadę, bo jak znowu poproszę i gucio z tego wyjdzie, to będę się z tym bujał nie wiadomo jak długo...

Awatar użytkownika
mika
Fanatyk
Posty: 1600
Rejestracja: wt sty 21, 2014 4:55 pm
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: mika » śr mar 02, 2016 12:30 pm

A ja mam pytanie co do promocji urodzinowej. O ile pamiętam, ma ona obowiązywać przy zamówieniach powyżej 50 zł, ale jak patrzę na swój koszyk, to nic mi tam w cenach nie zmieniło. Mam dwie przedpłaty i Honoratę z Mirkiem. Plus jeszcze takie zapytanie. Czy jeżeli przy tym skorzystam z punktów, to te 50 zł liczy się bez nich czy mimo że coś tam z nich z ceny odejmie? W komentarze do zamówienia nie wierzę po tym, jak mi koleżanka ostatnio pisała o swoim olanym ;)

Otai
Status: Offline

Post autor: Otai » śr mar 02, 2016 9:03 pm

Na przedpłaty chyba zniżka urodzinowa nie działa? Co nie zmienia faktu, że od 2 lat nigdy mi jeszcze promoji urodzinowej nie naliczyło i zawsze koniec końców zamawiałam za normalną cenę.

Awatar użytkownika
mika
Fanatyk
Posty: 1600
Rejestracja: wt sty 21, 2014 4:55 pm
Kontakt:
Status: Offline

Post autor: mika » śr mar 02, 2016 9:25 pm

Jak koleżanka się pytała o to, to ponoć przedpłaty miało naliczać. Ale nawet jak dałam sobie normalne tomiki, to i tak ceny są takie jak zwykle :(

ODPOWIEDZ

Wróć do „Main”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości